Pécsi Ferenc

Pécsi Ferenc

Pécsi Ferenc

Bemutatkozás

Pécsi Ferenc – ContentPlus
Tartalmassá teszem ügyfeleim életét. Segítek megtervezni, megvalósítani és terjeszteni a marketinget és az értékesítést támogató tartalmakat.

Lassan 20 éve foglalkoztat, miképpen vihetők át legjobban az üzenetek a digitális közegben. Foglalkoztam tartalomfejlesztéssel, tartalommenedzsmenttel, közösségi kommunikációval, belső kommunikációval. Az évtized elején végül a tartalommarketingben találtam meg azt a megközelítést, ami mindezeket a módszereket, eszközöket, szemléletet összefogja.

Pécsi Ferenc kapcsolódó cikkei

Karantén: ideális idő a B2B tartalommarketing elindításához

Karantén: ideális idő a B2B tartalommarketing elindításához

Mi működik a B2B marketingben és mi nem? Pécsi Ferenc, a ContentPlus digitális ügynökség tartalomfejlesztési vezetője leírta nekünk.
Szakmai háttér – (Miért kell neked a LinkedIn 9.)

Szakmai háttér – (Miért kell neked a LinkedIn 9.)

Remélem, az elmúlt héten mindenki elkészítette saját profilján az összegzést, így tovább haladhatunk a profilkészítés (szerintem) egyszerűbb részei felé.
A profilkészítés alapjai – (Miért kell neked LinkedIn 6.)

A profilkészítés alapjai – (Miért kell neked LinkedIn 6.)

Miután sikerült túlesned a regisztráció nehézségein és megadtad az alapadataidat is, végre hozzáláthatsz linkedines léted alapjainak a lerakásához, szakmai profilod elkészítéséhez.
Lépj be! - (Miért kell neked a Linkedin 4.)

Lépj be! - (Miért kell neked a Linkedin 4.)

A sorozat eddigi részeiben arról beszéltem, miért is van szükség egy újabb hálózatra, mi is a LinkedIn lényege és mi is különbözteti az meg a többi közösségi hálózattól. Remélem, most már mindenki türelmetlenül várja, hogy végre be is léphessen.
A kapcsolatépítés alapjai – Miért kell neked a LinkedIn ( 2. rész)

A kapcsolatépítés alapjai – Miért kell neked a LinkedIn ( 2. rész)

Remélem, hogy a sorozat első részében sikerült mindenkit meggyőznöm arról, hogy a LinkedIn nem álláskereső portál és nem egy statikus „ki kicsoda” gyűjtemény, hanem olyan összetett üzleti platform, ami nagyon sokoldalúan használható. Most beszéljünk a kapcsolatépítésről, hiszen ez minden üzleti tevékenység alapja.
A munka jövője – Dolgozz saját eszközöddel! III.rész

A munka jövője – Dolgozz saját eszközöddel! III.rész

Saját informatikai eszközöket használni a munkahelyen? Néhány éve még a gondolattól is infarktust kapott volna bármelyik IT vezető. Ma leginkább csak a megfelelő szabályzatok kialakítására és a megfelelő biztonsági előírások betartatása figyel.
A munka jövője I. rész

A munka jövője I. rész

Hogyan fogunk dolgozni néhány év múlva? Milyen kihívásoknak kell megfelelniük a munkahelyeknek, akik a jövő generációját szeretnék foglalkoztatni?
Szakmai háttér – (Miért kell neked a LinkedIn 9.)

Szakmai háttér – (Miért kell neked a LinkedIn 9.)

Remélem, az elmúlt héten mindenki elkészítette saját profilján az összegzést, így tovább haladhatunk a profilkészítés (szerintem) egyszerűbb részei felé.
Mutatkozz be! -  (Miért kell neked a LinkedIn 7.)

Mutatkozz be! - (Miért kell neked a LinkedIn 7.)

Az előző részt ott fejeztük be, hogy megnyitottad a profiloldalt és megfelelő formátumban felírtad a tetejére a neved. A mostani részben végre elkezdheted az érdem profilkészítést. (Ne remegjen a kezed, minden, amit most beírsz később bármikor megváltoztatható.)
Berendezkedés a LinkedInen – (Miért kell neked a LinkedIn 5.)

Berendezkedés a LinkedInen – (Miért kell neked a LinkedIn 5.)

A sorozat előző részeiben a LinkedIn működésének alapelveiről, a LinkedIn és a többi közösségi hálózat különbségéről beszélgettünk, majd a legutóbbi részben végre sor került a regisztrációra és a belépésre is. Sok felhasználó ilyenkor jön rá, hogy fogalma sincs, mit is kellene csinálnia. Ebben a részben erre a kérdésre adunk választ.
A LinkedIn és a többi közösségi hálózat – (Miért kell neked a LinkedIn 3.)

A LinkedIn és a többi közösségi hálózat – (Miért kell neked a LinkedIn 3.)

Amikor a LinkedIn kerül szóba, sokan azonnal azzal hárítanak, hogy használják már a Facebookot (esetleg a Twittert, vagy a Google Plust), nem kell nekik egy újabb hálózat. Bár akadnak hasonlóságok, a LinkedIn alapvetően különbözik a többiektől. Ez érthető is, hiszen másra való.
Miért kell neked a LinkedIn? (I.rész)

Miért kell neked a LinkedIn? (I.rész)

Bevallom, amikor 2006. január 13-án regisztráltam a LinkedInre, nem sokat gondolkodtam azon, mit is akarok kezdeni ezen a hálózaton. Akkor már fenn voltam az iWiW-en, a Facebookon, teljesen feleslegesnek tűnt, hogy egy újabb platformon kapcsolódjak ugyanahhoz a néhány tucat „geek” ismerősömhöz, akikhez már máshol is kapcsolódok. Kitöltöttem (természetesen ékes angol nyelven) valamennyire az adatlapom, azután vártam.
A munka jövője – A lényeg az együttműködés II.rész

A munka jövője – A lényeg az együttműködés II.rész

A fiatalok, akik a Facebook, a chat, a hálózatos játékok mellett nőttek fel természetesen viszik magukkal munkahelyükre kommunikációs kultúrájukat.