2025. január 18. 05:27Rónyai JúliaSzánj az olvasásra 1 percet!
Mennyire ismerjük a Z-generációt? Mi jellemzi a lelkivilágukat?
Hogy állnak a munkához? És mitől fognak ránk tényleg odafigyelni? Rónyai Júlia Bereczki Enikő generációs és ifjusági szakértővel beszélget.
Interjúk
2025. január 16. 05:47Juhász MariannaSzánj az olvasásra 6 percet!
A divathoz kapcsolódó versenypiacot két nagyon fontos, ám egymásnak ellent mondó törekvés mozgatja. Ennek felismerése, valamint a mesterséges intelligencia térnyerése a jövőben várhatóan teljesen átszabja mindazt, amit ma divatnak nevezünk – vallja a magyar kortárs divat szakértője, Csalár Bence. A divatszakértő egyebek között azt is vázolta, hogy mind a versenypiac, mind pedig a fogyasztói társadalom a saját hasznára tudja fordítani a mesterséges intelligencia előnyeit.
Interjúk
2025. január 13. 14:18Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 2 percet!
Connected TV, Retail Media, mesterséges intelligencia. Lunczner Ádám nagyon jól ismeri ezeket a szakterületeket, rutinosan mozog bennük, az interjúban pedig közvetlenül jól érthetően fogalmaz, sok jó gyakorlati példát említett, és a keményebb kérdésektől sem hajolt el. Kérem hallgassák meg a két részes beszélgetésünk első részét.
Interjúk
2025. január 12. 05:38Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 2 percet!
Most következő podcastünkben Holló Mártával a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatójával beszélgetek. Miután sok éve ismerjük egymás a riport alkalmat adott egy jó kis szakmázásra a PR aktualitásairól és a Magyar Telekomnál végzett munkájáról.
Interjúk
2025. január 10. 05:21Bucsky PéterSzánj az olvasásra 9 percet!
A nehéz gazdasági helyzetben egyre több hirdető ismerte fel, hogy a reklám hatékony befektetés a piaci részesedés növelésére – mondta el interjúnkban Turóczi András, a Dentsu Hungary CEO-ja / vezérigazgatója.
Interjúk
2025. január 16. 09:53Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
Folytatjuk megkezdett beszélgetésünket Lunczner Ádámmal, a Mindshare innovációs igazgatójával.
A beszélgetésben tovább boncolgatjuk a retail médiában, a connected tévében és a mesterséges intelligenciában rejlő lehetőségeket.
Interjúk
2025. január 14. 05:25Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 1 percet!
Mindenkinek vannak vágyai, erotikus vágyai is. Az evolúció adománya. Nem véletlenül élvezzük a szexet, amely alapvetően a létfenntartást hivatott szolgálni, de mint oly sok minden másban, ebben is befolyásolhatóak vagyunk.
Interjúk
2025. január 13. 06:37Bucsky PéterSzánj az olvasásra 8 percet!
Pogátsa Zoltán közgazdász a Digital Hungarynek arról nyilatkozott, milyen kihívásokkal küzd a magyar gazdaság, és hogy miért jelent drámai veszélyt a digitális újgazdaság azokra az országokra és vállalatokra, amelyek a platformok bérmunkásaivá válnak.
Interjúk
2025. január 11. 05:37Bucsky PéterSzánj az olvasásra 8 percet!
A fiatalok eltérő attitűdjei miatt a sportnak is változnia kell Dr. András Krisztina, az Óbudai Egyetem Alba Regia Karának egyetemi docense, a Sportközgazdász mesterszak vezetője, a Sport – Innováció – Menedzsment Kutatóműhely vezetője szerint. Interjúnkból az is kiderült, miért van ma már olyan sok kínai szponzor a futball Eb-n.
Interjúk
2025. január 09. 05:41Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 2 percet!
Mostani podcatsunkban a Z generációs fiatalember, Trunk Tamás, újgenerációs szakértő a beszélgetőpartnerem.
Legutóbbi könyve az őt követő generációval, az alfásokkal ismertet meg.
Ez a podcast a fiatal tehetségeket támogató, az ún.: ″szót kér a Z-generáció″ sorozatunk része.
Interjúk
2025. január 18. 05:27Rónyai Júlia
Mennyire ismerjük a Z-generációt? Mi jellemzi a lelkivilágukat?
Hogy állnak a munkához? És mitől fognak ránk tényleg odafigyelni? Rónyai Júlia Bereczki Enikő generációs és ifjusági szakértővel beszélget.
Interjúk
2025. január 16. 09:53Csermely Ákos
Folytatjuk megkezdett beszélgetésünket Lunczner Ádámmal, a Mindshare innovációs igazgatójával.
A beszélgetésben tovább boncolgatjuk a retail médiában, a connected tévében és a mesterséges intelligenciában rejlő lehetőségeket.
Interjúk
2025. január 16. 05:47Juhász Marianna
A divathoz kapcsolódó versenypiacot két nagyon fontos, ám egymásnak ellent mondó törekvés mozgatja. Ennek felismerése, valamint a mesterséges intelligencia térnyerése a jövőben várhatóan teljesen átszabja mindazt, amit ma divatnak nevezünk – vallja a magyar kortárs divat szakértője, Csalár Bence. A divatszakértő egyebek között azt is vázolta, hogy mind a versenypiac, mind pedig a fogyasztói társadalom a saját hasznára tudja fordítani a mesterséges intelligencia előnyeit.
Interjúk
2025. január 14. 05:25Csermely Ákos
Mindenkinek vannak vágyai, erotikus vágyai is. Az evolúció adománya. Nem véletlenül élvezzük a szexet, amely alapvetően a létfenntartást hivatott szolgálni, de mint oly sok minden másban, ebben is befolyásolhatóak vagyunk.
Interjúk
2025. január 13. 14:18Csermely Ákos
Connected TV, Retail Media, mesterséges intelligencia. Lunczner Ádám nagyon jól ismeri ezeket a szakterületeket, rutinosan mozog bennük, az interjúban pedig közvetlenül jól érthetően fogalmaz, sok jó gyakorlati példát említett, és a keményebb kérdésektől sem hajolt el. Kérem hallgassák meg a két részes beszélgetésünk első részét.
Interjúk
2025. január 13. 06:37Bucsky Péter
Pogátsa Zoltán közgazdász a Digital Hungarynek arról nyilatkozott, milyen kihívásokkal küzd a magyar gazdaság, és hogy miért jelent drámai veszélyt a digitális újgazdaság azokra az országokra és vállalatokra, amelyek a platformok bérmunkásaivá válnak.
Interjúk
2025. január 12. 05:38Csermely Ákos
Most következő podcastünkben Holló Mártával a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatójával beszélgetek. Miután sok éve ismerjük egymás a riport alkalmat adott egy jó kis szakmázásra a PR aktualitásairól és a Magyar Telekomnál végzett munkájáról.
Interjúk
2025. január 11. 05:37Bucsky Péter
A fiatalok eltérő attitűdjei miatt a sportnak is változnia kell Dr. András Krisztina, az Óbudai Egyetem Alba Regia Karának egyetemi docense, a Sportközgazdász mesterszak vezetője, a Sport – Innováció – Menedzsment Kutatóműhely vezetője szerint. Interjúnkból az is kiderült, miért van ma már olyan sok kínai szponzor a futball Eb-n.
Interjúk
2025. január 10. 05:21Bucsky Péter
A nehéz gazdasági helyzetben egyre több hirdető ismerte fel, hogy a reklám hatékony befektetés a piaci részesedés növelésére – mondta el interjúnkban Turóczi András, a Dentsu Hungary CEO-ja / vezérigazgatója.
Interjúk
2025. január 09. 05:41Csermely Ákos
Mostani podcatsunkban a Z generációs fiatalember, Trunk Tamás, újgenerációs szakértő a beszélgetőpartnerem.
Legutóbbi könyve az őt követő generációval, az alfásokkal ismertet meg.
Ez a podcast a fiatal tehetségeket támogató, az ún.: ″szót kér a Z-generáció″ sorozatunk része.
Interjúk