Az INTREN építheti a Praktiker adat-alapú médiavásárlási rendszerét

Az INTREN építheti a Praktiker adat-alapú médiavásárlási rendszerét
Meghívásos tenderen nyerte el az INTREN a Praktiker Magyarország megbízását, amely a cég jelenlegi, belső adatvagyonának növelésére és kiaknázására fókuszál.

Az e-commerce kihívásokra és az online értékesítés növekedésére reagálva a Praktiker hosszútávú stratégiai fejlesztéseket valósít meg, amelynek szerves része a vállalat ügyfél-adatainak kihasználása és saját adatvagyonának építése is. A jelenleg meglévő adat-ökoszisztéma további fejlesztését, és annak aktiválását a médiavásárlás területén az INTREN tanácsadói csapata támogatja idén januártól.

“A Praktiker az elmúlt években folyamatosan fejlesztette belső rendszereit, jelentős tudásunk gyűlt össze ahhoz, hogy még jobban értsük és kiszolgáljuk a vevőinket az online térben és az üzleteinkben egyaránt. Az INTREN csapata megértette a kihívást, és az általuk tervezett projektek segítenek benne, hogy ezt a tudást rendszerezzük, építsük és ki is használjuk a mindennapokban” – mondta el Burka Szilvia, a Praktiker marketing és online szolgáltatásokért felelős igazgatója.

“Eddig is dolgoztunk már a Praktikerrel konverziós hatékonyságon és UX projekteken is, így ismertük a csapatuk ambiciózus hozzáállását. - tette hozzá Gandera Balázs, az INTREN ügyvezetője. Nagy öröm, hogy igénylik a nemzetközi szintű gyakorlatok bevezetését a saját rendszereik területén, nagyon motiváló és izgalmas, hogy ezen dolgozhatunk velük. A megvalósításban nagyban támaszkodunk a Google Marketing Platform nagyvállalati termékeire, melyek hazai képviseletét részben szintén a mi csapatunk látja el.”

Fotó: INTREN

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!