Interjúk 1. oldal

Ha ez a szakma nem képes az emberekről szólni, akkor semmi más - interjú a Danubius Hotels vezérigazgatójával

Ha ez a szakma nem képes az emberekről szólni, akkor semmi más - interjú a Danubius Hotels vezérigazgatójával

Kovács Balázzsal beszélgettünk ember- és brandkezelésről, intuícióról, az adatról és a magyar hotelpiac jövőjéről.
A logisztika és a beszerzés az e-kereskedelem kulcsa

A logisztika és a beszerzés az e-kereskedelem kulcsa

Játék az árérzékenységgel, magas szintre fejlesztett logisztika és egyedi piaci szemlélet. Interjú Schmidt Richárddal.
Így lehet életeket menteni a közösségi médiával!

Így lehet életeket menteni a közösségi médiával!

Hogyan lehet a lájkokat eredményre váltani, illetve a celebek vagy a mentősök tudnak több embert megszólítani? Interjú Dr. Csató Gáborral.
Maráczi Imre: gasztrotrendeket csak a vendégekkel együtt tudunk teremteni

Maráczi Imre: gasztrotrendeket csak a vendégekkel együtt tudunk teremteni

A Hilton Budapest konyhafőnöke, a Danubius Hotels Corporate Chefje a megszokottól eltérően közelít a gasztronómiához. Interjú.
Lehet-e a jövőről másképpen is gondolkodni, minthogy úgyis vége mindennek?

Lehet-e a jövőről másképpen is gondolkodni, minthogy úgyis vége mindennek?

Lehet, sőt: kötelező. Alapjaiban kell megváltoznia a gondolkodásmódunknak, ha egy igazán élhető jövőt szeretnénk.
Az intimitás együtt jár a sebezhetőséggel, de senki sem szeretne sebezhető lenni – interjú Bajzáth Sándorral

Az intimitás együtt jár a sebezhetőséggel, de senki sem szeretne sebezhető lenni – interjú Bajzáth Sándorral

Beszélgetés egy végtelenül őszinte emberrel.
Egyre inkább tudomány, mint művészet a reklám

Egyre inkább tudomány, mint művészet a reklám

A digitalizáció hatására a médiaügynökségek egyre inkább adatbányász központokká válnak. Interjú Barnóth Zoltánnal.
Aki tudja, tanítja: Vályi-Nagy Péter mesél arról, hogyan oldjuk fel a céges silósodást

Aki tudja, tanítja: Vályi-Nagy Péter mesél arról, hogyan oldjuk fel a céges silósodást

Sokszor a szakértők elbeszélnek egymás mellett, és mivel nincs rálátásuk egymás munkájára, az együttműködésük is gyakran félresiklik.
Ideje megkérdezni a vásárlókat arról, hogy miért fogyasztanak őrült módjára

Ideje megkérdezni a vásárlókat arról, hogy miért fogyasztanak őrült módjára

„A túlfogyasztás elleni fellépés trenddé vált, de akciós napokon mégis csak mindenki elmegy vásárolni, megtelnek a parkolók.”
Egy jó történet legyűrheti a bannervakságot

Egy jó történet legyűrheti a bannervakságot

Az információ-cunamiban a hatszavas, rövid történetek utat találnak az emberekhez. Interjú Haász Jánossal, az Index főszerkesztő-helyettesével.
1/64