Burka Szilvia – Marketing- és online szolgáltatások igazgató, Praktiker Kft. 2014. novembere óta irányítja a marketing területet a vállalatnál előbb középvezetői szinten, majd 2020-tól igazgatói …
Interjú Burka Szilviával.
Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.
A koronavírus-járvány által felforgatott piac hogyan tud alkalmazkodni az új igényekhez a digitális megoldások rendkívüli gyorsulása közepette?
A Media-Digital Hungary Cabrio második fórumbeszélgetésén a megrendelői oldal dilemmáiról volt szó, és hogy mit várhatunk az idén.
Az online és offline értékesítés összekapcsolása kiemelten fontos, ezek egymás erősítve tudnak sikeresek lenni.
Meghívásos tenderen nyerte el az INTREN a Praktiker Magyarország megbízását, amely a cég jelenlegi, belső adatvagyonának növelésére és kiaknázására fókuszál.
Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!
A digitális csatornák mára a salesben is átvették a vezető szerepet. Ezt nem csak mi gondoljuk így.
Egy márka eltérő jelentéssel mutatkozhat meg az offline és az online térben. Tehát fel kell tenni a kérdést: az emberek ugyanazt gondolják offline és online? Ugyanazt mondjuk online-ban és offline-ban, esetleg nem ugyanúgy?