Új indoor médiafelületek egy magyar startup cégtől

Új indoor médiafelületek egy magyar startup cégtől
A digitális felületek egyre nagyobb szeletet harapnak ki az offline médiafelületek piacán. Nem véletlen, hiszen a videó kreatívok vonzzák a tekintetet, a statikus hirdetéseknél jóval hatékonyabbak. Emellett nincs nyomdai költség és a gyors tartalom csere is könnyedén megoldható. 2022-ben ezen a piacon jelent meg az InfoScreen, egy magyar startup cég új indoor médiahálózata.

A társasházakban nyugaton és az ázsiai régióban már a 2010-es évektől alkalmazzák a digital signage felületeket, ugyanis ennek a típusnak különösen nagy előnye, hogy reklámzaj mentes kommunikációt valósít meg, a célközönséget egy nyugodtabb, befogadóbb közegben tudja megszólítani és a figyelmet hosszan képes fenntartani. Ezért koncentrál a startup cég rendszere is erre a piaci szegmensre.

InfoScreen - digitális faliújság és médiafelület egyben:

A médiafelületek mellé egy-egy információs kijelzőt is elhelyeznek. Ennek célja, hogy a képviselő és a lakók közötti cetlizést, vagyis a papíralapú kommunikációt kiváltsa. A startup dolgozik azon is, hogy a rendszer közvetlen összeköttetésben legyen a közműszolgáltatókkal, így a lakók az ingatlanukat érintő legfrissebb információkat ezen keresztül kaphatják meg. Fontos, hogy a funkciók nincsenek keverve, fizikailag két külön eszközön futnak, hogy se az információközlés se a hirdetési élmény ne csorbuljon.

Reklámzaj mentes felületek:

Online és offline kampányok során egyaránt fellép a reklámzaj jelensége. Evolúciós okokból a ránk zúduló információs tömeggel nem tudunk megbirkózni, agyunk kénytelen szelektálni. Ezért fordul elő, hogy naponta több tucat plakát mellett megyünk el anélkül, hogy fel tudnánk idézni milyen hirdetésekbe futottunk bele. A valódi kontaktus számok jelentősen csökkennek. A nagyobb hatékonysághoz vagy a felületek számát kell növelni (az ismétlődő információt jobban befogadjuk, fontosabbnak tekintjük) vagy el kell érni, hogy adott pillanatban csak ránk figyeljenek. Utóbbi megvalósítására koncentrál az InfoScreen rendszer.

1 perc figyelem garantált:

A képernyőkön videóhirdetések helyezhetők el, ami ösztönösen vonzza a tekintetet, azonban ez önmagában nem elegendő, ha a lokációt rosszul választják meg. Az ügyfél rohan, rápillant és megy is tovább. Két helyszín van a társasházakban, ahol 1-2 percre le lehet kötni a figyelmet: a postaládáknál és a lift előtti várakozás időszakában. A lift előtt a leghatékonyabb. Számos kutatás igazolja, hogy a felvonóra történő várakozáshoz gyakorta feszültséget társítanak, pláne, ha egyszerre többen is érkeznek a lépcsőházba. Ilyenkor tekintetüknek menekülő utat jelent a digitális képernyő.

Mindezek mellett a lift előtt töltött 1-2 perc pont az a bűvös időtartam, amire még nem veszik elő az okostelefont. A célközönség figyelmét a gomb megnyomásától a felvonó érkezéséig képes fenntartani. Mindenhol máshol, ahol hosszabban várakoznak, automatikusan előkerül az okostelefon.

Lokáció:

A cikk írásakor az InfoScreen hálózata Budapesten már 13 db kerületben, közel 100 helyszínen érhető el és folyamatosan bővülnek. Az InfoScreen képernyők magas lakásszámú és magas átmenő forgalommal rendelkező ingatlanokba kerülnek telepítésre, ahol szolgáltató cégek, fogászat, ügyvédi irodák, magán óvoda stb. is üzemelnek.

Előnyök:

  • Környezetbarát, papírmentes médiafelület
  • Jól targetálható
  • Valódi megtekintések és hosszú megtekintési idők
  • Díjmentes kreatív cserék, így akár hetente új akciókkal jelenhetnek meg
  • Online és offline együtt:
  • Kiválóan kombinálható az online vagy TV kampányokkal együtt is, mivel szabványos 16:9-es videóanyagok megjelenítésére alkalmas.

Előnyös lehet minden iparág számára, akik a lakosságot kívánják megszólítani, csak néhány példát említve: programajánlók, rendezvények promotálására, ételfutárok, házhozszállítással foglalkozó cégeknek, patikák, bankok, ingatlanosok, telekommunikációs cégek vagy barkácsáruházak, élelmiszerláncok számára. Utóbbi esetén alternatívája lehet az akciós újságoknak, mivel az InfoScreen-nél díjmentesek a kreatív cserék, így heti akciók megjelenítésére is kiváló.

Felület bérléssel kapcsolatban a www.infoscreen.hu weboldalon tájékozódhatnak.

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!