Keresett szöveg: "3rd party"

Internet Hungary! Az üzleti és szakmai konferenciaprodukció!

A 24 éves konferencia sorozat idén is, 2 nap, 219 előadás, majdnem 300 közreműködő, 1 éjszaka, 1 színház, 1 koncert, és az elmaradhatatlan..., éjféli pörkölt és a diszkó. 2023. október 03-04-én nyitja meg kapuit hazánk legnagyobb szakmai és üzleti eseménye. A 2200-2400 fős eseményre a hazai gazdaság, kereskedelem, marketing és médiapiac kiválóságait várjuk. Részletes, azaz igen hosszú programismertető

Kalandra fel! Gondolatok az Internet Hungary kapcsán!

Mi, emberek igazándiból három dologra vágyunk: I. Örök élet - II. Teremtés - III. Boldogság. Mind a három vágynak megoldása már a kezünkben lehet.

A Teads nem vár 2023-ig a sütimentes világra

A cookieless megoldások használata az online hirdetési piacon kulcsfontosságú azon fogyasztók esetében, akik nem érhetők el „hagyományos” cookie-kkal. A Teads úttörő szerepet játszik egy olyan cookieless környezet megteremtésében, amely letesztelt, hatékony és folyamatosan fejlesztett megoldásokra épülő szolgáltatást kínál a hirdetők számára. Hol állunk jelenleg és mi zajlik a háttérben?

2023-ban megszűnik az egyik legnépszerűbb marketingeszköz

Jövőre eltörlik a sütiket, új megoldások után kell nézni.

Internet Hungary - Data Marketing a gyakorlatban

Az idei Internet Hungary konferencia Data of Hungary szekció összefoglalójának 2. részében többek között arról volt szó, mit kezdhetünk együttesen az online és offline adatokkal, hogyan alakult át a performance marketing adatalapú marketinggé, mire jó a perszonalizáció, illetve mi a 3rd party apokalipszis és milyen jogi következményekkel jár.

Internet Hungary - Data marketing, avagy így szolgálják érdekeinket és értékeinket az algoritmusok a marketingben

Különböző aspektusokból járták körbe az idei Internet Hungary konferencián az előadók, milyen eredményeket hozott az adatalapú marketing.

Online videóhirdetések a ″marketing tölcsér″ mind a két oldalán - hódít a mozgókép

Mennyire nyitottak a hirdetők az online videóhirdetésekre? Milyen kihívások elé állítják az ügyfeleket és az ügynökségeket? Milyen szempontokat szükséges figyelembe venni, amikor videóhirdetést készítünk? Mihai Bostinaruval, a Teads CEE alelnökével beszélgettünk. (x)

A fogyasztók öntudatra ébredése! Az Internet Hungary ismertetője, és programelőzetese.

i az, akinek nem létszükséglete, hogy saját virtuális bázissal rendelkezzen? Kinek marad érték az a fogyasztó, akinek nincs virtuális tere?

Az online média mérése előtt is vannak kihívások. A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/IV. rész

Sokkal többről szól az online közönségmérés, mint hogy megszámoljuk, kik és mennyien kattintottak egy-egy portál cikkeire. Míg a közönségmérés egységes és jól bejáratott, a hirdetések hatékonyságát mérő adserverek nagyon eltérően működnek, és ebben is lenne lehetőség az egységesedésre.

A márka jószándéka és lelkiismerete

Interjú Szabó Bélával, a Magyar Telekom Csoport márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatójával.

1/4