Interjúk 1. oldal

Ahol a vállalati értékek és az adatok kapcsolódnak, ott a jó kommunikáció

Ahol a vállalati értékek és az adatok kapcsolódnak, ott a jó kommunikáció

Jót tett a kommunikációs szakmának a koronavírus abból a szempontból, hogy a márkák elkezdték összetettebben értelmezni magukat és küldetésüket.
Tévé, online és rádió – együtt hatékonyabb.

Tévé, online és rádió – együtt hatékonyabb.

A fogyasztók egyre több helyről fogyasztják a médiatartalmakat, ezért hirdetésekkel elérni is multimédia megoldásokkal lehet leginkább.
„A szellem kiszabadult a palackból” – a kriptovalutákban a jövő?

„A szellem kiszabadult a palackból” – a kriptovalutákban a jövő?

Györfi Andrással beszélgettünk az élet számos területén alkalmazható blokklánc-technológiáról, piaci manipulációkról és digitális fizetőeszközökről.
„Az eredmény és annak ünneplése csak múló pillanat”

„Az eredmény és annak ünneplése csak múló pillanat”

Akár a hazai sportélet meghatározó alakja is lehetett volna, de ő inkább testvérével felépített egy nemzetközi szinten számontartott vállalatot.
Miért vásárolja be magát valaki egy használt projektbe?

Miért vásárolja be magát valaki egy használt projektbe?

Immár két éve a Startup Safari Budapest ügyvezetője, emellett a Művészetek Völgye Fesztivál igazgatója. Oszkó-Jakab Natáliával beszélgettünk.
Tűnj ki, hogy ne tűnj el!

Tűnj ki, hogy ne tűnj el!

Egyre több médiafelületen, egyre több reklámmal versenyezve kell a sikeres márkáknak kitűnni.
„A PR szerepe folyamatosan tágul – akár más területek rovására is”

„A PR szerepe folyamatosan tágul – akár más területek rovására is”

Az organikus megjelenésekben, a 360 fokos kommunikációban és a szakmai együttműködésekben hisz Bánhegyi Zsófia.
Mobillal mért médiavalóság. Interjú Hantosi Bálinttal, a Scores Group vezetőjével.

Mobillal mért médiavalóság. Interjú Hantosi Bálinttal, a Scores Group vezetőjével.

A Scores Group és a Gemius közös okostelefonos panel felmérése a keresztmédia-fogyasztás eddig nem látott részletes adatait hozza el. Nem csak a hazai online médiafogyasztás, hanem a rádiók és minden streaming és digitális tartalom mérése lehetséges lesz az új panelben.
Nagy kérdés most, hogy képes-e az emberiség átállni tanuló üzemmódba

Nagy kérdés most, hogy képes-e az emberiség átállni tanuló üzemmódba

Interjú Sárvári György pszichológus-coach-csal, a Bardo Consulting vezetőjével.
„A produkcióimba én viszem a szívet, a gondoskodást, a női energiát”

„A produkcióimba én viszem a szívet, a gondoskodást, a női energiát”

Egy újszerű produkció kell, ami magával ragadja a közönséget? A megoldóember Illés Gabriella lehet, a TulipánTündér alapítója és társtulajdonosa.
1/81