Keresett szöveg: "love brand"

Begombáztak a Szallas.hu marketingesei?

A programért megyünk, viszont a szállás is fontos. Legyen fix a jó szállás! – ígéri a Szallas.hu legújabb kampánya.

Tendert nyert a Publicis Groupe Hungary

Februárban zárult a hónapokig tartó, három körös meghívásos tender, amelyen tíz hazai és európai ügynökség közül került ki győztesen a magyar ügynökség.

Litkai Gergely: az emberek két dologra harapnak

Miért nem szeretnek a fogyasztók fizetni tartalmakért annak ellenére, hogy sok szolgáltatást vesznek igénybe?

Célegyenesbe fordult az Év Internetes Kereskedője Díj 2020 - interjú a zsűri elnökével

Már csak pár napig lehet nevezni!

Marketing stratégiává vált a hitelesség

A járvány hatásáról, digitális marketing stratégiai eszközökről, módszertanokról, modern média utakról, digitális és offline marketingeszközökről kérdeztük Vernyik Imre marketing szakembert.

„A JÓ CONTENT AZ ÉRZÉKEK ÖKOSZISZTÉMÁJA” – tartalommarketingről beszélgettünk Szeszlér Vera tartalom designerrel

Amikor találkozik a tartalommarketing és a service design.

A tervezhető tartalom - Szeszlér Vera content designer előadása az Evolution-ön

Sosem vagy egész biztos abban, hogy tényleg arra kíváncsi-e a célcsoportod, amiről gyártod a kontentet…?

Mutatjuk, hogy a service design miért jelent megoldást a problémákra

Az első Digitális Akadémia a service designról szólt. Vagyis sokkal inkább az ügyfélről.

Mennyire édes a digitális cseresznye? A felforgató digitális biztosítás üzleti stratégiája

Európai szinten is nagyon innovatív felforgató márkának számít az új magyar szolgáltatás. Hármas interjú a Cherrisk vezetőivel.

A hazugság a legrosszabb, amit egy vállalat válság esetén tehet – Interjú Lakatos Zsófiával és Iglódi Csabával

Az okos vállalatok nem csupán jól kezelik a válságot, de békeidőban a háborúra készülnek.

1/2