A jelenlegi gazdasági recesszió idején minden vállalatnak jobban oda kell figyelnie a költségeire, és ez alól nem kivétel a munkaerő-költség sem. Főleg, mivel sokszor ez az egyik legnagyobb kiadás a kis- és középvállalatok életében. A diákmunkások alkalmazása – akár átmeneti időszakra – esetükben jelentős segítséget jelenthet.
A Ringier Hungary kiadó szakembereivel beszélgettünk arról, hogy milyen szerepe van a médiavállalatoknak abban, hogy nők és férfiak egyenlőbb lehetőségek mentén érvényesülhessenek - akár a médiában nyilatkozó szakemberként, akár munkavállalóként.
A Rossmann és az Artificial Group friss együttműködésének első megvalósult projektje egy employer branding videó, ami görbe tükröt állít a mondvacsinált munkahelyi előnyöknek.
Az irodapiacon a dolgozói élmény mellett egyértelműen az energiahatékonyság lett a legfontosabb szempont, amely párosul a közösségi terek felértékelődésével. Az elmúlt időszak változásaira reagálva az irodák a fenntarthatóságra törekednek, emellett a posztcovid időszakban megerősödött kényelmi funkciók uralják a munkatereket. Április 27-én a Várkert Bazárban 12 kategóriában hirdették ki a győzteseket Az Év Irodája versenyen, ahol hagyományosan az irodákat, az irodaházakat, a közösségi tereket és az év belsőépítész cégét díjazták.
A Profession.hu Magyarország leglátogatottabb állásportáljaként folyamatosan kutatja az álláshirdetések megjelenésének a leghatékonyabb módját, mind tartalmi elemek, mind nyelvezet tekintetében. A témában gyakran megszólalnak a cég szakértői a sajtóban és konferenciákon egyaránt. Ezúttal a vállalat saját, megújult felülete válik ennek platformjává, amihez a hirdetések és tartalmak a kutatások eredményeinek figyelembevételével készülnek.
Elmúltak már azok az idők, amikor szakemberek tucatjai várták izgatottan a telefoncsörgést, hátha munkát ajánl valaki számukra. Hatalmasat fordult a világ, ma a cégek vezetői azok, akik mindent megadnának olyan kollégákért, akik erősítenék a csapatot mind szakmai, mind pedig emberi értelemben. És ez ma nehezebb, mint korábban bármikor.
Tizenhetedik alkalommal rendezték meg a magyar bankszektor legrangosabb versenyét, a Mastercard – Év Bankját. Az idei év egyik legnagyobb újdonságaként a szervezők meghirdették „Az év újgenerációs fizetési megoldása” kategóriát, így már nem csak bankok, hanem a szektor erőviszonyait alaposan megváltoztató fintech-ek és más pénzügyi szolgáltatók is nevezhettek.
A megélhetési költségek növekedése mobilabbá tette a munkavállalókat országon belül is.
Többkörös, meghívásos tenderen választotta ki új ügynökségét a Pizza Me. A kreatív-, digitális-, social média-, PR-, illetve employer branding feladatokra kiterjedő megbízást a Dentsu Creative nyerte, így 2023. január elsejétől az ügynökség felel a márka teljes kommunikációjáért.
2023. januártól Dénes Attilát nevezte ki az SAP magyarországi vezetősége a marketing vezetői feladatok ellátására. A szakember egy éve csatlakozott az üzleti informatikai megoldások vezető szoftvergyártójához, a kinevezést megelőzően kommunikációs vezetőként látta el feladatait a vállalatnál.