Keresett szöveg: "employer branding"

A MindMiners lett az Eisberg PR partnere

Az idei évtől a MindMiners Collective látja el Magyarország meghatározó élelmiszeripari cége, az Eisberg kommunikációs és PR ügynökségi teendőit. A három éve alakult, a kommunikációra stratégiai területként tekintő, régiós piacon is aktív tanácsadó csapat ügyfelei-partnerei között olyan brandek szerepelnek, mint a Richter Gedeon Nyrt., az OTP Csoporthoz tartozó PortfoLion, a Kulcs-Soft, vagy a Publicis Groupe Hungary, illetve annak regionális társszervezete, a Publicis Le Pont.

Magyar employer branding ügynökség a nemzetközi Best Employer Brand Awards Adria zsűritagjai között

Idén is megrendezik az Adria régió legrangosabb employer branding versenyét, a Best Employer Brand Awards Adria-t. A verseny célja, hogy elismerje és ösztönözze a vállalatokat a munkáltatói márkaépítésben tett erőfeszítéseikért az Adria régióban.

Igazolási hullám a Mediatornál

Valódi igazolási hullám zajlott HR-fronton a független, full-service ügynökség háza táján az elmúlt hónapokban. A 2022-es eredményei alapján az ország legnagyobb ügynökségének számító Mediatorhoz szinte minden területre érkeztek új kollégák.

Dübörög a munkaerőhiány 2023-ban: A hatékony toborzás mentheti meg a cégeket

Magyarországon dübörög a munkaerőhiány, jelenleg 80-100.000 a betöltetlen állás, így a hatékony toborzásnak kulcsfontosságú szerepe van a vállalatok számára. A helyzetet tovább árnyalja, hogy jelenleg mintegy 200-300 ezer ember szerepel az inaktív munkanélküliek csoportjában: ők nyugdíjasok és 25 év alatti fiatalok. Közel 60 ezer főt pedig a külföldi munkavállalók csoportja tesz ki. A megfelelő célcsoportok pontos felmérése és a hatékony kommunikáció segítségével a toborzásnak képesnek kell lennie megszólítani és elérni az összes releváns jelöltet, hogy a vállalatok erős és elkötelezett csapatot állíthassanak össze a sikeres működés érdekében.

Mesterséges intelligencia segítségével készített employer branding kampányt a Continental Magyarország számára a Hello Agency

Új irányt adott 2023-as employer branding kampányának a Continental Magyarország: a munkatársak minél mélyebb bevonása mellett a technológiai újdonságoknak is nagyobb szerepet kívántak adni. Így kezdődött a kampánytervezés, amelyben a kommunikációs területen és az ügynökségen kívül tizenkét telephelyről, közel harminc munkavállaló vett részt, és beszélt arról, miért szeretik a céget. A generatív MI pedig képekbe öntötte a szavakat.

„Olyan erővel bír egy marketingesnek a kommunikációs fegyvertára, ami tömegeket tud megmozgatni”

A Warm Up Talks podcastsorozat a Lounge Group és a Magyar Marketing Szövetség közös produkciója, amelyben a legfontosabb hazai marketing szakemberekkel beszélgetnek a szakmai tendenciáiról. A listáról természetesen nem hiányozhatott Bujáki Zsolt, a Porsche Hungaria kommunikációs igazgatójának neve sem, aki az autópiac jelenlegi befékezésén túl, többek között a marketing átalakulásáról beszélt.

Az emberi viselkedés mesterei – új szak indul a METU-n

A nagy techóriásoktól kezdve a startupokon át a vezető gyártóvállalatokig alkalmazzák a viselkedéstudományt, a viselkedéstervezést, amely segít megérteni és befolyásolni az emberek viselkedését. Arra keresi a választ, hogy miért csinálunk vagy épp nem csinálunk valamit.

Egymillió eurós tőkeinjekciót kapott a Munkahelyeink.hu karrierportál

Egymillió euró értékű befektetést kapott a Munkahelyeink.hu munkavállalói és munkáltatói portált is üzemeltető nemzetközi WhereWeWork.com karrierportál hálózat. A vállalat a beruházást mesterséges intelligencia és gépi tanulási algoritmusainak továbbfejlesztésére, valamint újabb piacokon történő terjeszkedésre fogja fordítani.

Diákmunkásokkal csökkenthetik költségeiket a vállalatok

A jelenlegi gazdasági recesszió idején minden vállalatnak jobban oda kell figyelnie a költségeire, és ez alól nem kivétel a munkaerő-költség sem. Főleg, mivel sokszor ez az egyik legnagyobb kiadás a kis- és középvállalatok életében. A diákmunkások alkalmazása – akár átmeneti időszakra – esetükben jelentős segítséget jelenthet.

Mérhetővé teszi a Ringier a nők szakértői megjelenését a médiában

A Ringier Hungary kiadó szakembereivel beszélgettünk arról, hogy milyen szerepe van a médiavállalatoknak abban, hogy nők és férfiak egyenlőbb lehetőségek mentén érvényesülhessenek - akár a médiában nyilatkozó szakemberként, akár munkavállalóként.

1/14