Keresett szöveg: "love brand"

Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.

Új ügyvezető igazgató a Kifli.hu élén

Három éve indult el egy kőbányai raktárépületből a Kifli.hu, a Tom Cupr által alapított Rohlik csoport tagjaként.

A Dentsu Creative nyerte a Pizza Me ügynökségi tenderét

Többkörös, meghívásos tenderen választotta ki új ügynökségét a Pizza Me. A kreatív-, digitális-, social média-, PR-, illetve employer branding feladatokra kiterjedő megbízást a Dentsu Creative nyerte, így 2023. január elsejétől az ügynökség felel a márka teljes kommunikációjáért.

Kihagyhatatlan tartalmat keres a néző

Zájer Attilával, az ATV kereskedelmi vezetőjével a 27. Digital-Média Hungary konferencián, előadását követően beszélgettünk arról, hogyan látja a televíziózás jövőjét, mi a love brandje és miért tartja elengedhetetlennek a saját videószolgáltatást a közösségi média használata mellett.

A magyar vállalkozások még mindig nem értik, hogy milyen a jó brand? Szókimondó interjú Gyimesi Lászlóval.

A magyar vállalkozások zöme középszerű és unalmas, s emiatt senkit sem érdekelnek – állítja Gyimesi Laci márkatanácsadó.

Facebook nélkül is van élet a digitális térben!

A saját digitális média felépítése biztosítja a hosszú távú sikert az online szolgáltatások versenyében. Litkai Gergely, a Dumaszínház produkciós vezetője és tulajdonosa interjúnkban arról is beszélt, miért nem viseli meg még egy Facebook letiltás sem a jól felépített saját médiafelületeket, és hogy a járvány idején kényszermegoldásként indult előfizetési rendszerük mára önálló jogon is fenntarthatóvá vált.

Begombáztak a Szallas.hu marketingesei?

A programért megyünk, viszont a szállás is fontos. Legyen fix a jó szállás! – ígéri a Szallas.hu legújabb kampánya.

Tendert nyert a Publicis Groupe Hungary

Februárban zárult a hónapokig tartó, három körös meghívásos tender, amelyen tíz hazai és európai ügynökség közül került ki győztesen a magyar ügynökség.

Litkai Gergely: az emberek két dologra harapnak

Miért nem szeretnek a fogyasztók fizetni tartalmakért annak ellenére, hogy sok szolgáltatást vesznek igénybe?

Célegyenesbe fordult az Év Internetes Kereskedője Díj 2020 - interjú a zsűri elnökével

Már csak pár napig lehet nevezni!

1/3