2025. április 1-től fontos módszertani frissítést kap a DKT-Gemius Közönségmérés, erről a DKT vásárlói találkozón tájékoztatta Varga Zoltán, a Gemius Audience&AdReal Managere az esemény résztvevőit.
A 24 éves konferencia sorozat idén is, 2 nap, 219 előadás, majdnem 300 közreműködő, 1 éjszaka, 1 színház, 1 koncert, és az elmaradhatatlan..., éjféli pörkölt és a diszkó. 2023. október 03-04-én nyitja meg kapuit hazánk legnagyobb szakmai és üzleti eseménye. A 2200-2400 fős eseményre a hazai gazdaság, kereskedelem, marketing és médiapiac kiválóságait várjuk. Részletes, azaz igen hosszú programismertető
Mi, emberek igazándiból három dologra vágyunk: I. Örök élet - II. Teremtés - III. Boldogság. Mind a három vágynak megoldása már a kezünkben lehet.
A cookieless megoldások használata az online hirdetési piacon kulcsfontosságú azon fogyasztók esetében, akik nem érhetők el „hagyományos” cookie-kkal. A Teads úttörő szerepet játszik egy olyan cookieless környezet megteremtésében, amely letesztelt, hatékony és folyamatosan fejlesztett megoldásokra épülő szolgáltatást kínál a hirdetők számára. Hol állunk jelenleg és mi zajlik a háttérben?
Jövőre eltörlik a sütiket, új megoldások után kell nézni.
Az idei Internet Hungary konferencia Data of Hungary szekció összefoglalójának 2. részében többek között arról volt szó, mit kezdhetünk együttesen az online és offline adatokkal, hogyan alakult át a performance marketing adatalapú marketinggé, mire jó a perszonalizáció, illetve mi a 3rd party apokalipszis és milyen jogi következményekkel jár.
Különböző aspektusokból járták körbe az idei Internet Hungary konferencián az előadók, milyen eredményeket hozott az adatalapú marketing.
Mennyire nyitottak a hirdetők az online videóhirdetésekre? Milyen kihívások elé állítják az ügyfeleket és az ügynökségeket? Milyen szempontokat szükséges figyelembe venni, amikor videóhirdetést készítünk? Mihai Bostinaruval, a Teads CEE alelnökével beszélgettünk. (x)
i az, akinek nem létszükséglete, hogy saját virtuális bázissal rendelkezzen? Kinek marad érték az a fogyasztó, akinek nincs virtuális tere?
Sokkal többről szól az online közönségmérés, mint hogy megszámoljuk, kik és mennyien kattintottak egy-egy portál cikkeire. Míg a közönségmérés egységes és jól bejáratott, a hirdetések hatékonyságát mérő adserverek nagyon eltérően működnek, és ebben is lenne lehetőség az egységesedésre.