Interjúk 1. oldal

A köztünk élő z generáció. Podcastajánló

A köztünk élő z generáció. Podcastajánló

Mennyire ismerjük a Z-generációt? Mi jellemzi a lelkivilágukat? 
Hogy állnak a munkához? És mitől fognak ránk tényleg odafigyelni? Rónyai Júlia Bereczki Enikő generációs és ifjusági szakértővel beszélget.
„Az emberek sokkal változatosabbak, sokszínűbbek annál, minthogy csak egy adott keretbe tuszkolják bele őket”

„Az emberek sokkal változatosabbak, sokszínűbbek annál, minthogy csak egy adott keretbe tuszkolják bele őket”

A divathoz kapcsolódó versenypiacot két nagyon fontos, ám egymásnak ellent mondó törekvés mozgatja. Ennek felismerése, valamint a mesterséges intelligencia térnyerése a jövőben várhatóan teljesen átszabja mindazt, amit ma divatnak nevezünk – vallja a magyar kortárs divat szakértője, Csalár Bence. A divatszakértő egyebek között azt is vázolta, hogy mind a versenypiac, mind pedig a fogyasztói társadalom a saját hasznára tudja fordítani a mesterséges intelligencia előnyeit.
Alkalmazkodni és alkalmazni az újdonságokat! II./I. rész. Podcast ajánló

Alkalmazkodni és alkalmazni az újdonságokat! II./I. rész. Podcast ajánló

Connected TV, Retail Media, mesterséges intelligencia. Lunczner Ádám nagyon jól ismeri ezeket a szakterületeket, rutinosan mozog bennük, az interjúban pedig közvetlenül jól érthetően fogalmaz, sok jó gyakorlati példát említett, és a keményebb kérdésektől sem hajolt el. Kérem hallgassák meg a két részes beszélgetésünk első részét.
A PR reflektor – Beszélgetés Holló Mártával. Podcast ajánló

A PR reflektor – Beszélgetés Holló Mártával. Podcast ajánló

Most következő podcastünkben Holló Mártával a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatójával beszélgetek. Miután sok éve ismerjük egymás a riport alkalmat adott egy jó kis szakmázásra a PR aktualitásairól és a Magyar Telekomnál végzett munkájáról.
A reklám olyan, mint a jó befektetés: időt kell adni a megtérülésnek!

A reklám olyan, mint a jó befektetés: időt kell adni a megtérülésnek!

A nehéz gazdasági helyzetben egyre több hirdető ismerte fel, hogy a reklám hatékony befektetés a piaci részesedés növelésére – mondta el interjúnkban Turóczi András, a Dentsu Hungary CEO-ja / vezérigazgatója.
Alkalmazkodni és alkalmazni az újdonságokat! II./II. rész. Podcast ajánló

Alkalmazkodni és alkalmazni az újdonságokat! II./II. rész. Podcast ajánló

Folytatjuk megkezdett beszélgetésünket Lunczner Ádámmal, a Mindshare innovációs igazgatójával. A beszélgetésben tovább boncolgatjuk a retail médiában, a connected tévében és a mesterséges intelligenciában rejlő lehetőségeket.
Mindekinek vannak vágyai. Erotika, romantika, pornó

Mindekinek vannak vágyai. Erotika, romantika, pornó

Mindenkinek vannak vágyai, erotikus vágyai is. Az evolúció adománya. Nem véletlenül élvezzük a szexet, amely alapvetően a létfenntartást hivatott szolgálni, de mint oly sok minden másban, ebben is befolyásolhatóak vagyunk.
Nyugatról és keletről is fokozódik a nyomás a magyar gazdaságon

Nyugatról és keletről is fokozódik a nyomás a magyar gazdaságon

Pogátsa Zoltán közgazdász a Digital Hungarynek arról nyilatkozott, milyen kihívásokkal küzd a magyar gazdaság, és hogy miért jelent drámai veszélyt a digitális újgazdaság azokra az országokra és vállalatokra, amelyek a platformok bérmunkásaivá válnak.
A sporttal még mindig tömegek érhetők el!

A sporttal még mindig tömegek érhetők el!

A fiatalok eltérő attitűdjei miatt a sportnak is változnia kell Dr. András Krisztina, az Óbudai Egyetem Alba Regia Karának egyetemi docense, a Sportközgazdász mesterszak vezetője, a Sport – Innováció – Menedzsment Kutatóműhely vezetője szerint. Interjúnkból az is kiderült, miért van ma már olyan sok kínai szponzor a futball Eb-n.
Alfa Guide – Út a lehetőségek világába!”

Alfa Guide – Út a lehetőségek világába!”

Mostani podcatsunkban a Z generációs fiatalember, Trunk Tamás, újgenerációs szakértő a beszélgetőpartnerem. Legutóbbi könyve az őt követő generációval, az alfásokkal ismertet meg. Ez a podcast a fiatal tehetségeket támogató, az ún.: ″szót kér a Z-generáció″ sorozatunk része.
1/117