Interjúk 1. oldal

„Meg kell értenünk, mit akar az ügyfél és ez alapján újratervezni a folyamatainkat” – interjú Káli György kommunikációs szakemberrel

„Meg kell értenünk, mit akar az ügyfél és ez alapján újratervezni a folyamatainkat” – interjú Káli György kommunikációs szakemberrel

A service design egyesek szerint lufi, mások szerint elengedhetetlen ahhoz, hogy egy vállalat jól működjön.
Reményt adni a reményteleneknek

Reményt adni a reményteleneknek

A nemrég lelkes önkéntesekkel indított weboldalon közvetlenül segíthetnek rászorulókon a támogatók.
Kanyarban így kell előzni!

Kanyarban így kell előzni!

Orosz András, a MOL Nyrt. retail üzletág igazgatója szerint sokat jelent, ha egy márka a nehézségekkel teli időkben is aktívan jelen van.
Döntsd el előre, hogyan fogsz dönteni! – Interjú Sandy Vacival

Döntsd el előre, hogyan fogsz dönteni! – Interjú Sandy Vacival

Interjú Sandy Vaci kanadai-magyar üzletemberrel, a CodeBreakers viselkedésalapú megközelítéssel dolgozó üzleti tanácsadócég alapítójával.
Már a kreativitás sem a régi

Már a kreativitás sem a régi

A kreativitás forrása, teljesítményalapú elszámolása és életterei. Interjú Jedlicska Mártonnal, a Wavemaker kreatívigazgatójával.
Hatékony segítséget nyújt a digitális kommunikációban egy magyar startup - interjú Vedres Tamás vezetővel

Hatékony segítséget nyújt a digitális kommunikációban egy magyar startup - interjú Vedres Tamás vezetővel

A FlyBuilt célja, hogy hatékonyan segítse az embereket projektjük sikeres digitális kommunikációjában.
A szintetikus médiától az etikus csetbotokig: így zajlik az ember újradefiniálása a mesterséges intelligencia segítségével

A szintetikus médiától az etikus csetbotokig: így zajlik az ember újradefiniálása a mesterséges intelligencia segítségével

Ha valaki úgy érzi, hogy irányítani, manipulálni akarják, az általában ellenállást szül – egy felnőttnél ugyanúgy, mint a gyerekek esetében. Egy új technológiával történő találkozáskor az emberek egyik első reakciója általában a bizalmatlanság, a bizonytalanság vagy akár a félelem, ami teljesen jogos – de a történet nem ér itt véget. Fehér Katalin újmédia és társadalmi-kulturális MI kutatót kérdeztük.
A fogyasztói élményre fogadni nyerő stratégia

A fogyasztói élményre fogadni nyerő stratégia

A Tippmixpro sportfogadási portál megújítása messze nem csak egy informatikai projekt volt.
Három az egyben

Három az egyben

Applikációval és személyre szabott ajánlatokkal érhetők el a hűséges vásárlók Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere szerint.
A tartalom a király! De ki lehet majd a királynő? Ki lesz az igazán befolyásoló?

A tartalom a király! De ki lehet majd a királynő? Ki lesz az igazán befolyásoló?

Interjú Schneider Henrikkel, a Vodafone Senior Content & Entertainment Managerével.
1/73