Keresett szöveg: "tiktok"

Pogány Induló, ekhoe és Horváth Tomi is a díjazottak között a WMMD-nél

A WMMusicDistribution idén negyedszerre adja át digitális zenei díját. Az elismerést azoknak a művészeknek ítélik oda, akik objektív szempontok alapján kimagasló teljesítményt nyújtottak a 2023-as év során a különböző online felületeken.

„Az influenszer nem egy eszköz, hanem kommunikációs partner” – interjú Hajagos Ritával

Töretlen az érdeklődés az influenszerek iránt a kommunikációban, egyre több márka tervez velük olyan szektorokból is, ahol korábban nem volt jellemző, hogy a közösségi médiában hírnevet szerzett tartalomgyártókkal működjenek együtt. A képlet egyszerű, mindenki gyors és látványos eredményt, nagyobb láthatóságot, növekedést vár el az influenszerek bevonásától. Az elmúlt másfél-két évben azonban megváltoztak azok a kritériumok, amelyek az influenszer marketing sikerét jelentik. Arról, hogy pontosan mik a legújabb trendek ezen a területen, Hajagos Ritát, a Red Lemon Media ügyvezető partnerét kérdeztük.

Az AI is csak ember: a Cinema Mystica kiállításán jártunk

A Cinema Mysticában látható AIVolution kiállítás rávilágít, hogy a fizikai tér és a fantázia, a kint és a bent, a mesterséges és az emberi közt keskenyebb a határvonal, mint hinnénk. Minden létezik, amit egyszer megálmodtunk, és minden álom forrása a valóság.

Interjú egy Z generációs példaképpel, aki mert nagyot álmodni

A 16 éves Nyikonyuk Balázs egyik pillanatról a másikra lett az ország kedvenc horgolója, amikor céltudatos és magabiztos kiállásával 2 millió forint befektetést sikerült szereznie a Cápák között műsorban a HorgoBOX termékhez. Vajon mi motivál egy középiskolás fiút arra, hogy efféle kézműves vállalkozásba kezdjen a screenen nevelkedett nemzedék korában? Hogyan használja ki social media lehetőségét a célközönsége eléréséhez, és milyen szempontokat tart fontosnak a marketingben?

Vágynak a reklámokban az újdonságra a magyar fogyasztók!

A Magyar Telekom az IAB Az év videóhirdetése pályázat második helyét elnyerő reklámfilmje kapcsán Sebesta Dóra Judittal, a vállalat stratégiai média szakértőjével arról beszélgettünk, milyen újszerű videós hirdetések működnek jól a hazai fogyasztóknál.

Élj jóízűen! – üzeni a CBA a márka megújult image kampányában

Képzelj el egy olyan világot, ahol nem baj, ha a szél összekócolja a hajadat, vagy a jóízű falatozás közben leeszed magadat. Ahol elsőre eltalálod, hogy melyik ujjadra ragadt a szempilla, ahol a nyári melegben a kedvenc hideg söröd oltja a szomjadat, ahol bűntudat nélkül csúszhat le minden finom falat, és ahol hülyén táncolni nem is lehetne boldogabb.

Nem mindenki nárcisztikus, akivel összevesztél! Így szűrd ki a félrevezető pszichológiai tartalmakat

″Miből tudhatod, hogy ADHD-s vagy?″, ″Öt jel, hogy nárcisztikus a pasid″ - ugye, ismerősek ezek a címek a közösségi médiából? Dús András pszichológus szerint számos mítosz kering a felkapott fogalmakról, ám ha valami túl egyszerűnek tűnik, joggal gyanakodhatunk. Sok a féligazságokon alapuló cikk, poszt és videó, amik alapján tévesen diagnosztizálhatjuk magunkat, rosszabb esetben másokat is. De mik a leggyakoribb tévhitek és milyen forrásból érdemes tájékozódni?

„Csak tanulhatok abból, ha megkérdezem a közönségem véleményét” Interjú a Példakép díjas Kadarkai Endrével

Riporternek tartja magát elsősorban, de vállalja azt is, hogy influenszer – különösen így, hogy Példakép díjat nyert influenszer / mikrofonember kategóriában.

„Ha folyton arra vagyok rástresszelve, hogy értelmesnek tűnjek, akkor elfelejtem jól érezni magam” Interjú Nyáry Lucával

Ha példaként fel kell mutatni egy Z generációst, gyakran esik rá a választás – pedig nem kedveli azokat a helyzeteket, amikor úgy próbálják bemutatni őt, mint aki „szerencsére” eltér a kortársaitól. Szerinte ő ugyanolyan, mint a többiek, egy közülük. Azért mégis csak akad benne valami különleges, ha már egyszer írónak, műsorvezetőnek és modellnek is mondhatja magát egyszerre. Ugyanakkor szerinte ő nem értelmiségi, bármennyire is gondolnánk, hogy a családnév kötelez. A Példakép díjas Nyáry Lucával beszélgettünk generációs különbségekről, az értelmiségi létről, a sikerről és a szociális felelősségről.

A HONOR átfogó, mesterséges intelligencia-alapú stratégiát hozott az idei MWC-re

A HONOR Barcelonában mutatta be új, átfogó stratégiáját, amely a mesterséges intelligencia hajtotta, az operációs rendszereken túlmutató élményekre, és a szándék alapú felhasználó kezelőfelületekre épül. Nemzetközi partnereivel együttműködve több okoseszköz érkezését is bejelentette: a HONOR Magic6 Pro érkezése mellett a HONOR MagicBook Pro 16 AI PC-t is, ami platformszintű AI-jal felszerelve kínál emberközpontú élményeket.

2/58