
2025. március 24. 05:37Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
Ahhoz a márkához kötődnek a fogyasztók, amely nem csak reklámokkal, de hasznos információkkal is igyekszik megszólítani őket. Ebben segíthetnek az influencerek is, de a legfontosabb az érzelmi kötődés kialakítása – mondta el Verik Orsolya, a Yettel tartalomért felelős csoportvezetője interjúnkban.
Interjúk

2025. március 22. 05:37Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 21 percet!
A napokban debütál a “Példaképek Demcsák Zsuzsával” podcastsorozat a TV2 Play-en. Ez egy saját gyártású, vadonatúj, kéthetente új beszélgetéssel jelentkező produkció, amelynek minden adásában egy országosan elismert szakember életébe nyerhetünk betekintést, akik a nézők számára inspirációként, vagy példaként szolgálhatnak. Ennek apropóján kérdeztem Csikesz Erikát a TV2 értékesítési- és digitális igazgatóját és Demcsák Zsuzsát a nevével fémjelzett műsorról és az interjú készítés szakmai fogásairól.
Interjúk

2025. március 20. 05:39Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
Most következő adásban Pantl Péter, a MOL-csoport kommunikációs igazgatója lesz a beszélgetőpartnerem.
Interjúk

2025. március 18. 05:42Juhász MariannaSzánj az olvasásra 9 percet!
Változó, hogy ki miben méri a sikert. Gangel Péter mértékegysége a bizalom. Ennek a sajátos mérőszámnak köszönheti, hogy meg tudott valósítani olyan tervet, amit a piacon addig senki. A Bizalmi Kör alapítójának és ügyvezetőjének van még egy nagyon fontos tudás a tarsolyában: egy olyan célorientált embernek, mint amilyen ő, az a legjobb lehetőség arra, hogy jól teljesítsen, ha nem másokkal, hanem a maga dolgával foglalkozik.
Interjúk

2025. március 13. 12:30Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 2 percet!
Ezúttal Kemény Dáviddal, a KIFLI.hu Retail Media sales vezetőjével beszélgetek a retail média gyakorlatáról.
Erre is elmondható, hogy nincs új a nap alatt, hiszen hasonló műfajjal a kőboltokban találkozhattunk már korábban is. vagy mégis? Jó hallgatódzást kívánok.
Interjúk