Keresett szöveg: "employer branding"

Az Influence Media nyerte a Lufthansa Systems Hungária kommunikációs tenderét

Az Influence Media integrált kommunikációs ügynökség nyerte el a Lufthansa Systems Hungária légiközlekedési informatikai vállalat meghívásos, többfordulós, vállalati kommunikációs és employer branding feladatokra kiírt tenderét. Az együttműködés az idei év elején indult.

Meghívásos tenderen választott PR-ügynökséget a Yettel

2020 óta először írt ki PR-kommunikációs tendert a Yettel Magyarország. Az meghívott ügynökségek közül, három fordulót követően eddigi partnerét, a Noguchit választotta nyertesnek a vállalat.

″Túl kell lépnünk a versenyképes fizetés ígéretén, vagy a Z-generáció páros lábbal rúgja ránk az ajtót″

A fiatalabb generációkat megnyerő új munkaerőpiaci stratégiák fontosságát hangsúlyozta Mekkora hazugság már a versenyképes fizetés című előadásán Balog Adrienn, a Vermis Production digitális ügynökség ügyfélszolgálati igazgatója az idei Digital-Media Hungary konferencián, április 24-én. A szakember szerint régimódi hívószavakkal próbálunk új munkaerőt toborozni, ám ez a Z-generáció számára már nem lesz elég, ha pedig nem változtatunk, hatalmas problémákkal nézünk majd szembe a humán erőforrás terén.

Kutatás: ez a baja a munkavállalóknak a hazai SSC-szektorral

A 25 legnagyobb hazai SSC-t üzemeltető cég munkavállalóinak véleményét vizsgálta az online fórumokon az elmúlt egy évben a Follow The Yellow Communications csapata, a Neticle médiaelemző cég együttműködésével. A felmérés eredményeiből választ is adnak, hogy milyen lépésekre lenne szükségük a cégeknek, hogy vonzóvá tegyék magukat a munkavállalók szemében.

A mesterséges intelligencia elmúlt 10 éve, a mesterséges intelligencia felépítése

Nem vagyok adattudós, nem vagyok fejlesztő és koránt sem vagyok AI szakértő. Egy olyan szakember vagyok, aki tudja, hogy folyamatosan képben kell lenni és tanulni, hogy lépést tudjunk tartani a trendekkel, de főleg az új eszközökkel. Ehhez pedig elengedhetetlen, hogy olyan szakterületekbe is bele lássunk kicsit, ami amúgy távol áll a szakmánktól. Így volt ez annó az értékesítés kapcsán a sales területtel, aztán az employer branding okán a HR-el, és most a technológia rohamos fejlődése miatt a programozással is. Nem kell tudnunk egyik esetben sem profin eladnunk, vagy toboroznunk, vagy akár kódot írnunk, de tudnunk kell, hogy mi hogyan működik. Érteni kell a logikáját. Ezt a logikát igyekszem most bemutatni és körbe járni a mesterséges intelligencia kapcsán.

A MindMiners lett az Eisberg PR partnere

Az idei évtől a MindMiners Collective látja el Magyarország meghatározó élelmiszeripari cége, az Eisberg kommunikációs és PR ügynökségi teendőit. A három éve alakult, a kommunikációra stratégiai területként tekintő, régiós piacon is aktív tanácsadó csapat ügyfelei-partnerei között olyan brandek szerepelnek, mint a Richter Gedeon Nyrt., az OTP Csoporthoz tartozó PortfoLion, a Kulcs-Soft, vagy a Publicis Groupe Hungary, illetve annak regionális társszervezete, a Publicis Le Pont.

Magyar employer branding ügynökség a nemzetközi Best Employer Brand Awards Adria zsűritagjai között

Idén is megrendezik az Adria régió legrangosabb employer branding versenyét, a Best Employer Brand Awards Adria-t. A verseny célja, hogy elismerje és ösztönözze a vállalatokat a munkáltatói márkaépítésben tett erőfeszítéseikért az Adria régióban.

Igazolási hullám a Mediatornál

Valódi igazolási hullám zajlott HR-fronton a független, full-service ügynökség háza táján az elmúlt hónapokban. A 2022-es eredményei alapján az ország legnagyobb ügynökségének számító Mediatorhoz szinte minden területre érkeztek új kollégák.

Dübörög a munkaerőhiány 2023-ban: A hatékony toborzás mentheti meg a cégeket

Magyarországon dübörög a munkaerőhiány, jelenleg 80-100.000 a betöltetlen állás, így a hatékony toborzásnak kulcsfontosságú szerepe van a vállalatok számára. A helyzetet tovább árnyalja, hogy jelenleg mintegy 200-300 ezer ember szerepel az inaktív munkanélküliek csoportjában: ők nyugdíjasok és 25 év alatti fiatalok. Közel 60 ezer főt pedig a külföldi munkavállalók csoportja tesz ki. A megfelelő célcsoportok pontos felmérése és a hatékony kommunikáció segítségével a toborzásnak képesnek kell lennie megszólítani és elérni az összes releváns jelöltet, hogy a vállalatok erős és elkötelezett csapatot állíthassanak össze a sikeres működés érdekében.

Mesterséges intelligencia segítségével készített employer branding kampányt a Continental Magyarország számára a Hello Agency

Új irányt adott 2023-as employer branding kampányának a Continental Magyarország: a munkatársak minél mélyebb bevonása mellett a technológiai újdonságoknak is nagyobb szerepet kívántak adni. Így kezdődött a kampánytervezés, amelyben a kommunikációs területen és az ügynökségen kívül tizenkét telephelyről, közel harminc munkavállaló vett részt, és beszélt arról, miért szeretik a céget. A generatív MI pedig képekbe öntötte a szavakat.

1/15