Marketing 1. oldal

Gondolkodás egy élhetőbb jövőről: a marketingkommunikációs szakma is megmozdult

Gondolkodás egy élhetőbb jövőről: a marketingkommunikációs szakma is megmozdult

Fontos, hogy a jövő ne megtörténjen, hanem tudatos gondolkodás mentén alakuljon.
Ki vagyok tiltva, mitévő legyek? - Szerintem, szerintünk...

Ki vagyok tiltva, mitévő legyek? - Szerintem, szerintünk...

Ismerjük-e a rendszer buktatóit és mit is lehet tenni? Sólyom Balázs avat be minket a kitiltások lélektanába.
Mit használjuk, ha hatékonyabbak akarunk lenni?

Mit használjuk, ha hatékonyabbak akarunk lenni?

Mindenki szereti a sikert, ám nagyon nem mindegy, hogy mennyi energiát feccölünk a munkába. Szabó Edit remek cikkel segít minket.
Az új generációs kapcsolat: adatok segítik az eredmény- és élményszerzést

Az új generációs kapcsolat: adatok segítik az eredmény- és élményszerzést

A nyugat-európai futballklubok nemcsak a pályán, de azon kívül is utat mutatnak.
A jó országimázs alapja a közös gondolkodás és a fejlődés

A jó országimázs alapja a közös gondolkodás és a fejlődés

Mindenkinek hozzá kell tennie valamit a történethez. Interjú Papp-Váry Árpáddal.
Félelem és reszketés Programmaticában

Félelem és reszketés Programmaticában

Aki a programmatic reklám világában él, az állandó fenyegetettségben tengeti nyomorúságos napjait. Szabó Ákos cikke.
Mi a PR ma, 2020 felé közeledve?

Mi a PR ma, 2020 felé közeledve?

Bender Krisztina, az ArvaliCom pr vezetője sok kérdést tesz föl a szakma szereplőinek.
Reputáció: ne veszítsd el az irányítást!

Reputáció: ne veszítsd el az irányítást!

Gondozd és alakítsd a hírneved saját magad, vagy megteszi helyetted más, de nem biztos, hogy abban lesz köszönet.
Nem sokkolni kell, hanem betalálni - 12 szóval nyerte a hatszavas pályázatunkat Ivády Gábor

Nem sokkolni kell, hanem betalálni - 12 szóval nyerte a hatszavas pályázatunkat Ivády Gábor

Interjúnkra is bőven tartogatott hatszavasokat az Internet Hungary versenyének dupla győztese.
Előbb gólt rúgok, majd megmondom, mit vegyél a boltban

Előbb gólt rúgok, majd megmondom, mit vegyél a boltban

Korunk sportolói két lábon járó hirdetőoszlopokként (is) funkcionálnak az olykor többmilliós követőtáboruknak köszönhetően. De milyen veszélyek és lehetőségek vannak, ha egy márka, termék úgy dönt, hogy egy sportoló felé fordul?
1/98