E-kereskedelem 1. oldal

Használt autót webshopból? Ezek a legújabb trendek a használtautó-piacon

Használt autót webshopból? Ezek a legújabb trendek a használtautó-piacon

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. Mit hozhat a jövő, és hogyan vásárolnak a magyarok használt autót 2024-ben? Vajon a használt lízingautók jelenthetik a megoldást? Netán az élelmiszer és a műszaki cikkek után már a következő autónkat is online áruházból vehetjük? Az ALD Automotive | LeasePlan használtautó üzletágának igazgatója összefoglalta a jelenleg úttörő trendeket.
A gyógyszert igen, de a gyógyulást nem a neten keressük

A gyógyszert igen, de a gyógyulást nem a neten keressük

Egy korábban nem tapasztalt egészségügyi panasz esetén a betegek saját bevallásuk szerint leginkább a személyesen vagy telefonon keresztül, háziorvosuknál tájékozódnak a kezelési lehetőségekről, derül ki a GKID a Publicis Groupe Hungary megrendelésére, online vásárlók körében végzett kutatásából. Bár a betegek egyre gyakrabban fordulnak online keresőmotorokhoz, mégis sokkal nagyobb arányban használják nem vényköteles készítmények vásárlására, mint önmaguk diagnosztizálására. A kutatás arra is rávilágít, hogy sok más termékhez hasonlóan, a hazai fogyasztók ebben a kategóriában is árérzékenyek, a patikát mégis inkább a lokáció, mintsem az árak vagy akciók miatt választják.
Retail Media Munkacsoportot indított az IAB Hungary

Retail Media Munkacsoportot indított az IAB Hungary

Újabb munkacsoport alakult az IAB Hungary kötelékében, amelynek célja, hogy az online kiskereskedelmi médiában érdekelt piaci szereplők között egységes, produktív kommunikáció indulhasson a területhez köthető információgyűjtéssel, kutatással, edukációval, sztenderdizálással és ajánlásokkal kapcsolatban.
Játékok, szépségápolási és takarítószerek vezetik az eMAG húsvéti eladásait

Játékok, szépségápolási és takarítószerek vezetik az eMAG húsvéti eladásait

A húsvéti nyulas és a virágos LEGO-készletek mellett az eMAG 2024-es húsvét előtti forgalmát olyan mindennapi kategóriák vezetik, mint a mosó- és tisztítószerek, a szépségápolási és higiéniai termékek, valamint az üdítőitalok.
A magyarok szeretik a legjobban csomagautomatában átvenni online rendeléseiket a közép-európai régióban

A magyarok szeretik a legjobban csomagautomatában átvenni online rendeléseiket a közép-európai régióban

A közép-európai vásárlók egyértelműen preferálják a kifejezetten gyors házhoz szállítást - leggyakrabban azért, mert egy korábbi bevásárlás során valami kimaradt -, a magyarok azonban a többi országhoz képest kevesebbet áldoznának erre, és míg kétharmaduk házhoz kéri a rendelését, a csomagautomaták így is nálunk a legnépszerűbbek. Ez derül ki az aznapi kiszállításra specializálódott nemzetközi okoslogisztikai vállalat, a DODO legfrissebb, reprezentatív kutatásából, amely négy ország rendelési szokásait hasonlította össze.
Ez lehet a rohamosan terjeszkedő olcsó kínai webshopok igazi ellenfele

Ez lehet a rohamosan terjeszkedő olcsó kínai webshopok igazi ellenfele

Miközben az olcsó, kevésbé minőségi árut kínáló kínai cégek gőzerővel árasztják el Európát a termékeikkel, egyre többen fordulnak egy új alternatív vásárlás felé. Ez a jelenség a közösségi finanszírozás megjelenése az online vásárlásban, ami a prémium és luxus színvonalat teszi elérhetővé. Az alacsony ár mindkettőben közös, eredményben viszont drasztikusan eltér egymástól a kétfajta vásárlás.
Magyarország előfizet: így változtatja meg az életünket az előfizetéses e-kereskedelem

Magyarország előfizet: így változtatja meg az életünket az előfizetéses e-kereskedelem

Forradalmasítja a vásárlást, nagyobb megtakarítást, kényelmet, személyre szabott ajánlatokat és exkluzív hozzáféréseket kínál a fogyasztóknak az előfizetéses e-kereskedelem. Az új modell nem csak a vásárlói élményt gazdagítja, hanem elősegíti a hazai e-kereskedelmi piac dinamikus fejlődését a szaporodó nemzetközi versenytársakkal szemben. Mindezen felül jelentős gazdasági és társadalmi előnyöket is hordoz, amelyek hozzájárulnak a helyi gazdaságok megerősödéséhez és a fenntarthatósághoz.
Tavasszal Magyarországon a sporté a főszerep: vásárlóink leggyakrabban a fitneszfelszerelések iránt érdeklődnek

Tavasszal Magyarországon a sporté a főszerep: vásárlóink leggyakrabban a fitneszfelszerelések iránt érdeklődnek

Országszerte javában zajlik a tavaszi szünet, amelyben idén egyértelműen a sporté a főszerep. Ezt igazolják az Alza.hu webáruház eladási statisztikái is, a vásárlók ugyanis rendkívül gyakran választják a különféle fitneszeszközöket. A magyarok emellett rengeteg kerékpárt és kerékpáros-felszerelést is vásároltak 2024 első negyedévében. Ehhez a kellemesen enyhe időjárás mellett minden bizonnyal az Alza kedvezményei is hozzájárultak.
Az AI jelenti a legnagyobb fenyegetést az e-kereskedelemre

Az AI jelenti a legnagyobb fenyegetést az e-kereskedelemre

Az, hogy az AI apokalipszis lovasai végig vágtatnak-e a horizonton, ma még kérdés. De, hogy a falra festésük remekül megy, annyi szent.
Glami.hu: Az MI forradalmasítja a divatvásárlást is – ezt gondolják a magyar felhasználók az új technológiáról

Glami.hu: Az MI forradalmasítja a divatvásárlást is – ezt gondolják a magyar felhasználók az új technológiáról

Az elmúlt években a mesterséges intelligencia (MI) olyan területeken ért el áttörést, amelyek korábban elképzelhetetlenek voltak. Az egyik ilyen terület a divatipar, ahol az új technológia forradalmasítja a divatcikkek vásárlásának gyakorlatát, például az MI algoritmusok személyre szabott ajánlatokat jelenítenek meg a felhasználóknak az egyéni ízlésnek és testalkatnak megfelelően. A Glami.hu friss felmérése arra kereste a választ, hogy mit gondolnak a magyar divatrajongók az új technológiáról.
1/179