Interjúk 1. oldal

A nézők és a hirdetők is egyre inkább szeretik az érdekes és releváns online videókat

A nézők és a hirdetők is egyre inkább szeretik az érdekes és releváns online videókat

A Fastbridge reklámügynökség kreatív csapatát 2012 óta vezető Tőrös Balázs idén tavasszal váltott, és az eddigi mellékes sportkommentári munkát és videós tartalomgyártást választotta hivatásul. A reklámiparban hosszú időt töltő szakemberrel a független tartalomgyártásól, a sport és a hirdetések kapcsolatáról beszélgettünk.
„A tucatgyártás olyan, mint az egyéjszakás kaland”

„A tucatgyártás olyan, mint az egyéjszakás kaland”

A sajtóközlemények fölött eljárt az idő, már csak akkor relevánsak, ha valami nagyon izgalmas témát dolgoznak fel, illetve, ha fontos az adott site számára - véli Pácsonyi Daniella. Az NLC főszerkesztője szerint a jó PR tartalom egyedi, van mondanivalója és a termék arcához lehet szabni.
A figyelemgazdaság átalakulása. Kitől kapjuk a kegyelemlökést?

A figyelemgazdaság átalakulása. Kitől kapjuk a kegyelemlökést?

Guld Ádám kommunikációs szakember a Digital Hungary-nek kifejtette, hogyan alakult át a figyelemgazdaság az elmúlt évtizedekben, és milyen lehetőségei vannak a megváltozott környezetben a marketing- és kommunikációs szakmának.
„Ha a bitcoin átlépi a korábbi csúcsát, nagyon gyorsan elszalad az árfolyam”

„Ha a bitcoin átlépi a korábbi csúcsát, nagyon gyorsan elszalad az árfolyam”

A magyar kriptopiac elképesztő ütemben növekszik és fejlődik, de melyik kriptovalutákban bízhatunk és hogyan tudjuk kiszűrni a kamucoinokat?
Érték és üzenet, ez kell a jó PR-hoz

Érték és üzenet, ez kell a jó PR-hoz

Ma már nem elég száraz sajtóközleményeket küldeni, és merev, nehézkes sajtótájékoztatókat tartani, a fogyasztók és egy médium figyelmét ezekkel már nem lehet felkelteni. Többek között erről beszélgettünk Ilku Miklóssal az index.hu főszerkesztő-helyettesével.
Kiégnek a gazdagodó fogyasztók, és elmegy a kedvük a vásárlástól

Kiégnek a gazdagodó fogyasztók, és elmegy a kedvük a vásárlástól

Interjú Pogátsa Zoltán közgazdásszal.
A last minute gazdaság lett az új normális a Covid után

A last minute gazdaság lett az új normális a Covid után

Interjú Liptai Judittal, a Danubius Hotels értékesítési és marketing igazgatójával.
Online videóhirdetések a ″marketing tölcsér″ mind a két oldalán - hódít a mozgókép

Online videóhirdetések a ″marketing tölcsér″ mind a két oldalán - hódít a mozgókép

Mennyire nyitottak a hirdetők az online videóhirdetésekre? Milyen kihívások elé állítják az ügyfeleket és az ügynökségeket? Milyen szempontokat szükséges figyelembe venni, amikor videóhirdetést készítünk? Mihai Bostinaruval, a Teads CEE alelnökével beszélgettünk.
„Amikor eltűnt a zenekarból az összes többi hangszer, akkor nagyon jól lehetett hallani a PR hangját”

„Amikor eltűnt a zenekarból az összes többi hangszer, akkor nagyon jól lehetett hallani a PR hangját”

Miért most éli reneszánszát a PR? Mérhetőbbé vált-e a PR? Értik a megbízói oldalon, hogy milyen hozzáadott értéke lehet egy kommunikációs kampánynak?
Alkalmazkodni ahhoz, ami jön – Bánki Attila könyvének tanulsága a digitális világunk ars poetica-ja is lehetne

Alkalmazkodni ahhoz, ami jön – Bánki Attila könyvének tanulsága a digitális világunk ars poetica-ja is lehetne

Szórakoztatóan írni a sötét jövőről – kihívást jelentő feladat.
1/82