Interjúk 1. oldal

Alkalmazkodni ahhoz, ami jön – Bánki Attila könyvének tanulsága a digitális világunk ars poetica-ja is lehetne

Alkalmazkodni ahhoz, ami jön – Bánki Attila könyvének tanulsága a digitális világunk ars poetica-ja is lehetne

Szórakoztatóan írni a sötét jövőről – kihívást jelentő feladat. Bánki Attila pedig épp erre vállalkozott.
Csodákra képes a rádiós hirdetés, de többen is használhatnák itthon

Csodákra képes a rádiós hirdetés, de többen is használhatnák itthon

A rádió tömegelérési potenciálját egyre több nagyvállalat ismeri fel az Egyesült Államokban és Nyugat-Európában.
Tűnj ki, hogy ne tűnj el!

Tűnj ki, hogy ne tűnj el!

Egyre több médiafelületen, egyre több reklámmal versenyezve kell a sikeres márkáknak kitűnni.
„A PR szerepe folyamatosan tágul – akár más területek rovására is”

„A PR szerepe folyamatosan tágul – akár más területek rovására is”

Az organikus megjelenésekben, a 360 fokos kommunikációban és a szakmai együttműködésekben hisz Bánhegyi Zsófia.
Mobillal mért médiavalóság. Interjú Hantosi Bálinttal, a Scores Group vezetőjével.

Mobillal mért médiavalóság. Interjú Hantosi Bálinttal, a Scores Group vezetőjével.

A Scores Group és a Gemius közös okostelefonos panel felmérése a keresztmédia-fogyasztás eddig nem látott részletes adatait hozza el. Nem csak a hazai online médiafogyasztás, hanem a rádiók és minden streaming és digitális tartalom mérése lehetséges lesz az új panelben.
Az ifjú polihisztor

Az ifjú polihisztor

Fiatalok, ti vagytok a merészek, de az éretteké a tapasztalat, avagy a versenypiacon melyikőtők lesz a nyerő?
Ahol a vállalati értékek és az adatok kapcsolódnak, ott a jó kommunikáció

Ahol a vállalati értékek és az adatok kapcsolódnak, ott a jó kommunikáció

Jót tett a kommunikációs szakmának a koronavírus abból a szempontból, hogy a márkák elkezdték összetettebben értelmezni magukat és küldetésüket.
Tévé, online és rádió – együtt hatékonyabb.

Tévé, online és rádió – együtt hatékonyabb.

A fogyasztók egyre több helyről fogyasztják a médiatartalmakat, ezért hirdetésekkel elérni is multimédia megoldásokkal lehet leginkább.
„A szellem kiszabadult a palackból” – a kriptovalutákban a jövő?

„A szellem kiszabadult a palackból” – a kriptovalutákban a jövő?

Györfi Andrással beszélgettünk az élet számos területén alkalmazható blokklánc-technológiáról, piaci manipulációkról és digitális fizetőeszközökről.
„Az eredmény és annak ünneplése csak múló pillanat”

„Az eredmény és annak ünneplése csak múló pillanat”

Akár a hazai sportélet meghatározó alakja is lehetett volna, de ő inkább testvérével felépített egy nemzetközi szinten számontartott vállalatot.
1/81