Keresett szöveg: "3rd party"

Magyar hirdetőnek magyar adat! De mi lesz a 3rd party problematikával?

Miért érdeke megérteni a hirdetőknek és kereskedőknek, hogy a magyar adat a magyar piacon védelmet nyújthat? Mi az a universal ID és mi a jövője? (A nagy szereplők már megoldották a felhasználók azonosítását, de mi marad a többieknek?) Mi van a Google homokozójában? (A Chrome bejelentette, hogy 2 év múlva kivezeti a 3rd party cookie-t, de mi lesz helyette? Mi lesz a retargetinggel hirdetői oldalról, ami az egyik legjobb konverziót hozta? Hirdetők és kereskedők piacvédelme. Hogyan fognak reagálni a kiadók? Jelenleg is a behavior adataik alapján targetálnak mind hagyományos, mind programmatic rendszereken keresztül. Mi fog ezután történni, ha nem használhatják site-jaik között a cookie adatokat? Mi lesz a sales house-ok adat stratégiájával? Mi lesz a megoldás, a Google, Facebook és azok a nagy szereplők már megoldották ezt, akiknél bejelentkezve használjuk a felületet, de mi lesz a kiadói és hirdetői oldalon. Pl. a Vodafone és a Telekom is cookie-kkal használja a CRM adatait is, ezzel értek el sikereket mostanában. Nagyon érzékenyek ezekre az adatokra. Meg fognak bízni egy Google-ben, és rábízzák? Tényleg csak a nagyok maradnak?

Hogyan maximalizáljam a saját adataim hatékonyságát?

A GDPR itt van, kevesebb a 3rd party adat, fontos, hogy maximalizáljuk a saját adataink használatát. Másfe-lől viszont egyre népszerűbb a customer journey alapú kommunikációtervezés. Hogyan tudom ezt jól csinálni?

A fogyasztók öntudatra ébredése! Az Internet Hungary ismertetője, és programelőzetese.

i az, akinek nem létszükséglete, hogy saját virtuális bázissal rendelkezzen? Kinek marad érték az a fogyasztó, akinek nincs virtuális tere?

Az online média mérése előtt is vannak kihívások. A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/IV. rész

Sokkal többről szól az online közönségmérés, mint hogy megszámoljuk, kik és mennyien kattintottak egy-egy portál cikkeire. Míg a közönségmérés egységes és jól bejáratott, a hirdetések hatékonyságát mérő adserverek nagyon eltérően működnek, és ebben is lenne lehetőség az egységesedésre.

A márka jószándéka és lelkiismerete

Interjú Szabó Bélával, a Magyar Telekom Csoport márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatójával.

Így küzd meg a világ egyik legnagyobb vállalata a világ egyik legnagyobb adattengerével. Interjú Szilva Mónikával.

Olyan világban élünk, ahol mindent mérünk. Interjúalanyunk pedig olyan helyen dolgozik, ahol azt is tudják, hogy a Sensational Burger nevű növényi alapú hamburger pogácsa előállítása átlagosan mintegy 80%-kal alacsonyabb szén-dioxid-kibocsátással jár, mint egy átlagos marhahúsos burgeré.

Nézze meg a Reboot Hungary 3. évad beszélgetéseit!

Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!

A böngészősütik végnapjai: mindenkire hatással lesz!

A marketingesek nagy része eddig nem foglalkozott a 3rd party cookie-k, a külső sütik támogatásának megszűnésével. Lévai Richárd, Liftup alapítója, közösségi marketing specialista cikkében levezeti, hogy miért tévednek nagyot.

Reboot Hungary ajánló: Eltörlik a Cookie-t. Hogyan fogok így követni, mérni, eladni?

A 3rd-party cookie-t 2022 első felében eltörlik. Milyen hatásai lesznek a hirdetői, kiadói, mérési és ügynökségi piacra?

1/3