Keresett szöveg: "love brand"

Marketing stratégiává vált a hitelesség

A járvány hatásáról, digitális marketing stratégiai eszközökről, módszertanokról, modern média utakról, digitális és offline marketingeszközökről kérdeztük Vernyik Imre marketing szakembert.

A tervezhető tartalom - Szeszlér Vera content designer előadása az Evolution-ön

Sosem vagy egész biztos abban, hogy tényleg arra kíváncsi-e a célcsoportod, amiről gyártod a kontentet…?

Mutatjuk, hogy a service design miért jelent megoldást a problémákra

Az első Digitális Akadémia a service designról szólt. Vagyis sokkal inkább az ügyfélről.

Mennyire édes a digitális cseresznye? A felforgató digitális biztosítás üzleti stratégiája

Európai szinten is nagyon innovatív felforgató márkának számít az új magyar szolgáltatás. Hármas interjú a Cherrisk vezetőivel.

A hazugság a legrosszabb, amit egy vállalat válság esetén tehet – Interjú Lakatos Zsófiával és Iglódi Csabával

Az okos vállalatok nem csupán jól kezelik a válságot, de békeidőban a háborúra készülnek.

Így szereti a szaloncukrot a magyar internet

Több ezer online vélemény elemzése mentén felállt az idei év szaloncukor ranglistája.

A Havas Media viszi a Sziget-birodalom kommunikációját

″A Havas Media egy olyan stratégiát tett le az asztalra, amely alkalmas a nemzetközi kommunikációs és értékesítési céljaink elérésének segítésében″.

Az Origónál folytatja a Travelo.hu

Turisztikai területen bővít az Origo-New Wave Media: változatlan szakembergárdával, de az Origo Zrt. berkein belül folytatja tovább működését a Travelo.hu. A médiacsoport ezzel a lépéssel tovább kívánja növelni tartalomszolgáltató szerepét az utazási szegmensben.

Love brand megjelenése a videókon.

1/2