Marketing a polikrízis korában - Podcastajánló

Marketing a polikrízis korában - Podcastajánló
”Mit jelent a marketing mostanság, a polikrízis korában? Milyen válaszokat ad a kor kihívásaira egy tapasztalt marketinges? Ezekre a kérdésekre és sok másra is választ kapunk a soron lévő podcastben, amelyben Lengyel Zoltánnal beszélgetek.

Lengyel Zoltán több mint 20 évet töltött el vezetőként marketing területen a kis fintech cégektől a globális nagyvállalatig különféle marketing és kommunikációs csapatok élén, így sok mindent megtapasztalt a terület működésével, kihívásaival kapcsolatban. Fő szakmai érdeklődési köre a hatékony marketingkommunikáció valamint a marketing innovációk átültetése a gyakorlatba. A jelen kor szakmai kérdései közül a legizgalmasabb kérdésnek a mesterséges intelligencia marketing alkalmazhatóságát tartja, de beszélgetünk arról is, hogy a jelenkor turbulenciái, új lehetőségei valamint a fogyasztói társadalom lassulása nem mindennapi kihívás elé állítják a marketinges szakmát és a marketing vezetőit.

Zoltán amúgy büszke férj és apa, egy 8 éves kisfiú édesapja. Érdekli minden, ami megy, gurul, repül - feltöltődést a motorozásban és a világ felfedezésében talál.”

Jó hallgatódzást kívánok!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

Producer, konferenciaszervező, álmodozó.Életpálya évszámokban, utána meg a sztori1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 …