Internet Hungary! Az üzleti és szakmai konferenciaprodukció!

Internet Hungary! Az üzleti és szakmai konferenciaprodukció!
A 24 éves konferencia sorozat idén is, 2 nap, 219 előadás, majdnem 300 közreműködő, 1 éjszaka, 1 színház, 1 koncert, és az elmaradhatatlan..., éjféli pörkölt és a diszkó. 2023. október 03-04-én nyitja meg kapuit hazánk legnagyobb szakmai és üzleti eseménye. A 2200-2400 fős eseményre a hazai gazdaság, kereskedelem, marketing és médiapiac kiválóságait várjuk. Részletes, azaz igen hosszú programismertető

A tavalyi Internet Hungary-n, valamint az idei Digital-Media Hungary konferencián sokat foglalkoztunk a társadalmat, az egyént, a gazdaságot és a piacokat érintő polikrízissel: covid, háborúk, globalizációs gondok (pl.: Tajvan, szuezi hajók), gazdasági válság, aztán itt vannak a több tizenéves marketing- és más üzleti modellek, amelyek mostanában hullanak a porba, és ne feledkezzünk meg az aktuális hype-okról se: programmatic, viselkedési közgazdaságtan, neuromarketing, service design, metaverzum, podcast, mostanában pedig mesterséges intelligencia, a slow marketing és a retail media van jelen a piacainkon.

Vajon ezen újdonságok közül melyik nyerheti meg az önmagával is megvívott versenyt? A világ annyira felgyorsult, hogy már bőven a felejtés határidején belülre kerülnek a be nem váltott ígéretek. Bármi számonkérhető a tegnap ígéretéből!!!
Az etika mindig is relatív.

Idén tovább lépünk, tovább keressük útjainkat, hogy akik utánunk jönnek, inkább azért lássák a hátunkat, mert követnek minket.
A múltból a jövő felé mutató képletünk: B2B–B2C = D2C ... D2C-H2H = A2A
Évek óta beszélünk az inflexiós pontok eljöveteléről, a fejlődési irányok pólusváltásairól.
 Állandó témánk a globális óriások térhódítása, vagy a piacgazdaság alakulása – természetesen nem hagyjuk ki azok rövid távú kecsegtető előnyei mellett a hosszú távú árnyoldalak vizsgálatát sem.
Idén áprilisban a Digital-Media Hungary-n már beszéltünk arról, hogy 2023. negyedik negyedéve és a 2024-es év változásai jóval erőteljesebben befolyásolják majd életünket, mint ahogy azt elképzeltük – vagy ahogy számítottunk rá.
A fikciók, álmok, és remények fátyla akarva vagy akaratlanul eltakarta eddig a valóságot. Valójában már 5-10-20 éve számítunk változásokra. Most itt van, és valószínűleg - olvasva a
hazai és külföldi cikkeket és tanulmányokat, még gyorsabb lesz, mint amire számítunk.
Ideje, hogy felálljunk és új piacokat formáljunk! A sajátunkat is!

A konferencia weblapja itt található, vagy PDF-formátumban innen tölthető le.
Idei mottónk: Minket a fikciók tartanak össze!
Alcím: Lépjünk be a magunk teremtette mesterséges világba!
Ideológia, fn.: képzelt viszony egy valós léthelyzethez. Köznapi használatban az, amijük más embereknek van, főleg ha szisztematikusan eltorzítanak tényeket.” (Kim Stanley Robinson: A jövő minisztériuma)
Korunk aktuális buzzwordje: a „mesterséges intelligencia”. Nem álltam meg, hogy ne „játsszak” egy kicsit vele, így termeink neveiben felhasználtam e fogalmat, vagy a vele rokon szavakat :-)
A konferencia tematikáinál figyelembe vett fogalmak és aktuáltörténések:
- Globalizáció/deglobalizáció;  Lassuló fogyasztói társadalom;
- A különböző generációk különböző szocializációjának megjelenése az attitűdökben;
- Szilánkosodó kereskedelem, marketing és média;
- Mesterséges intelligencia;
- A (nem-) növekedés és (nem-) fenntarthatóság
Műfaj: konferencia és színház
"Színház az egész világ, és színész benne minden férfi és nő" W. Shagespeare

Előadóink itt.
Termeink
(klikk a terem címekre):
2023. október 3., kedd:
Ébredés. Artificial awakening
- A jövő két összekapcsolódó képlete (?): B2B–B2C = D2C – D2C–H2H = A2A
- A fenntarthatóság búcsúcédulái. Belenézek elképzelt dédunokám szemébe
- Közös hiedelmeink – A teremtő képzelet
- Miből születnek a véletlenek?
- Anomália és prolikrízisek a világgazdaságban
- Fogyasztás és viselkedés egy válságos időszakban
- Jósoljunk az adatainkból!
- „Gyere! Várlak az út vadabbik felén!”
Business intelligence - A versenypiac olyan mint a sakk… A mattig mindig mindenre lesz válasz.
- Helyetted is lesz más.
- Hogyan tarolta le a világot az ingyenesség ármánya
- Ki fog minket eltartani? A korosodó korosztály problematikája.

Marketing intelligence
- Slow és válságmarketing
- A könyörtelen világ alkalmazkodó marketingje
- Az intelligens marketing
- Médiatervezés 2023–2024
Mesterséges ingerencia
-  Az MI, a viselkedési közgazdaságtan és a kreativitás
- MÉM-béli tájak és a marketingtervezés
- Új korcsoport-meghatározások: 20–30; 30–40; 40–50; 50–60; 60–70; 70–
- A szocializáció életformáló ereje
Létezik-e Artificial Public Relations. A csodálatos PR újjászületik (?)
- PR 2000-vs 2023
- PR, az adat, az algoritmus és az MI
- A PR harca a világgal és önmagával
- Ki meri a valóságról letörölni a mázat?
Lapkiadók megújulási képessége. Mi legyen a banner helyett?

Az ember mesterséges intelligenciája
- A mesterséges ember, mesterséges intelligencia
- Hogyan tud az MI beépülni a kereskedelembe és a sales marketingbe
E-kereskedelem: Helyünk a világban
- A versenypiac bűvös száma: négy
- A verseny nem a barátságról szól
- Globalizáció vs europaizáció
Személyes márkaépítés

Az esti buli címe: Miért legyek áldás, ha lehetek átok is? Éjfélkor az elmaradhatatlan „Tunki parti”!
Színház:
- Bennünket az illúziók kötnek össze: Nagy Molnár Dávid illuzionista
- Szolgálni a durcás embereket: Molnár Piroska és Jordán Tamás estje
Koncertterem
- Gyertek, szálljatok fel velünk a Zenevonatra! Zenevonat Szuperprodukció az LGT sztárjaival!
- Disco by Willcox

Figyelem!
- Research Hungary: A konferencián Research Hungary címmel összesen 8, kifejezetten erre az alkalomra készített kutatást mutatunk be!
- Z generációs előadások itt: összesen 14 előadást tartanak okos, intelligens fiatalok. Nem magukról beszélnek majd, hanem a világról és rólunk.
- Példakép díjátadó

2023. október 4., szerda
A digitális kor reneszánsz embere

Ki írja a következő kőtáblát? Kitől kuszák az érzelmeink?
Ez egy embertelen gép! Mesterséges intelligencia a gyakorlatban!
- A generatív mesterséges intelligencia
- MI esettanulmányok és kutatások bemutatója
- Hogyan legyünk futuristák?
- A mesterséges intelligencia túlgondolt jogai
Human Hungary – A boldogság ára
- Bennünket a fikciók tartanak össze
- Az ember nem egy gép, de azért hackelni őt is lehet!
- Gazdám helyett keresem a jövedelmem. A mesterséges intelligencia vallomása
A befolyásolás ereje
- A tartalmában is kereshető média
- A megosztó ember titka
- Építs a kíváncsiságára és a kételyeire
- Szubjektív TikTok- és YouTube-ajánló
- Performance influencerreklámok
A retail média kialakulása
- Válasz a média és a marketing szilánkosodására
- A retail média kialakulása
- A retail média a gyakorlatban
- A szabadság ára. Mit várnak a hirdetők a retail média kialakulásától?
Kiszólás az ingyenesség árnyékából: a fenntartható tartalomgyártás üzleti modelljei
- Mi az az előfizetés és hogyan tudod kialakítani?
- A tartalom pont annyit ér amennyit adnak érte. A médiafogyasztó visszaszól
- Előfizetés és paymant experience buktatók
- A cukor meg a liszt is pénzbe kerül
- A fenntartható tartalomgyártás üzleti modelljei
Data Hungary: algoritmusok hálójában
- Így hálóznak be adataink
- Hogyan heckeld meg az algoritmusodat, vagyis a mesterséges intelligenciád?
- Állítsuk fel a „minőségi algoritmusok” szabályzatát
- Hogyan kommunikálnak egymással az algoritmusok?
- A nagy meglepődés: GA4 a gyakorlatban
- Webanalitika GA nélkül
- Oké, itt az MI. És akkor most mi lesz?
- Mit adhatott nekünk a GDPR?
- Meddig húzhatja, meddig maradhat hot topic a 3rd party cookie?

Az esemény, ahol illik kételkedni és egyáltalán nem kell egyetérteni.
A vita tanít, épít, szelídít és szépíti az embert.

”Gyere! Várlak az út vadabbik felén!”

Sok szeretettel várom Önöket!

Tisztelettel

Csermely Ákos

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …