Tudományos “stand-uppal” bővül a HG Média Csoport

Tudományos “stand-uppal” bővül a HG Média Csoport
Jelentős részesedést szerzett az elmúlt években népszerűvé vált, Mérő Lászlótól Kemény Dénesen keresztül Bojár Gáborig tucatnyi neves szakemberrel online és helyszíni előadásokat szervező TSU Rendezvényszervező Kft-ben a HG Média Csoport.

A Krskó Tibor üzletember tulajdonában lévő HGY Invest Kft vásárolta meg a TSU Rendezvényszervező Kft. üzletrészét. A Puskás Réka alapító és Mérő László matematikus tulajdonában lévő, 2018-tól tudományos és üzleti előadásokat szervező társaság humoros, "stand-up" stílusú rendezvényein eddig összesen 18.000 néző vett részt. A web streaming, live streaming, illetve helyszíni formában megvalósuló, egyenként egy-másfél órás exkluzív témájú előadásoknak olyan neves előadói vannak, mint Bojár Gábor üzletember, Dr. Kürti Sándor üzletember, Dr. Kemény Dénes vízilabda edző, Dr. Mérő László matematikus, Dr. Mihályi Péter közgazdász, Dr. Pogátsa Zoltán politológus, Dr. Unoka Zsolt pszichiáter, Gerendai Károly üzletember, Lang András üzletember, Nyáry Krisztián író, Szendi Gábor pszichológus, illetve - felvételről - a 2020-ban elhunyt Bogdán László polgármester és cigány polgárjogi aktivista.

"A TSU közönségének alapját a kezdetekben Mérő László volt diákjai tették ki. Ez a prémium előadói és hallgatói kör bővült ki az elmúlt években" - foglalja össze Puskás Réka, a társaság alapító-ügyvezetője. Online üzletágukat a koronavírus lezárások alatt fejlesztették fel. Szakmai befektető bevonása mellett pedig azért döntöttek, mert a növekedési ütem fenntartásához szükségessé vált az ismertség és az elérhetőség növelése. A tervekhez a HG Média Csoport, mint a közép-kelet-európai régió legnagyobb magántulajdonban lévő tartalommarketing-ügynöksége megfelelő partnernek bizonyult. "Az egyik előadónk - Bojár Gábor - szavaival élve egy kisvállalkozás olyan mint egy kis farmotoros motorcsónak, egy nagy cég pedig olyan, mint egy tanker. Most összekötöttük a két vízi járművet." - jellemezte a kölcsönös előnyökre alapuló együttműködést az alapító, aki elsősorban marketing, értékesítési és innovációs területen számít az új tulajdonostárs tapasztalataira.

A HG Média Csoport portfoliójába jól illeszkedik a TSU Kft. Az 1998-ban alapított, saját márkákkal és K + F tevékenységgel rendelkező média holding jelentős tapasztalattal rendelkezik a tartalom gyártás és terjesztés területén, mintegy 80 ügyfél számára készít tartalmat 8 nyelven, több mint két tucat különböző kommunikációs csatornán pedig havi közel 1 millió fős eléréssel rendelkezik. Saját kiadványai közé tartozik a Hamu és Gyémánt életstílus, a Haszon és Haszon Agrár üzleti és a VinCE bormagazin nyomtatott és online felülete, az iFaktor Agency influenszer ügynökség. A társaság többek közt a MOL, az OTP Bank és az Audi számára is készít nyomtatott és digitális kiadványokat. A médiaholding az elmúlt években sikeresen vezényelte le a digitális átmenetet és folyamatosan bővíti tevékenységét. A TSU Kft-vel való egyesülés pedig jól illeszkedik a videós tartalomgyártási piacon való megjelenéshez (nemrégiben indult el az iFaktor TV Youtube csatornája) és az edukációs tartalomkészítés irányába tett lépésekhez egyaránt. A két társaság közti szinergiák kihasználásával a Tudományos Standup tervei között az előadói paletta bővítése mellett a vállalati rendezvények piacára való belépés, fizetős podcast oldal indítása és a határon túli, magyar lakta területekre való belépés is szerepel.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!



Címkék: HG Média, standup