Keresett szöveg: "Burka Szílvia"

Burka Szilvia

Burka Szilvia

Burka Szilvia – Marketing- és online szolgáltatások igazgató, Praktiker Kft. 2014. novembere óta irányítja a marketing területet a vállalatnál előbb középvezetői szinten, majd 2020-tól igazgatói …

Tetteiddel tedd magad értékessé! Többet ér a mantrázott önreklámnál.

Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.

Internet Hungary konferencia – Milyen lehetőségei vannak a médiaszektornak és a hirdetési piacnak Magyarországon?

A koronavírus-járvány által felforgatott piac hogyan tud alkalmazkodni az új igényekhez a digitális megoldások rendkívüli gyorsulása közepette?

Nincs új a nap alatt: Oda kell menni, ahol a fogyasztó lesz

A Media-Digital Hungary Cabrio második fórumbeszélgetésén a megrendelői oldal dilemmáiról volt szó, és hogy mit várhatunk az idén.

Nézd meg a boltban, vedd meg online!

Az online és offline értékesítés összekapcsolása kiemelten fontos, ezek egymás erősítve tudnak sikeresek lenni.

Az INTREN építheti a Praktiker adat-alapú médiavásárlási rendszerét

Meghívásos tenderen nyerte el az INTREN a Praktiker Magyarország megbízását, amely a cég jelenlegi, belső adatvagyonának növelésére és kiaknázására fókuszál.

Nézze meg a Reboot Hungary 3. évad beszélgetéseit!

Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!

Elmeséljük, hogyan kell jól eladni. Media Hungary: tematikus ajánlónk!

A digitális csatornák mára a salesben is átvették a vezető szerepet. Ezt nem csak mi gondoljuk így.

Egy márka jelentésének közös nevezője.

Egy márka eltérő jelentéssel mutatkozhat meg az offline és az online térben. Tehát fel kell tenni a kérdést: az emberek ugyanazt gondolják offline és online? Ugyanazt mondjuk online-ban és offline-ban, esetleg nem ugyanúgy?

1/2