Még mindig a tévétől várhatjuk az egyik legjobb reklámköltési megtérülést, különösen, ha a hosszú távú hatásokat is meg tudjuk mérni.
A szilánkosodó reklámpiacon a tévék tömegelérési szerepe továbbra is fontos. A növekvő költségeik reklámdíjakban elérhető elismeréséről értekeztek az Internet Hungary konferencián hazai médiapaci vállalatvezetők.
Amelyik márka nem tud hatást kiváltani az emberekből, az könnyen lecserélhetővé válik. Kovács András Péter, a Magyar Telekom szegmens kommunikációs vezetője szerint egyre nehezebb feladat az embereket megszólítani, ezért is kell a hagyományostól eltérő eszközökhöz is fordulni a kommunikációban.
Az egészségügyi marketing- és PR társadalmi feladatköre egyre növekszik, alkalmazásuk elengedhetetlen a célok megvalósításához.
Kulturáltabb, a médiafogyasztók idegeit is kímélőbb megoldás a nonszpot hirdetéseken keresztül eljuttatni a kereskedelmi üzeneteket.
2022-ben a digitális szegmens növekedésének üteme befékeződött, ezzel a hazai piacon is érzékelhetően elérte a „felnőttkort” a nemzetközi trendeknek megfelelően. Ez vajon azt is jelenti, hogy stabilizálódhatnak a médiatorta szeletei?
A jó mérhetőség illúzióját áruló globális platformok árazásának nem lesz érdemi hatása a magyar médiafelületek iránti keresletre – mondta el interjúnkban Gulyás János, a Wavemaker ügyvezető igazgatója, a Magyar Reklámszövetség elnöke.
Nehéz időszak jön a világban, és ez alól a kereskedelemben, a marketingben és a médiában tevékenykedők sem tudják majd kivonni magukat. Számtalan kihívással néz szembe az ágazat, és abban senkinek sem szabad reménykednie, hogy rövid időn belül visszatérnek a korábban megtapasztalt aranyévek - nyilatkozta Csermely Ákos, aki a hazai piacon évtizedek óta a legnagyobb médiakommunikációs és internetes konferenciákat szervezi.
Aki 2023-ban jól dönt és jól lép, komoly versenyelőnyre tehet szert a versenytársaival szemben.
A digitális felületek egyre nagyobb szeletet harapnak ki az offline médiafelületek piacán. Nem véletlen, hiszen a videó kreatívok vonzzák a tekintetet, a statikus hirdetéseknél jóval hatékonyabbak. Emellett nincs nyomdai költség és a gyors tartalom csere is könnyedén megoldható. 2022-ben ezen a piacon jelent meg az InfoScreen, egy magyar startup cég új indoor médiahálózata.