Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.
Három éve indult el egy kőbányai raktárépületből a Kifli.hu, a Tom Cupr által alapított Rohlik csoport tagjaként.
Többkörös, meghívásos tenderen választotta ki új ügynökségét a Pizza Me. A kreatív-, digitális-, social média-, PR-, illetve employer branding feladatokra kiterjedő megbízást a Dentsu Creative nyerte, így 2023. január elsejétől az ügynökség felel a márka teljes kommunikációjáért.
Zájer Attilával, az ATV kereskedelmi vezetőjével a 27. Digital-Média Hungary konferencián, előadását követően beszélgettünk arról, hogyan látja a televíziózás jövőjét, mi a love brandje és miért tartja elengedhetetlennek a saját videószolgáltatást a közösségi média használata mellett.
A magyar vállalkozások zöme középszerű és unalmas, s emiatt senkit sem érdekelnek – állítja Gyimesi Laci márkatanácsadó.
A saját digitális média felépítése biztosítja a hosszú távú sikert az online szolgáltatások versenyében. Litkai Gergely, a Dumaszínház produkciós vezetője és tulajdonosa interjúnkban arról is beszélt, miért nem viseli meg még egy Facebook letiltás sem a jól felépített saját médiafelületeket, és hogy a járvány idején kényszermegoldásként indult előfizetési rendszerük mára önálló jogon is fenntarthatóvá vált.
A programért megyünk, viszont a szállás is fontos. Legyen fix a jó szállás! – ígéri a Szallas.hu legújabb kampánya.
Februárban zárult a hónapokig tartó, három körös meghívásos tender, amelyen tíz hazai és európai ügynökség közül került ki győztesen a magyar ügynökség.
Miért nem szeretnek a fogyasztók fizetni tartalmakért annak ellenére, hogy sok szolgáltatást vesznek igénybe?
Már csak pár napig lehet nevezni!