Keresett szöveg: "reklámzaj"

Öt év múlva is fognak tévében hirdetni?

Még mindig a tévétől várhatjuk az egyik legjobb reklámköltési megtérülést, különösen, ha a hosszú távú hatásokat is meg tudjuk mérni.

Az infláció lesz a hazai reklámárazás megmentője?

A szilánkosodó reklámpiacon a tévék tömegelérési szerepe továbbra is fontos. A növekvő költségeik reklámdíjakban elérhető elismeréséről értekeztek az Internet Hungary konferencián hazai médiapaci vállalatvezetők.

A társadalmi igényekből nem lesz mestermű

Amelyik márka nem tud hatást kiváltani az emberekből, az könnyen lecserélhetővé válik. Kovács András Péter, a Magyar Telekom szegmens kommunikációs vezetője szerint egyre nehezebb feladat az embereket megszólítani, ezért is kell a hagyományostól eltérő eszközökhöz is fordulni a kommunikációban.

Egészség! Az értékét kell kommunikálni! Interjú dr. Katona Norberttel és dr. Szabó Ritával, a Marketing- és PR-tevékenység az egészségügyben című könyv szerzőivel.

Az egészségügyi marketing- és PR társadalmi feladatköre egyre növekszik, alkalmazásuk elengedhetetlen a célok megvalósításához.

A sikeres márkaépítés kulcsa: prémium tartalom és hatékony elérés

Kulturáltabb, a médiafogyasztók idegeit is kímélőbb megoldás a nonszpot hirdetéseken keresztül eljuttatni a kereskedelmi üzeneteket.

Felnőtt lett a digitális!

2022-ben a digitális szegmens növekedésének üteme befékeződött, ezzel a hazai piacon is érzékelhetően elérte a „felnőttkort” a nemzetközi trendeknek megfelelően. Ez vajon azt is jelenti, hogy stabilizálódhatnak a médiatorta szeletei?

Stagnáló piacon az adtech megoldásokkal előzhetnek a hatékony cégek

A jó mérhetőség illúzióját áruló globális platformok árazásának nem lesz érdemi hatása a magyar médiafelületek iránti keresletre – mondta el interjúnkban Gulyás János, a Wavemaker ügyvezető igazgatója, a Magyar Reklámszövetség elnöke.

“Lassan megismerhetjük a digitális paradicsom másik oldalát”

Nehéz időszak jön a világban, és ez alól a kereskedelemben, a marketingben és a médiában tevékenykedők sem tudják majd kivonni magukat. Számtalan kihívással néz szembe az ágazat, és abban senkinek sem szabad reménykednie, hogy rövid időn belül visszatérnek a korábban megtapasztalt aranyévek - nyilatkozta Csermely Ákos, aki a hazai piacon évtizedek óta a legnagyobb médiakommunikációs és internetes konferenciákat szervezi.

Egy sok(k)ismeretlenes évben, az átláthatóság és stabilitás a legfőbb érték a hirdető számára.

Aki 2023-ban jól dönt és jól lép, komoly versenyelőnyre tehet szert a versenytársaival szemben.

Új indoor médiafelületek egy magyar startup cégtől

A digitális felületek egyre nagyobb szeletet harapnak ki az offline médiafelületek piacán. Nem véletlen, hiszen a videó kreatívok vonzzák a tekintetet, a statikus hirdetéseknél jóval hatékonyabbak. Emellett nincs nyomdai költség és a gyors tartalom csere is könnyedén megoldható. 2022-ben ezen a piacon jelent meg az InfoScreen, egy magyar startup cég új indoor médiahálózata.

2/9