Keresett szöveg: "Schneider Henrik"

Schneider Henrik

Schneider Henrik

Schneider Henrik a Nielsen Közönségmérés ügyvezető igazgatója, digitális média szakértő. Korábban a Vodafone Magyarországnál Senior Media Content & Entertainment Manager, ezt megelőzően az Antenna …

Így lesz a kevesebb több, ha tévés hirdetésről van szó

A tévés hirdetéseknél a GRP helyett a fogyasztói csoportokra célozva tíz százalékkal jobb eredményt lehet elérni.

Internet Hungary konferencia – Milyen lehetőségei vannak a médiaszektornak és a hirdetési piacnak Magyarországon?

A koronavírus-járvány által felforgatott piac hogyan tud alkalmazkodni az új igényekhez a digitális megoldások rendkívüli gyorsulása közepette?

Halálpontos találkozások. Reklámzajból a reklámcsendbe.

10 részes sorozatunkban bemutatjuk a Media-Digital Hungary Cabrio konferencia előadásait és fórumait.

A tartalom a király! De ki lehet majd a királynő? Ki lesz az igazán befolyásoló?

Interjú Schneider Henrikkel, a Vodafone Senior Content & Entertainment Managerével.

Nézze meg a Reboot Hungary 3. évad beszélgetéseit!

Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!

Több fogyasztás, kevesebb figyelem? Reboot Hungary összefoglaló

A Reboot Hungary első idei webináriumának a témája arról szólt, hogy milyen döntési pontokhoz érkeztünk a médiában.

Mindenki mással szórakozik?! Mindenki máshol szórakozik?! Hogy érheted így el a célcsoportod?

Hol lesznek elérhetőek a médiafogyasztók a szórakoztatás online terében? A szeptember 17-i Reboot Hungary-hez kapcsolódó cikk.

Szórakozom, tehát vagyok! A figyelemgazdaság újrafelosztása

Tisztelt olvasó, az alábbi cikk a szeptember 17-én megrendezésre kerülő webinárium tartalmi ismertetője.

Digitális ellátási láncok: kiknek és mit lehet eladni?

A tartalom érték vagy marketing eszköz? A médiavállalkozások lehetőségei kinyíltak a digitális világban, de a monetizáció egyre összetettebb és bonyolultabb feladattá vált. A Media-Digital Hungaryn arra is kerestük a választ: hol a pénz.

1/2