Interjúk 1. oldal

A mesterséges intelligencia képes lesz átvenni a szellemi munkákat, de a fizikait még mindig nem!

A mesterséges intelligencia képes lesz átvenni a szellemi munkákat, de a fizikait még mindig nem!

Titokzatos dimenziókba kalauzol minket egy interjú a lenyűgöző 3D szobrásszal, aki képes átültetni a képzelet világát a valóságba, és megteremteni az elképzelt formákat a háromdimenziós térben.
Vajon minek köszönhető a podcastek világsikere? Podcastajánló.

Vajon minek köszönhető a podcastek világsikere? Podcastajánló.

2023. a podcastek éve. 
Több mint 680 podcast van hazánkban. 
Hogy minek köszönhető a podcastek jól hallható világsikere? Egyértelmű! Mert igény van rá! Ahol az igény megjelenik, ott a piac is kialakulhat. De, ténylegesen egy valós piaci igényt láthatunk, érzékelhetünk? Valószínűleg igen, de azért, ahogy az életben sem, itt sem minden fekete-fehér. De azt biztosra veszem, most a podcasterek tehetik a legtöbbet a szép, új, minőségi piacuk tartós kialakításáért. Marton Szilviával a Whitereport jelentés kapcsán beszélgettem.
“A sportban már csak lopott alma nem voltam” Interjú Palik Lászlóval

“A sportban már csak lopott alma nem voltam” Interjú Palik Lászlóval

Folytatódik a DigitalHungary sorozata, amelyben komoly televíziós múlttal bíró képernyősökkel beszélgetünk online térhódításukról. Palik László pályája nemcsak irigylésre méltóan gazdag, de kitenne egy sporttörténeti lexikont. Hangját mindenki ismeri, mottóit pedig a mai napig idézik vagy éppen vágják be egy-egy elképesztő közúti pillanatról készült videó alá, mert úgy lesz még elképesztőbb. A Magyar Televíziót, sportcsatornákat, RTL-t és TV2-t is megjárt műsorvezetőt, aki közben majdnem egy évtizedre teljesen visszavonult a médiától, most legújabb szerepéről, a Palikék világa című műsoráról kérdeztük, mely izgalmas formában, jó eléréseket produkálva hódít az online-ban.
Az adatokra épített webshopok a nyerők. Interjú Venk Lászlóval, az Adlogic ügyvezetőjével

Az adatokra épített webshopok a nyerők. Interjú Venk Lászlóval, az Adlogic ügyvezetőjével

Az eltérő életszakaszokban különböző mutatószámokra kell a webáruházak tulajdonosainak figyelnie. A ma már könnyen és szinte ingyen elérhető óriási adatmennyiségből hozzáértő szakértők segítségével könnyen kiemelhető néhány könnyen követhető, a gyors beavatkozást segítő mutatószám Venk László, az Adlogic ügyvezetője szerint.
A sikeres márkaépítés kulcsa: prémium tartalom és hatékony elérés

A sikeres márkaépítés kulcsa: prémium tartalom és hatékony elérés

Kulturáltabb, a médiafogyasztók idegeit is kímélőbb megoldás a nonszpot hirdetéseken keresztül eljuttatni a kereskedelmi üzeneteket.
Nagyregényt írt, és plakátfiú lett az eddig színpad mögött álló pályakezdő íróból

Nagyregényt írt, és plakátfiú lett az eddig színpad mögött álló pályakezdő íróból

Mi történik akkor, amikor egy plátói szerelem beteljesedik? Megszületik a Dreher-szimfónia. Akár hiszünk a csodában, akár nem, ehhez a regényhez bizony köze volt. Legalábbis a szerzője, Iglódi Csaba szerint, aki óriási kitartással, és talán nem túlzás azt állítani, egy sorsfordító inspirációval megírta élete első regényét. Az író – szerkesztője megfogalmazását kölcsönözve – üzleti családállításként aposztrofálja könyvét, ami az eddig színpad mögött álló emberből népszerű és mindenképpen hálás „plakátfiút” varázsolt.
″A mesterséges intelligencia egy elképesztően jó, új eszköz, ami szárnyakat ad mindenkinek”

″A mesterséges intelligencia egy elképesztően jó, új eszköz, ami szárnyakat ad mindenkinek”

Császár Előd igen jó barátjának tartja a mesterséges intelligenciát. Az énekes-DJ az AI (artificial intelligence) segítségével kibontakoztathatta a benne szunnyadó képzőművészt is. Így már, ahogy ő fogalmaz festménynek látszó tárgyakat is készít; és egyre nagyobb sikerrel. Előd nem csak azért érzi magát szerencsésnek, mert a képei közül egyre több gazdára talál, hanem azért is, mert a mesterséges intelligencia által egy vadonatúj művészeti ág megszületésénél bábáskodhat.
Mérhetővé teszi a Ringier a nők szakértői megjelenését a médiában

Mérhetővé teszi a Ringier a nők szakértői megjelenését a médiában

A Ringier Hungary kiadó szakembereivel beszélgettünk arról, hogy milyen szerepe van a médiavállalatoknak abban, hogy nők és férfiak egyenlőbb lehetőségek mentén érvényesülhessenek - akár a médiában nyilatkozó szakemberként, akár munkavállalóként.
Zaj van, babám! A márka alkalmazkodóképessége és válaszai korunk gazdasági és társadalmi kihívásaira. Podcastajánló!

Zaj van, babám! A márka alkalmazkodóképessége és válaszai korunk gazdasági és társadalmi kihívásaira. Podcastajánló!

Ugye, egyértelmű, hogy miért ezt a címet adtam ennek a beszélgetésnek? Nagyon sok, mondhatni találóan pokoli sok reklám bombázza a média-, akarom mondani a reklámfogyasztókat!
Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

Emberi élethelyzeteket kell megoldani a jól működő márkáknak

A digitalizáció lehetőségeit ki kell használni a reklámok hatékonyságának növelésében, de igazán jó márkát nem az online hirdetésekkel, hanem kreatív és bátor ötletekre épülő megoldásokkal lehet építeni Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója szerint.
1/102