Keresett szöveg: "Mező László"

Mező László

Mező László

­­Mező László MediaCom Magyarország Ügyvezető Igazgató Okleveles Közgazda - Pécsi (Janus Pannónius) Tudományegyetem Több mint 20 éves szakmai tapasztalat a kommunikáció területén 1995 IP Hungary (MTV …

Mindennek ára van, de mekkora?

A magyarországi médiapiac egyik égető problémája a hazai reklám-egységár alacsony szintje. A tavalyi évet sok területen a túlkereslet jellemezte, amely például inventory nehézségekben mutatkozott meg, a számok mégis azt mutatják, hogy nem nőttek úgy a költési volumenek, ahogyan az elvárható lett volna. Mi lenne a megfelelő módja az árszínvonal növelésének? Miért nem sikerül soha úgy, ahogyan kellene? Többek között ezekről beszélgetettek a médiapiac szakértői a Magyar Reklámszövetség Mini Konferencián március 20-án.

Nem az árak, hanem az elérni kívánt hatás határozza meg, hol érdemes hirdetni

A médiavásárlásoknál nem mindig úgy működik az árazás és a kereslet, ahogy a közgazdasági logika diktálja. Ennek okát a kereslet-kínálat mellett a reklámok hatásmechanizmusában és az ökoszisztéma egymásra épülő rétegeiben kell keresni. Interjú Mező Lászlóval, a EssenceMediaCom Magyarország ügyvezető igazgatójával

Története egyik legerősebb elnöki periódusát zárta a MAKSZ – Blaskó Nikolett újabb 4 évre kapott bizalmat, új főtitkár érkezik

2023. december 13-án megtartotta tisztújító közgyűlését a markertingszakma egyik legfontosabb hazai szervezete, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ). Az összegyűlt ügynökségi vezetők egybehangzóan újraválasztották Blaskó Nikolett korábbi elnököt, akinek elnöksége alatt a szövetség az egyik legerősebb periódusát zárta, valamint Mező Lászó és Varga Gábor alelnököket. Bende Bori 15 év után leköszön, a főtitkári feladatokat Csizmadia Diána veszi át.

Aki külföldi piacra lép, többet tanul és fejlődik

A hazai cégeknek meg kell keresni a multik által szabadon hagyott piaci réseket. A balkáni piacok kihasználásában sokkal nagyobb lehetőség lenne, mint ahogy ma használják a hazai cégek. Az Internet Hungary október 3-án lezajlott ″Versenypiaci dilemmák I.″ című fórujm összefoglalója.

Egyre több változás és elvárás, stagnáló költés mellett – ez várható a reklámpiacon 2023-ban. Interjú Mező Lászlóval.

A reklámpiac 2023-ban várhatóan stagnálni fog, de iparáganként és vállalatonként nagyon eltérők lehetnek a hatások. A hirdetők, különösen a globális szereplők számára egyre fontosabb lesz a programmatic költések, amire a hazai médiavállatoknak is reagálni kell – véli Mező László, a MediaCom Magyarország ügyvezető igazgatója.

A digitalizációt megkerülni nem lehet – de hogyan tudjuk jól használni?

A digitális gazdaságban még inkább igaz, hogy csakis növekedve, rugalmasan és innovatívan lehet üzletben maradni.

Blaskó Nikolett a MAKSZ újonnan megválasztott elnöke

A járvány megjelenése óta először tartott tisztújító közgyűlést a markertingszakma egyik legfontosabb hazai szervezete, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ). Az összegyűlt ügynökségi vezetők egybehangzóan újraválasztották Blaskó Nikolett korábbi elnököt, akinek elnöksége alatt a szövetség új lendületet kapott.

Gulyás János újabb 3 évre a Magyar Reklámszövetség elnöke

A 2022-2024-es időszakra elnököt, elnökséget és felügyelő Bizottságot választott a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tisztújító közgyűlése.

Internet Hungary: Ébredünk. Ébredünk? Ébredünk!

Mit jelent és miképpen manifesztálódik a fogyasztók öntudatra ébredése, hogyan szelídítsük meg őket? Illetve hogyan fonódik egymásba a viselkedési közgazdaságtan, a digitalizáció, a modern fogyasztói társadalom elvárása, s hogyan kezelhető mindez üzleti oldalról? A válaszokat az idei Internet Hungary konferencia Ébredés blokkjának előadásaiból foglaltuk

1/3