Lengyel Zoltán több mint 20 évet töltött el vezetőként marketing területen a kis fintech cégektől a globális nagyvállalatig különféle marketing és kommunikációs csapatok élén, így sok mindent megtapasztalt a terület működésével, kihívásaival kapcsolatban. Fő szakmai érdeklődési köre a hatékony marketingkommunikáció valamint a marketing innovációk átültetése a gyakorlatba. A jelen kor szakmai kérdései közül a legizgalmasabb kérdésnek a mesterséges intelligencia marketing alkalmazhatóságát tartja, de beszélgetünk arról is, hogy a jelenkor turbulenciái, új lehetőségei valamint a fogyasztói társadalom lassulása nem mindennapi kihívás elé állítják a marketinges szakmát és a marketing vezetőit.
Zoltán amúgy büszke férj és apa, egy 8 éves kisfiú édesapja. Érdekli minden, ami megy, gurul, repül - feltöltődést a motorozásban és a világ felfedezésében talál.”
Jó hallgatódzást kívánok!
Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!