Marketing 1. oldal

A Z generációnak üzen a Telekom a legújabb kampányában - videó

A Z generációnak üzen a Telekom a legújabb kampányában - videó

Csorba Lóci, BÖBE és mesterséges intelligencia muzsikál a Telekom Kraft kampányklipjében
A TikTok legnagyobb sztárja többet keres, mint a legnagyobb vállalatok vezetői

A TikTok legnagyobb sztárja többet keres, mint a legnagyobb vállalatok vezetői

A TikTok legnagyobb sztárja majdnem kétmillió dollárral többet keresett tavaly, mint a világ egyik legnagyobb olajvállalatának vezetője egy évvel korábban – jelentette pénteken az Axios amerikai hírportál.
Négy új ügyfél a KRQ-nál

Négy új ügyfél a KRQ-nál

A DEKRA, a SYNLAB, a Trivega és az Essential Heal márka is a KRQ kommunikációs ügynökséget kérte fel különböző marketing projektekre.
ProBono PPC kampányok – segítség profi szakemberekkel

ProBono PPC kampányok – segítség profi szakemberekkel

ProBono publico – röviden pro bono – egy latin kifejezés: a közjóért dolgozók önkéntes vállalálkozása. Ez elv alapján indult útjára egy új kezdeményezés Magyarországon a ProBono -PPC, mely várja a segítségre szoruló non-profit szervezeteket és a munkájukat felajánló PPC szakembereket.
Új partnerrel bővíti portfólióját az Adaptive Media

Új partnerrel bővíti portfólióját az Adaptive Media

Partneri szerződést kötött a Goodstuff.hu és az Adaptive Media, melynek értelmében 2022. januárjától a sales house végzi a prémium életmód magazin hirdetési megoldásainak értékesítését. A csatlakozással tovább bővült az Adaptive Media női-lifestyle elérése.
Az online, a prémiumosodás és a Stay@Home befolyásolta a műszaki cikkek piacát 2021-ben

Az online, a prémiumosodás és a Stay@Home befolyásolta a műszaki cikkek piacát 2021-ben

2021 egy kivételes év volt, amely számos kihívás elé állította az iparágat. Ennek ellenére a műszaki elektronikai cikkek piaca 2021 szeptemberére erőteljes, 18,1 százalékos, 646 milliárd US dollárra emelkedő bevételnövekedést produkált, miközben az egységnyi értékesítés jóval elmaradva ettől a növekedéstől mindössze 3 százalékkal emelkedett.
A Telekom tartalomgyártókat keres a TikTok csatornájára

A Telekom tartalomgyártókat keres a TikTok csatornájára

Most csak a kreativitásodon múlik, nem a követőid számán, hogy ismert tartalomgyártó leszel-e.
Egyre zöldebb úton a Rossmann

Egyre zöldebb úton a Rossmann

Kétfős magyar startup számára tett szándéknyilatkozatot a hazai drogérialánc.
Eredményesen, de rossz hangulatban használják a magyar cégek a Facebookot

Eredményesen, de rossz hangulatban használják a magyar cégek a Facebookot

Az emelkedő hirdetési költségek, a csökkenő organikus elérések ellenére a cégek 78,1%-a szerint még mindig megéri a Facebookot üzleti célra használni.
A decemberi TOP10-es látogatottsági listák: előre törtek a gasztro szájtok

A decemberi TOP10-es látogatottsági listák: előre törtek a gasztro szájtok

Decemberben mind az öt nagy látogatottságú gasztro szájt előrébb lépett a toplistán. Ezek mellett a DKT elemzése most is bemutatja a napi átlagos és a havi összes látogatószám alapján bekövetkezett havi változásokat a vezető weboldalak, illetve brandek helyezésében.
1/146