
2023. június 08. 06:00Nagy CintiaSzánj az olvasásra 8 percet!
Titokzatos dimenziókba kalauzol minket egy interjú a lenyűgöző 3D szobrásszal, aki képes átültetni a képzelet világát a valóságba, és megteremteni az elképzelt formákat a háromdimenziós térben.
Interjúk

2023. május 27. 06:40Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 2 percet!
2023. a podcastek éve.
Több mint 680 podcast van hazánkban.
Hogy minek köszönhető a podcastek jól hallható világsikere? Egyértelmű! Mert igény van rá! Ahol az igény megjelenik, ott a piac is kialakulhat. De, ténylegesen egy valós piaci igényt láthatunk, érzékelhetünk? Valószínűleg igen, de azért, ahogy az életben sem, itt sem minden fekete-fehér. De azt biztosra veszem, most a podcasterek tehetik a legtöbbet a szép, új, minőségi piacuk tartós kialakításáért. Marton Szilviával a Whitereport jelentés kapcsán beszélgettem.
Interjúk

2023. május 25. 05:33Gaszner VeronikaSzánj az olvasásra 11 percet!
Folytatódik a DigitalHungary sorozata, amelyben komoly televíziós múlttal bíró képernyősökkel beszélgetünk online térhódításukról. Palik László pályája nemcsak irigylésre méltóan gazdag, de kitenne egy sporttörténeti lexikont. Hangját mindenki ismeri, mottóit pedig a mai napig idézik vagy éppen vágják be egy-egy elképesztő közúti pillanatról készült videó alá, mert úgy lesz még elképesztőbb. A Magyar Televíziót, sportcsatornákat, RTL-t és TV2-t is megjárt műsorvezetőt, aki közben majdnem egy évtizedre teljesen visszavonult a médiától, most legújabb szerepéről, a Palikék világa című műsoráról kérdeztük, mely izgalmas formában, jó eléréseket produkálva hódít az online-ban.
Interjúk

2022. november 07. 05:09Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
Az eltérő életszakaszokban különböző mutatószámokra kell a webáruházak tulajdonosainak figyelnie. A ma már könnyen és szinte ingyen elérhető óriási adatmennyiségből hozzáértő szakértők segítségével könnyen kiemelhető néhány könnyen követhető, a gyors beavatkozást segítő mutatószám Venk László, az Adlogic ügyvezetője szerint.
Interjúk

2023. május 24. 05:00Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 10 percet!
Kulturáltabb, a médiafogyasztók idegeit is kímélőbb megoldás a nonszpot hirdetéseken keresztül eljuttatni a kereskedelmi üzeneteket.
Interjúk

2023. június 05. 05:05Juhász MariannaSzánj az olvasásra 7 percet!
Mi történik akkor, amikor egy plátói szerelem beteljesedik? Megszületik a Dreher-szimfónia. Akár hiszünk a csodában, akár nem, ehhez a regényhez bizony köze volt. Legalábbis a szerzője, Iglódi Csaba szerint, aki óriási kitartással, és talán nem túlzás azt állítani, egy sorsfordító inspirációval megírta élete első regényét. Az író – szerkesztője megfogalmazását kölcsönözve – üzleti családállításként aposztrofálja könyvét, ami az eddig színpad mögött álló emberből népszerű és mindenképpen hálás „plakátfiút” varázsolt.
Interjúk

2023. május 26. 08:04Juhász MariannaSzánj az olvasásra 6 percet!
Császár Előd igen jó barátjának tartja a mesterséges intelligenciát. Az énekes-DJ az AI (artificial intelligence) segítségével kibontakoztathatta a benne szunnyadó képzőművészt is. Így már, ahogy ő fogalmaz festménynek látszó tárgyakat is készít; és egyre nagyobb sikerrel. Előd nem csak azért érzi magát szerencsésnek, mert a képei közül egyre több gazdára talál, hanem azért is, mert a mesterséges intelligencia által egy vadonatúj művészeti ág megszületésénél bábáskodhat.
Interjúk

2023. május 24. 05:58Bucsky PéterSzánj az olvasásra 8 percet!
A Ringier Hungary kiadó szakembereivel beszélgettünk arról, hogy milyen szerepe van a médiavállalatoknak abban, hogy nők és férfiak egyenlőbb lehetőségek mentén érvényesülhessenek - akár a médiában nyilatkozó szakemberként, akár munkavállalóként.
Interjúk

2023. június 06. 12:27Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
Ugye, egyértelmű, hogy miért ezt a címet adtam ennek a beszélgetésnek? Nagyon sok, mondhatni találóan pokoli sok reklám bombázza a média-, akarom mondani a reklámfogyasztókat!
Interjúk

2023. május 23. 07:00Bucsky PéterSzánj az olvasásra 7 percet!
A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.
Interjúk
2023. június 08. 06:00Nagy Cintia
Titokzatos dimenziókba kalauzol minket egy interjú a lenyűgöző 3D szobrásszal, aki képes átültetni a képzelet világát a valóságba, és megteremteni az elképzelt formákat a háromdimenziós térben.
Interjúk
2023. június 05. 05:05Juhász Marianna
Mi történik akkor, amikor egy plátói szerelem beteljesedik? Megszületik a Dreher-szimfónia. Akár hiszünk a csodában, akár nem, ehhez a regényhez bizony köze volt. Legalábbis a szerzője, Iglódi Csaba szerint, aki óriási kitartással, és talán nem túlzás azt állítani, egy sorsfordító inspirációval megírta élete első regényét. Az író – szerkesztője megfogalmazását kölcsönözve – üzleti családállításként aposztrofálja könyvét, ami az eddig színpad mögött álló emberből népszerű és mindenképpen hálás „plakátfiút” varázsolt.
Interjúk
2023. május 27. 06:40Csermely Ákos
2023. a podcastek éve.
Több mint 680 podcast van hazánkban.
Hogy minek köszönhető a podcastek jól hallható világsikere? Egyértelmű! Mert igény van rá! Ahol az igény megjelenik, ott a piac is kialakulhat. De, ténylegesen egy valós piaci igényt láthatunk, érzékelhetünk? Valószínűleg igen, de azért, ahogy az életben sem, itt sem minden fekete-fehér. De azt biztosra veszem, most a podcasterek tehetik a legtöbbet a szép, új, minőségi piacuk tartós kialakításáért. Marton Szilviával a Whitereport jelentés kapcsán beszélgettem.
Interjúk
2023. május 26. 08:04Juhász Marianna
Császár Előd igen jó barátjának tartja a mesterséges intelligenciát. Az énekes-DJ az AI (artificial intelligence) segítségével kibontakoztathatta a benne szunnyadó képzőművészt is. Így már, ahogy ő fogalmaz festménynek látszó tárgyakat is készít; és egyre nagyobb sikerrel. Előd nem csak azért érzi magát szerencsésnek, mert a képei közül egyre több gazdára talál, hanem azért is, mert a mesterséges intelligencia által egy vadonatúj művészeti ág megszületésénél bábáskodhat.
Interjúk
2023. május 25. 05:33Gaszner Veronika
Folytatódik a DigitalHungary sorozata, amelyben komoly televíziós múlttal bíró képernyősökkel beszélgetünk online térhódításukról. Palik László pályája nemcsak irigylésre méltóan gazdag, de kitenne egy sporttörténeti lexikont. Hangját mindenki ismeri, mottóit pedig a mai napig idézik vagy éppen vágják be egy-egy elképesztő közúti pillanatról készült videó alá, mert úgy lesz még elképesztőbb. A Magyar Televíziót, sportcsatornákat, RTL-t és TV2-t is megjárt műsorvezetőt, aki közben majdnem egy évtizedre teljesen visszavonult a médiától, most legújabb szerepéről, a Palikék világa című műsoráról kérdeztük, mely izgalmas formában, jó eléréseket produkálva hódít az online-ban.
Interjúk
2023. május 24. 05:58Bucsky Péter
A Ringier Hungary kiadó szakembereivel beszélgettünk arról, hogy milyen szerepe van a médiavállalatoknak abban, hogy nők és férfiak egyenlőbb lehetőségek mentén érvényesülhessenek - akár a médiában nyilatkozó szakemberként, akár munkavállalóként.
Interjúk
2022. november 07. 05:09Bucsky Péter
Az eltérő életszakaszokban különböző mutatószámokra kell a webáruházak tulajdonosainak figyelnie. A ma már könnyen és szinte ingyen elérhető óriási adatmennyiségből hozzáértő szakértők segítségével könnyen kiemelhető néhány könnyen követhető, a gyors beavatkozást segítő mutatószám Venk László, az Adlogic ügyvezetője szerint.
Interjúk
2023. június 06. 12:27Csermely Ákos
Ugye, egyértelmű, hogy miért ezt a címet adtam ennek a beszélgetésnek? Nagyon sok, mondhatni találóan pokoli sok reklám bombázza a média-, akarom mondani a reklámfogyasztókat!
Interjúk
2023. május 24. 05:00Csermely Ákos
Kulturáltabb, a médiafogyasztók idegeit is kímélőbb megoldás a nonszpot hirdetéseken keresztül eljuttatni a kereskedelmi üzeneteket.
Interjúk
2023. május 23. 07:00Bucsky Péter
A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.
Interjúk