Marketing 1. oldal

Pozitív jövőképre van igény - ez alakítja a márkaépítés kreatív trendjeit idén

Pozitív jövőképre van igény - ez alakítja a márkaépítés kreatív trendjeit idén

A Dentsu Creative „The Futures Less Traveled ” címmel tette közzé jelentését a 2024-re várható kreatív trendekről. A nemzetközi ügynökségi hálózat stratégiával és jövőkutatással foglalkozó szakértői által összeállított előrejelzés iparági példákkal és számadatokkal gazdagon illusztrált formában tárja fel a remény erejét egy változékony világban.
Újabb Magyar Brands díjat nyert az Absolute Live anyacége

Újabb Magyar Brands díjat nyert az Absolute Live anyacége

A Magyar Brands a 2023-as évre az R-Water üdítőgyártó Absolute Live márkáját találta érdemesnek a Kiváló munkáltatói márka megjelölésre. Az akasztói cég így 2022 után már másodszor lett a kategória díjazottja, ezenfelül korábban Magyar Brands díjat kapott innovatív csomagolás és egészséges sportital kategóriában is.
CALL TO ACTION PROJECT: Közös TCR kutatást és pályázatot indít a  Reklámszövetség és a Sharity Impact

CALL TO ACTION PROJECT: Közös TCR kutatást és pályázatot indít a Reklámszövetség és a Sharity Impact

A Call to Action projekt célja, hogy több aktivitáson (pl. felmérés, pályázat) keresztül bemutassa a legjobb TCR gyakorlatokat és ezáltal a reklámok társadalom egészére gyakorolt jótékony hatását demonstrálja. Az első fázisban a Magyar Reklámszövetség és a Sharity Impact a társadalmi célú ügyek publikálásának fontosságát, mértékét és hatását a Score Group kutatóintézet segítségével egy, a legnagyobb hirdetők reklámszakmai vezetői és az ügynökségek, médiavállalatok döntéshozói körében elindított felmérés keretében vizsgálja. A felmérés a hirdetők társadalmi célú vagy támogatói tevékenységét vagy a (márkák) gazdasági reklámjaiban megjelenő, közvéleményt pozitív módon formáló társadalmi célú információkat közlő hirdetéseit, valamint a jótékonysági (charity) aktivitásaikat és azok kommunikációját veszi górcső alá.
Szoboszlai Dominikkel tuningol a Magyar Telekom

Szoboszlai Dominikkel tuningol a Magyar Telekom

Hosszú távú együttműködést kötött a magyar labdarúgó-válogatott csapatkapitánya, a Liverpool középpályása, Szoboszlai Dominik és a Magyar Telekom. A megállapodás első lépéseként a válogatott sportoló és a Telekom arra biztatja a magyarokat, hogy a nehéz körülmények ellenére ne adják fel, hanem használják a bennük rejlő képességeket, azaz éljenek a “tuning” lehetőségével.
Szabó Béla a European Marketer of the Year 2024 döntősei között

Szabó Béla a European Marketer of the Year 2024 döntősei között

Szabó Béla, a Magyar Telekom BrandComms Directora bejutott az európai marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation (EMC) European Marketer of the Year 2024 Díjának döntősei közé. A szakembert az EMC tagjaként a Magyar Marketing Szövetség nevezte az elismerésre.
Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Koncentrálódó reklámszakma: régiós központokba áramlik a forrás és a szaktudás

Mi marad a média- és reklámiparból, ha a globálisoknál költik a multik a reklámforrásaikat?
A MITTE-t választotta a DVM-Greenfield

A MITTE-t választotta a DVM-Greenfield

DVM-Greenfield néven indít közös vállalatot a DVM group és a Greenfield Development. Az összefogás célja, hogy kombinálják az DVM group évtizedes építőipari tapasztalatait a Greenfield Development átfogó ipari generálkivitelezési ismereteivel. Az új társaság szoros együttműködést alakított ki a Limelog gyártó és logisztikai céggel, hogy egyedülálló, integrált szolgáltatásokat kínáljon ügyfeleinek a hazai piacon. Az induláskor a DVM-Greenfield már több mint 70 000 négyzetméter generálkivitelezési és projektmenedzsmenti megbízással rendelkezett a portfóliójában.
Élj jóízűen! – üzeni a CBA a márka megújult image kampányában

Élj jóízűen! – üzeni a CBA a márka megújult image kampányában

Képzelj el egy olyan világot, ahol nem baj, ha a szél összekócolja a hajadat, vagy a jóízű falatozás közben leeszed magadat. Ahol elsőre eltalálod, hogy melyik ujjadra ragadt a szempilla, ahol a nyári melegben a kedvenc hideg söröd oltja a szomjadat, ahol bűntudat nélkül csúszhat le minden finom falat, és ahol hülyén táncolni nem is lehetne boldogabb.
Élelmiszerpazarlás és menstruáció - Tabu témák tabuk nélkül!

Élelmiszerpazarlás és menstruáció - Tabu témák tabuk nélkül!

A világon megtermelt élelmiszerek 1/3-át nem eszi meg senki, ami súlyos probléma mind a gazdasági, társadalmi és környezeti fenntarthatóság szempontjából. Mindeközben Európában a tamponok és betétek nagyjából 87%-a kerül hulladéklerakókba, ahol ezeknek a 90%-ban műanyagból készülő termékeknek a lebomlása akár 500 évig is eltarthat. A Munch és a This is Redy most egy különleges kampány segítségével szeretné felhívni a figyelmet erre a két sokszor tabunak számító globális problémára.
A Next9-t választotta új PR ügynökségének az Allianz

A Next9-t választotta új PR ügynökségének az Allianz

Új PR ügynökséggel folytatja a munkát az Allianz Hungária Zrt. A háromfordulós, meghívásos szakmai tenderen a Next9 Communications csapatát választották, akikkel márciustól dolgoznak együtt.
1/211