A covid alatt megszilárdult az e-kereskedelmi ökoszisztéma, a válalkozások többszörös forgalmi növekedést értek el.
A koronavírus-járvány által felforgatott piac hogyan tud alkalmazkodni az új igényekhez a digitális megoldások rendkívüli gyorsulása közepette?
Az ügyfélélmény fele olyan jól standardizálható elemekből áll, ami a legtöbb iparágban megegyezik.
A Reboot Hungary webináriumsorozat 54. adása azt járta körbe, hogyan lehet okosan és hatékonyan reklámozni az egyre nagyobb média- és reklámzajban. Mitől fog pont ránk és az üzenetünkre figyelni a fogyasztó?
Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!
A 2020-as Internet Hungary konferencia “Előadói pályázatot” hirdet 35 év alatti fiatal szakembereknek számára. A pályázat tárgya és témája: Fiatalok a jövő média-, marketing- és kommunikációs világáról a fenntartható gazdaság és a szép élet reményében.
Napjaink fogyasztói kifejezetten igényt tartanak az online vásárlásra. Interjú Szomolányi Márkkal.
Influencerek és megmondók a digitális, főleg a közösségi média hullámain. Media Hungary: tematikus ajánlónk!
A digitális csatornák mára a salesben is átvették a vezető szerepet. Ezt nem csak mi gondoljuk így.