Interjúk 1. oldal

Az online videó felkészül és előre tör!

Az online videó felkészül és előre tör!

Miként változik az online videópiac a streaming hatására?
„El kell hinnünk magunkról, hogy magyarként is tudunk nemzetközileg vállalkozást indítani” – interjú Kovács Péterrel, a Budapest Startup Safari alapítójával

„El kell hinnünk magunkról, hogy magyarként is tudunk nemzetközileg vállalkozást indítani” – interjú Kovács Péterrel, a Budapest Startup Safari alapítójával

Kovács Péterrel beszélgettünk az április 21-23 között megrendezésre kerülő esemény apropóján.
Saját adatokra alapozott fejlődés - interjú Fürjes Ádámmal

Saját adatokra alapozott fejlődés - interjú Fürjes Ádámmal

A webáruházak megugró forgalma nem csak a logisztikában, de a marketing startégiában is gyors változásokat kívánt.
Mi vár a nyomtatott magazinokra a média digitalizálódása után?

Mi vár a nyomtatott magazinokra a média digitalizálódása után?

Éppen Kanadába készült költözni, amikor 17 éve felkérték a Glamour magyar kiadásának főszerkesztői posztjára.
Művészeti és forprofit együttműködések

Művészeti és forprofit együttműködések

A járvány okozta lezárás eredményeként a társadalom ki van szomjazva a művészetre és a kultúrára. Emiatt felértékelődött a művészek és a kulturális szakemberek, illetve az iparágat támogató mecenatúra jelentősége. Balogh Máté András, az Art is Business közösség és inicitíva kitalálója beszélt nekünk a művészet és az üzleti élet összekapcsolásának fontosságáról.
„Egy megosztással még nem változtatjuk meg a világot”

„Egy megosztással még nem változtatjuk meg a világot”

Kanapéhuszárok lájkjairól, image-építő CSR kampányokról és arról, miért nem érte váratlanul a Zinget a karantén-válság.
A fenntartható kapitalizmus üzletileg is sikeresebb - interjú Pistyur Veronikával, a hazai startup világ szakértőjével

A fenntartható kapitalizmus üzletileg is sikeresebb - interjú Pistyur Veronikával, a hazai startup világ szakértőjével

Pistyur Veronikával, a hazai startup világ és az üzleti kultúra fejlesztésén dolgozó szakértővel arról beszélgettünk, hogy miért éri meg a transzparensebb, érték alapú működés.
Növekedés és folytonos átalakulás – tíz év az online hirdetések világában

Növekedés és folytonos átalakulás – tíz év az online hirdetések világában

Tízéves születésnapi interjú a HD marketing alapító-tulajdonosaival, Hernádi Gáborral és Deli Norberttel.
Életveszélyes lehet a felelőtlen egészségügyi kommunikáció,  a digitális térben még veszélyesebb.

Életveszélyes lehet a felelőtlen egészségügyi kommunikáció, a digitális térben még veszélyesebb.

Sokszorosára – nemcsak nőtt – hanem ugrott a szociális és segítő tartalmak iránti érdeklődés az online világban a Covid időszaka alatt. A gyógyító, orvosló, tanácsadó és terápiás szolgáltatások is új életre keltek a digitális felületeken. A civil szervezetek elkezdték megtalálni a saját útjaikat az ellátottakhoz és a támogatókhoz a social média és a pandémia által hirtelen népszerűvé vált új platformok segítségével. Olyan témák is előtérbe kerültek, amelyek a hagyományos médiumokban alig-alig kaptak szót. De a csetek és a felügyeletlen nagy kommunikációs szabadság sok lelki és egészségügyi veszélyt rejt magában. Ezek is mind felszínre törtek és most van ami kezelésre vár.
Evés közben jön meg az étvágy a digitális fejlesztésekre is

Evés közben jön meg az étvágy a digitális fejlesztésekre is

Egy mentős sosem unatkozik, de a járvány miatt különösen turbulens évet tudhat maga mögött a 8500 dolgozóval működő Országos Mentőszolgálat.
1/75