Keresett szöveg: "reklámzaj"

A marketinges nem kockázik! Podcastajánló!

Kinek áll érdekben - úgy, hogy tesz is ellene – a reklámzaj valós csökkentése? Hogyan férhet bele ez egy a nagyvállalat céljaiba?

Töretlen a tévés piac iránti kereslet

A Magyar Reklámszövetség friss adatai azt mutatják, a tévéhirdetésekre fordított reklámköltések 9 százalékkal nőttek a tavalyi évben. Mindezt úgy, hogy sok év stagnálás után jelentős, az infláció értékéhez vethető áremelés volt a piacon. Ennek kapcsán Demeter Zsófiával, az RTL Saleshouse hirdetésértékesítési igazgatójával beszélgettünk.

Vágynak a reklámokban az újdonságra a magyar fogyasztók!

A Magyar Telekom az IAB Az év videóhirdetése pályázat második helyét elnyerő reklámfilmje kapcsán Sebesta Dóra Judittal, a vállalat stratégiai média szakértőjével arról beszélgettünk, milyen újszerű videós hirdetések működnek jól a hazai fogyasztóknál.

A Kia és az Addig együttműködésében indult Magyarországon az első, LG tévékre dedikált CTV megjelenés

Az automatizált hirdetési technológiákra specializálódott Addig és a Kia együttműködésének eredményeként indult el Magyarországon az első, LG televíziókra dedikált connected TV (CTV) kampány. A magyar piacon több mint 1,1 millió LG készülék érhető el, melyek kiváló minőségű kijelzőikkel és smart TV funkcionalitásukkal ideális platformot kínálnak a hirdetők számára, hogy hatékonyan és közvetlenül érjék el a felhasználókat otthonukban. A kampány során a reklámok egyedülálló módon integrálódnak a TV-k homescreenjébe, látványos, reklámzajmentes megjelenést biztosítva.

Hosszú távon, generációkon át az imázsfilmek működnek a legjobban!

Az IAB nyertes reklámfilmjéről Szták Andrással, az Árukereső.hu-t működtető Online Comparison Shopping Kft. ügyvezetőjével az imázsfilmek szerepéről és a cégcsoportokon belül nemzetközi munkamegosztásról beszélgettünk a marketing területén.

A közterület jövője digitális és programozott!

A fejlett piacokon nagyban növeli a közterületi hirdetések iránti keresletet a médiafelület digitális átállása. Számos innováció egymás hatásait erősítve alakítja át az OOH világát.

Átárázódnak a médiafelületek a 2024-ben élénkülő reklámpiacon

Eltérő hatások várhatók a médiafelületek árazásában és a kínálatban a hazai reklámpiacon, de a hirdetők reklámköltése is igen eltérő lehet szektoronként az idei évben - mondta el interjúnkban Szabó Edina, az OMG Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.

Nem az árak, hanem az elérni kívánt hatás határozza meg, hol érdemes hirdetni

A médiavásárlásoknál nem mindig úgy működik az árazás és a kereslet, ahogy a közgazdasági logika diktálja. Ennek okát a kereslet-kínálat mellett a reklámok hatásmechanizmusában és az ökoszisztéma egymásra épülő rétegeiben kell keresni. Interjú Mező Lászlóval, a EssenceMediaCom Magyarország ügyvezető igazgatójával

A globális nagyvállalatok is újra felfedezik a saját platformjaik mellé a hagyományos médiát

Somlói Zsolttal, a Mindshare reklámügynökség ügyvezetőjével a hazai reklámpiac várható trendjei mellett arról is beszélgettünk, hogy a Google miért hisz a nyomtatott újsághirdetésekben, és hogy miért kellene a performancia kampányok mellett vagy helyett nagyobb teret engedni a márkakommunikációnak.

A SsangYong és Thuróczy Szabolcs folytatják a közös kalandokat

A legszigorúbb apósjelölt szívét is meglágyítja a SsangYong Torres – legalábbis a friss kampányfilmek szerint. A dél-koreai SUV specialista legújabb modelljének bevezetőkampányáért a Mediator felelt.

1/9