Keresett szöveg: "Erős Attila"

Erős Attila

Erős Attila

Erős Attila digitális szakértő több, mint 15 éve van jelen a hazai online iparágban. Pályáját az OMD Digital-nál kezdte, ahonnan már cégvezetői pozícióba érkezett egy kisebb, de full service …

A magyar popkultúra klasszikusa új köntösben: itt az új Angelina-klip

Ki ne emlékezne az Angelina című egykori Fiesta slágerre? A dal nélkül közel 25 éve nem létezik buli, most pedig Erős és Spigiboy turbózta fel ezt a klasszikust.

Negyed évszázados titokról rántotta le a leplet Csordás Tibi

Ki ne emlékezne az Angelina című egykori Fiesta slágerre? A dal nélkül közel 25 éve nem létezik buli, most pedig Erős és Spigiboy turbózta fel ezt a klasszikust.

Feldolgozták az ezredforduló egyik legtöbbet énekelt magyar dalát

Akik a 2000-es évek elején jártak szórakozni, minden bizonnyal azonnal dalra fakadnak vagy táncolni kezdenek, amikor megszólal a Groovehouse Hajnal című dala, aminek most Spigiboy, Erős Attila, Blackjack (Holló Zoltán) és Buyakee (Bulyáki Gyula) adtak új köntöst egy fantasztikus hangú énekesnővel.

Rég vártunk valamire: húsz év után visszatér a legendás R-GO sláger!

Épp húsz évvel az első feldolgozás után nagy dobásra szánta el magát Erős Attila és Spiegelhalter László, azaz Spigiboy. A páros ugyanis újra feldolgozta az R-GO nagy sikerű klasszikusát, amivel 2004-ben már letarolták a hazai zeneporondot, az új verzióhoz pedig Sári Évit kérték fel közreműködőnek.

A Dot Creative-nál folytatja Erős Attila

Az egyik legaktívabb és legismertebb hazai digitális szakember több, mint 12 év után távozott az IPG-Mediabrands, a Reprise és a Fastbridge digitális vezetői székéből. A Fastbridge-nél Erős Attila nevéhez fűződött a cégcsoport komplex digitális szolgáltatásainak (kreatív, média, adat és performance) felépítése, amely tudásra kifejezetten számítanak a Dot-nál is, ahol érkezésének egyik fő célja épp az, hogy „a meglévő széles szolgáltatási portfóliót hatékonyabban lehessen a hirdetőink előnyére fordítva még jobban integrálni és fejleszteni” – jelentette ki Kassitzky Attila a Dot Creative Kft. tulajdonos ügyvezetője.

Nink László lett az IPG Mediabrands Magyarország új vezérigazgatója

A Mediabrands vezetői előléptetéseket és megváltozott menedzsment struktúrát jelentett be a további növekedés támogatása érdekében.

Célcsoportból fogyasztó: helyes adatokkal, okos tervezéssel

A hagyományos célcsoportok felett eljárt az idő, az emberek fogyasztási, életmód, attitűd és médiafogyasztási adatait együtt elemezve lehet pontosabba

Jobb médiaméréssel sikeresebb lehet a globálisokkal szembeni küzdelem

A régiós országok mindegyike a magyar piac előtt jár a médiamérések minőségében és a cross-media mérésben, ezért érdemes tőlük tanulni – derült ki az Internet Hungary konferencia októberi fórumbeszélgetésén.

Változatlan elnökség és bővülés a digitális közönségmérést felügyelő egyesületnél

Tisztújító közgyűlést tartott a Digitális Közönségmérési Tanácsot (DKT) felügyelő Egységes Digitális Mérésért Egyesület (EDME). A régi-új elnökség mandátuma két évre szól. Az Egyesület tagsága emellett meghatározó hazai kiadóval bővült.

1/4