Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport digitális transzformációjának következő lépéseként márciustól friss struktúrában és megújult vezetéssel működteti informatikai és termékfejlesztési részlegeit. Fáklya Endre adatstratégiai és technológiai vezetőként a vállalat adatvezérelt működésének kialakításáért felel majd, Hrvoje Dorešić pedig Head of Digital Product and Development pozícióban újítja meg a termékmenedzsment-folyamatokat.
Bevallja, hogy túlontúl intim viszonyt tart fenn a telefonjával, de szerinte ez a PR-es munka velejárója: sosem tudni, mikor jön az az üzenet, amire azonnal ugrani, reagálni kell. Ennek ellenére ezt a 24 órás készenlétet szívesen elengedné a szakmai életéből. Ragaszkodik viszont ahhoz, hogy a PR kreatív műhelymunka maradhasson. Murányi Lindával, az Erste Bank PR vezetőjével beszélgettünk többek között arról, hogy meddig marad velünk a sajtóközlemény, hogyan változott meg a PR-esek és a média viszonya, és hogy miért nem tud helyettesíteni egy PR-est a Chat GPT.
A DigitalHungary Klubon Juhász Péter Tibor, a Vodafone és a DIGI márkaigazgatója azt mutatta meg, hogyan épül egymásra az adat alapú üzleti gondolkodás és a marketing művészete, és hogyan kell ezt sikeresen alkalmazni.
A világon megtermelt élelmiszerek 1/3-át nem eszi meg senki, ami súlyos probléma mind a gazdasági, társadalmi és környezeti fenntarthatóság szempontjából. Mindeközben Európában a tamponok és betétek nagyjából 87%-a kerül hulladéklerakókba, ahol ezeknek a 90%-ban műanyagból készülő termékeknek a lebomlása akár 500 évig is eltarthat. A Munch és a This is Redy most egy különleges kampány segítségével szeretné felhívni a figyelmet erre a két sokszor tabunak számító globális problémára.
Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.
Három éve indult el egy kőbányai raktárépületből a Kifli.hu, a Tom Cupr által alapított Rohlik csoport tagjaként.
Többkörös, meghívásos tenderen választotta ki új ügynökségét a Pizza Me. A kreatív-, digitális-, social média-, PR-, illetve employer branding feladatokra kiterjedő megbízást a Dentsu Creative nyerte, így 2023. január elsejétől az ügynökség felel a márka teljes kommunikációjáért.
Zájer Attilával, az ATV kereskedelmi vezetőjével a 27. Digital-Média Hungary konferencián, előadását követően beszélgettünk arról, hogyan látja a televíziózás jövőjét, mi a love brandje és miért tartja elengedhetetlennek a saját videószolgáltatást a közösségi média használata mellett.
A magyar vállalkozások zöme középszerű és unalmas, s emiatt senkit sem érdekelnek – állítja Gyimesi Laci márkatanácsadó.
A saját digitális média felépítése biztosítja a hosszú távú sikert az online szolgáltatások versenyében. Litkai Gergely, a Dumaszínház produkciós vezetője és tulajdonosa interjúnkban arról is beszélt, miért nem viseli meg még egy Facebook letiltás sem a jól felépített saját médiafelületeket, és hogy a járvány idején kényszermegoldásként indult előfizetési rendszerük mára önálló jogon is fenntarthatóvá vált.