Interjúk 1. oldal

Borindex: ahol nem a nyereség a lényeg

Borindex: ahol nem a nyereség a lényeg

Láng Levente már a második vállalkozását építi arra az üzleti tervre, amit a főnöke évekkel ezelőtt egy tollvonással áthúzott.
Egyedi megjelenésű termékkínálat, szakmai elismerések sorozata - minden, amit a Lumenetről tudni akartál!

Egyedi megjelenésű termékkínálat, szakmai elismerések sorozata - minden, amit a Lumenetről tudni akartál!

Átfogó interjú a többszörösen díjnyertes Lumenet egyik alapítója, az Ecommerce Hungary elnökségi tagjával, Zabari Istvánnal.
Univerzális fordítóprogramon dolgozik a Meta

Univerzális fordítóprogramon dolgozik a Meta

A Meta februárban bejelentette, hogy új, mesterséges intelligenciára épülő kutatási projektet indít. Ennek célja egy olyan fordítószoftver létrehozása, amely „a világon mindenkinek” működik. Németh Géza beszédtechnológia-kutatót kérdeztük arról, hogy van-e reális esély egy ilyen fordítóprogram elkészülésére.
A magyar vállalkozások még mindig nem értik, hogy milyen a jó brand? Szókimondó interjú Gyimesi Lászlóval.

A magyar vállalkozások még mindig nem értik, hogy milyen a jó brand? Szókimondó interjú Gyimesi Lászlóval.

A magyar vállalkozások zöme középszerű és unalmas, s emiatt senkit sem érdekelnek – állítja Gyimesi Laci márkatanácsadó.
“Kint is vagyok, bent is vagyok, jaj de nagyon boldog vagyok” - Weiler Péter és Németh Norbert kérdezz-felelek

“Kint is vagyok, bent is vagyok, jaj de nagyon boldog vagyok” - Weiler Péter és Németh Norbert kérdezz-felelek

Idei szervezeti bővülésével már a jövő nemzetközi vállalatát építi a Dating Central Europe Zrt., a legnagyobb hazai társkereső cégcsoport, akik tavalyi skandináv akvizíciójuk nyomán már 6 országban segítenek megtalálni a legmegfelelőbb társat az arra vágyóknak. Weiler Péterrel, a társaság vezérigazgatójával és Németh Norberttel, az idén márciusban csatlakozó új operációs igazgatóval beszélgettünk a múltbéli tapasztalatokról és a jövő kihívásairól.
Az ország első NFT kiállítása közelebb hozta az új technológiát

Az ország első NFT kiállítása közelebb hozta az új technológiát

A Digital-Media Hungary konferencia keretében jött létre Magyarország első NFT kiállítása: Weiler Péter képzőművész, Botond Szabolcs, a Visual Europe Group vezérigazgatója és Csermely Ákos ötlete nyomán. A sikeres esemény hátteréről és céljáról, valamint az NFT lehetőségeiről és jövőjéről Weiler Péter képzőművészt kérdeztük.
Az online vásárló is egyre inkább egyszerű termék helyett komplett megoldásra vágyik

Az online vásárló is egyre inkább egyszerű termék helyett komplett megoldásra vágyik

Interjú Burka Szilviával.
A hiteles újságírás jelenkora

A hiteles újságírás jelenkora

Interjú Kálnoky Borisszal, a Mathias Corvinus Collegium Alapítvány Média Iskolájának vezetőjével.
A digitalizáció pszichológiája, avagy szemléletformálás kifli-módra

A digitalizáció pszichológiája, avagy szemléletformálás kifli-módra

Immár 2 éve, hogy a cseh tulajdonú, online élelmiszer-rendelést bonyolító kifli.hu megkezdte működését Budapesten. Az eGrocery üzleti modell Magyarországon a COVID-19 világjárvány alatt teljesedett ki, erről és az élelmiszer e-kereskedelem hazai állapotáról beszélgettünk Klekner Péterrel, a magyarországi kifli.hu ügyvezető igazgatójával.
„Az én műsorom olyanokat szólít meg, akik kicsit menekülnek a mainstream elől”

„Az én műsorom olyanokat szólít meg, akik kicsit menekülnek a mainstream elől”

Tóth Szabolcs Töhötöm a Digital-Media Hungary konferencián fog előadást tartani május 10-én arról, hogy miért lehet népszerű egy podcast.
1/90