Marketing 1. oldal

Hatályos: Jövőre sem kell reklámadót fizetni!

Hatályos: Jövőre sem kell reklámadót fizetni!

Az MRSZ örömmel üdvözli, hogy a reklámadó felfüggesztésének meghosszabbítását megszavazta a Parlament.
Ügynökséget választott az E.ON Hungária Csoport: novembertől az Uniomedia viszi az energiavállalat PR kommunikációját

Ügynökséget választott az E.ON Hungária Csoport: novembertől az Uniomedia viszi az energiavállalat PR kommunikációját

Többkörös, meghívásos tenderen választotta ki új PR ügynökségét az E.ON Hungária Csoport: a külső és belső kommunikációra is kiterjedő megbízást az Uniomedia nyerte el, így november 1-től az ügynökség az energiavállalat partnere a lakossági és a vállalati ügyfélkört célzó pr, illetve a munkatársak felé irányuló kommunikációban.
A legértékesebb ajándék Te vagy: ezt üzeni a Yettel karácsonyi kampánya

A legértékesebb ajándék Te vagy: ezt üzeni a Yettel karácsonyi kampánya

A Yettel idei ünnepi kampányában a klasszikus tárgyi ajándékozás helyett a személyes gesztusok fontosságára hívja fel a figyelmet. Neves illusztrátorokkal együttműködve, egy 25 kártyából álló karácsonyi kollekciót mutat be, amelyek közös élmények ajándékozásához adnak ihletet és ezáltal még személyesebbé teszik az ünneplést. A kártyák elérhetőek országszerte a Yettel üzleteiben, valamint a legertekesebbajandek.yettel.hu weboldalon.
Mitől lesz jó a tartalommarketingünk 2022-ben?

Mitől lesz jó a tartalommarketingünk 2022-ben?

A 2022-es ugyanúgy posztkovidos év, mint a 2021-es. A sok mindent megváltoztató 2020-as esztendő után akár azt is mondhatnánk, hogy nincs új a nap alatt, nem annyira változtak meg a trendek az elmúlt évhez képest. Ezt azonban csak egy nem elég rátermett marketinges fogadná el magyarázatként. Az igazság az, hogy igenis vannak olyan kisebb változások, amik miatt kifejezetten érdemes a már bevált eszközeinket újraértelmezni.
Próbára tesz a dörzsölt főnök?

Próbára tesz a dörzsölt főnök?

Egyedi megoldással, interaktív tájékoztató videókkal dolgozzák fel a jogszerű foglalkoztatás témáját. A „LEGYEN OKÉ” kampány keretében egy videós felületen egy felvételi beszélgetésbe csöppennek a nézők, akik az álláskereső szemszögéből látják, sőt, a döntéseikkel irányíthatják a történetet.
Világmárkák a metaverzumban

Világmárkák a metaverzumban

Napjainkban egyre többet hallott téma a metaverzum és a virtuális világban zajló események, fejlesztések. Az Amerikai Egyesült Államokban a VR-szemüveg mára már hiánycikk, a kereslet sokszorosára nőtt az utóbbi másfél évben, amióta a Facebook elindította a Meta elnevezésű virtuális terét. Hallani arról is, hogy egyelőre főleg a tizenévesek körében hódítanak ezek a platformok, és megjelentek itt a világmárkák is.
Új trend: már nem a főnök a marketinges a hazai KKV-knál

Új trend: már nem a főnök a marketinges a hazai KKV-knál

Ez derül ki a Magyar Marketing Fesztivál szervezői által készített, legfrissebb, immár 10 alkalommal elkészült KKV Marketing Felmérés 2022 c. kutatásából, amelynek keretén belül 1300 kis- és középvállalkozást, illetve azok vezetőit, továbbá egyéni vállalkozót, marketing döntéshozót kérdeztek meg a vállalkozásuk 2022-es marketingjéről, konkrét tevékenységéről és azok eredményeiről.
A Nespresso bemutatja új, otthon komposztálható kapszuláit

A Nespresso bemutatja új, otthon komposztálható kapszuláit

Az áttörést jelentő, papíralapú, otthon komposztálható kapszula újabb megoldást kínál, hogy a vásárlók kompromisszumok nélkül élvezzék a fenntartható forrásból származó, kiváló minőségű kávé élményét. A Nespresso Original kávégépeihez kifejlesztett új kapszulák először Franciaországban és Svájcban lesznek kaphatók 2023 tavaszától.
Négy karácsonyi stílust kínál az ünnepi szezonra az Auchan

Négy karácsonyi stílust kínál az ünnepi szezonra az Auchan

Hivatalosan még nem érkezett meg a tél, de hamarosan belépünk az adventi időszakba, amikor sokan már ünnepi díszbe öltöztetik az otthonukat. Ehhez négyféle stílust kínál az Auchan, hogy mindenki megtalálja az ízlésének megfelelőt. Egy biztos: az idei karácsony valószínűleg a költséghatékony megoldások ünnepe lesz.
Digitális hirdetési felületeinek értékesítését januártól saját sales csapatával látja el a Ringier Hungary médiavállalat

Digitális hirdetési felületeinek értékesítését januártól saját sales csapatával látja el a Ringier Hungary médiavállalat

A jövőben házon belül menedzselik a teljes online, print és BTL portfólió sales tevékenységét.
1/168