Keresett szöveg: "reklámpiac"

2023 a tévés hirdetések árában áttörést hozhat

A hirdetők az eddigi válságok hibájából okulva, a várható csökkenő gazdasági teljesítmény ellenér sem fogják radikálisan visszavágni marketingjüket.

Így lesz a kevesebb több, ha tévés hirdetésről van szó

A tévés hirdetéseknél a GRP helyett a fogyasztói csoportokra célozva tíz százalékkal jobb eredményt lehet elérni.

Tűpontos célzás a másodpercek töredéke alatt – Hogyan működik a Teads mesterséges intelligenciája?

A digitális reklámpiac régóta egy nehéz választás előtt áll: minőség vagy széles elérés?

A személyre szabott fejlesztés (is) a sikeres HR kulcsa

Interjú Rozsnyai Szilviával, az Atmedia multimédiás kereskedőház HR igazgatójával.

A tűpontosan mért fogyasztói hangulat lehet a hatékony marketing kulcsa. II./I. rész

Két részes beszélgetés Mérő Ádámmal, a Coca-Cola európai Consumer & Shopper Connection igazgatójával.

A nehézségek ellenére is közel kilenc százalékkal nőhet idén a globális reklámpiac

A dentsu International által közzétett legfrissebb, a világ közel 60 országára kiterjedő előrejelzés szerint a globális reklámköltések összértéke idén várhatóan meghaladja a 738 milliárd dollárt, ami 8,7 százalékos növekedést jelent az előző évi 679 milliárd dollárral szemben. Tovább nő a digitális reklámok részaránya, amely ebben az évben már elérheti az 55,5%-os szintet.

Transzparens adatokkal lehet a hazai média a globálisok kihívója. Podcast ajánló

Figyelem! Podcast ajánló! Mai műsorunkban Vándor Attilával, a Media Future Zrt. vezérigazgatójával beszélgetek az onlinemarketing-világ aktuális kérdéseiről, mint például a megfelelő és a hirdető számára hatékony mérések problématikájáról, a cookie eltörlése okán felmerülő megoldandó feladatokról és a lehetséges megoldásokról. Bemutatunk egy új analitikai platformot, a metrics-et, beszélgetünk a célcsoport-meghatározás új lehetőségeiről, valamint megpróbáljuk a globálisok mellett/alatt pozicionálni helyünket és meghatározni lehetőségeinket. Jó kis beszélgetés, tanultam belőle, azt remélem Ön is fog ha végig hallgatja.

A környezetre is figyelni kell a reklámpiaci szereplőknek

A magyarországi reklámiparnak a környezetvédelemre és a fenntarthatóságra is figyelnie kell a reklámok készítésénél, ezt segíti elő a három szakmai szövetség által elindított Green Pledge kezdeményezés, amely a jó gyakorlatok elismerésére szolgál – hangzott el sajtótájékoztatón kedden Budapesten.

Jönnek a targetálható TV-reklámok: célzottan, a nagyobb elérésért

Évtizedek óta a televíziós reklámok jelentik a legnagyobb hirdetési bevételeket a reklámpiacon.

Ingyenes AV analitikai platformot indított Metrics néven a Media Future Zrt. innovációs hubja

Az Indamedia Network cégcsoport tagja, a Media Future Zrt. online reklámpiaci innovációs hubként van jelen az online médiapiacon, minden szereplő számára elérhető szolgáltatásokat kínálva. A Metrics névre hallgató szolgáltatás (metrics.mediafuture.hu) egy naponta frissülő online AdView analitikai platform, amely a médiavásárlók számára nyújt elemzési lehetőségeket, 28 napos előrejelzést és automatizált ajánlatkérést.

1/23