Média 1. oldal

Jövőre másképpen mérünk?! Tévé, rádió, online mérés egy kézből. Reboot Hungary összefoglaló és videó!

Jövőre másképpen mérünk?! Tévé, rádió, online mérés egy kézből. Reboot Hungary összefoglaló és videó!

A médiatervezés és a reklámok hatékonyságának mérését is egyszerűbbé és hatékonyabbá teheti a Scores Group és a Gemius új, egymintából származó crossmedia médiafogyasztási kutatása. Az idei tesztidőszak után 2022-ben már élesben működik majd a rendszer.
Kell-e nekünk egyességes médiamérés? A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/V. rész

Kell-e nekünk egyességes médiamérés? A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/V. rész

Az egyes médiatípusokat eltérő módszerekkel, mintákkal, adatközlési gyakorisággal mérik. De jelent-e ezt problémát a gyakorlatban?
Rádiós mérés Magyarországon: egységesen hatékonyabb. A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/III. rész

Rádiós mérés Magyarországon: egységesen hatékonyabb. A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/III. rész

A hazai rádiós piac az elmúlt évtizedekben nagyon változatos fejlődési utat járt be, amit a mérések is követtek.
Tévés mérés: több csatorna, több felület, új megoldások. V/II. rész

Tévés mérés: több csatorna, több felület, új megoldások. V/II. rész

Nagy tévék nagy mérése, kis tévék panel gondja. A televíziós fogyasztásmérés hétköznapjai, hétköznapi kérdésekkel és megoldásokkal.
A tévés közönségmérés három évtizede Magyarországon

A tévés közönségmérés három évtizede Magyarországon

Mérés nélkül reklámért fizetni ma már egyszerűen elképzelhetetlen. A hirdetések automatikus és digitális mérése azonban a tévével kezdődik.
Hogyan közvetítsünk élőben nemzetközi eseményt?

Hogyan közvetítsünk élőben nemzetközi eseményt?

A legnagyobb magyarországi kerékpáros körverseny televíziós közvetítése rendkívül komoly technikát igényel.
Az online média mérése előtt is vannak kihívások. A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/IV. rész

Az online média mérése előtt is vannak kihívások. A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/IV. rész

Sokkal többről szól az online közönségmérés, mint hogy megszámoljuk, kik és mennyien kattintottak egy-egy portál cikkeire. Míg a közönségmérés egységes és jól bejáratott, a hirdetések hatékonyságát mérő adserverek nagyon eltérően működnek, és ebben is lenne lehetőség az egységesedésre.
Leginkább az okostelefonról olvassák a híreket a fogyasztók, ott lehet őket elérni a legszemélyesebben

Leginkább az okostelefonról olvassák a híreket a fogyasztók, ott lehet őket elérni a legszemélyesebben

Lengyel Zoltán előadásában arra hívta fel a figyelmet, hogy oda kell menni, ahol a fogyasztók vannak: a tévék előtt ülnek, social csatornán vannak. A legszemélyesebben a mobiltelefonokon vannak, tehát oda kell elsődlegesen fókuszálni a figyelmet.
Ritmust nem, de címet adnak az algoritmusok

Ritmust nem, de címet adnak az algoritmusok

Szekeres Péter, a Neticle alapítója arról tartott előadás, hogy miként fogalmazhatunk meg egy jó címet vagy tartalmat az algoritmusok segítségével.
TikTok-videóra cserélhetik az önéletrajzokat?

TikTok-videóra cserélhetik az önéletrajzokat?

A TikTok elindította a saját állásportálját, amelyen keresztül összehozhatják a munkaadókat és a leendő munkavállalókat.
1/172