Interjúk 1. oldal

Gyanakvó, óvatos, illékony vad a közönség

Gyanakvó, óvatos, illékony vad a közönség

Kevés embert ismer meg az ország mindössze három betűből, de Kovács András Péter, azaz KAP ilyen. A humorista tudja, hogyan működik a közönség, és a közönség figyelme, mennyire óvatosan kell adagolni a gázt nála. KAP-interjú a Facebook-és Insta sztárságról, a standuposok népművelő szerepéről, a könyvről, amit olvas, de kiderül, hány percet tölt posztolással, és persze szóba kerül a metaverzum humora is.
Három fiatal gondolt egyet, és létrehozott egy különleges zenei műsort

Három fiatal gondolt egyet, és létrehozott egy különleges zenei műsort

A Digital-Media Hungary konferenciasorozat szervezői Kamera Hungária Online tartalom Fesztivál címmel versenyt hirdettek. Az online média szereplőinek seregszemléjére olyan audio és audiovizuális tartalmakkal lehetett jelentkezni, amelyek legalább egyszer már a nagyközönség elé kerültek. A díjakat idén májusban a siófoki konferencián adták át.
Egy fiatal csapat civileken keresztül tanítja vitatkozni a magyarokat. Kamera Hungária győztesek!

Egy fiatal csapat civileken keresztül tanítja vitatkozni a magyarokat. Kamera Hungária győztesek!

A Digital-Media Hungary konferenciasorozat szervezői Kamera Hungária Online tartalom Fesztivál címmel versenyt hirdettek. Az online média szereplőinek seregszemléjére olyan audio és audiovizuális tartalmakkal lehetett jelentkezni, amelyek legalább egyszer már a nagyközönség elé kerültek. A díjakat idén májusban a siófoki konferencián adták át.
Négy keréken csak a tévében? Az autóipari kommunikáció és a digitális csatornák

Négy keréken csak a tévében? Az autóipari kommunikáció és a digitális csatornák

A hagyományos média szerepe még mindig kiemelkedő a tömegelérésben Bujáki Zsolt, a Porsche Hungaria Kft. kommunikációs igazgatója szerint. Az újmédia, a saját tartalom szerepe azonban egyre növekszik. A cégek számára a legfontosabb azonban a saját adatok gyűjtése, hogy erre alapozva továbbra is hatékony online kommunikációt végezhessenek.
A tömegelérésnek még mindig a tévé a legjobb eszköze!

A tömegelérésnek még mindig a tévé a legjobb eszköze!

Interjú Beke Zsuzsával.
Egyensúly és a kiszámíthatóság a munkahelyen – és máris nyert ügyünk van!

Egyensúly és a kiszámíthatóság a munkahelyen – és máris nyert ügyünk van!

Az életben a hasonlóság, a dinamika, a hozzáállás és a közös értékrend az együttműködés záloga – véli Szvetelszky Zsuzsanna szociálpszichológus.
Mi a hasonlóság a biztosító és a maffia között? A szakértő válaszol

Mi a hasonlóság a biztosító és a maffia között? A szakértő válaszol

Kívülről nézve kicsit misztikus szakma a biztosítóké, ahol számokkal, félelmekkel, rizikókkal zsonglőrködnek, miközben jó közelítéssel azt is meg tudják mondani, mikor fogunk meghalni. Mi volt a legfurcsább biztosítási cél, amivel találkozott? Fizet a biztosító koronavírusra? Király Mártával, a MetLife biztosító prémium pénzügyi szakértőjével beszélgettünk.
Munkaerőhiány? Így kell saját adat-szakembereket képezni! Interjú Gandera Balázzsal.

Munkaerőhiány? Így kell saját adat-szakembereket képezni! Interjú Gandera Balázzsal.

A webanalitika és az online kommunikáció terén gyakorlatorientált hét hónapos képzések indulnak, aminek árát a sikeres tanulók vissza is kaphatják.
Nagy felelősség, hogy kit állítunk a reflektorfénybe

Nagy felelősség, hogy kit állítunk a reflektorfénybe

Ha valaki tud egy s mást a híres emberek lelkivilágáról, az Illés Gabriella producer, aki több mint két évtizede dolgozik a szórakoztatóiparhoz kötődő produkciókkal, és nagyon sok, ma már befutott sztár köszönheti neki az első lehetőséget a bemutatkozásra. Az idei Digital-Media Hungary konferencián tartott előadásában az ismertség minden árnyalata szóba került, a sztároktól a celebeken át az influencerekig. A konferencia szünetében beszélgettünk.
Ezét fizetnek egy márkáért akár többet is – őszinte beszélgetés a marketing működő és nem működő megoldásairól

Ezét fizetnek egy márkáért akár többet is – őszinte beszélgetés a marketing működő és nem működő megoldásairól

Nézzünk szembe őszintén a marketinggel! Mi is tudjuk, hogyha nincs a kedvenc jégkrémünk egy boltban, gond nélkül vásárolnunk másikat. Akkor miért hisszük, hogy a fogyasztók tűzön vízen át lojálisak lesznek? De mégis mitől van, hogy egyes márkák hosszú távon is sikeresek, sokat keresnek vele? Nem egy-két jól kitalált kreatív, hanem a purpose-re épített értékek hozhatnak csak profitot – derül ki Juhász Péterrel, a Vodafone márka- és médiaigazgatójával készített podcast beszélgetésünkből
1/93