Marketing 1. oldal

Meglepő szavak is helyet kaptak a magyarok  2020-as keresési toplistáján

Meglepő szavak is helyet kaptak a magyarok 2020-as keresési toplistáján

A Google minden év elején közzéteszi azoknak a kifejezéseknek a listáját, amelyek az adott évben a legnépszerűbbek voltak az internetezők körében.
A halogatók most örökre lemaradhatnak – Marketing COVID idején III.

A halogatók most örökre lemaradhatnak – Marketing COVID idején III.

Nemcsak az ügyféloldal, de a kommunikációs szféra ügynökségi résztvevői is sok újdonságot tapasztaltak meg a vírushelyzet alatt. Hogyan befolyásolta a munkájukat, mi értékelődött fel, és mit látnak, hol és hová tart a szakma? A most először neves ügynökségi partnerrel közösen megrendezett, az idén rekord számú jelentkezőt vonzó „Marketing Diamond Awards – a Lounge Group közreműködésével” verseny zsűritagjaival beszélgettünk, harmadik rész.
Marketingnaptár: útmutató a 2021-es kampányokhoz

Marketingnaptár: útmutató a 2021-es kampányokhoz

Összeállítottuk a 2021-es év marketingnaptárát, amely segít eligazodni a világnapok, akciós napok és nagyobb események között.
Rekordszámú pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards versenyre.

Rekordszámú pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards versenyre.

Minden eddiginél több, összesen 125 pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards – a Lounge Group közreműködésével elnevezésű országos marketingpályázatra. Idén első alkalommal olyan cég is volt, amely a verseny történetében először mind a 11 kategóriában nyújtott be anyagot. Emellett a most először nevezők száma is meglepetést okozott.
Csak nem beletörődni! Marketing stratégiák a járvány idejére

Csak nem beletörődni! Marketing stratégiák a járvány idejére

„Nehéz idők járnak, úgyhogy spórolni kell” – ez a bukás tuti receptje.
Kötelező lesz az ügyfélazonosítás a Google fiókokban

Kötelező lesz az ügyfélazonosítás a Google fiókokban

Ahogyan a Facebook, a Google is kötelezően megköveteli majd a hirdetők személyazonosságának igazolását számos hirdetési kategóriánál.
Pogácsázós networking helyett zaj és őszinteség – Marketing COVID idején I.

Pogácsázós networking helyett zaj és őszinteség – Marketing COVID idején I.

A 2020-as év új kihívások elé állította a marketingszektort, a helyzet egészen egyedi és kreatív ötleteket hívott életre. De hol áll most a kommunikációs szakma? Az elmúlt év történései fényében mennyire és milyen téren változott a kreatív megoldások szerepe, a marketingtudatosság? A most először neves ügynökségi partnerrel közösen megrendezett, az idén rekordszámú jelentkezőt vonzó „Marketing Diamond Awards – a Lounge Group közreműködésével” verseny zsűritagjaival beszélgettünk, első rész.
Kiderült kik állnak a MARKETING DIAMOND mögött!

Kiderült kik állnak a MARKETING DIAMOND mögött!

Maszkkal letakart plakátok, színésznővel forgatott karanténvideó és kampány a Google fűnyíró kecskéivel. Többek között ilyen projektekkel neveztek a magyar cégek a marketing szakma egyik legrangosabb versenyére, a Marketing Diamond Awardsra. A díjat alapító Magyar Marketing Szövetség ezúttal a Lounge Group ügynökséggel együttműködésben díjazza a pályázókat, így most először videókkal mutatták meg a versenyzőket, akik a Marketing Diamond Awards mögött állnak. De kik ők?
Mi lesz az online marketinggel a járvány után?

Mi lesz az online marketinggel a járvány után?

A szektor erős marad Nótin Szabolcs szerint.
Most lépünk igazán az alkalmazkodás és fejlődés sorába - tanácsok marketingszakemberektől

Most lépünk igazán az alkalmazkodás és fejlődés sorába - tanácsok marketingszakemberektől

Miként változik a kereskedelem, az üzleti modellek a koronavírus hatására? Miképpen fog megváltozni a reklám és a hirdetések lebonyolítása?
1/117