“A sportban már csak lopott alma nem voltam” Interjú Palik Lászlóval

“A sportban már csak lopott alma nem voltam” Interjú Palik Lászlóval

Folytatódik a DigitalHungary sorozata, amelyben komoly televíziós múlttal bíró képernyősökkel beszélgetünk online térhódításukról. Palik László pályája nemcsak irigylésre méltóan gazdag, de kitenne egy sporttörténeti lexikont. Hangját mindenki ismeri, mottóit pedig a mai napig idézik vagy éppen vágják be egy-egy elképesztő közúti pillanatról készült videó alá, mert úgy lesz még elképesztőbb. A Magyar Televíziót, sportcsatornákat, RTL-t és TV2-t is megjárt műsorvezetőt, aki közben majdnem egy évtizedre teljesen visszavonult a médiától, most legújabb szerepéről, a Palikék világa című műsoráról kérdeztük, mely izgalmas formában, jó eléréseket produkálva hódít az online-ban.
RTL-es színeket kapott egy Krisztina körúti tűzfal

RTL-es színeket kapott egy Krisztina körúti tűzfal

A televíziózás történetéről készült falfestmény az RTL és a Színes Város együttműködésével.
A több streaming nem jelent kevesebb tévét!

A több streaming nem jelent kevesebb tévét!

A tévénézésre fordított időt csökkenheti a streaming és más videós tartalmak előretörése, de a tévé elérése továbbra is nagyon magas, és nem csökken érdemben Perjés Tamás, a Kantar-Hoffmann média szektorvezetője szerint.
A lineáris tévé és a streaming barátsága

A lineáris tévé és a streaming barátsága

Egy platformon az RTL és a TV2: mindkét hazai médiacsoport számára a hazai gyártású tartalmak jelentik a streamingben a kulcsot ahhoz, hogy megőrizzék a vezető szerepet a globális kihívókkal szemben. A lineáris tévék és a streaming nem egymás versenytársai, hanem együtt erősítik a médiamárkákat és ezek elérését – szűrhettük le Vaszily Miklós, a TV2 Média Csoport igazgatóságának elnöke és Vidus Gabriella az RTL Magyarország vezérigazgatójának fórumbeszélgetésének összefoglalásaként a Digital Media Hungary konferencián
Tévéről streamingre: továbbra is a képernyő fogságában a magyar

Tévéről streamingre: továbbra is a képernyő fogságában a magyar

Hogy lehet tévé nélkül élni? Tette fel a kérdést a 28. Digital-Media Hungary, hazánk legnagyobb üzleti, kereskedelmi, marketingkommunikációs és médiakonferenciájának egyik előadója, Molnár Zoltán, nem véletlenül. Magyarországon, sőt az egész világon háttérbe szorulnak a televíziós adások, mi több, készüléket is egyre kevesebben vásárolnak. Bár egyesek a természetet választják a képernyő előtti időtöltés helyett, a fiatalokat más alternatívák csábítják kijelző elé.
1/28