Marketing 1. oldal

9 év után új elnök az IAB Hungary élén

9 év után új elnök az IAB Hungary élén

Új elnököt és elnökséget választott a 2025-2027-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.
A HONOR Tony Bellew bokszolólegendával izzítja be a HONOR Magic7 széria európai startját

A HONOR Tony Bellew bokszolólegendával izzítja be a HONOR Magic7 széria európai startját

A HONOR legújabb okostelefon-kínálatának, a HONOR Magic7 szériának a bevezetése alkalmából az egykori Bokszvilágtanács (WBC) bajnokával, Tony Bellew-val működött együtt a festői szlovéniai Bledben. Bellew meglepetésszerűen jelent meg a HONOR fő előadásán is, ahol drámai belépője egy vicces filmet követett, amely egy titokzatos „ügynököt” mutatott be, aki egy sor extrém, téli sportokon alapuló közlekedési eszközzel jutott el a bemutató eseményre.
Nagy iramot diktál a sportipar a régióban

Nagy iramot diktál a sportipar a régióban

A globálisnál magasabb, 7,6%-os éves átlagos piaci növekedést jósolnak a következő 3–5 évben Közép-Kelet Európa sportvezetői. A gazdasági bizonytalanságok ellenére a régió több mint 100 megkérdezett sportvezetője a közvetítési jogok piacának fejlesztésében, illetve a sportfogadásban látják a potenciált - derül ki a PwC 2024 Global Sports Survey felméréséből.
Miért nem elkerülhető már a SEO és a PPC a mai világban?

Miért nem elkerülhető már a SEO és a PPC a mai világban?

Az online jelenlét fontossága a digitális korban megkérdőjelezhetetlen. A világ egyre inkább az internet köré épül, a vállalkozások számára pedig ez azt jelenti, hogy aki nincs online, az gyakorlatilag nem is létezik. A különböző digitális marketingeszközök, mint a SEO és a PPC immár alapvető eszközökké váltak az üzleti siker eléréséhez.
„Unstoppable You” – A Primark új kampányában sztómával élő maratonfutó és a mentális egészséget mozgással népszerűsítő aktivista is szerepel

„Unstoppable You” – A Primark új kampányában sztómával élő maratonfutó és a mentális egészséget mozgással népszerűsítő aktivista is szerepel

A Primark új sportkollekciója nemcsak a technikai újításokkal, hanem a kampány különleges arcainak történeteivel is új szintre emeli a sportruházatok világát. Az „Unstoppable You” kampány olyan sportolókat és inspiráló személyiségeket mutat be, akik történeteikkel és példamutatásukkal teljesen új perspektívát mutatnak a sportról és a kitartás erejéről.
Hatszázezer forintot ért Dér Heni sztárok aláírásával tűzdelt meccskesztyűje

Hatszázezer forintot ért Dér Heni sztárok aláírásával tűzdelt meccskesztyűje

Óriási sikerrel zárult Dér Heni és a Golden Muay Thai SE decemberben indított jótékonysági akciója. Az énekesnő televíziós műsorban használt, több versenyző és sztár által aláírt kesztyűje hatszázezer forintért kelt el az óév utolsó napjaiban, így pedig egy nehézsorsú család egész éves támogatása valósulhat meg a Hajós István által alapított Egy lépéssel több alapítvány közreműködésével.
Új hős születik

Új hős születik

Alberto Torrecillas, a CUPRA külső formatervezője: „Gondosan újraterveztük a CUPRA Terramar motorháztetőjét, és ennek az anyagnak köszönhetően azonnal láthattuk azokat az íveket és formákat, amelyeket ki akartunk emelni
AI-láz a magyar kisvállalatoknál: marketing eszköz toplista

AI-láz a magyar kisvállalatoknál: marketing eszköz toplista

A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát: alig két év alatt az ötödik legnépszerűbb eszközzé vált, maga mögé utasítva a Google-t is. A legfrissebb kutatási eredmények szerint marketing tevékenységet folytató kkv-k 44 százaléka használ AI-megoldásokat. Ilyen gyors növekedésre az elmúlt évtizedben egyetlen marketingeszköz esetében sem volt példa.
Az ArvaliCom és a Follow Me nyerte az Alensa tenderét

Az ArvaliCom és a Follow Me nyerte az Alensa tenderét

Az ArvaliCom a hazai PR kommunikációját, a Follow Me a hazai influencer kommunikációját végzi az Alensa Optikának, amely jelenleg a három legnagyobb online kontaktlencse és szemüveg kereskedő között szerepel Európában.
“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA

“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA

Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként a BioTechUSA több évtizedes tapasztalatával konkrét javaslatokkal segít, hogy hogyan vágjunk bele az új évbe úgy, hogy elérjük az igazi csúcsformánkat. A vállalat januári, “Franco sportos. Legyél te is frankó!” elnevezésű integrált nemzetközi kampányának tanácsait megfogadva ugyanis - bárhol is tartunk most, legyen az karácsony utáni visszatérés vagy éppen teljes újrakezdés - bárki kihozhatja magából a maximumot az életmódváltás területén.
1/244