Média 1. oldal

Omnichannel Retail Media Kalauzt adott ki az IAB Hungary

Omnichannel Retail Media Kalauzt adott ki az IAB Hungary

Omnichannel Retail Media Kalauzt adott ki az IAB Hungary szakmai szervezet, egyúttal retail media fókuszú IAB Café-t rendez január 22-én.
Humorral a fenntarthatóságért Litkai Gergellyel – Podcast ajánló

Humorral a fenntarthatóságért Litkai Gergellyel – Podcast ajánló

Litkai Gergely nemcsak a színpadon, hanem a környezetvédelem területén is komoly szerepet vállal. Az Internet Hungary konferencián Dadányi Annával folytatott beszélgetésében arról mesélt, hogyan használja a humor eszközeit a fenntarthatóság népszerűsítésére, és hogyan tehetünk mindannyian többet a bolygónkért, akár a mindennapi döntéseinkkel is. Ez a vodcast a fiatal tehetségeket támogató, az ún.: ″szót kér a Z-generáció″ sorozatunk része.
Drónszolgáltatásokat nyújtó vállalkozással erősítette meg kapcsolatát a Széchenyi István Egyetem

Drónszolgáltatásokat nyújtó vállalkozással erősítette meg kapcsolatát a Széchenyi István Egyetem

Évek óta meglévő partnerséget erősített meg a Széchenyi István Egyetem és a komplex távérzékelési szolgáltatásokat nyújtó Drónkuckó január 15-én. A dróntechnológiai képzéseket, hallgatói tudományos munkák támogatását és nemzetközi pályázatokat érintő együttműködési megállapodást az Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kar vezetése és a cég képviselői az intézményhez tartozó Smart Farm tangazdaságban írták alá.
Három Cápa is befektetett a 18 éves Bába Kristóf üzletébe

Három Cápa is befektetett a 18 éves Bába Kristóf üzletébe

Minden Cápát lenyűgözött üzleti érzékével és felkészültségével a 18 éves Bába Kristóf a Cápák között Extra harmadik adásában. A fiatal férfi MikroMester névre keresztelt vállalkozásában mikroelektronikai eszközöket értékesít, a vállalkozása és a története pedig annyira megérintette a befektetőket, hogy a pénzbeli ajánlatokon kívül egyéb extrákat is kínáltak neki.
A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

A hazai e-kereskedőknek mindössze 13,5%-a kínál retail média szolgáltatásokat beszállítóinak, és csak 1,8%-uk nyitott külső hirdetők felé is. Ez az arány - különösen a nemzetközi trendek tükrében - nagyon alacsony, ami a szektorban rejlő jelentős növekedési potenciált jelzi. A PwC Magyarország az IAB Hungary szakmai közreműködésével csaknem 800 webáruház körében végzett kutatást a retail média jelenlegi helyzetéről.
Elérhetetlenné vált a TikTok az Egyesült Államokban

Elérhetetlenné vált a TikTok az Egyesült Államokban

A New York Post beszámolója szerint az Egyesült Államokban ideiglenesen elérhetetlenné vált a TikTok. Az applikáció üzemeltetői egyelőre nem közölték, mikor áll helyre a szolgáltatás.
Új korszak kezdődött a telekommunikációban: bemutatkozott a One Magyarország

Új korszak kezdődött a telekommunikációban: bemutatkozott a One Magyarország

Hétfőn, január 6-án nyitotta meg a One Magyarország megújult budapesti zászlóshajó üzletét a budapesti Westend bevásárlóközpontban. A bemutatón megismerhettük az új márka filozófiáját, üzleti stratégiáját és szolgáltatásait, ám a vezetők egyúttal azt is hangsúlyozták: a One piacra lépése egy teljesen új, ügyfélközpontú gondolkodásmód bevezetését is jelenti.
Erre érdemes figyelni a repülőtéri parkoláskor

Erre érdemes figyelni a repülőtéri parkoláskor

Közelség és biztonság – általában ez a két legfontosabb szempont azok számára, akik repülőtéri parkolóban hagyják az autójukat utazásuk idejére. Az őrzött parkoló és az ingyenes transzfer ma már alapelvárás, de vannak parkolók, ahol egyes műszaki problémák esetén is azonnali segítséget kaphatunk.
Szerződéses vállalások teljesítését vizsgálta a Médiatanács

Szerződéses vállalások teljesítését vizsgálta a Médiatanács

Médiaszolgáltatók szerződéses vállalásainak teljesítését, valamint törvényi kötelezettség megsértését vizsgálta legutóbbi ülésén a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A testület január 14-i ülésén három lineáris rádiót elmarasztalt, egy médiaszolgáltatóval szemben pedig eljárást indított.
Közösségi média nélkül ma már szinte lehetetlen érvényesülni

Közösségi média nélkül ma már szinte lehetetlen érvényesülni

Lezajlott a magyar kommunikációs tér teljes platformizációja, így napjainkban nehezen érvényesülhetnek azok a piaci vagy közéleti szereplők, akik nincsenek jelen a közösségi médiában. Egyebek mellett erről olvashatunk egy, a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából készült friss kutatásban, amely minden eddiginél átfogóbb képet nyújt a magyarok tartalomfogyasztási szokásairól a Facebookon.
1/531