Marketing 1. oldal

A mesterséges intelligencia memetikája

A mesterséges intelligencia memetikája

Minden agyban dől el… - tartja a mondás. De mi az, ami ide vagy oda billen az elmében? A gondolkodási dimenziókat feltáró módszertan megismerésével erre is választ kap az olvasó. A mesterséges intelligencia és az emberiség jövőjének memetikai dimenzióit ismertetve adnak a szerzők támpontokat az AI-ról szóló hatékony diskurzushoz.
Ultramodern robotizált raktárral, önkiszolgáló kioszkokkal javítják az ügyfélélményt, a marketing pedig a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Ultramodern robotizált raktárral, önkiszolgáló kioszkokkal javítják az ügyfélélményt, a marketing pedig a stratégia része lett a generációváltáson áteső Euronics-nál

Óriási előrelépések, arculat és szlogenváltás zajlott sok sikerrel az elmúlt években a legnagyobb magyar tulajdonban lévő magyar webshopnál, ahol most belül is transzformálnak: új vezetőket igazoltak, köztük Metykó Tibort, aki az építőiparból érkezett a retailbe, és lett az országszerte több mint 60 üzlettel rendelkező Euronics marketing és kommunikációs igazgatója. Az átalakulás folytatódik, a marketing pedig a stratégiai szintre emelkedett, a cég megállíthatatlan és nemsokára nemzetközi piacra lép, miközben átadtak egy automatizált raktárat, valamint koncepcióüzlettel dolgoznak a vevők vonzó kiszolgálásáért.
Magyar employer branding ügynökség a nemzetközi Best Employer Brand Awards Adria zsűritagjai között

Magyar employer branding ügynökség a nemzetközi Best Employer Brand Awards Adria zsűritagjai között

Idén is megrendezik az Adria régió legrangosabb employer branding versenyét, a Best Employer Brand Awards Adria-t. A verseny célja, hogy elismerje és ösztönözze a vállalatokat a munkáltatói márkaépítésben tett erőfeszítéseikért az Adria régióban.
Díjeső a HONOR-nak Kínában: Innovációs díjat nyert a cég, és idén is a leggyorsabban fejlődő márka lett a MAMS szerint

Díjeső a HONOR-nak Kínában: Innovációs díjat nyert a cég, és idén is a leggyorsabban fejlődő márka lett a MAMS szerint

A HONOR innovációs díjat nyert az okoseszközök kategóriájában a Kantar BrandZ China gálaeseményen.
A változó igényeket kielégítő otthonok és a mentális egészség kapcsolatára fókuszál a VELUX Cégcsoport őszi kampánya

A változó igényeket kielégítő otthonok és a mentális egészség kapcsolatára fókuszál a VELUX Cégcsoport őszi kampánya

Az egyre rövidülő nappalok és az egyre borúsabb idő beköszöntével felértékelődik az egészséges életmód, épp úgy, ahogyan az energiahatékonyság kérdésköre is. A megfelelő mennyiségű fény és jó minőségű levegő elengedhetetlen ahhoz, hogy megőrizzük testi és lelki egészségünket, ráadásul egy jól megválasztott nyílászáró a pénztárcánkat is kímélheti. Otthonunk és mentális egészségünk kapcsolatában szintén fontos faktor az, ahogyan életterünk időről időre átalakul családunk változó igényeihez igazodva. A VELUX Cégcsoport elkötelezett a mentális és fizikai jólét megőrzésének támogatása mellett, őszi kampányával pedig a vállalat kiemelt figyelmet is fordít a témára.
Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben, hogy felkészült, gyors és jövőálló legyen

Újra kell gondolni a hierarchiát a szervezetben, hogy felkészült, gyors és jövőálló legyen

Művészettörténészként diplomázott, kulturális és kreatív elköteleződését pedig a Magyar Telekomnál kamatoztatja Kovács András Péter, aki jelenleg a családi szegmenskommunikációért felel és a Warm Up Talks legújabb adásában elárulja: mit jelent az agilis transzformáció, miért lehetett ekkora siker a Marsra Magyar és hogyan dolgozhat együtt sikeresen a sales a marketinggel.
A legjobb impulzus a vásárláshoz – az in-store digitális média

A legjobb impulzus a vásárláshoz – az in-store digitális média

Az üzletekben elhelyezett digitális hirdetések az online és az offline reklámok előnyeit egyesítik, jóval kedvezőbb áron. Ráadásul mára valódi tömegelérést is biztosítható a médiafelület, hiszen Tóth Zoltán, a DigInStore Zrt. vezérigazgatója szerint félmillió felnőtt magyar érhető el a TrafikTV monitorjai segítségével, ezért a médiamixben egyre nagyobb szerep juthat ennek a médiacsatornának.
Újdonság a Nádudvaritól: így lesz a joghurtból erdő

Újdonság a Nádudvaritól: így lesz a joghurtból erdő

Két új termékcsaláddal jelent meg a hazai gyümölcsjoghurt piacon a Nádudvari. A vállalat nem titkolt célja ezzel, hogy tovább erősítse a honi alapanyagokból előállított élelmiszerek szerepét Magyarországon. A gyümölcsjoghurtok esetében jelenleg az import termékek aránya eléri a 80%-ot. A Nádudvari új termékei, csakúgy, mint minden Nádudvari tejtermék, 100%-ban magyar tejből készülnek, mely a Hortobágy környéki régióból származik. A vállalat számára fontos szempont az ökológiai fenntarthatóság, ennek jegyében az új gyümölcsjoghurtok csomagolása részben papírból készül, valamint egy faültetési kampánnyal is támogatják a bevezetésüket.
Ezrek követik a sommelier-influenszert

Ezrek követik a sommelier-influenszert

Egyre inkább felértékelődik nem csak a minőségi borok, de a jó sommelierek értéke is. A borok iránt érdeklődők széles köre azonban ma már nem elégszik meg azzal, hogy megmondják neki, melyik bor mihez jó, de szeretnének ők maguk is érteni egy kicsit a szakma csínját-bínját. Nekik nyújt segítséget videóival és érdekes tartalmaival Kovács Antal.
Megjelent az első táskakollekció a kreatíviparban dolgozóknak

Megjelent az első táskakollekció a kreatíviparban dolgozóknak

Nélkülöző gyermekek mindennapjait varázsolja szebbé közvetetten egy magyar kreatív ügynökség által megálmodott táskakollekció. Susánszki Edina, a kezdeményezés mögött álló Plus Creative Agency marketingvezetője elmondta, az elsősorban a kreatíviparban dolgozókat megszólító Kreativitáskák a társadalmi felelősségvállalás jegyében készültek, hiszen minden vásárlással a Gyermekétkeztetési Alapítványt támogatják a vevők. A Kreativitáska pedig nem más, mint egy stílusos vászontáska olyan felirattal, ami „kicsit mindenkinek mond valamit”.
1/195