Marketing 1. oldal

Elfüstölt problémák – A Covid inspirált

Elfüstölt problémák – A Covid inspirált

Mit lehet tenni, ha egy cég kommunikációjának jelentős része a rendezvényekre épül, amelyek egy az egyben kiesnek egy pandémia miatt?
Új ügynökségekkel kezdett stratégiai együttműködést az RTL Magyarország

Új ügynökségekkel kezdett stratégiai együttműködést az RTL Magyarország

Az Artificial Group és a Be Social többkörös tenderen nyerte el a megbízást.
Keresőoptimalizálás, ahogy kevesen csinálják: hogyan, mivel integráld? - vendégszerzőnk írása

Keresőoptimalizálás, ahogy kevesen csinálják: hogyan, mivel integráld? - vendégszerzőnk írása

A keresőoptimalizálás annak módszere, hogy hirdetések nélkül, sima keresésekből forgalmat irányíts a honlapodra.
Hogyan nyűgözzük le az elkényeztetett fogyasztót?

Hogyan nyűgözzük le az elkényeztetett fogyasztót?

A humorista szerint fogyasztóként ki van szolgáltatva a tartalomszolgáltatóknak, de ez fordítva is igaz.
Megújult formában tér vissza a kaparós sorsjegyek elődje

Megújult formában tér vissza a kaparós sorsjegyek elődje

Új köntösbe öltöztetett régi kedvenccel, a Retro borítékos sorsjeggyel bővíti termékkínálatát a Szerencsejáték Zrt. A nosztalgikus hangulatú sorsjegy július 9-től kapható az értékesítőhelyeken. A nemzeti lottótársaság 30 éves jubileuma alkalmából a főnyeremény értéke 30 millió forint, amely egyúttal a legmagasabb az 500 forintos sorsjegy-árkategóriában.
Tegyük helyére: az online videók hirdetéseinek ereje

Tegyük helyére: az online videók hirdetéseinek ereje

Erdélyi Eszter arról beszélt, hogy míg a pandémia a legtöbb hirdetői szektorban árbevétel-esést hozott, az online videós költések emelkedtek.
Kereskedelmi irányzatok az elkövetkező 12 hónapra

Kereskedelmi irányzatok az elkövetkező 12 hónapra

A Covid egyik következménye, hogy megjelent egy új korosztály az e-kereskedelemben, amely hihetetlen vehemenciával elkezdett vásárolni.
Jel vagy zaj? Hogyan lesz élmény a reklám? Reboot Hungary összefoglaló írás és az adás videója.

Jel vagy zaj? Hogyan lesz élmény a reklám? Reboot Hungary összefoglaló írás és az adás videója.

A vállalati kommunikáció egyre inkább a vállalat működésének integrált része. A reklámoknak egyre fontosabb része a termékfejlesztés, a fogyasztói elvárások beépítése már a termékekbe, és erre építhet a sikeres, érték alapú kommunikáció.
Nem engedhetjük szabadságra a marketinget

Nem engedhetjük szabadságra a marketinget

Tévhit, hogy július-augusztusban nem tudnak a cégek kommunikálni.
Minden idők legdurvább uborkaszezonja köszönthet be a marketing szektorban. Mi lehet a megoldás?

Minden idők legdurvább uborkaszezonja köszönthet be a marketing szektorban. Mi lehet a megoldás?

Ez a nyár a negatív hatások tompításáról szól.
1/136