Interjúk 1. oldal

Innovációs kihívás elé állította a rendezvényipart a koronavírus-világjárvány

Innovációs kihívás elé állította a rendezvényipart a koronavírus-világjárvány

Új, digitális üzletág létrehozásával, személyre szabott online megoldásokkal válaszol a koronavírus-világjárvány okozta kihívásokra a Visual Europe Group. Botond Szabolcs, a cég vezérigazgatója szerint rendkívül nehéz volt 2020 a rendezvényipar számára. Az év kulcsszavai az alkalmazkodás, az útkeresés és az innováció voltak.
Kreatív rendszerek a menő kreatívok helyett – Gulyás János interjú

Kreatív rendszerek a menő kreatívok helyett – Gulyás János interjú

Az adat alapú online hirdetés és a „hagyományos” reklámok nagyon jól megférnek, mivel a vásárlói út különböző szakaszaira optimálisak.
Márkában és adatban az erő – interjú Záprel Zsolttal

Márkában és adatban az erő – interjú Záprel Zsolttal

A gazdasági visszaesés esetén mutatkozik meg igazán a márkák értéke. A hirdetők pedig ezt egyre inkább felismerik.
Trunk Tomi: a mi generációnknak a tökéletlenség a tökéletessége

Trunk Tomi: a mi generációnknak a tökéletlenség a tökéletessége

Trunk Tomi előadásaival nemzedékek között teremt párbeszédet, 2019-ben médiát alapított és most megjelent a második könyve is.
Az ügynökségeket egyre inkább a digitális platformokért és a tanácsadásért keresik az ügyfelek

Az ügynökségeket egyre inkább a digitális platformokért és a tanácsadásért keresik az ügyfelek

Interjú Novák Péterrel, a dentsu Hungary CEO-jával a kommunikációs iparág fő kihívásairól és trendjeiről.
Ha enni akarsz, akkor meg kell tanulnod online ételt rendelni – interjú Csertán Ákossal

Ha enni akarsz, akkor meg kell tanulnod online ételt rendelni – interjú Csertán Ákossal

A nagyobb felhasználói befogadás érdekében még nagyobb empátiával kell megtervezni a támogató szolgáltatásokat.
Az értékek is mérhetőek - interjú Kovács András Péterrel

Az értékek is mérhetőek - interjú Kovács András Péterrel

A pandémia miatt felgyorsult digitaliáció a telekommunikációs iparág számára is jelentős kihívás.
A hangsúlyt az elektronikus médiaeszközök közötti szinergia megteremtésére helyeztük – interjú Kosaras Klaudiával, az Atmedia kereskedelmi igazgatójával

A hangsúlyt az elektronikus médiaeszközök közötti szinergia megteremtésére helyeztük – interjú Kosaras Klaudiával, az Atmedia kereskedelmi igazgatójával

Stratégia, reklám, pénz és a piac újraépítése.
A sport nemcsak a legjelentősebb termékünk alapja, hanem a marketingünk egyik fókusza is – interjú Bánhegyi Zsófiával

A sport nemcsak a legjelentősebb termékünk alapja, hanem a marketingünk egyik fókusza is – interjú Bánhegyi Zsófiával

Digitalizáció, sportfogadás, fejlesztés, fejlesztés és fejlesztés.
Személyre szabott reklámoké a jövő?

Személyre szabott reklámoké a jövő?

A digitalizáció egyszerre tette egyszerűbbé és összetettebbé a reklámpiacot; interjú Mező Lászlóval, a Mediacom ügyvezetőjével.
1/69