2024. június 16. 14:07Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 11 percet!
Beszélgetésünk második részében a következő témákkal folytatjuk: Azok a csodálatos reklámárak és a partneri kapcsolatok. Mikorra jöhet el a személyre szabható reklámok bevezethetőségének ideje? Az újgenerációs média befolyása a hagyományos televíziózásra. A korosodó társadalom digitális média fogyasztásának hatása az OTC és az FMCG hirdetések gyakorlatára. A dinamikus árazások, vagy a teljesítményalapú elszámolások bevezethetőségének kérdésköre, és még sok minden másról szakmáztunk Guttengéber Csabával az Atmedia Csoport ügyvezetőjével beszélgettem.
Interjúk
2024. május 23. 05:27Juhász MariannaSzánj az olvasásra 9 percet!
Akkor nem fog a média kultúra- és tudásközvetítő szerepe csorbulni, ha el tudjuk juttatni a következő generációkhoz azokat az értékeket, amelyeket mi fontosnak tartunk - véli Illés Gabriella producer, a TulipánTündér Produkció tulajdonosa, akit új, „Értékteremtő producerek” elnevezésű sorozatunkban elsőként kérdeztünk a média, azon belül is a televíziózás jelenlegi szerepéről. A szakember szerint, az értékteremtés abban rejlik, hogy meg kell találni azokat a csatornákat, amelyeken a meg lehet szólítani fiatalokat is.
Interjúk
2024. február 23. 17:12Szánj az olvasásra 3 percet!
A nagyság az otthonunkban kezdődik - A TCL úttörő kijelzőtechnológiája minden nappalit élménytelivé és divatossá varázsol lenyűgöző méreteivel és színeivel
E-volution