Marketing 1. oldal

Kiskaput nyitott a hirdető cégeknek a Facebook

Kiskaput nyitott a hirdető cégeknek a Facebook

30-40 százalékkal is jobban támogatja a Facebook algoritmusa a videókat a képeknél és a szöveges tartalmaknál, de a nem hirdetett bejegyzések nagyságrendekkel kevesebb embert érnek el a platformon. Berta Gergő, a Maximum Business Web és Marketing Ügynökség ügyvezető tulajdonosa arról beszélt, 2023 egyik nagy újdonsága, hogy a Facebook dedikált ügynökségekkel szerződik le annak érdekében, hogy minél egyedibben tudja kiszolgálni a közönséget. Az együttműködő partnerek így olyan béta fejlesztésekhez, algoritmus frissítésekhez és beállítási opciókhoz jutnak hozzá, melyeknek köszönhetően eredményesebb és költséghatékonyabb kampányokat tudnak folytatni már a tesztidőszakban.
Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai

Elkészültek a Magyar Reklámszövetség 2022-es média- és kommunikációs piac költéseit felmérő számai

Bár tavaly nominális értéken enyhén növekedtek, reálértéken 10,8%-kal csökkentek a média reklámbevételek és 5,4%-kal apadtak a hirdetői marketingkommunikációs költések.
Aranyosi és Hadházi humora a Holdról is látszik

Aranyosi és Hadházi humora a Holdról is látszik

Az űrben senki sem hallja a sikolyod, de a nevetésed igen – a Comedy Club idei tavaszi évadjának előzeteséből már megtekinthető pár képkocka. A humorcsatorna idei évadjának kampányában a magyar űrhajózás új nagy alakjait avatják fel Aranyosi Péter és Hadházi László személyében. A kilövés áprilisban indul.
Tavaszi felfrissülés: A Hello Agency készítette a Fény Utcai Piac új arculatát

Tavaszi felfrissülés: A Hello Agency készítette a Fény Utcai Piac új arculatát

Közeleg a tavasz, az átalakulás ideje. Buda patinás piaca a Hello Agency-t bízta meg új arculata elkészítésével, melynek elemeit az ott forgalmazott kézműves termékek ihlették.
Világszerte új logót kapott a Glamour márka

Világszerte új logót kapott a Glamour márka

Frissítette és cserélte logóját a Glamour mind a tizenegy országban, ahol a népszerű glossy márka jelen van. Az új logó időtlen, erős és stílusos megjelenése visszatükrözi a márka globális küldetését: a nők támogatását, erővel felruházását életük minden területén. Az új logó már elfoglalta helyét a márka hazai online platformjain, többek között a Glamour Online-on, az Instagramon és TikTokon, ahol egy saját filtert is kapott. Nyomtatásban a magyar kiadású Glamour magazin következő, május-júniusi lapszámán, valamint a hamarosan megjelenő GLAMOUR Book bookazine tavaszi-nyári számának címlapján debütál majd.
A 2022-es MRSZ Kommunikációs torta mérete 570,5 milliárd forint

A 2022-es MRSZ Kommunikációs torta mérete 570,5 milliárd forint

Tavaly a kommunikációs szektorok reklámbevétele 250 Mrd Ft volt, reálértéken nézve 2021-hez képest 5,4%-kal csökkent a kommunikációs iparágnál realizálódott marketingkommunikációs bevételek összessége.
A FLOW PR lett az MSD Animal Health  közép-európai social media lead-ügynöksége

A FLOW PR lett az MSD Animal Health közép-európai social media lead-ügynöksége

Az MSD Animal Health a FLOW PR-t bízta meg regionális lead-ügynökségi feladatokkal. A FLOW PR Csehországban, Szlovákiában, Romániában, Lengyelországban és Magyarországon felel az állatgyógyászati piac egyik legnagyobb szereplőjének online és közösségimédia-aktivitásainak stratégiájáért, koordinálásáért és megvalósításáért 2023 márciusától kezdődően.
PR-szakemberek figyelem! Vegyenek részt egy szakmai kutatásban!

PR-szakemberek figyelem! Vegyenek részt egy szakmai kutatásban!

A PR-szakma görbe tükre kérdésekben címmel végeznek online kutatást, melyhez nagy számban várják a PR-szakemberek segítségét! Amennyiben PR (Public Relations) tevékenységgel foglalkozik, kérjük szánjon néhány percet a kérdőív kitöltésére!
Különleges kisfilm született a Rainbow Six Siege játék népszerűsítésére

Különleges kisfilm született a Rainbow Six Siege játék népszerűsítésére

Az Universum 8 kreatív ügynökség az Ubisoft Kelet-európai régió marketing csapatával és Pamkutyáékkal együttműködve alkotott egy parádés kisfilmet a Rainbow Six Siege játék népszerűsítésére.
A Coca-Cola Zéró Cukor kipróbálására ösztönöz a Coca-Cola új, globális kampánya

A Coca-Cola Zéró Cukor kipróbálására ösztönöz a Coca-Cola új, globális kampánya

A The Coca-Cola Company különleges globális kampányt indít, amellyel a Coca-Cola Zéró Cukor kipróbálására ösztönzi a fogyasztókat. A márka 2021-es receptúra módosításának sikerére építve a vállalat 2023-ban megújítja „Az eddigi legjobb Coca-Cola?” platformot, és új kezdeményezést is indít „Kortyolj bele!” néven.
1/178