Média 1. oldal

Mindenki mással szórakozik?! Mindenki máshol szórakozik?! Hogy érheted így el a célcsoportod?

Mindenki mással szórakozik?! Mindenki máshol szórakozik?! Hogy érheted így el a célcsoportod?

Hol lesznek elérhetőek a médiafogyasztók a szórakoztatás online terében? A szeptember 17-i Reboot Hungary-hez kapcsolódó cikk.
Mennyit fizetnél azért, hogy továbbra is megkapd a kedvenc cikkeidet?

Mennyit fizetnél azért, hogy továbbra is megkapd a kedvenc cikkeidet?

Az Opinio piackutató applikációval végzett reprezentatív felmérésből kiderült, hogy mennyit fizetnének a budapestiek egy híroldal tartalmáért.
Majdnem kaptam egy pofont. Versenyképességünk gödrét gyakran az indulat, a bosszú és a kivagyiság ássa meg

Majdnem kaptam egy pofont. Versenyképességünk gödrét gyakran az indulat, a bosszú és a kivagyiság ássa meg

Az alábbi szöveg az október 6-7-én megrendezésre kerülő Internet Hungary: Versenyre kényszerítve konferencia tartalmát hivatott mutatni, és éreztetni annak gondolatiságát.
Reboot Hungary: a karantén nem csak a média fogyasztási szokásaikat változtatta meg, de megmutatta, milyen emberek vagyunk

Reboot Hungary: a karantén nem csak a média fogyasztási szokásaikat változtatta meg, de megmutatta, milyen emberek vagyunk

Nagyobb a változás, mint gondolnánk.
Tévé és online együttes mérése – a lehetetlen küldetés?

Tévé és online együttes mérése – a lehetetlen küldetés?

A tévés mérésekről bő egy évtizede még azt gondoltuk, hogy a világunk fő mozgatórugói.
Szórakozom, tehát vagyok! A figyelemgazdaság újrafelosztása

Szórakozom, tehát vagyok! A figyelemgazdaság újrafelosztása

Tisztelt olvasó, az alábbi cikk a szeptember 17-én megrendezésre kerülő webinárium tartalmi ismertetője.
″Pályázat jövendő megmondóknak” - Mondd meg Te, milyen jövőt szeretnél a szakmádban és Te mit teszel érte?

″Pályázat jövendő megmondóknak” - Mondd meg Te, milyen jövőt szeretnél a szakmádban és Te mit teszel érte?

A 2020-as Internet Hungary konferencia “Előadói pályázatot” hirdet 35 év alatti fiatal szakembereknek számára. A pályázat tárgya és témája: Fiatalok a jövő média-, marketing- és kommunikációs világáról a fenntartható gazdaság és a szép élet reményében.
Így lehetséges eljutni az emberekhez 124 milliószor 10 nap alatt

Így lehetséges eljutni az emberekhez 124 milliószor 10 nap alatt

Soha nem látott gyorsasággal szólították meg a magyar netezők millióit a “Távozó indexesek”.
Reboot Hungary összefoglaló: Reklám, marketing, kommunikáció: hogyan alakulnak át az élmény elvárások, hogyan működik a jövő ügynöksége?

Reboot Hungary összefoglaló: Reklám, marketing, kommunikáció: hogyan alakulnak át az élmény elvárások, hogyan működik a jövő ügynöksége?

Összefoglaló a Reboot Hungary webináriumról.
A sajtótájékoztató jövője - vírustól függetlenül és függően

A sajtótájékoztató jövője - vírustól függetlenül és függően

Az elmúlt hónapok történései a műfaj további átgondolását teszik szükségessé.
1/115