Keresett szöveg: "tiktok"

Négy tipp egy ütős TikTok csatorna elindításához

Az elmúlt pár évben a legnépszerűbb közösségi platformok egyikévé vált a TikTok, ami nem csak szórakozásra alkalmas, de lehetőséget nyújt, hogy általa esetleg megismerjék a vállalkozásunkat vagy akár a márka és a fogyasztók kapcsolatát erősítse. Fekete Dorina, a Mindshare szakértője az Euronics kérésére olyan hasznos tippeket ad, amelyek segítségével bárki belevághat a TikTok tartalomgyártásba, akár a saját vállalkozásának építésébe.

Addiktív algoritmusa miatt indul uniós vizsgálat a TikTokkal szemben

Az Európai Unió vizsgálatot indít, hogy kiderüljön, a TikTok megsértette-e a gyermekek védelmét és az átlátható hirdetési gyakorlatot célzó online tartalmi szabályokat – jelentette be hétfőn Thierry Breton, a belső piacért felelős uniós biztos. A Reuters szerint a kínai közösségimédia-platformot súlyos bírság fenyegeti.- írja a Qubit.

Március 18-tól jön a Házasság első látásra, Szabó Zsófi visszatér a TV2-höz

Új párkapcsolati realityt indít a TV2 március 18-án. A Házasság első látásra hétfői sajtótájékoztatója egy váratlan bejelentéssel indult, Fischer Gábor programigazgató felkonferálta az esemény műsorvezetőjét, a TV2 Csoporthoz 10 év után visszatérő Szabó Zsófit, aki a Mokka műsorvezetője és a március 8-án induló TV2 Klub csatorna nagykövete lesz.

Új fejezet a digitális világban: az EU szigorú szabályozással teszi átláthatóbbá az online platformok működését

A digitális szolgáltatásokról szóló EU-rendelet (DSA) komoly változást hoz az uniós, így a hazai felhasználók, vállalkozók és online platformok életébe is. A 2022 novemberében hatályba lépett szabályozás új szakaszhoz érkezik, ugyanis február 17-től az összes rendelkezését kötelezően alkalmazniuk kell az érintetteknek.

3 tényező, amely a Z-generációt a legmagányosabb nemzedékké teszi

Naponta készítenek tartalmakat, hajszolják a like-okat és szinte mindenhol jelen vannak online: a Z-generáció tagjairól elsőre azt gondolnánk, hogy rengetegen veszik őket körül és jóval szélesebb kapcsolati hálóval rendelkeznek, mint a korábbi nemzedékek tagjai, ám ez sok esetben nem több külcsínnél. A legfrissebb kutatások szerint a Zoomerek a valaha volt legmagányosabb generáció képviselői.

Interjú a Digital Hungary gyakornokaival. II./I. rész.

Amikor egy évvel ezelőtt főszerkesztőként a Digital Hungary élére kerültem, az egyik legfontosabb célként tűztem ki, hogy gyakornoki programot indítsak. Nem is vártunk ezzel sokáig, a Budapesti Metropolitan Egyetemen működő Média Műhellyel együttműködve elkezdtük a közös munkát több kiváló fiatallal. Csermely Ákos támogatásával az újságírói feladatok mellett számos más izgalmas projektbe is be tudtuk vonni a gyakornokat a média területén. Arról, hogy mindezt hogyan élték meg, az alábbi interjúban olvashattok.

Interjú a Digital Hungary gyakornokaival II./II. rész

Az interjú első felében szó esett a motivációról, a kihívásokról, a konferenciákról, sőt még az érzelmi intelligencia fontosságáról is. A második részben a Digital Hungary gyakornokai többek között a TikTok videókról, az emlékezetes pillanatokról és a szakmai fejlődésről meséltek.

Rendelhetek biztonságosan a Temuról? Minden, amit tudnunk kell, mielőtt az új webáruházból vásárolunk

Valószínűleg nincs olyan közösségi média használó, aki az elmúlt időszakban ne találkozott volna a világ egyik legnagyobb webáruháza, a Temu hirdetéseivel. 3000 Ft egy pár sportcipőért? Számítógépes billentyűzet 4000 forintért? Látszólag verhetetlen ajánlatok. Köszönhetően a több tízmilliósra becsült termékkínálatnak és a rendkívül alacsony áraknak, az oldal tömegeket vonz, olyannyira, hogy a Temu a világ legtöbbször letöltött vásárlási appja lett. Vajon a Temu előretörése milyen hatással van a környezetre, a termékbiztonságra és jogszerűen működik-e a webáruház? Az ESET kiberbiztonsági szakértői mutatnak néhány elterjedt csalást, amellyel a világ egyik legnagyobb e-kereskedelmi oldalán találkozhatunk, illetve tanácsokat adnak arra vonatkozóan, hogyan védhetjük meg adatainkat a rendelés során.

Az influencerek és AI újraírják az online marketing játékszabályait

A technológiai fejlődés és a fogyasztói magatartás változása 2024-ben számos új lehetőséget teremt a márkák számára, hogy hatékonyabban kapcsolódjanak célközönséghez. A HubSpot több mint 1400 marketing szakember részvételével végzett globális felmérése szerint a rövid formátumú videók és az influencer marketing új mérföldkövet ér el az online marketingben, a mesterséges intelligencia pedig egyre nagyobb szerepet kaphat a hirdetések optimalizálása terén, segíthet előre jelezni a vásárlói viselkedéseket és hozzájárulhat a személyre szabott vásárlói élmény kialakításához.

Melyek voltak 2023 legnépszerűbb könyvei? Mutatjuk!

Mi az: 20 %-ban pszichológia, 40 %-ban fikció, a tetején viszont Frei Tamás áll? Ezzel a találós kérdéssel lehetne röviden összegezni a Bookline 50 legkeresettebb könyvének elmúlt évi listáját. Az összesítésből kiderül, melyek voltak a legnépszerűbb kategóriák, kik azok a szerzők, akik több könyvükkel is kimagasló eladásokat produkáltak, valamint az is, hogy 2023-ban mely könyvek kerültek a legtöbb karácsonyfa alá.

2/57