Interjúk 1. oldal

A lakásügyeket nem lehet robotokkal elintézni

A lakásügyeket nem lehet robotokkal elintézni

Szabó Linda Tatjana beszélt a magyarok tudatosságáról, öngondkoskodási szintjéről, a változáshoz való alkalmazkodásról és a digitalizációról.
Nem kell, hogy a vásárlás nyűg legyen!

Nem kell, hogy a vásárlás nyűg legyen!

Kabarcz Balázst kérdeztük automatizációról, okostelefonos céges kultúráról és persze a mindenható vásárló élményről is.
„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

„A Facebook-hirdetéseknél már jóval többet jelent a digitalizáció a sportmarketingben”

A jövő a mesterséges intelligenciáé és az összekapcsolt rendszereké. Interjú Zsédely Péterrel, a Sportsmarketing.hu alapítójával.
Információ, adat, technológia - mitől válhat az emberiség igazán boldoggá?

Információ, adat, technológia - mitől válhat az emberiség igazán boldoggá?

A figyelem logikája, az emberi és a mesterséges intelligencia versenye, a szuperhumán eljövetele, avagy a jövő emberisége. Interjú Aczél Petrával.
Azt keressük, hogy mi van a tartalmon túl

Azt keressük, hogy mi van a tartalmon túl

Mi a dolga egy magazin kiadónak a digitalizációval? Mit árul el rólad a kezedben tartott magazin? Interjú Óhidi Zsuzsával.
Amikor a vezetés mögött ott áll egy stabil értékrend

Amikor a vezetés mögött ott áll egy stabil értékrend

Hogyan fér meg egymás mellett a hit és a vezetés? Kovács Lilla Ágnes interjúkötetéből megkapjuk a választ.
Uralhatja az ember a radikális technológiákat?

Uralhatja az ember a radikális technológiákat?

A technológia lehetővé teszi, hogy a biológiai, a fizikai és a digitális rendszereket összeolvasszunk. Interjú Frankó Csuba Dea jövőkutatóval.
A flowalapú működés már a vállalatok ajtaján kopogtat

A flowalapú működés már a vállalatok ajtaján kopogtat

A flow-t nem lehet lefejleszteni, a létrejöttéhez szükséges körülményeket kell megteremteni.
Online értékesítés nélkül ma már nehezen rúghatnak labdába a kiskereskedők

Online értékesítés nélkül ma már nehezen rúghatnak labdába a kiskereskedők

Napjaink fogyasztói kifejezetten igényt tartanak az online vásárlásra. Interjú Szomolányi Márkkal.
Starschema a siker sémája?

Starschema a siker sémája?

„Senki sem lehet próféta a saját hazájában!” – dehogynem! Interjú Csillag Péterrel, a világhírű magyar csapat egyik alapítójával.
1/61