Marketing 1. oldal

TikTok: a hirdetők már dörzsölhetik a markukat!

TikTok: a hirdetők már dörzsölhetik a markukat!

Július közepétől próbálhatják majd ki az új lehetőség beta verzióját.
Ne rúzzsal, ésszel add el a márkádat!

Ne rúzzsal, ésszel add el a márkádat!

Márkát önállóan nem lehet jól építeni, ez csak akkor lehet igazán sikeres, ha a cég megtalálja a flow-ját.
Adattal a Google is verhető?

Adattal a Google is verhető?

Az adat alapú médiaköltés ma már Magyarországon is bizonyítottan működik. Facebook, Google, programmatic, adatmarketing.
Így hozd ki magadból a kreatív marketingest!

Így hozd ki magadból a kreatív marketingest!

Nem muszáj hirdetésekre költened. „Csak” arra lesz szükség, hogy saját magadból és a tudásodból megossz. De hogyan kezdj neki?
Mit diktál a logika? Mi lesz a marketingesekkel, ha teret nyer az  automatizáció?

Mit diktál a logika? Mi lesz a marketingesekkel, ha teret nyer az automatizáció?

Tényleg fel vagyunk az készülve folyamataink és munkák digitalizációjára, azaz automatizálásra? A kérdést Szabó Edit válaszolja meg.
Kell-e nekünk reklámügynökség? Kinél legyen a szaktudás?

Kell-e nekünk reklámügynökség? Kinél legyen a szaktudás?

Pro és kontra: a Media Hungary konferencián két előadó a reklámügynökségek mellett és ellen is érvelt.
Ez a véleményvezérek kora

Ez a véleményvezérek kora

Ma már pusztán a közösségi oldalakra támaszkodva is fel lehet építeni egy sok milliós üzletet.
Márkaflow

Márkaflow

A helyzet, a verseny pedig egyre keményebb, miután a termékek már szinte nagyjából egyformák. Kőszegi András (ONBRANDS) írása.
A fiatalok közel fele influencer akar lenni!

A fiatalok közel fele influencer akar lenni!

Egy kutatás, amit nem hagyhatnak figyelmen kívül a szakmai képviselői.
Linképítés 2019-ben: miért és hogyan csináld? Második rész

Linképítés 2019-ben: miért és hogyan csináld? Második rész

Tudatos és minőségi linképítés nélkül a sikerek is elmaradnak.
1/93