Ami még jobban tiktokossá teszi majd az egészet.
A saját digitális média felépítése biztosítja a hosszú távú sikert az online szolgáltatások versenyében. Litkai Gergely, a Dumaszínház produkciós vezetője és tulajdonosa interjúnkban arról is beszélt, miért nem viseli meg még egy Facebook letiltás sem a jól felépített saját médiafelületeket, és hogy a járvány idején kényszermegoldásként indult előfizetési rendszerük mára önálló jogon is fenntarthatóvá vált.
Ha te vagy a hordozó, akkor kíváncsiak az emberek az üzenetedre, de nagy felelősség is a mai digitális kultúrában, hogy mit adsz át.
Felkapta a TikTok népe egy autista fiú testvérének videóját, és ez oda vezetett, hogy a videó készítője immár küldetésének tekinti az autizmussal kapcsolatos sztereotípiák ledöntését.
A specialista webshopok minőségi termékinformációkkal tudnak a versenyben kitűnni, amit a jól használt digitális reklámeszközökkel tudnak fokozni.
Az nem lehet kérdés, melyik jelenleg a legmenőbb közösségi platform: a Facebook már szinte öreges, ráadásul az adatkezelési botrányok miatt a bizalom is megrendült benne, az Instagramon pedig lassan tényleg csak kitalált életeket követhetünk.
Az nem meglepő, hogy a kosarazás népszerű sport, több millióan nézik a tévében a közvetítéseket, és abban sincs semmi furcsa, hogy online is népszerűek a közvetítések. Az viszont már meglepő, milyen népszerűek a TikTokon a kosarazós élő közvetítések.
Csupán egy szűk évtized választja el az emberiséget attól, hogy kiterjessze saját valóságát a virtuális térre. A metaverzum bár még kissé utópisztikusnak tűnhet, a kiterjesztett valóság alapjai már itt vannak a kezünkben. Lévai Richárd marketing szakemberrel, a Liftup Kft. ügyvezetőjével beszélgettünk.
A TikTok és az Instagram korában nem érdemes behúzódnia egyetlen cégvezetőnek sem a négy fal közé.
Kreatív igazgatóként addig van valahol hátul a fejében egy probléma, amíg ki nem esik valami belőle. Marosi Gergellyel beszélgettünk.