Keresett szöveg: "Szomolányi Márk"

Szomolányi Márk

Addig növekedj, amíg élményt tudsz adni!

Az ügyfélélmény fele olyan jól standardizálható elemekből áll, ami a legtöbb iparágban megegyezik.

Adat vagy kreativitás. Avagy mitől éri el a reklám a fogyasztót?

A Reboot Hungary webináriumsorozat 54. adása azt járta körbe, hogyan lehet okosan és hatékonyan reklámozni az egyre nagyobb média- és reklámzajban. Mitől fog pont ránk és az üzenetünkre figyelni a fogyasztó?

Nézze meg a Reboot Hungary 3. évad beszélgetéseit!

Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!

″Pályázat jövendő megmondóknak” - Mondd meg Te, milyen jövőt szeretnél a szakmádban és Te mit teszel érte?

A 2020-as Internet Hungary konferencia “Előadói pályázatot” hirdet 35 év alatti fiatal szakembereknek számára. A pályázat tárgya és témája: Fiatalok a jövő média-, marketing- és kommunikációs világáról a fenntartható gazdaság és a szép élet reményében.

Online értékesítés nélkül ma már nehezen rúghatnak labdába a kiskereskedők

Napjaink fogyasztói kifejezetten igényt tartanak az online vásárlásra. Interjú Szomolányi Márkkal.

Many screens - ... mert mi is tévések vagyunk!

Influencerek és megmondók a digitális, főleg a közösségi média hullámain. Media Hungary: tematikus ajánlónk!

Elmeséljük, hogyan kell jól eladni. Media Hungary: tematikus ajánlónk!

A digitális csatornák mára a salesben is átvették a vezető szerepet. Ezt nem csak mi gondoljuk így.