A Számlázz.hu-nál 60%-os a fizetési kérelmek elfogadásának aránya, hamarosan elérhető lesz a vállalkozások közötti payment opció is.
Az idei évtől a MindMiners Collective látja el Magyarország meghatározó élelmiszeripari cége, az Eisberg kommunikációs és PR ügynökségi teendőit. A három éve alakult, a kommunikációra stratégiai területként tekintő, régiós piacon is aktív tanácsadó csapat ügyfelei-partnerei között olyan brandek szerepelnek, mint a Richter Gedeon Nyrt., az OTP Csoporthoz tartozó PortfoLion, a Kulcs-Soft, vagy a Publicis Groupe Hungary, illetve annak regionális társszervezete, a Publicis Le Pont.
Szakmai partnerként és szponzorként támogatja Magyarország egyik legjelentősebb fintech cége, a Számlázz.hu a Luca Pacioli Középiskolás Versenyt, amelynek célja fiatalok számviteli, pénzügyi és adózási ismereteinek fejlesztése. A megmérettetésben a Kárpát-medencében tanuló magyar középiskolások vehetnek részt, ám nemcsak a versenyzőket, hanem a felkészítő tanárokat és a legtöbb diákot delegáló iskolát is díjazzák.
Fontos időpont közeleg: április 12-e az átalányadózó vállalkozók első negyedéves adó- és járulékbevallásának időpontja. A Számlázz.hu rendszerét jelenleg több, mint 120 ezer átalányadózó vállalkozó használja, ők 2023-ban nem kevesebb, mint 7,5 millió bizonylatot (számlát és nyugtát) állítottak ki, több mint bruttó 600 milliárd forint értékben. A KATA törvény 2022. októberi módosítása az átalányadózók számának megugrásához vezetett: ezt követően több, mint 40 ezerrel nőtt az átalányadózást választó vállalkozók száma a Számlázz.hu-nál.
Magyar nyelven is hozzáférhetővé teszi befektetési platformját a Lightyear, amely robbanásszerű növekedést produkált magyarországi működésének első évében. Az egyszerű, alacsony költségű befektetési lehetőségeket kínáló pénzügyi startup további innovatív befektetési termékekkel, például modellportfóliókkal szeretné még hatékonyabbá és vonzóbbá tenni a megtakarítások kezelését a magyar befektetőknek is.
”Mit jelent a marketing mostanság, a polikrízis korában? Milyen válaszokat ad a kor kihívásaira egy tapasztalt marketinges? Ezekre a kérdésekre és sok másra is választ kapunk a soron lévő podcastben, amelyben Lengyel Zoltánnal beszélgetek.
Malacperselyben gyűlő aprópénz, farmerzsebben maradt ezresek és az autós kávétartó rekeszben megbújó örök száz forintos a bevásárló kocsikhoz: a készpénz az életünk része, nap mint nap találkozunk vele valamilyen formában, még ha a nagyobb kifizetéseinket sokszor inkább kártyával intézzük is. Egyre közelebb jutunk ugyanakkor egy ropogós bankóktól mentes korszakhoz, a kérdés pedig, hogy felkészültünk-e rá? Erről tanácskoztak szakemberek a Felelős Fintech Tartalmak nevű pályázat díjkiosztóján tartott kerekasztal-beszélgetésen a budapesti V30 Rendezvényközpontban március 20-án.
A mesterséges intelligencia már érzékelhetően jelentős hatással bír az IT munkaerőpiacra is, így számos változást hozhat magával az idei évben. Bizonyos munkakörök továbbra is keresettek maradnak, összességében azonban csökkenő tendencia figyelhető meg az IT szakemberek foglalkoztatása iránt - a költségcsökkentés és az AI megjelenése átrendeződést hozhat a piacon.
Miközben részvényekből az európai átlagnál kevesebbet tartanak a Lightyear magyarországi ügyfelei, a tőzsdén kereskedett befektetési alapok (ETF-ek) vásárlásában aktívabbak azoknál – derül ki az egyszerű, alacsony költségű befektetési lehetőségeket kínáló pénzügyi startup friss statisztikáiból. Ezekből az is kiolvasható, hogy – szintén a többi európai országgal összehasonlítva – a magyarok egyre többet fektetnek be az amerikai technológiai szektorba.
Kiderült, hogy kik nyerték a Felelős Fintech Tartalmakért pályázat elismeréseit. A kezdeményezést a Számlázz.hu és a Péntech hívta életre, hogy díjazza azon újságírók munkáját, akik sokat tesznek a hazai fintech tudatosság növeléséért, a lakosság és a vállalkozói világ edukációjáért.