Interjúk 1. oldal

Fesztelenül és tudatosan a jövőbe. Podcast ajánló

Fesztelenül és tudatosan a jövőbe. Podcast ajánló

Kötetlen beszélgetés, a munkavállalók önszabályozásának kialakításáról, a boldog munkahely kérdéseiről, a lassuló fogyasztói társadalom és a versenypiac nyújtotta lehetőségekről és feladatokról, az ügyfélutánpótlásról, a fiatalokról, és persze a pénzügyi ismeretek edukálásáról.
Keressük együtt a tudatos médiafogyasztót! Podcastajánló!

Keressük együtt a tudatos médiafogyasztót! Podcastajánló!

Miben marad el a magyar médiapiac a környező országoktól? Miért lehet előny, hogy egy kis piacon versenyeznek a hazai médiamárkák a nézők figyelméért – és mit tanulhatnak épp ezért tőlünk a szomszédaink? Kik élhetik túl a Facebook médiára gyakorolt hatását?
A felgyorsult válságok hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira. Podcast ajánló!

A felgyorsult válságok hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira. Podcast ajánló!

Hagy-e maradandó nyomot a gazdasági válság a fogyasztók vásárlási szokásaiban? Hogyan változott meg az utóbbi időben a társadalom összetétele, és hogy hat ez az üzleti szférára? Milyen reklámokra, értékesítési stratégiákra és trükkökre lesz szükség a vásárlók eléréséhez?
“Mintha lenne egy ceruzánk, amivel rajzolhatunk az égre” - interjú Botond Szabolccsal, a Visual Europe Group vezérigazgatójával

“Mintha lenne egy ceruzánk, amivel rajzolhatunk az égre” - interjú Botond Szabolccsal, a Visual Europe Group vezérigazgatójával

A Visual Europe Group mára regionális szinten is megkerülhetetlen szereplője a rendezvénytechnikai iparnak. A cégcsoport a legnagyszabásúbb eseményeken biztosít technikai és kreatív hátteret, az augusztus 20-ai tűzijátékot kísérő drónshow-tól a pápalátogatásig. Öt helyszínen kizárólagos szolgáltatók, folyamatosan terjeszkednek és új területek hazai úttörői. Botond Szabolcs vezérigazgató szerint a megfelelő kompetenciával bárhol képesek szépet és látványosat alkotni.
Ábel a lojalitásrengetegben. Lojalitás építés – bullshiteléstől az alkotói munkáig. Podcastajánló!

Ábel a lojalitásrengetegben. Lojalitás építés – bullshiteléstől az alkotói munkáig. Podcastajánló!

Szilva Mónika a Tesco Magyarország vásárlói élményért felelős igazítgatójával Hegyi Nóra beszélgetett.
„A bőség zavara generációkon keresztül elvezetett minket a szív problémájától az agy problémájáig”

„A bőség zavara generációkon keresztül elvezetett minket a szív problémájától az agy problémájáig”

Vajon mi lehet az oka annak, hogy a világháborút követő nemzedék sokktűrő képessége messze meghaladja az őt követő generációk stresszküszöbét? Mi köze van ehhez a kommunikációnak, és milyen hatással van ez a viselkedésünkre? Egyáltalán hogyan tudunk megküzdeni a bennünket ért, főként a hagyományos vagy a közösségi médiából érkező megrázkódtatásokkal? Minderről dr. Aczél Petra kommunikációkutató egyetemei tanárral beszélgettünk.
A legjobban mindig a nehéz szituációkban érzem magam, mert ott dől el az, hogy mennyire vagyunk jók szakmailag

A legjobban mindig a nehéz szituációkban érzem magam, mert ott dől el az, hogy mennyire vagyunk jók szakmailag

Bár fele-fele arányban érzi magát PR-esnek és marketingesnek, úgy véli, a mai világunkban a társadalmi-gazdasági krízisek kapcsán észlelhető problémákra a PR erősebb válaszokat tud adni, mint a marketing. Az önkéntes segítségnyújtás a génjeiben van, szerencsésnek érzi magát, hogy ezt a szemléletet a munkahelyein is megtalálta. Pontosan érzékeli, miben más a fiatalabb generáció és konkrét üzenete is van hozzájuk. Szinai Ádámmal, a CIB Bank marketing és kommunikációs vezetőjével, a Példakép díj PR kategóriájának idei győztesével beszélgettünk.
Dataizmus! Új világ, új idea, új gondolkodásmód! Podcastajánló!

Dataizmus! Új világ, új idea, új gondolkodásmód! Podcastajánló!

Adatok, csodálatos adatok. Ahova csak lépünk, akármit is teszünk, adatokat hagyunk magunk után. A gazdaságok, a versenypiacok új olaja, mozgatórugója, energiája az adat. Önmagában, vagy tömegesen, de feldolgozatlanul mit sem ér. Az adatokat értékké kell kovácsolni, és ha jól csináljuk, még a jövőt is meglátjuk a ″digitális üveggömben″!
Visszatért a lakásnyeremény! - Interjú Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelemi igazgatójával

Visszatért a lakásnyeremény! - Interjú Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelemi igazgatójával

A Szerencsejáték Zrt. az OTP Bankkal együttműködve egyedülálló lehetőséget kínál: egy szerencsés Játékoskártya-birtokos az elmúlt évtized egyik legnagyobb értékű hazai tárgynyereményével, egy több mint 100 millió forint értékű penthouse-jellegű lakással lehet gazdagabb. A lakásnyeremény visszatérése különleges mérföldkő a két vállalat életében.
„Minden változásban meg kell kapaszkodni és ki kell használni a benne rejlő lehetőséget”– interjú Mamusits Péterrel, a Lounge Communication ügyvezetőjével

„Minden változásban meg kell kapaszkodni és ki kell használni a benne rejlő lehetőséget”– interjú Mamusits Péterrel, a Lounge Communication ügyvezetőjével

Töretlenül hisz a fiatal generációban, a PR-szakma egyetemisták, sőt, középiskolások körében való népszerűsítése, a szakmai oktatás most az egyik legfontosabb feladat számára. Idealistaként úgy érzi, hogy a befektetett energia hamarosan megtérül majd. Ahogy abban is hisz, hogy a mesterséges intelligenciát a számunkra legmegfelelőbb módon aknázzuk majd ki, így nem elveszi a munkánkat, hanem kiegészíti azt.
1/105