Média 1. oldal

Kell-e nekünk egyességes médiamérés? A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/V. rész

Kell-e nekünk egyességes médiamérés? A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/V. rész

Az egyes médiatípusokat eltérő módszerekkel, mintákkal, adatközlési gyakorisággal mérik. De jelent-e ezt problémát a gyakorlatban?
Rádiós mérés Magyarországon: egységesen hatékonyabb. A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/III. rész

Rádiós mérés Magyarországon: egységesen hatékonyabb. A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/III. rész

A hazai rádiós piac az elmúlt évtizedekben nagyon változatos fejlődési utat járt be, amit a mérések is követtek.
Tévés mérés: több csatorna, több felület, új megoldások. V/II. rész

Tévés mérés: több csatorna, több felület, új megoldások. V/II. rész

Nagy tévék nagy mérése, kis tévék panel gondja. A televíziós fogyasztásmérés hétköznapjai, hétköznapi kérdésekkel és megoldásokkal.
A tévés közönségmérés három évtizede Magyarországon

A tévés közönségmérés három évtizede Magyarországon

Mérés nélkül reklámért fizetni ma már egyszerűen elképzelhetetlen. A hirdetések automatikus és digitális mérése azonban a tévével kezdődik.
A hagyományos lesz az új média?

A hagyományos lesz az új média?

Mindenkinek érdemes fejest ugrania a technológiai újításokba, hogy a kevésbé techbarát célcsoportok könnyebben átvehessék az újdonságokat.
Az online média mérése előtt is vannak kihívások. A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/IV. rész

Az online média mérése előtt is vannak kihívások. A médiafogyasztás mérésének cikksorozata V/IV. rész

Sokkal többről szól az online közönségmérés, mint hogy megszámoljuk, kik és mennyien kattintottak egy-egy portál cikkeire. Míg a közönségmérés egységes és jól bejáratott, a hirdetések hatékonyságát mérő adserverek nagyon eltérően működnek, és ebben is lenne lehetőség az egységesedésre.
Leginkább az okostelefonról olvassák a híreket a fogyasztók, ott lehet őket elérni a legszemélyesebben

Leginkább az okostelefonról olvassák a híreket a fogyasztók, ott lehet őket elérni a legszemélyesebben

Lengyel Zoltán előadásában arra hívta fel a figyelmet, hogy oda kell menni, ahol a fogyasztók vannak: a tévék előtt ülnek, social csatornán vannak. A legszemélyesebben a mobiltelefonokon vannak, tehát oda kell elsődlegesen fókuszálni a figyelmet.
Ritmust nem, de címet adnak az algoritmusok

Ritmust nem, de címet adnak az algoritmusok

Szekeres Péter, a Neticle alapítója arról tartott előadás, hogy miként fogalmazhatunk meg egy jó címet vagy tartalmat az algoritmusok segítségével.
TikTok-videóra cserélhetik az önéletrajzokat?

TikTok-videóra cserélhetik az önéletrajzokat?

A TikTok elindította a saját állásportálját, amelyen keresztül összehozhatják a munkaadókat és a leendő munkavállalókat.
Jönnek a reklámok a Netflixre?

Jönnek a reklámok a Netflixre?

A Netflix üzleti stratégiája sikeresnek mondható: elfogadható összeg fejében mentesül a felhasználó a reklámoktól. Azonban vannak, akik szerint hosszú távon nem lesz követhető ez a modell.
1/171