Interjúk 1. oldal

Mitől érvényesül jobban a fiatal generáció a munkaerőpiacon?

Mitől érvényesül jobban a fiatal generáció a munkaerőpiacon?

Milyen téren jelenthet előnyt a fiatalok tapasztalatlansága? Jó, ha egy fiatal csak azt hiszi el, amit megél?
Hidvégi Krisztina: A változásra való nyitottság képessége teheti sikeressé a piaci szereplőket

Hidvégi Krisztina: A változásra való nyitottság képessége teheti sikeressé a piaci szereplőket

A New Land Media médiaigazgatója beszélt a vállalatok pandémiás reakcióiról és a lehetséges stratégiákról is.
Kultúra, lélektan és a menedzsment felelőssége: hogyan lehet sikeres és tartós a digitális átállás?

Kultúra, lélektan és a menedzsment felelőssége: hogyan lehet sikeres és tartós a digitális átállás?

Min múlik, hogy egy szervezet sikeresen tartja-e a pandémia után is a digitális átállást, vagy visszaszokik a régibe? Milyen kulturális, lélektani okok állnak a téma mögött? Interjú Forrás Lajossal, a GTMentor Group partnerével, HR szakemberrel, vezetési tanácsadóval.
Maráczi Imre: gasztrotrendeket csak a vendégekkel együtt tudunk teremteni

Maráczi Imre: gasztrotrendeket csak a vendégekkel együtt tudunk teremteni

A Hilton Budapest konyhafőnöke, a Danubius Hotels Corporate Chefje a megszokottól eltérően közelít a gasztronómiához. Interjú.
Marketing stratégiává vált a hitelesség

Marketing stratégiává vált a hitelesség

A járvány hatásáról, digitális marketing stratégiai eszközökről, módszertanokról, modern média utakról, digitális és offline marketingeszközökről kérdeztük Vernyik Imre marketing szakembert.
Túlélés a rendezvényes piacon - hogyan állhat ellen a koronavírusnak az iparág?

Túlélés a rendezvényes piacon - hogyan állhat ellen a koronavírusnak az iparág?

Duca Andreát, a Magyar Rendezvényszervezők és -szolgáltatók Szövetsége Ügynökségi Tagozatának vezetőjét kérdeztük.
Célegyenesbe fordult az Év Internetes Kereskedője Díj 2020 - interjú a zsűri elnökével

Célegyenesbe fordult az Év Internetes Kereskedője Díj 2020 - interjú a zsűri elnökével

Már csak pár napig lehet nevezni!
Év Internetes Kereskedője Díj: egy olyan verseny, ahol mindenki nyerhet

Év Internetes Kereskedője Díj: egy olyan verseny, ahol mindenki nyerhet

Meglehetősen tiszta képet kapnak a piaci helyzetről és a saját pozíciójukról azok az online kereskedő cégek, amelyek megmérettetik magukat az idén tizennegyedik alkalommal megrendezett Év Internetes Kereskedője Díj versenyén. Deák András főszervező szerint érdemes részt venni a díjmentes versenyen, mert csak nyerni lehet vele.
Szeretjük a versenyt, mert egyre jobbá tesz bennünket – interjú a Hírstart főnökével

Szeretjük a versenyt, mert egyre jobbá tesz bennünket – interjú a Hírstart főnökével

A híraggregátor oldalak egyedi megoldásaikkal és gondolkodásmódjukkal jól tudják magukat tartani a Google és Facebook uralmának idején is.
Ez a krízis sok mindenre megtanítja a cégeket – interjú a NetPincér ügyvezetőjével

Ez a krízis sok mindenre megtanítja a cégeket – interjú a NetPincér ügyvezetőjével

Van néhány olyan tulajdonság, ami nélkülözhetetlen a túléléshez.
1/67