2025. január 16. 17:03Szánj az olvasásra 4 percet!
Új elnököt és elnökséget választott a 2025-2027-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.
Marketing
2025. január 18. 10:04Szánj az olvasásra 2 percet!
A HONOR legújabb okostelefon-kínálatának, a HONOR Magic7 szériának a bevezetése alkalmából az egykori Bokszvilágtanács (WBC) bajnokával, Tony Bellew-val működött együtt a festői szlovéniai Bledben. Bellew meglepetésszerűen jelent meg a HONOR fő előadásán is, ahol drámai belépője egy vicces filmet követett, amely egy titokzatos „ügynököt” mutatott be, aki egy sor extrém, téli sportokon alapuló közlekedési eszközzel jutott el a bemutató eseményre.
Marketing
2025. január 16. 16:07Szánj az olvasásra 5 percet!
A globálisnál magasabb, 7,6%-os éves átlagos piaci növekedést jósolnak a következő 3–5 évben Közép-Kelet Európa sportvezetői. A gazdasági bizonytalanságok ellenére a régió több mint 100 megkérdezett sportvezetője a közvetítési jogok piacának fejlesztésében, illetve a sportfogadásban látják a potenciált - derül ki a PwC 2024 Global Sports Survey felméréséből.
Marketing
2025. január 14. 18:26Szánj az olvasásra 2 percet!
Az online jelenlét fontossága a digitális korban megkérdőjelezhetetlen. A világ egyre inkább az internet köré épül, a vállalkozások számára pedig ez azt jelenti, hogy aki nincs online, az gyakorlatilag nem is létezik. A különböző digitális marketingeszközök, mint a SEO és a PPC immár alapvető eszközökké váltak az üzleti siker eléréséhez.
Marketing
2025. január 13. 15:03Szánj az olvasásra 5 percet!
A Primark új sportkollekciója nemcsak a technikai újításokkal, hanem a kampány különleges arcainak történeteivel is új szintre emeli a sportruházatok világát. Az „Unstoppable You” kampány olyan sportolókat és inspiráló személyiségeket mutat be, akik történeteikkel és példamutatásukkal teljesen új perspektívát mutatnak a sportról és a kitartás erejéről.
Marketing
2025. január 18. 20:28Szánj az olvasásra 3 percet!
Óriási sikerrel zárult Dér Heni és a Golden Muay Thai SE decemberben indított jótékonysági akciója. Az énekesnő televíziós műsorban használt, több versenyző és sztár által aláírt kesztyűje hatszázezer forintért kelt el az óév utolsó napjaiban, így pedig egy nehézsorsú család egész éves támogatása valósulhat meg a Hajós István által alapított Egy lépéssel több alapítvány közreműködésével.
Marketing
2025. január 17. 19:03Szánj az olvasásra 3 percet!
Alberto Torrecillas, a CUPRA külső formatervezője: „Gondosan újraterveztük a CUPRA Terramar motorháztetőjét, és ennek az anyagnak köszönhetően azonnal láthattuk azokat az íveket és formákat, amelyeket ki akartunk emelni
Marketing
2025. január 16. 11:07Szánj az olvasásra 5 percet!
A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát: alig két év alatt az ötödik legnépszerűbb eszközzé vált, maga mögé utasítva a Google-t is. A legfrissebb kutatási eredmények szerint marketing tevékenységet folytató kkv-k 44 százaléka használ AI-megoldásokat. Ilyen gyors növekedésre az elmúlt évtizedben egyetlen marketingeszköz esetében sem volt példa.
Marketing
2025. január 14. 11:17Szánj az olvasásra 2 percet!
Az ArvaliCom a hazai PR kommunikációját, a Follow Me a hazai influencer kommunikációját végzi az Alensa Optikának, amely jelenleg a három legnagyobb online kontaktlencse és szemüveg kereskedő között szerepel Európában.
Marketing
2025. január 13. 12:11Szánj az olvasásra 3 percet!
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként a BioTechUSA több évtizedes tapasztalatával konkrét javaslatokkal segít, hogy hogyan vágjunk bele az új évbe úgy, hogy elérjük az igazi csúcsformánkat. A vállalat januári, “Franco sportos. Legyél te is frankó!” elnevezésű integrált nemzetközi kampányának tanácsait megfogadva ugyanis - bárhol is tartunk most, legyen az karácsony utáni visszatérés vagy éppen teljes újrakezdés - bárki kihozhatja magából a maximumot az életmódváltás területén.
Marketing
Új elnököt és elnökséget választott a 2025-2027-es ciklusra a digitális hirdetési piac legnagyobb hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary.
Marketing
Óriási sikerrel zárult Dér Heni és a Golden Muay Thai SE decemberben indított jótékonysági akciója. Az énekesnő televíziós műsorban használt, több versenyző és sztár által aláírt kesztyűje hatszázezer forintért kelt el az óév utolsó napjaiban, így pedig egy nehézsorsú család egész éves támogatása valósulhat meg a Hajós István által alapított Egy lépéssel több alapítvány közreműködésével.
Marketing
A HONOR legújabb okostelefon-kínálatának, a HONOR Magic7 szériának a bevezetése alkalmából az egykori Bokszvilágtanács (WBC) bajnokával, Tony Bellew-val működött együtt a festői szlovéniai Bledben. Bellew meglepetésszerűen jelent meg a HONOR fő előadásán is, ahol drámai belépője egy vicces filmet követett, amely egy titokzatos „ügynököt” mutatott be, aki egy sor extrém, téli sportokon alapuló közlekedési eszközzel jutott el a bemutató eseményre.
Marketing
Alberto Torrecillas, a CUPRA külső formatervezője: „Gondosan újraterveztük a CUPRA Terramar motorháztetőjét, és ennek az anyagnak köszönhetően azonnal láthattuk azokat az íveket és formákat, amelyeket ki akartunk emelni
Marketing
A globálisnál magasabb, 7,6%-os éves átlagos piaci növekedést jósolnak a következő 3–5 évben Közép-Kelet Európa sportvezetői. A gazdasági bizonytalanságok ellenére a régió több mint 100 megkérdezett sportvezetője a közvetítési jogok piacának fejlesztésében, illetve a sportfogadásban látják a potenciált - derül ki a PwC 2024 Global Sports Survey felméréséből.
Marketing
A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát: alig két év alatt az ötödik legnépszerűbb eszközzé vált, maga mögé utasítva a Google-t is. A legfrissebb kutatási eredmények szerint marketing tevékenységet folytató kkv-k 44 százaléka használ AI-megoldásokat. Ilyen gyors növekedésre az elmúlt évtizedben egyetlen marketingeszköz esetében sem volt példa.
Marketing
Az online jelenlét fontossága a digitális korban megkérdőjelezhetetlen. A világ egyre inkább az internet köré épül, a vállalkozások számára pedig ez azt jelenti, hogy aki nincs online, az gyakorlatilag nem is létezik. A különböző digitális marketingeszközök, mint a SEO és a PPC immár alapvető eszközökké váltak az üzleti siker eléréséhez.
Marketing
Az ArvaliCom a hazai PR kommunikációját, a Follow Me a hazai influencer kommunikációját végzi az Alensa Optikának, amely jelenleg a három legnagyobb online kontaktlencse és szemüveg kereskedő között szerepel Európában.
Marketing
A Primark új sportkollekciója nemcsak a technikai újításokkal, hanem a kampány különleges arcainak történeteivel is új szintre emeli a sportruházatok világát. Az „Unstoppable You” kampány olyan sportolókat és inspiráló személyiségeket mutat be, akik történeteikkel és példamutatásukkal teljesen új perspektívát mutatnak a sportról és a kitartás erejéről.
Marketing
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként a BioTechUSA több évtizedes tapasztalatával konkrét javaslatokkal segít, hogy hogyan vágjunk bele az új évbe úgy, hogy elérjük az igazi csúcsformánkat. A vállalat januári, “Franco sportos. Legyél te is frankó!” elnevezésű integrált nemzetközi kampányának tanácsait megfogadva ugyanis - bárhol is tartunk most, legyen az karácsony utáni visszatérés vagy éppen teljes újrakezdés - bárki kihozhatja magából a maximumot az életmódváltás területén.
Marketing