Interjúk 1. oldal

Miért érdemes Petőfi titkos szeretőjéről beszélni a TikTokon?

Miért érdemes Petőfi titkos szeretőjéről beszélni a TikTokon?

Művelődéstörténet, humor, és egy csepp irodalmi pikantéria – mindez egy platformon, ahol a múlt és a jelen találkozik. Varga András, 68 éves művelődéstörténész elmesélte nekünk, hogyan tud több generációt is bevonzani a kultúra világába a TikTok segítségével.
Perspektívaváltás, jobb ember- és kultúraismeret segíthet az ügyfelek pontosabb megértésében

Perspektívaváltás, jobb ember- és kultúraismeret segíthet az ügyfelek pontosabb megértésében

A hagyományos marketingkommunikáció nélkül is el lehet érni a márkák céljait az emberek megszólításában, de ehhez a megszokottól eltérő megközelítésre van szükség Barna Péter, a Magyar Telekom márkainnovációs-vezetője szerint.
A legszimpatikusabb vállalat a sport megjelenésben

A legszimpatikusabb vállalat a sport megjelenésben

A márkaépítés nem merülhet ki egyetlen logó elhelyezésével a hirdetési felületeken, mert abból sosem lesz márkaérték és márkahűség. Beszélgetés Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával a marketing feladatairól, felelősségről, digitális fejlesztésekről és a jövő izgalmairól a szerencsejáték iparban - 2. rész
Az emberi sorsok megismerésétől kapcsol be az empátiánk”

Az emberi sorsok megismerésétől kapcsol be az empátiánk”

Bár Tréfás Luca pályakezdő forgatókönyv- és drámaíró, már most nívós produkciókban bizonyíthatta a tehetségét: az “Ők tudják, mi a szerelem” című darabból készült tévéfilm írója, “Hopeless” című színdarabját pedig a Déryné Program egyik tavalyi mentoráltjaként jelentetheti meg. Vajon van, amikor luxus jó embernek lenni? Meddig őrizheti meg az ember a fiatalkori szenvedélyt? És mi marad a személyiségéből annak, akit kivetett magából a társadalom? Lucával a szakmázás mellett eltöprengtünk azokról a kérdésekről is, amik alkotóként foglalkoztatják.
Felelősségvállalás szabadakaratból

Felelősségvállalás szabadakaratból

Akkor nem fog a média kultúra- és tudásközvetítő szerepe csorbulni, ha el tudjuk juttatni a következő generációkhoz azokat az értékeket, amelyeket mi fontosnak tartunk - véli Illés Gabriella producer, a TulipánTündér Produkció tulajdonosa, akit új, „Értékteremtő producerek” elnevezésű sorozatunkban elsőként kérdeztünk a média, azon belül is a televíziózás jelenlegi szerepéről. A szakember szerint, az értékteremtés abban rejlik, hogy meg kell találni azokat a csatornákat, amelyeken a meg lehet szólítani fiatalokat is.
A PR reflektor – Beszélgetés Holló Mártával. Podcastajánló

A PR reflektor – Beszélgetés Holló Mártával. Podcastajánló

Most következő podcastünkben Holló Mártával a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatójával beszélgetek. Miután sok éve ismerjük egymás a riport alkalmat adott egy jó kis szakmázásra a PR aktualitásairól és a Magyar Telekomnál végzett munkájáról.
„A digitalizáció fejlődésével elvész a mélységi tudás és a memória értéke”

„A digitalizáció fejlődésével elvész a mélységi tudás és a memória értéke”

A most felnövekvő gyerekek nem rosszabbak vagy neveletlenebbek, mint amilyenek a szüleik vagy a nagyszüleik voltak, csupán alkalmazkodnak a környezetükhöz. Éppen ezért nem róható fel nekik, amikor egy probléma megoldására azonnal az interneten keresnek megoldást, vagy már nem tudnak úgy elmélyedni egy kalandregény történéseiben, mint a korábbi generációk. Hogy mi ennek az oka, arra Steigervald Krisztián generációkutató Generációk harca a figyelemért című legújabb könyve kapcsán kerestük a választ.
„Örülök, ha az én munkám inspirálja a versenytársakat” – interjú Szente Nikolette Luluval

„Örülök, ha az én munkám inspirálja a versenytársakat” – interjú Szente Nikolette Luluval

Szente Nikolette Lulu, a Remind bookazine és a PlanAll termékek kiadója, a Record Hungary Kft. online marketing menedzsere mindent megtesz annak érdekében, hogy szakmája legjobbja legyen. Elhivatottságát és szakértelmét mi sem bizonyítja jobban, mint az a tény, hogy akár egy missziós üzenetnek is célközönséget talál. Luluval egyebek között erről, és a marketinghez kapcsolódó változásokról, valamint a szakmát érintő generációs különbségekről, na és persze a konkurenciáról is beszélgettünk.
Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Átalakuló kapcsolat a kereskedelem és a marketing között a szerencsejátékiparágban is

Legyen szó játékosokról, vagy értékesítési partnerekről, az elsődleges célkitűzés a figyelem, az együttműködés és a pozitív személyes megélés. Beszélgetés Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatójával a marketing feladatairól, felelősségről, digitális fejlesztésekről és a jövő izgalmairól a szerencsejáték iparban - 1. rész
Így próbálnak manipulálni a gyilkosok a kihallgatáson

Így próbálnak manipulálni a gyilkosok a kihallgatáson

Vannak olyan mentális betegségek, melyek bizonyos esetekben enyhítő vagy épp kizáró tényezőnek számítanak a büntetés kiszabásakor. Mivel ezzel sokszor a bűnözők és gyilkosok is tisztában vannak, igyekeznek manipulálni az igazságügyi pszichológus szakértőt. Mik azok a módszerek, amelyekkel mégis kiszűrhető a hazugság, és mi van akkor, ha egy elítélt szimpátiát kelt a szakemberben? Kitanics Márk kriminálpszichológus többek között ezekre a kérdésekre is választ adott.
1/114