– A nagy márkák kommunikációjában mennyire van helye a kísérletezésnek?
– Milyen elvárásaink lehetnek a kreativitással szemben?
– Mennyire lehet bevállalós a márka, hogy valóban kitűnjön a reklámzajból?
– A fogyasztókat érő reklámzaj egyre nő, egyre több a reklám – közös érdeke lenne hirdetőnek (hatékonyság, figyelem), médiának (nagyobb érték, több bevétel), fogyasztónak (tartalmak jobb minősége, kevesebb reklám, jobb minőségű reklám). Kinek kell először lépni, hogy ebben változás legyen?
– A globális szereplők terjeszkedése mennyire jelent veszélyt a jelentős hazai hirdetőkre?
Erről és még nagyon sok minden másról beszélgetünk mai adásunkban a Juhász Péter Tiborral a Vodafone és a Digi márkaigazgatójával, akivel felvétel után, természetesen tovább beszélgettünk, vissza-visszautalgattunk az interjúban elhangzottakra, szót ejtettünk például a kreativitásról, az újítások megjelenésének esélyéről versenypiaci körülmények közötti, amikor is Péter egy Einsteini mondásra utalva csak ennyit mondott: “A marketinges nem kockázik”
Számomra annyira fején találta a szöget, hogy beszélgetésünknek, - természetesen az Ő engedélyével -, ezt a címet adtam: “A marketinges nem kockázik”
Jó hallgatódzást kívánok!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!