Erős Attila digitális szakértő több, mint 15 éve van jelen a hazai online iparágban. Pályáját az OMD Digital-nál kezdte, ahonnan már cégvezetői pozícióba érkezett egy kisebb, de full service …
Ki ne emlékezne az Angelina című egykori Fiesta slágerre? A dal nélkül közel 25 éve nem létezik buli, most pedig Erős és Spigiboy turbózta fel ezt a klasszikust.
Ki ne emlékezne az Angelina című egykori Fiesta slágerre? A dal nélkül közel 25 éve nem létezik buli, most pedig Erős és Spigiboy turbózta fel ezt a klasszikust.
Akik a 2000-es évek elején jártak szórakozni, minden bizonnyal azonnal dalra fakadnak vagy táncolni kezdenek, amikor megszólal a Groovehouse Hajnal című dala, aminek most Spigiboy, Erős Attila, Blackjack (Holló Zoltán) és Buyakee (Bulyáki Gyula) adtak új köntöst egy fantasztikus hangú énekesnővel.
Épp húsz évvel az első feldolgozás után nagy dobásra szánta el magát Erős Attila és Spiegelhalter László, azaz Spigiboy. A páros ugyanis újra feldolgozta az R-GO nagy sikerű klasszikusát, amivel 2004-ben már letarolták a hazai zeneporondot, az új verzióhoz pedig Sári Évit kérték fel közreműködőnek.
Az egyik legaktívabb és legismertebb hazai digitális szakember több, mint 12 év után távozott az IPG-Mediabrands, a Reprise és a Fastbridge digitális vezetői székéből. A Fastbridge-nél Erős Attila nevéhez fűződött a cégcsoport komplex digitális szolgáltatásainak (kreatív, média, adat és performance) felépítése, amely tudásra kifejezetten számítanak a Dot-nál is, ahol érkezésének egyik fő célja épp az, hogy „a meglévő széles szolgáltatási portfóliót hatékonyabban lehessen a hirdetőink előnyére fordítva még jobban integrálni és fejleszteni” – jelentette ki Kassitzky Attila a Dot Creative Kft. tulajdonos ügyvezetője.
A Mediabrands vezetői előléptetéseket és megváltozott menedzsment struktúrát jelentett be a további növekedés támogatása érdekében.
A hagyományos célcsoportok felett eljárt az idő, az emberek fogyasztási, életmód, attitűd és médiafogyasztási adatait együtt elemezve lehet pontosabba
A régiós országok mindegyike a magyar piac előtt jár a médiamérések minőségében és a cross-media mérésben, ezért érdemes tőlük tanulni – derült ki az Internet Hungary konferencia októberi fórumbeszélgetésén.
Tisztújító közgyűlést tartott a Digitális Közönségmérési Tanácsot (DKT) felügyelő Egységes Digitális Mérésért Egyesület (EDME). A régi-új elnökség mandátuma két évre szól. Az Egyesület tagsága emellett meghatározó hazai kiadóval bővült.