Interjúk 1. oldal

Kultúra és tudás átadható a TikTok segítségével? - Interjú Varga Vencellel

Kultúra és tudás átadható a TikTok segítségével? - Interjú Varga Vencellel

Varga Vencel, irodalmat népszerűsítő TikToker az Internet Hungary konferencián tartott előadásában elmondta, hogy egy Z generációs gyerek átlagosan 3 és fél percet tud odafigyelni az iskolai előadásra. Meglátása szerint elengedhetetlenül fontos, hogy olyan impulzusok és ingerek érjék a gyerekeket egy ingerszegény témában is, ami felkelti az érdeklődésüket. A TikTok segítségével minderre lehetőség nyílik.
2023. Változékony “időjárás” a versenypiacokon. Eljött a bizonyítás időszaka

2023. Változékony “időjárás” a versenypiacokon. Eljött a bizonyítás időszaka

Eklektikus évnek nézhetünk elébe. Van, aki borúsan látja a 2023-as évet, és van, aki a lehetőséget látja benne.
Interjú a környezetvédelem TikTok harcosával, Szebenyi Péterrel

Interjú a környezetvédelem TikTok harcosával, Szebenyi Péterrel

A környezetvédelmi influenszer évek óta azért dolgozik, hogy felhívja az emberek figyelmét az élőhelyünk megóvásának fontosságára.
Sztárcsapat exkluzív klipje a STABILO kampányában

Sztárcsapat exkluzív klipje a STABILO kampányában

Különleges kampányt indított a STABILO. Az aktivitás középpontjában a gyártó point 88 tűfilcének színpalettája áll: az egyes árnyalatok ugyanis erre az időszakra új, játékos és egyben szórakoztató neveket, illetve jelentést kapnak a VALMAR és a közönség részvételével. A VALMAR duó egy exkluzív, a kampányra írt számmal mutatja be, hogy mire képes a STABILO és a kreativitás együtt. Sótonyi Péterrel a Stabilo Market Directorával beszélgettünk.
A legjobb impulzus a vásárláshoz – az in-store digitális média

A legjobb impulzus a vásárláshoz – az in-store digitális média

Az üzletekben elhelyezett digitális hirdetések az online és az offline reklámok előnyeit egyesítik, jóval kedvezőbb áron. Ráadásul mára valódi tömegelérést is biztosítható a médiafelület, hiszen Tóth Zoltán, a DigInStore Zrt. vezérigazgatója szerint félmillió felnőtt magyar érhető el a TrafikTV monitorjai segítségével, ezért a médiamixben egyre nagyobb szerep juthat ennek a médiacsatornának.
2023 a kényszerű rugalmasság, gyorsulás és a kreativitás éve lesz. Podcast ajánló

2023 a kényszerű rugalmasság, gyorsulás és a kreativitás éve lesz. Podcast ajánló

Sok lesz a bizonytalansági tényező, amire a versenypiac különböző szereplői különbözőképpen fognak reagálni. 
Hogyan tudunk erre felkészülni? Vendégem ezúttal Juhász Péter Tibor, a Vodafone márka- és médiaigazgatója.
A PopJohn sztorija. Egy sokmilliárd dolláros piacot célzott meg egy mentális egészségfejlesztő appot fejlesztő magyar startup

A PopJohn sztorija. Egy sokmilliárd dolláros piacot célzott meg egy mentális egészségfejlesztő appot fejlesztő magyar startup

Egy 38 milliárd dolláros piacra készülnek betörni a mentális egészséget fejlesztő applikációval egy hazai startup alapítói. Mindössze egy év alatt összeraktak egy komplex alkalmazást és lefuttattak három társadalmilag is jelentős kampányt. Pontos menetrendjük van arról, hogy mikor keresnek befektetőt, bár addig főleg önfinanszírozásban működik a cég. A PopJohn app négyfős alapítói csapatából Babanics Írisz marketing vezetőt és Oláh Julianna pszichológust kérdeztük.
Az adatokra épített webshopok a nyerők. Interjú Venk Lászlóval, az Adlogic ügyvezetőjével

Az adatokra épített webshopok a nyerők. Interjú Venk Lászlóval, az Adlogic ügyvezetőjével

Az eltérő életszakaszokban különböző mutatószámokra kell a webáruházak tulajdonosainak figyelnie. A ma már könnyen és szinte ingyen elérhető óriási adatmennyiségből hozzáértő szakértők segítségével könnyen kiemelhető néhány könnyen követhető, a gyors beavatkozást segítő mutatószám Venk László, az Adlogic ügyvezetője szerint.
A játékosítás az emberi psziché legmélyebb rétegeit érinti meg

A játékosítás az emberi psziché legmélyebb rétegeit érinti meg

Véget ért az emberiség büntetésen és jutalmazáson alapuló motivációs korszaka – állítja Dr. Fromann Richárd szociológus, a JátékosLét Kutatóközpont alapító ügyvezetője. A szakember szerint az élmény vált az egyik legerősebb motivációs faktorrá és eljött az ideje a társadalmi intézmények flow alapú átszervezésére. Interjúnkból kiderül az is, hogy a játék és a gamifikáció hogyan hat a pszichére, milyen alapokon szervezi a közösségeket, hogyan teszi jobbá az egyén életminőségét, hol vannak a veszélyei és hogyan lehet leképezni a bizniszben.
A kereskedőház platformokon át követi a fogyasztókat

A kereskedőház platformokon át követi a fogyasztókat

A kétszer kettő lehet több mint négy? Ha megfelelően használjuk a médiafelületeket egymásra épülő reklámkampányokra, akkor biztosan igen. Tóth Bálinttal, az Atmedia multimédia specialistájával készült interjúnkból kiderül, hogy miben több az omnichannel, mint a muntichannel.
1/95