A Dot Creative-nál folytatja Erős Attila

A Dot Creative-nál folytatja Erős Attila
Az egyik legaktívabb és legismertebb hazai digitális szakember több, mint 12 év után távozott az IPG-Mediabrands, a Reprise és a Fastbridge digitális vezetői székéből. A Fastbridge-nél Erős Attila nevéhez fűződött a cégcsoport komplex digitális szolgáltatásainak (kreatív, média, adat és performance) felépítése, amely tudásra kifejezetten számítanak a Dot-nál is, ahol érkezésének egyik fő célja épp az, hogy „a meglévő széles szolgáltatási portfóliót hatékonyabban lehessen a hirdetőink előnyére fordítva még jobban integrálni és fejleszteni” – jelentette ki Kassitzky Attila a Dot Creative Kft. tulajdonos ügyvezetője.

Erős Attila kifejezetten aktív résztvevője a hazai digitális szakmai életnek. Alapító szereplője a hazai IAB-nak, de közel egy évtizeden keresztül töltött be vezető szerepet az Ügynökségi szövetségben (MAKSZ) előbb az online szekció elnökeként, majd a MAKSZ-on belüli átalakulás után az elnökség digitális tanácsadójaként, ahol a mai napig egyedülálló módon sikeresen indították be többek között a hazai egyetemekkel közösen a nappali tagozaton felvehető digitális képzést.

Ezen túlmenően nevéhez fűződik a hazai programmatic piac elindítása. 2014-ben az ő ötletére indulhatott el az első programmatic ügynökségi csapat hazai szakemberekkel (Cadreon CEE, mostani nevén Matterkind CEE) és a szervezésében jött létre 5 ország kiadóit támogatva az első kiadó oldali programmatic edukációs konferencia Budapesten 2014-ben. Az általa felügyelt hazai Cadreon/Matterkind több, mint 10 ország hirdetőit szolgálta ki a hazai szakemberekkel, ezzel rendkívül nagy lökést adva a magyar programmatic piacnak és szakember képzésnek.

Erős feladata – a média terület fejlesztése mellett – a már meglévő content-, design-, social- és performance media területek hatékonyságának növelése, illetve az online értékesítés csúcsra járatása lesz a Dot-nál.

Első lépéseként a performance média terület megerősítésébe kezdett, ahol sikeresen igazolták le a Vodafone korábbi Head of Biddable területét vezető Kamarás Dávid-ot. Dávid érkezésével egy ügynökségi- (korábban Fastbridge és Reprise Head of PPC) és hirdetői oldalon is tapasztalatot szerző szenior keresőmarketing és performance szakember csatlakozott a DOT-hoz Head of PPC pozícióban.

A pozíció kialakításával párhuzamosan a display hirdetési terület létrehozása is megtörtént, amelynek vezetését a korábbi Média Igazgató, Papp Zoltán tölti be (Head of Display & Programmatic).

„Még sok teendő áll előttünk, de Attila érkezésétől jelentős növekedést várok, amivel a Dot elfoglalhatja helyét a legjobb Performance ügynökségek között. Dávid, Zoli és Attila együttes tudása a legjobbak közé képes emelni a Dot-ot, amely sikerrel lehet képes bármilyen hirdetői igényt kielégíteni, ahogy teszi ezt például a Porsche Hungaria márkáin, amelynek teljeskörű digitális média megbízását a New Land Media-val közösen nyertük el” – fűzte hozzá Kassitzky Attila, a Dot Creative ügyvezetője.

Erős Attiláról:

Erős Attila digitális szakértő több, mint 15 éve van jelen a hazai online iparágban. Pályáját az OMD Digital-nál kezdte, ahonnan már cégvezetői pozícióba érkezett egy kisebb, de full service digital-reklámügynökséghez, a Forward Digital-hoz. Innen az út hasonlóan folytatódott, jellemzően digitális média- és kreatív szolgáltatások kiépítésével és azok minél integráltabb működtetésével foglalkozott. A Forward után az EURO RSCG, MPG - később Havas - digitális részlegeit indította el. 2010-től a Fastbridge cégvezetője egészen az 2023 áprilisáig. Ezen idő alatt a nagy digitális médiaügynökségből egy full service ügynökséget hozott létre, kreatív és content, ppc, kereső, performance szolgáltatásokkal. 2014-ben elindította a régió és hazánk első Programmatic ügynökségét, a Cadreon-t (ma a Kinesso-hoz tartozó Matterkind).

2019-től az IPG-Mediabrands CDO-ja (Chief Digital Officer) 2023 áprilisáig. Digitális vezetőként felelt a cégcsoport nagy médiaügynökségeinek (UM, Initiative) digitális szolgáltatásaiért, valamint a hazai Magna tagügynökségek árazásáért, beleértve a médiapartnerekkel történő éves ártárgyalásokat is.

A céges feladatain túl aktív szereplője a hazai reklámszakmai életnek. 2010-től IAB és MAKSZ tag, ahol több munkacsoportban is aktív (pl. IAB AdEx, MAKSZ elnökség, korábban online szekció elnök), kezdeményezője - Barnóth Zoltánnal és Kovács Nándival - az IAB-MAKSZ és a hazai felsőoktatási intézmények együttműködéséből született online marketing tárgynak (Corvinus és Külker). A Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ), Online szekciójának elnöke és a MAKSZ elnökségének tagja.

Kezdetektől elnökségi tagja a digitális közönségmérést szolgáltató DKT-nak.

A pesti közgázon pénzügy/befektetés- és kockázatelemző szakirányon (marketing-kommunikáció mellékszakirányon) végzett, emellett objektum orientált programozásból (ma divatosabb néven computer science) is diplomázott.

 

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!