Keresett szöveg: "3rd party"

A márka jószándéka és lelkiismerete

Interjú Szabó Bélával, a Magyar Telekom Csoport márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatójával.

Így küzd meg a világ egyik legnagyobb vállalata a világ egyik legnagyobb adattengerével. Interjú Szilva Mónikával.

Olyan világban élünk, ahol mindent mérünk. Interjúalanyunk pedig olyan helyen dolgozik, ahol azt is tudják, hogy a Sensational Burger nevű növényi alapú hamburger pogácsa előállítása átlagosan mintegy 80%-kal alacsonyabb szén-dioxid-kibocsátással jár, mint egy átlagos marhahúsos burgeré.

Nézze meg a Reboot Hungary 3. évad beszélgetéseit!

Mire alkalmas a podcast? A bevétel már a címadásnál eldőlhet! Fogalmazzuk újra a generációs meghatározásokat. Marketingköltségek helyett marketing befektetések? Hogyan lehet felkészülni a 3rd party cookie eltörölésére? Miért mondhatjuk hogy most már tényleg átvette a médiafogyasztó a figyelemgazdaságban a hatalmat? 27 beszélgetőpartner, 9 téma, 638 néző. Klikk a címekre és nézze meg őket!

A böngészősütik végnapjai: mindenkire hatással lesz!

A marketingesek nagy része eddig nem foglalkozott a 3rd party cookie-k, a külső sütik támogatásának megszűnésével. Lévai Richárd, Liftup alapítója, közösségi marketing specialista cikkében levezeti, hogy miért tévednek nagyot.

Reboot Hungary ajánló: Eltörlik a Cookie-t. Hogyan fogok így követni, mérni, eladni?

A 3rd-party cookie-t 2022 első felében eltörlik. Milyen hatásai lesznek a hirdetői, kiadói, mérési és ügynökségi piacra?

A hazai programmatic piac covid idején - a HOPPex elemzése

A programatic piacot azonnal érintette a válság, de a fellendülés is hamar megkezdődött. Az infografikát a legnagyobb hazai prémium programozott piactér, a HOPPex állította össze.

The Big Screen! Mutasd a képernyődet, megmondom ki vagy!

The Big Screen az Internet Hungary-n: mit tudnak az online média marketingeszközök?

Mit várj és mit ne Google és a Facebook programmatic rendszerektől

„A képletből sok esetben egyszerűen kimarad az ügyfél, hogy mi lenne a legoptimálisabb megtérülés az ő szempontjából”. Kőkemény interjú Vajda Évával.

9+1 dolog, amivel hatékonyabb lehet a Facebook hirdetésed

Nem is olyan régen még hatalmas összegekért nyomtattak ki papírra leveleket, amelyeket borítékba helyeztek, megcímeztek majd feladtak a postára.

3rd party süti - az adat nem vész el csak átalakul - szerintem, szerintünk

Remarketing/retargeting és perszonalizáció - veszélyben?

1/3