Schneider Henrik a Nielsen Közönségmérés ügyvezető igazgatója, digitális média szakértő. Korábban a Vodafone Magyarországnál Senior Media Content & Entertainment Manager, ezt megelőzően az Antenna …
A tévés hirdetéseknél a GRP helyett a fogyasztói csoportokra célozva tíz százalékkal jobb eredményt lehet elérni.
A koronavírus-járvány által felforgatott piac hogyan tud alkalmazkodni az új igényekhez a digitális megoldások rendkívüli gyorsulása közepette?
10 részes sorozatunkban bemutatjuk a Media-Digital Hungary Cabrio konferencia előadásait és fórumait.
Interjú Schneider Henrikkel, a Vodafone Senior Content & Entertainment Managerével.
Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!
A Reboot Hungary első idei webináriumának a témája arról szólt, hogy milyen döntési pontokhoz érkeztünk a médiában.
Hol lesznek elérhetőek a médiafogyasztók a szórakoztatás online terében? A szeptember 17-i Reboot Hungary-hez kapcsolódó cikk.
Tisztelt olvasó, az alábbi cikk a szeptember 17-én megrendezésre kerülő webinárium tartalmi ismertetője.
A tartalom érték vagy marketing eszköz? A médiavállalkozások lehetőségei kinyíltak a digitális világban, de a monetizáció egyre összetettebb és bonyolultabb feladattá vált. A Media-Digital Hungaryn arra is kerestük a választ: hol a pénz.