
2023. december 01. 05:19Szánj az olvasásra 1 percet!
Kötetlen beszélgetés, a munkavállalók önszabályozásának kialakításáról, a boldog munkahely kérdéseiről, a lassuló fogyasztói társadalom és a versenypiac nyújtotta lehetőségekről és feladatokról, az ügyfélutánpótlásról, a fiatalokról, és persze a pénzügyi ismeretek edukálásáról.
Interjúk

2023. november 20. 13:09Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
Miben marad el a magyar médiapiac a környező országoktól? Miért lehet előny, hogy egy kis piacon versenyeznek a hazai médiamárkák a nézők figyelméért – és mit tanulhatnak épp ezért tőlünk a szomszédaink? Kik élhetik túl a Facebook médiára gyakorolt hatását?
Interjúk

2023. november 08. 05:04Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 2 percet!
Hagy-e maradandó nyomot a gazdasági válság a fogyasztók vásárlási szokásaiban?
Hogyan változott meg az utóbbi időben a társadalom összetétele, és hogy hat ez az üzleti szférára?
Milyen reklámokra, értékesítési stratégiákra és trükkökre lesz szükség a vásárlók eléréséhez?
Interjúk

2023. október 30. 05:19Rónyai JúliaSzánj az olvasásra 8 percet!
A Visual Europe Group mára regionális szinten is megkerülhetetlen szereplője a rendezvénytechnikai iparnak. A cégcsoport a legnagyszabásúbb eseményeken biztosít technikai és kreatív hátteret, az augusztus 20-ai tűzijátékot kísérő drónshow-tól a pápalátogatásig. Öt helyszínen kizárólagos szolgáltatók, folyamatosan terjeszkednek és új területek hazai úttörői. Botond Szabolcs vezérigazgató szerint a megfelelő kompetenciával bárhol képesek szépet és látványosat alkotni.
Interjúk

2023. október 23. 15:37Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
Szilva Mónika a Tesco Magyarország vásárlói élményért felelős igazítgatójával Hegyi Nóra beszélgetett.
Interjúk

2023. november 30. 05:21Juhász MariannaSzánj az olvasásra 8 percet!
Vajon mi lehet az oka annak, hogy a világháborút követő nemzedék sokktűrő képessége messze meghaladja az őt követő generációk stresszküszöbét? Mi köze van ehhez a kommunikációnak, és milyen hatással van ez a viselkedésünkre? Egyáltalán hogyan tudunk megküzdeni a bennünket ért, főként a hagyományos vagy a közösségi médiából érkező megrázkódtatásokkal? Minderről dr. Aczél Petra kommunikációkutató egyetemei tanárral beszélgettünk.
Interjúk

2023. november 17. 13:03Ganzler OrsolyaSzánj az olvasásra 9 percet!
Bár fele-fele arányban érzi magát PR-esnek és marketingesnek, úgy véli, a mai világunkban a társadalmi-gazdasági krízisek kapcsán észlelhető problémákra a PR erősebb válaszokat tud adni, mint a marketing. Az önkéntes segítségnyújtás a génjeiben van, szerencsésnek érzi magát, hogy ezt a szemléletet a munkahelyein is megtalálta. Pontosan érzékeli, miben más a fiatalabb generáció és konkrét üzenete is van hozzájuk. Szinai Ádámmal, a CIB Bank marketing és kommunikációs vezetőjével, a Példakép díj PR kategóriájának idei győztesével beszélgettünk.
Interjúk

2023. november 03. 05:11Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 2 percet!
Adatok, csodálatos adatok. Ahova csak lépünk, akármit is teszünk, adatokat hagyunk magunk után.
A gazdaságok, a versenypiacok új olaja, mozgatórugója, energiája az adat.
Önmagában, vagy tömegesen, de feldolgozatlanul mit sem ér.
Az adatokat értékké kell kovácsolni, és ha jól csináljuk, még a jövőt is meglátjuk a ″digitális üveggömben″!
Interjúk

2023. október 24. 04:03Szuchy BrigittaSzánj az olvasásra 5 percet!
A Szerencsejáték Zrt. az OTP Bankkal együttműködve egyedülálló lehetőséget kínál: egy szerencsés Játékoskártya-birtokos az elmúlt évtized egyik legnagyobb értékű hazai tárgynyereményével, egy több mint 100 millió forint értékű penthouse-jellegű lakással lehet gazdagabb. A lakásnyeremény visszatérése különleges mérföldkő a két vállalat életében.
Interjúk

2023. október 19. 05:11Ganzler OrsolyaSzánj az olvasásra 14 percet!
Töretlenül hisz a fiatal generációban, a PR-szakma egyetemisták, sőt, középiskolások körében való népszerűsítése, a szakmai oktatás most az egyik legfontosabb feladat számára. Idealistaként úgy érzi, hogy a befektetett energia hamarosan megtérül majd. Ahogy abban is hisz, hogy a mesterséges intelligenciát a számunkra legmegfelelőbb módon aknázzuk majd ki, így nem elveszi a munkánkat, hanem kiegészíti azt.
Interjúk
2023. december 01. 05:19Ganzler Orsolya
Kötetlen beszélgetés, a munkavállalók önszabályozásának kialakításáról, a boldog munkahely kérdéseiről, a lassuló fogyasztói társadalom és a versenypiac nyújtotta lehetőségekről és feladatokról, az ügyfélutánpótlásról, a fiatalokról, és persze a pénzügyi ismeretek edukálásáról.
Interjúk
2023. november 30. 05:21Juhász Marianna
Vajon mi lehet az oka annak, hogy a világháborút követő nemzedék sokktűrő képessége messze meghaladja az őt követő generációk stresszküszöbét? Mi köze van ehhez a kommunikációnak, és milyen hatással van ez a viselkedésünkre? Egyáltalán hogyan tudunk megküzdeni a bennünket ért, főként a hagyományos vagy a közösségi médiából érkező megrázkódtatásokkal? Minderről dr. Aczél Petra kommunikációkutató egyetemei tanárral beszélgettünk.
Interjúk
2023. november 20. 13:09Csermely Ákos
Miben marad el a magyar médiapiac a környező országoktól? Miért lehet előny, hogy egy kis piacon versenyeznek a hazai médiamárkák a nézők figyelméért – és mit tanulhatnak épp ezért tőlünk a szomszédaink? Kik élhetik túl a Facebook médiára gyakorolt hatását?
Interjúk
2023. november 17. 13:03Ganzler Orsolya
Bár fele-fele arányban érzi magát PR-esnek és marketingesnek, úgy véli, a mai világunkban a társadalmi-gazdasági krízisek kapcsán észlelhető problémákra a PR erősebb válaszokat tud adni, mint a marketing. Az önkéntes segítségnyújtás a génjeiben van, szerencsésnek érzi magát, hogy ezt a szemléletet a munkahelyein is megtalálta. Pontosan érzékeli, miben más a fiatalabb generáció és konkrét üzenete is van hozzájuk. Szinai Ádámmal, a CIB Bank marketing és kommunikációs vezetőjével, a Példakép díj PR kategóriájának idei győztesével beszélgettünk.
Interjúk
2023. november 08. 05:04Csermely Ákos
Hagy-e maradandó nyomot a gazdasági válság a fogyasztók vásárlási szokásaiban?
Hogyan változott meg az utóbbi időben a társadalom összetétele, és hogy hat ez az üzleti szférára?
Milyen reklámokra, értékesítési stratégiákra és trükkökre lesz szükség a vásárlók eléréséhez?
Interjúk
2023. november 03. 05:11Csermely Ákos
Adatok, csodálatos adatok. Ahova csak lépünk, akármit is teszünk, adatokat hagyunk magunk után.
A gazdaságok, a versenypiacok új olaja, mozgatórugója, energiája az adat.
Önmagában, vagy tömegesen, de feldolgozatlanul mit sem ér.
Az adatokat értékké kell kovácsolni, és ha jól csináljuk, még a jövőt is meglátjuk a ″digitális üveggömben″!
Interjúk
2023. október 30. 05:19Rónyai Júlia
A Visual Europe Group mára regionális szinten is megkerülhetetlen szereplője a rendezvénytechnikai iparnak. A cégcsoport a legnagyszabásúbb eseményeken biztosít technikai és kreatív hátteret, az augusztus 20-ai tűzijátékot kísérő drónshow-tól a pápalátogatásig. Öt helyszínen kizárólagos szolgáltatók, folyamatosan terjeszkednek és új területek hazai úttörői. Botond Szabolcs vezérigazgató szerint a megfelelő kompetenciával bárhol képesek szépet és látványosat alkotni.
Interjúk
2023. október 24. 04:03Szuchy Brigitta
A Szerencsejáték Zrt. az OTP Bankkal együttműködve egyedülálló lehetőséget kínál: egy szerencsés Játékoskártya-birtokos az elmúlt évtized egyik legnagyobb értékű hazai tárgynyereményével, egy több mint 100 millió forint értékű penthouse-jellegű lakással lehet gazdagabb. A lakásnyeremény visszatérése különleges mérföldkő a két vállalat életében.
Interjúk
2023. október 23. 15:37Csermely Ákos
Szilva Mónika a Tesco Magyarország vásárlói élményért felelős igazítgatójával Hegyi Nóra beszélgetett.
Interjúk
2023. október 19. 05:11Ganzler Orsolya
Töretlenül hisz a fiatal generációban, a PR-szakma egyetemisták, sőt, középiskolások körében való népszerűsítése, a szakmai oktatás most az egyik legfontosabb feladat számára. Idealistaként úgy érzi, hogy a befektetett energia hamarosan megtérül majd. Ahogy abban is hisz, hogy a mesterséges intelligenciát a számunkra legmegfelelőbb módon aknázzuk majd ki, így nem elveszi a munkánkat, hanem kiegészíti azt.
Interjúk