Interjúk 1. oldal

OTT vagyunk már?

OTT vagyunk már?

Gerlei Gyöngyvérrel, az Antenna Hungária kereskedelmi igazgatójával beszélgettünk a tévézés jövőjéről.
Még szenvednek a vállalatok, de a jövő ügyfélszolgálataira rá sem fogunk ismerni

Még szenvednek a vállalatok, de a jövő ügyfélszolgálataira rá sem fogunk ismerni

Komoly kihívás: nem elég, hogy egyelőre nincsenek egységes IT-megoldások, az ügyfelek egyre finnyásabbak és kiismerhetetlenebbek.
„Borban az igazság”? ‒ Egy jó hatszavas történet generációkat is összeköthet

„Borban az igazság”? ‒ Egy jó hatszavas történet generációkat is összeköthet

Interjú Lesovics Istvánnal, a Digital Hungary Klub Csábító hatszavas történetek versenyének győztesével az FMCG-kategóriában.
„Eredeti gondolat csak őszinteségből jön!” – interjú Molnár Viola Annával

„Eredeti gondolat csak őszinteségből jön!” – interjú Molnár Viola Annával

Az, hogy influencer vagy-e, nem elhatározás kérdése, hanem azon múlik, hogy az online közösség azzá tesz-e téged.
Tévé helyett médiaporfoliót épít az ATV

Tévé helyett médiaporfoliót épít az ATV

Interjú Németh S. Szilárd vezérigazgatóval.
Egy rettenetes fotóval tönkreteheted az egész kampányodat

Egy rettenetes fotóval tönkreteheted az egész kampányodat

Ha azt gondolná valaki, hogy a hirdetések képeinek elkészítése Barba-trükk egyszerűségű folyamat, annak pénzben mérhető veszteségei is lehetnek.
Az influencerek világában is masszívan ott van a szexualitás

Az influencerek világában is masszívan ott van a szexualitás

Van még üzleti potenciál az influencer marketingben, de egyre jobban oda kell figyelni a gyerekekre is.
Ne nyomulj, azonosulj!

Ne nyomulj, azonosulj!

Üvölteni akarok a reklámzajban – állítja magáról Fodor Tamás, a Digital Hungary Klub hatszavas szövegírói pályázatának győztese.
Ha a vezető nem akar a tükörbe nézni, akkor a sikernek is búcsút mondhat

Ha a vezető nem akar a tükörbe nézni, akkor a sikernek is búcsút mondhat

A coaching ma már nem úri muri, szinte bárkinek elérhető lehetőség, aminek pozitív hatása egyéni és vállalati szinten is mérhetően mutatkozik meg.
Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

Kína magyar fiatalok százezreire terjesztette ki befolyását

A TikTok az Instagram babérjaira tör! Karvalics Attila, az ArvaliCom vezetőjének becslése szerint itthon minimum félmillióan töltötték le az appot.
1/58