Marketing 1. oldal

Non-spot hirdetésekkel a reklámzaj ellen! Olvasd el, és nézd meg a beszélgetés videóját!

Non-spot hirdetésekkel a reklámzaj ellen! Olvasd el, és nézd meg a beszélgetés videóját!

Spot or non-spot: A idő és megjelenés alapú hirdetésekhez képest sokkal nyitottabbak a fogyasztók a nem hagyományos hirdetésekre. Mutatjuk kiknek és miért éri meg ezeket használni. Az NRC friss kutatásának bemutatója.
Tartalomvezérelt hirdetéselhelyezéssel jön a brand safety

Tartalomvezérelt hirdetéselhelyezéssel jön a brand safety

Új, hasznos eszközzel bővül a hirdetők fegyvertára: április 1-től elérhető a Gemius és a Neticle együttműködésében született szolgáltatás, az automatikus szövegelemzéssel biztonságossá tett hirdetéselhelyezés.
Hogyan keltsd életre a hírleveleidet?

Hogyan keltsd életre a hírleveleidet?

A hírlevél közel sem haldokló műfaj, sőt! Hogyan is lehetne az, amikor ehhez kapcsolódó ötletek és újítások sorra látnak napvilágot?
Mi fűti a távközlési szektor reklámköltéseit?

Mi fűti a távközlési szektor reklámköltéseit?

Kizárólag a digitális felületek lesznek képesek növekedésre 2019 és 2023 között.
Online szavazáson keresik az év védőnőjét

Online szavazáson keresik az év védőnőjét

Immár ötödik alkalommal a közönségdíjas szakemberre is lehet szavazni.
Marketing titkok: a leghatékonyabb SEO fogások helyi vállalkozásoknak

Marketing titkok: a leghatékonyabb SEO fogások helyi vállalkozásoknak

A Google az évek előrehaladtával nagyfokú fejlődésen ment keresztül, folyamatosan frissül az algoritmusa.
Csökkent a járvány alatt a televíziós reklámok száma

Csökkent a járvány alatt a televíziós reklámok száma

A koronavírus-járvány miatt 2020 második félévében tizenhárom százalékkal csökkent a televíziós termékmegjelenítések száma.
Spot, or not spot?! Mennyit ér a reklám a zajos környezetben?

Spot, or not spot?! Mennyit ér a reklám a zajos környezetben?

Adblockerek, lankadó figyelem ellen a non-spot hirdetések
Az Oázis a Mediatort választotta

Az Oázis a Mediatort választotta

A tenderen elnyert megbízás a szpotgyártás mellett médiatervezésre és -vásárlásra is vonatkozott.
A Pepsi ismét a Positive Adamsky ügyfele

A Pepsi ismét a Positive Adamsky ügyfele

Az ügynökség 2014 óta számos márkán dolgozott ügyfelével ( Lay’s, Pepsi, Schweppes, Mirinda), két év kihagyás után most újból keretszerződött partneri státuszban folytatják a közös munkát.
1/129