Interjúk 1. oldal

„Minden attól függ, hogy valaki lát vagy nem lát”

„Minden attól függ, hogy valaki lát vagy nem lát”

Mitől függ a művészi értéke egy fotónak? Hogyan lehet amatőr fotósból profi fényképész? Erhardt László fotográfussal beszélgettünk a munkáiról.
A minőség nem megy ki a divatból

A minőség nem megy ki a divatból

Kapitány Frigyes A mi kis falunk vezető operatőrével beszélgettünk az új generációról, a Kapitány név súlyáról és a munka iránti alázatról.
Fényképezni bárki tud, fotógráfusnak lenni azért mást jelent

Fényképezni bárki tud, fotógráfusnak lenni azért mást jelent

Mik voltak az érvek és ellenérvek az analóg technikát követő digitális technika mellett a fényképezőgépek fejlődésében?
A fenntartható kapitalizmus üzletileg is sikeresebb - interjú Pistyur Veronikával, a hazai startup világ szakértőjével

A fenntartható kapitalizmus üzletileg is sikeresebb - interjú Pistyur Veronikával, a hazai startup világ szakértőjével

Pistyur Veronikával, a hazai startup világ és az üzleti kultúra fejlesztésén dolgozó szakértővel arról beszélgettünk, hogy miért éri meg a transzparensebb, érték alapú működés.
„Meg kell értenünk, mit akar az ügyfél és ez alapján újratervezni a folyamatainkat” – interjú Káli György kommunikációs szakemberrel

„Meg kell értenünk, mit akar az ügyfél és ez alapján újratervezni a folyamatainkat” – interjú Káli György kommunikációs szakemberrel

A service design egyesek szerint lufi, mások szerint elengedhetetlen ahhoz, hogy egy vállalat jól működjön.
Digitális galériát hozott létre a művészetkedvelő ügyvéd, hogy támogathassa a fiatal művészeket

Digitális galériát hozott létre a művészetkedvelő ügyvéd, hogy támogathassa a fiatal művészeket

Egy karácsonyi művészeti vásár, néhány mély beszélgetés egy fiatal festőművésszel, és egy világjárvány is közrejátszott.
Streaming vs. TV harc a sportközvetítések piacán

Streaming vs. TV harc a sportközvetítések piacán

Hamarosan sokkal izgalmasabb közvetítésekre lesz szükség a mai tizenévesek igényei miatt – véli Éless Dénes a Budapest Honvéd FC marketing vezetője.
Odavisszük az üzeneteket, ahol a fogyasztók éppen vannak

Odavisszük az üzeneteket, ahol a fogyasztók éppen vannak

Miképpen lehet a hagyományos média változásait lekövetni, miképpen lehet “modernizálni” egy médiaportfóliót?
Nem csak a kütyüktől lesz okos egy város

Nem csak a kütyüktől lesz okos egy város

Az irodapiacot nem fogja jelentősen átalakítani a koronavírus járvány, mert a dolgozók négyötöde már várja, hogy visszatérhessen a munkahelyére.
Hatalomátvételre készülhetnek a médiafogyasztók! Az ember és nem a média köré kell a kommunikációt tervezni!

Hatalomátvételre készülhetnek a médiafogyasztók! Az ember és nem a média köré kell a kommunikációt tervezni!

A nagyvállalati kommunikációs költések követik a fogyasztók médiafogyasztási szokásainak változását.
1/77