Milyen kihívásokat és lehetőségeket rejt az automatizáció? Hogyan változtatja meg a mesterséges intelligencia megjelenése a munkaerőpiacot, és mivel lehet versenyelőnyt szerezni? A 29. Digital-Media Hungary konferencián a közönség többet között ezekre a kérdésekre is választ kaphatott Pogátsa Zoltán előadásából.
A közösségi médiafelületek a teljes piacot átrendezték, és nem biztos, hogy ebben bárki nyertes rajtuk kívül. De mennyire erős a felhasználói kontroll napjainkban? Valóban mi irányítanánk? És hogyan hat mindez a fiatalokra? Csermely Ákos, a Digital Hungary ügyvezetője a régi idők tanújaként maga is részese volt az analógból indult átalakulásnak, így sok év tapasztalatát vethette össze a mostani helyzettel. Az IT Akták adásaiban Kánai Andrással, a Meraki Marketing kreatív igazgatójával beszélgetett.
Munka nélkül boldogságban, emberi értékeinkre koncentrálva jön el a digitális technológiákra alapozott Kánaán – vagy a technológiához nem értő tömegek tömeges elszegényesedést várhatjuk? Erről szólt az Internet Hungary kutatóinak konferenciabeszélgetése.
Az Internet Hungary konferencián a nemnövekedés kérdését számos előadás járta körbe, és nem csak a környezeti, társadalmi vetületeit. Az elgondolás egyre nagyobb teret kap, így a vállalatoknak is érdemes végiggondolni, mit is jelenthet az elgondolás működésükre.
A kapitalizmus tényleg felzabálhatja önmagát? Hegyi Nóra, Pogátsa Zoltánnal az Internet Hungaryn tartott előadása kapcsán beszélgetett.
Az egyre bonyolultabb világgazdaságban nem világraszóló újdonságokkal, hanem ügyesen kitalált egyedi megoldásokkal tudnak a kisebb vállalatok gyorsan növekedni Pogátsa Zoltán közgazdász szerint.
A digitális gazdaságban még inkább igaz, hogy csakis növekedve, rugalmasan és innovatívan lehet üzletben maradni.
A tanulmány a design szemléletmód adaptációs lehetőségeit vizsgálja az üzletvitelben.
Mit jelent és miképpen manifesztálódik a fogyasztók öntudatra ébredése, hogyan szelídítsük meg őket? Illetve hogyan fonódik egymásba a viselkedési közgazdaságtan, a digitalizáció, a modern fogyasztói társadalom elvárása, s hogyan kezelhető mindez üzleti oldalról? A válaszokat az idei Internet Hungary konferencia Ébredés blokkjának előadásaiból foglaltuk