Interjúk 1. oldal

A mesterséges intelligenciák elterjedése a legelsöprőbb technológiai forradalom - Interjú Kondacs András filmrendezővel

A mesterséges intelligenciák elterjedése a legelsöprőbb technológiai forradalom - Interjú Kondacs András filmrendezővel

Nem mondunk újat azzal, hogy óriási potenciál van a mesterséges intelligenciák használatában az alkalmazott művészetek esetén is. Gyorsaságot, vakfoltok pontos kitöltését és a sokszor korlátos büdzsékhez való könnyed igazodást tesznek lehetővé. A hazai filmesek közül a mesterséges intelligenciák úttörő felhasználójával, Kondacs András filmrendezővel, az Animatiqua alapítójával és vezetőjével beszélgettünk a lehetőségekről, veszélyekről és a filmes szakma jövőjét is meghatározó mesterséges intelligenciákról.
„Az, hogy a sérelem bosszúvággyá formálódik, az egy emberi dolog”

„Az, hogy a sérelem bosszúvággyá formálódik, az egy emberi dolog”

Honnan ered a bosszúvágy érzése, egyáltalán normálisnak tekinthető-e, ha valaki egy valós vagy vélt sérelem miatt revansot akar venni a másikon? Meddig elfogadható, ha úgy érezzük, elégtételt vennénk, és mikortól lesz a harag rossz tanácsadó? A kérdésekre Bőhm Kornél kríziskommunikációs szakértő, a Karaktergyilkosság monográfia szerzője, az Impact Works partnere válaszolt.
Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.
Keressük együtt a jövő példaképeit! Beszélgetés Lajter Lilivel Z generáció képviselőjével Podcastajánló V./II.

Keressük együtt a jövő példaképeit! Beszélgetés Lajter Lilivel Z generáció képviselőjével Podcastajánló V./II.

Folytatjuk a “Keressük a jövő példaképeit” sorozatunkat. Ez alkalommal a kártyagyűjtés szenvedélyéről és az életről beszélgetünk Lajter Lilivel, a Z generáció képviselőjével.
A mesterséges intelligencia alulnézetből. Podcast ajánló

A mesterséges intelligencia alulnézetből. Podcast ajánló

2022 novemberében szinte berobbant a ChatGPT, és lett a hétköznapi ember számára is világos: a mesterséges intelligencia nem lesz, hanem már van. De valóban, ez valami új dolog?
A marketinges nem kockázik! Podcastajánló!

A marketinges nem kockázik! Podcastajánló!

Kinek áll érdekben - úgy, hogy tesz is ellene – a reklámzaj valós csökkentése? Hogyan férhet bele ez egy a nagyvállalat céljaiba?
„Az online teret ma már nem lehet kihagyni az üzleti stratégiából” – interjú Tomán Szabinával

„Az online teret ma már nem lehet kihagyni az üzleti stratégiából” – interjú Tomán Szabinával

Immár egy éve annak, hogy a Toman Diet termékek nem csupán szalonokban, és néhány üzlet polcán érhetők el, de a teljes portfólió online értékesítés is elkezdődött a Toman Diet saját webshopján. Óriási mérföldkő ez a Toman Lifestyle vállalat, valamint alapító-tulajdonosa, Tomán Szabina számára is. Az életmódváltást segítő termékek forgalmazásával foglalkozó üzletasszonyt egyebek között arról kérdeztük, miért tette le a voksát az e-kereskedelem mellett és milyen tapasztalatokat szerzett az elmúlt egy évben. Mindemellett Szabina elmondta azt is, mi az oka annak, hogy az országban egyedüliként a Toman Diet webshopban - az online értékesítésben elért sikerek ellenére - a termékek magasabb áron érhetőek el, mint az offline értékesítési csatornákon.
Lehet-e józannak maradni a sebesség megszállottjai között? Podcastajánló

Lehet-e józannak maradni a sebesség megszállottjai között? Podcastajánló

Mostani beszélgetésünkre Juhász Dianát hívtam meg, akivel a slow marketing, ha szabad így mondanom, jelenségét próbáljuk meg kivesézni. Tudjuk-e a ″türelmetlen marketinget″ lassításra bírni és van-e ennek üzleti létjogosultsága?
„Inkább megpróbáljuk elkerülni a veszteséget, minthogy vállaljuk a nyereséggel járó kockázatot”

„Inkább megpróbáljuk elkerülni a veszteséget, minthogy vállaljuk a nyereséggel járó kockázatot”

Randivonal, Tinder, Viszony.hu és még számos internetes társkeresőt felsorolhatnánk, amik a párkeresők mindennapjainak aktív része. Miért chatelnek az emberek ahelyett, hogy inkább személyesen találkoznának? Mennyire játszik fontos szerepet a külső az ismerkedésben? Tényleg tudatosan használják a netes ismerkedési formákat a Z generáció tagjai? Többek között ezekről a témákról beszélgettem Magos Anna pszichológussal.
Keressük a jövő példaképeit: Ilyen az ember, ilyenek vagyunk!

Keressük a jövő példaképeit: Ilyen az ember, ilyenek vagyunk!

Egy újabb tehetséges Z-generációs fiatallal, a 23 éves Endrédy Balázzsal beszélgetek, az emberről, a pszichológiáról és a filozófia szükségességéről.
1/110