Interjúk 1. oldal

Marketing stratégiává vált a hitelesség

Marketing stratégiává vált a hitelesség

A járvány hatásáról, digitális marketing stratégiai eszközökről, módszertanokról, modern média utakról, digitális és offline marketingeszközökről kérdeztük Vernyik Imre marketing szakembert.
Digitális médiarobbanás pandémia idején

Digitális médiarobbanás pandémia idején

A médiafogyasztási szokások az egész iparágat változásra kényszerítik, a jelenlegi helyzet állandósul. Erdélyi Esztert Csermely Ákos kérdezte.
„A JÓ CONTENT AZ ÉRZÉKEK ÖKOSZISZTÉMÁJA” – tartalommarketingről beszélgettünk Szeszlér Vera tartalom designerrel

„A JÓ CONTENT AZ ÉRZÉKEK ÖKOSZISZTÉMÁJA” – tartalommarketingről beszélgettünk Szeszlér Vera tartalom designerrel

Amikor találkozik a tartalommarketing és a service design.
Aki ügyfélélménnyel foglalkozik, sosem dőlhet hátra

Aki ügyfélélménnyel foglalkozik, sosem dőlhet hátra

Maczinkó Ákos, a Works. Hungary ügyvezetője, a Testbirds Kft. partnere világítja meg korunk sajátosságait az ügyfélélmény felől.
Különcök és zsenik a csapatban – de meddig mehet el egy vezető?

Különcök és zsenik a csapatban – de meddig mehet el egy vezető?

Balázs Barbarát, az Atmedia üzletfejlesztő és értékesítés támogató igazgatóját kérdeztük emberről persze a koronavírus és a médiapiac viszonyáról is.
Ez a krízis sok mindenre megtanítja a cégeket – interjú a NetPincér ügyvezetőjével

Ez a krízis sok mindenre megtanítja a cégeket – interjú a NetPincér ügyvezetőjével

Van néhány olyan tulajdonság, ami nélkülözhetetlen a túléléshez.
A vásárlók döntései gyakran irracionálisak – interjú Káli Györggyel

A vásárlók döntései gyakran irracionálisak – interjú Káli Györggyel

Az ügyfelek mindig tudnak meglepetéseket okozni, ezért szóba kell velük állni, az egész szervezetben kultúraváltás szükséges.
”Szeretném, ha lenne egy varázsgömböm, de lehet, hogy nem néznék bele...”

”Szeretném, ha lenne egy varázsgömböm, de lehet, hogy nem néznék bele...”

Sokat lehet és kell tanulni, tapasztalni, de minden produkció új kockázattal jár, anyagi értelemben is. Interjú Kapitány-Diószegi Judit producerrel.
„Hamarosan megváltjuk a jegyünket arra a vonatra”

„Hamarosan megváltjuk a jegyünket arra a vonatra”

Kapitány Iván rendezőt, producert, operatőrt, a ContentLab&Factory vezető kreatív alkotóját Csermely Ákos kérdezte.
Szabályozható az emberi hülyeség?

Szabályozható az emberi hülyeség?

Jól kikérdeztük Lévai Richárdot arról, hogy miért is jó a GDPR, ki mit veszít, ha figyelmen kívül hagyja.
1/66