Keresett szöveg: "reklámzaj"

Új indoor médiafelületek egy magyar startup cégtől

A digitális felületek egyre nagyobb szeletet harapnak ki az offline médiafelületek piacán. Nem véletlen, hiszen a videó kreatívok vonzzák a tekintetet, a statikus hirdetéseknél jóval hatékonyabbak. Emellett nincs nyomdai költség és a gyors tartalom csere is könnyedén megoldható. 2022-ben ezen a piacon jelent meg az InfoScreen, egy magyar startup cég új indoor médiahálózata.

2023. Változékony “időjárás” a versenypiacokon. Eljött a bizonyítás időszaka

Eklektikus évnek nézhetünk elébe. Van, aki borúsan látja a 2023-as évet, és van, aki a lehetőséget látja benne.

A TikTok és a LinkedIn meghódította az üzleti szektort

A két különböző platform jól használható együtt.

CHERRISK nemzetközi kampány bejelentő

A kampány nemzetközi lead kreatív ügynöksége a feat. volt, a produkciós ház szerepét a 235 töltötte be.

Magyarország az elsők között hirdethet a TikTokon

A közösségi applikáció használata ma már kihagyhatatlan a marketingben.

A pr abban a legerősebb, amit nem is látunk belőle

A digitális kommunikációs csatornák előretörésének ellenére a személyes kapcsolatépítés a pr leghatékonyabb eszköze - véli Gáspár Bence.

Podpad.hu válogatást tűz műsorára a Manna Fm!

Sikereik miatt az Atmedia podcasterei rádióműsorban is hallhatók.

Éves szinten még mindig nő a Facebook-felhasználók száma

Klausz Melinda közösségi marketing szakértővel, a kozossegi-media.com ügyvezetőjével beszélgettünk.

Tetteiddel tedd magad értékessé! Többet ér a mantrázott önreklámnál.

Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.

Multiplatform tartalom és értékesítés

A televízió számára ma már elvárás a multiplaftorm jelenlét.

1/7