Marketing 1. oldal

A szolgáltatás eladásához több kreativitásra van szükség

A szolgáltatás eladásához több kreativitásra van szükség

Az Internet Hungary konferencia második napjának Brand Hungary szekciójának összefoglalójában már hazai példák is előkerülnek a tuti márkaépítésre.
Ne csak építsd a márkádat, merjél vele játszani is!

Ne csak építsd a márkádat, merjél vele játszani is!

Az Internet Hungary Brand szekciójában arra keresték az előadók a választ, hogyan tudjuk a márkánkat kreatívabban, okosabban és jobban használni.
Hogyan teremtsünk élhető jövőt egy sötét disztópia helyett?

Hogyan teremtsünk élhető jövőt egy sötét disztópia helyett?

Meglepően pozitív a Wavemaker által elénk tárt jövőkép, ahol az ember, a gazdasági szereplők, a gépek mind a társadalmi jóért cselekednek. Interjú.
„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.
Az Apple keményen odacsap a reklámozóknak

Az Apple keményen odacsap a reklámozóknak

Keményen nekimegy a cég (ismét) a felhasználói szabályzatának kiskapuit „követéssel” kihasználó hirdetéstechnika-kereskedőknek.
Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

Influencer kampányok: sok az elégedetlen hang, elkezdett ereszteni a lufi

De temeti nem kell, a tisztulás után következik a szép fényes jövő.
A marketingszakmának döntő szerepe van a jövőnk alakításában

A marketingszakmának döntő szerepe van a jövőnk alakításában

Nem csupán a marketingkommunikáció alakul át, hanem a munkahelyek és a vezetési stílusok sem emlékeztetnek majd napjaink működésére. Interjú.
Nem volt elég az innováció az Apple-nek, jött az IBM és a Windows

Nem volt elég az innováció az Apple-nek, jött az IBM és a Windows

Folytatásos cikkünkben a cég Steve Jobs nélküli időszakát tekintjük át, mely lendületesen indult, de a konkurencia is beerősített a 80-as évek végére.
Csak a marketing lehet az oka az eredménytelen értékesítésnek?

Csak a marketing lehet az oka az eredménytelen értékesítésnek?

Évek óta sütik rá a marketingesekre a bélyeget, hogy a marketing költések 50%-a ablakon kidobott pénz. De mi az igazság? Szabó Edit cikke.
Az influencer marketing nem csodafegyver

Az influencer marketing nem csodafegyver

Aki úgy indul neki a videózásnak, hogy véleményformáló akar lenni, az eleve rosszul közelíti meg a témát – szögezte le a Digital Hungary-nek Szabó Gergő digitális média és online video szakértő.
1/96