Nézze meg a Reboot Hungary 3. évad beszélgetéseit!

Nézze meg a Reboot Hungary 3. évad beszélgetéseit!
Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!

Tisztelt Hölgyeim és Uraim!

Ajánljuk figyelmükbe a Reboot Hungary sorozat 3. évadának eddigi beszélgetéseit.

A cikk címeire kattintva megtekintheti a beszélgetéseket.
(Amennyiben a régebbi Reboot Hungary-kre (Összesen 39 adás, 2500 regisztrált nézővel), vagy a Media-Digital Hungary és Internet Hungary előadásokra is kíváncsi, a nevekre klikkelve megtalálhatja a Digital Hungary Youtube csatornáin őket.
Feliratkozás a Digital Hungary Youtube csatornájára itt.

"Reboot Hungary beszélgetések": 
1. Szabó EditHogyan gondolkodjunk az algoritmusok fejével?
2. Szabó BélaA márka jószándéka és lelkiismerete.
3. Horváth LászlóA figyelemgazdaság és a médiapaiac átlakulása

1. A címadás művészete. Ha a tartalom a király, akkor a cím a királynő!
Ilku Miklós
(Index), Kozma Adrienn (WMN), Szántó Zsófia (DDB), Virág Attila (Hirstart)

2.
Podcastoknak áll a világ! Mi a podcast valójában? Mire alkalmas, mire nem? Hirdetések és üzleti modelljei.
Liptay Gabriella (KPMG), Kozma Noémi (Mindshare), Kutas István (Magyar Telekom), Szentkirályi Balázs (G7 podcast)

3. Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat! A siker két útja: a fiatalok vs. érettek sikerhez vezető útjai.
Óhidi Zsuzsanna (Marquard Media), Trunk Tamás (DABLTY), Steigervald Krisztián (Emocionális Marketing)

4. Mire mennénk nélkülük? Milyen lenne az élet a Globálisok nélkül? Milyen lenne a Google és a Facebook nélkül az élet?
Szoboszlai Adrienn
(Vodafone), Beluscsák Márk (OMG), Fürjes Ádám (Rossmann)

5. Döntési pontok a médiában 2021. Miért kell másképpen terveznünk a média megjelenéseinket? I. rész: A figyelemgazdaság átalakulása
Kurucz Imre
(NRC), Mérő Ádám (Coca-Cola), Schneider Henrik (Vodafone), Guld Ádám (PTE)

6. Eltörlik a 3rd party cookie-t. Hogyan fogok így követni, mérni, eladni? A 3rd party cookie-t 2022 első felében eltörlik. Milyen hatásai lesznek a hirdetői, kiadói, és ügynökségi piacra? Esélyek, érdekek és lehetőségek.
Bognár Bálint (Central Médiacsoport), Kiss Péter (Cherrisk), Nagy Barnabás (Barion),
Sólyom Balázs (Trendency), Szutor Ferenc (DataMe), Végh Niki (Addict Interactive)

7. Az élmény monetizálása. Aki a jobb fizetési élményt nyújtja, az többet és többször kérhet. Pénzügyi tudatosság, digitális transzformáció. Gondolkozz az ügyfél fejével. Hívd segítségül a Service Designt!
Juhász Alexandra (Wolt), Rusz Dorottya (Frontira), Muck Iván (ff.next), Racskó Tamás (Mastercard), 
Tornyos Szabolcs (Nemzeti Közművek), Varga Péter Dávid (Smart Design Digital)

8. A Service Design használata a kereskedelemben és a marketingkommunikációban. Kutassuk fel a leggyengébb láncszemeket! Érzések és megérzések, kutatások és tények.
Kocsis Tamás (Vodafone), Komándi Krisztián (Frontira), Román Gergely (Decathlon), 
Mondovics Péter (Mastercard), Tóth Tímea Mónika (Mito Next)

9. Marketingköltések helyett befektetések. Régi célok, új elvárások high-end kampányutak! Omnichannel és azon túl. Dilemmák a hirdetők ’21-es évének marketingstratégiájáról és költéseikről.
Filó AngélaKiss Ágota (Gránit Bank), Kulcsár Nikolett (GSK), Németh Norbert (Tchibo)

10Ráfordulunk a '21-re. Gondolatok és dilemmák a marketing és média szakmai és piaci jövőjéről, legfontosabb stratégiai kérdéseiről.
Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Horváth-Magyary Nóra (K&H), Gulyás János (Wavemaker),
Juhász Péter Tibo
r (Vodafone)

11. Búcsú a készpénz-fétistől. A készpénz birtoklása, a megszokás hatalma, a szorongás kiváltása, az önbizalom fokozása. Legyen élmény a(z) - (online) - fizetés.
Becker GyörgyCsertán Ákos (Frontira), Lennert Márton (Vodafone), Patai Zoltán (Netpincér), Szetnics László (Mastercard),

12. Kampányok és pénzek, hol van itt helye az élménynek? Hirdetési eszközök arányainak és súlyozásának szempontjai a médiakampányokban. Hirdetési költések megoszlása a médiában és azon is túl.
Bognár Vera (Nestlé), Juhász Attila (Perform Consulting), Kovács András Péter (Magyar Telekom), 
Kun Miklós (MediaCom), Lengyel Zoltán (Sberbank)

13. Mozgó függőségi viszonyok a vásárló és a kereskedő között! Az okos vásárlás 10 pontja! Az okos értékesítés 10 pontja! Meddig találkozhatnak az érdekek és mikortól válnak el egymástól?
Burka Szilvia (Praktiker), Földi Miklós Dániel, Lázár Arnold (Euronics), Siklósi Máté (CP Contact),  
Őri Gergely (játéknet.hu), Zabari István (Lumenet)

14. A médiatartalom és a hirdetések - időnként elfáradó - viszonya. Meddig tudnak egymással és egymás nélkül élni? Kinek lesz mással (is) viszonya?
Erdélyi Eszter (atmedia), Erőss Csaba (Dentsu Aegis), Rusvai Richárd (Data Innovation), 
Starcz Ákos (Dialogue Creatives), Szigeti Péter (24.hu), Varga Nóra (Vodafone),

15. Szórakozom, tehát vagyok. A figyelemgazdaság újrafelosztása
Büchler András (Libri Kiadói Csoport), Hampuk Richárd (Red Lemon/Betone Studio), Hegyi Nóra (Kolibri Pictures), Takács Zoltán, Schneider Henrik (Vodafone), Weiler Péter

16. Hazai térbe, hazai programmatic. Versenyre fel! A hazai programmatic megoldások esélyei a hazai piacokon.
Bálint Barnabás (Central Médiacsoport), Beluscsák Márk (OMG), Ihász Ingrid (Hoppex), 
Németh Norbert (Tchibo), Sólyom Balázs (Trendency), Szutor Ferenc (DataMe),

17. Rendezvénypiac! A pofon nyoma. Cselekedjünk, hogy soha többet ne kapjunk ekkora... Mosolyogni akarok a színpad felé. Érezni akarom az illatod, érezni az érintést, örülni az együttlétnek.
Duca Andrea (HD Group), Hidvégi Krisztina (New Land Media),  Fetter Balázs (MOL) 
Lobenwein Norbert (Volt/Sziget), Kutas István (Magyar Telekom), Sperczel Dániel (Lounge Design),

18. A játék élményétől a fegyelmezett bizniszig. A videojátéktól az esportig. Új üzleti modellek az élményiparban.
Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Bereznay Dániel (Forma1-Alfa Romeo), Biró Balázs György (Esport1.hu), Horváth-Magyary Nóra (K&H), Zaránd Miklós (PWC Magyarország),

19. Hogyan számoljuk ki egy influencer gázsiját? Piaci verseny: tények és megérzések.
Horváth Dávid, Farkas Dániel (Star Network), Illés Gabriella (Tulipán Tündér),  Kadlok Nelli (Rossmann), Steigervald Krisztián (Emocionális Marketing),

20. Márkaépítés: Függőhíd a képzet és a valóság között. A nagyotmondás következményei.
Havasi Zoltán (Beyond Partners), Juhász Péter Tibor (Vodafone), Kun Miklós (Medi,acom), Szomolányi Márk (Auchan), Szvetelszky Zsuzsa (Ispiro Consulting),

21. Emberek a robotok mögött. Őszinte dilemmák a programmaticról.
Bognár Vera (Nestlé), Ihász Ingrid (Hoppex), Osipovich Marianna (Dentsu Media),  Vajda Éva (WebMa)

22. Ahány mérés, annyiféle igazság. A médiafogyasztás mérhetőségének korszerű eszközei és a transzparencia.
Ambruszter Géza (Gemius), Erdélyi Eszter (atmedia), Hantosi Bálint (M-Meter), Rusvai Richárd (Data Innovation), Mérő Ádám (Coca-Cola)

23. Kereskedelmi kilátások az elmúlt 3 hónap kapcsán. Két kutatás, a "Pandémia Index" és a "Digiméter" eredményeiknek ismertetése.
Kurucz Imre (NRC), Kis Ervin Egon (SmartCommerce Consulting), Varga Bálint (IFUA Horváth &Partners)

24. Az automata figyelem algoritmusai. Találkozás az "öntevékeny" algoritmusokkal.
Bognár Bálint (Central Médiacsoport), Dr. Fehér Katalin (Budapesti Gazdasági Egyetem),
Forgács Mariann
(Be Social), Kovács Ágnes (CultureCrane), Pintér Róbert (4Kids/MTE),

25. Ki marad(hat) otthon? Dilemmák a home office kapcsán.
Ángyán Balázs (Számlázz.hu), Bíró Balázs (Litter & Bíró üi), Hidvégi Krisztina (New Land Media),
Kis Gergely (eNet), Várkonyi Balázs (Extreme Digital, eMAG)

26. Akik sohasem térnek vissza. Élet a digitális atomrobbanást követően
Nagy Barnabás (Barion), Tóth Orsolya (Media Dynamics), Szabó Edit (Kider App), Szántó Gábor (Greenroom), Török Szabolcs (Magyar Posta)

27. Mi lesz veled sportvilág? Ne hagyd el magad!
Fetter Balázs (MOL), Lékai Máté (Telekom Veszprém KC),  Szaniszló Csaba (Sport TV) Tőrös Balázs (Fastbridge),

28. Mit kapott és mit adott nekünk a média a karantén ideje alatt?
Almási Kitti, Ambruszter Géza (Gemius), Guld Ádám, Kovács András Péter – KAP, Szvetelszky Zsuzsanna,

29. Mit adott nekünk a karantén? Fogyasztások, üzenetek és a bizalom.
Balaton Anita (FleishmanHillard Café), Kurucz Imre (NRC), Rózsa Iván, Törőcsik Mária (PTE),

30. Tervezés egy tervezhetetlen világban
Káli György (SD4Good), Kovach Anton (Shiwaforce), Langmár Péter (Green Fox Academy), Nagy Zsolt István (Wienerberger), Prauda Gergő (Mártogatós)

31. Félelem: Mikor kell az igazat megmondani? Igazságok a félelemről, félelmek az igazságról a csoportvezetésben, cégvezetésben és az üzleti életben, tevékenységünkben.
Balázs Barbara (Atmedia), Duca Andrea (HD Group), Malchiner Maximilian Péter (You are more), Mihály György,

32. Muszáj mindenkit elérnünk? Vagy inkább az érjen el, aki minket akar?
A koronavírus járvány alapvetően nem állította feje tetejére a világot, de számos folyamatot felgyorsított a kereskedelem, reklám, marketing és a kommunikáció eleve gyorsan változó világában. Érdemes végig gondolnunk, hogy muszáj mindenkit elérnünk, vagy inkább az érjen bennünket el, aki minket akar?
Mondovics Péter (Mastercard), Rédey Iván (Dataweps), Szabó Ákos (Studio Binär), Vernyik Imre (Media Compass)

33Mit nem élhet át az ügyfél?
Becker György, Földi Miklós Dániel, Kádár Tímea, Kurucz Imre (NRC) Szomolányi Márk (Auchan)

34. Rajtkőre léptünk, elindult a visszaszámlálás!
Mi tévők legyünk, mire érdemes gondolnunk: kereskedelem, Marketing.
Bánki Attila (Vermis), Donáth Fruzsina (SmartCommerce Consulting), Filó Angéla

A teljes lejátszási lista a Digital Hungary YouTube itt: KLIKK.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …