Marketing 1. oldal

Új imázsfilmmel erősíti munkáltatói márkáját a Lufthansa Systems Hungária

Új imázsfilmmel erősíti munkáltatói márkáját a Lufthansa Systems Hungária

Új, employer branding fókuszú imázsfilmet készített a Lufthansa Systems Hungária, melyben a légiipari informatikával foglalkozó cég legfontosabb vállalati értékeit mutatja be. A Lufthansa Systems Hungária a közelmúltban két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26″ díját, illetve a „Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a – Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória″ címet.
Az employer branding kulcsa az autókölcsönző szektorban: hogyan legyen a legvonzóbb munkahely a piacon?

Az employer branding kulcsa az autókölcsönző szektorban: hogyan legyen a legvonzóbb munkahely a piacon?

Az autókölcsönző szektor egy dinamikusan változó, folyamatosan toborzó iparág, ahol a szezonális ingadozások és a folyamatos fluktuáció kihívásokat jelentenek. Legújabb kutatásunk rávilágított, hogy az autókölcsönző cégek online jelenléte jelentős, de a munkavállalói kommunikáció hiányzik.
Stratégiai együttműködést kötött Az Év Irodája Kft. és az Index.hu kiadója, az Indamedia

Stratégiai együttműködést kötött Az Év Irodája Kft. és az Index.hu kiadója, az Indamedia

Magyarország egyik legnagyobb digitális médiacsoportja, az Index hírportált és az Economx gazdasági site-ot is kiadó Indamedia stratégiai szövetségre lépett Az Év Irodája Kft.-vel. Ennek keretein belül az Indamedia vezetői az ingatlan.com-tól részesedést is vásároltak Az Év Irodája Kft.-ben, amely a névadó versenyen kívül többek között a Real Estate Awards versenyt, az Ingatlan Regattát és a Bankár Kupát szervezi, valamint az UP Agency PR- és marketingügynökséget és a realista.hu hírportált is működteti.
Telt ház a 42. Lidl Balaton-átúszáson, lezárták a nevezést

Telt ház a 42. Lidl Balaton-átúszáson, lezárták a nevezést

Elérte a 12 és fél ezres létszámlimitet a 42. Lidl Balaton-átúszásra jelentkezők száma, így a szervező Budapest Sportiroda szerda reggel 9-kor lezárta a nevezést. Arról, hogy az eredetileg meghirdetett július 20-i időpontban meg lehet-e rendezni az eseményt, holnap döntenek a legfrissebb időjárás-előrejelzések alapján.
Ügynökség vs. freelancer vs. inhouse: melyiket válaszd, ha SEO-ról van szó?

Ügynökség vs. freelancer vs. inhouse: melyiket válaszd, ha SEO-ról van szó?

Világszerte több, mint 100.000 domaint, de Magyarországon is több száz új .hu-s domaint regisztrálnak naponta. Ebből a számadatból is jól látszik, hogy egyre több vállalkozás versenyez az online térben. A keresőoptimalizálás (SEO) jelentősége továbbra sem csökken, így, ha a weboldaladdal láthatóbbá szeretnél válni a keresők találati listáján, érdemes elgondolkodni valamilyen együttműködési formában, esetleg belső SEO csapat építésében. Hogy melyik opció a legeredményesebb az függ a vállalkozás méretétől, árbevételétől és kockázatvállalásától is.
Lehet-e józannak maradni a sebesség megszállottjai között? Podcastajánló

Lehet-e józannak maradni a sebesség megszállottjai között? Podcastajánló

Mostani beszélgetésünkre Juhász Dianát hívtam meg, akivel a slow marketing, ha szabad így mondanom, jelenségét próbáljuk meg kivesézni. Tudjuk-e a ″türelmetlen marketinget″ lassításra bírni és van-e ennek üzleti létjogosultsága?
Természetes kalciumpótlás karnyújtásnyira - új névvel és külsővel debütál a Theodora Calcia

Természetes kalciumpótlás karnyújtásnyira - új névvel és külsővel debütál a Theodora Calcia

Megújult a Theodora Kékkúti természetes ásványvíz, amely a termék előnyeinek hangsúlyozásával ezentúl modernebb, egyben letisztultabb arculattal várja az egészségtudatos fogyasztókat a boltok polcain. A név új, de az érték örök: a Theodora Calcia egyediségét az eredendően gazdag kalciumtartalma adja, amely a felnőttek számára ajánlott napi bevitel közel 50 százalékát biztosítja palackonként.
Július 20-án NEM lesz Balaton-átúszás

Július 20-án NEM lesz Balaton-átúszás

A HungaroMet siófoki obszervatóriumának időjárás-előrejelzése alapján – a Balatoni Vízirendészeti Rendőrkapitány egyetértésével – úgy döntöttünk, hogy a 42. Lidl Balaton-átúszást 2024. július 20-án NEM tartjuk meg.
Újult erővel folytatódik az Employer Branding Award

Újult erővel folytatódik az Employer Branding Award

A Magyar PR Szövetség három év kihagyás után újraindítja a munkáltatói márkaépítés legjobb gyakorlatait díjazó versenyét, a nagy múltú Employer Branding Awardot. A verseny célja, hogy a legjobb employer branding kampányokat széles körben mutassa be, illetve pozitív és inspiráló példákkal segítse a szakmát.
Miért a micro influencerek jelentik a kozmetikai márkák sikerének kulcsát

Miért a micro influencerek jelentik a kozmetikai márkák sikerének kulcsát

Az információval telített közösségi média korában, ahol a fogyasztók gyakran szűrik a tartalmakat, a megbízható személyek - mint az influencerek - által közvetített üzenetek nagyobb eséllyel jutnak el a közönséghez. Ez a jelenség arra ösztönzi a márkákat, hogy olyan online tartalomgyártókkal működjenek együtt, akik hitelesen tudják átadni az üzeneteiket. (X)
1/225