Connected Fitness: már edzeni is figitálisan fogunk?

Connected Fitness: már edzeni is figitálisan fogunk?

Bár első hallásra úgy érezhetjük, a figitális fitnesz trendek távol állnak az e-commerce világától, ha kicsit belesünk a kulisszák mögé, láthatjuk, hogy a hagyományos webáruházak is sokat tanulhatnak sikereikből és bukásaikból.
Megalakul a Digitális Magyarország Ügynökség

Megalakul a Digitális Magyarország Ügynökség

A teljes állami informatikai rendszert és az ország digitális fejlesztését magába foglaló és irányító Digitális Magyarország Ügynökség cégszerű formában történő létrehozására és működtetésére kapott megbízást miniszteri biztosként Guller Zoltán, aki eddig a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatójaként tevékenykedett.
A digitalizáció pszichológiája, avagy szemléletformálás kifli-módra

A digitalizáció pszichológiája, avagy szemléletformálás kifli-módra

Immár 2 éve, hogy a cseh tulajdonú, online élelmiszer-rendelést bonyolító kifli.hu megkezdte működését Budapesten. Az eGrocery üzleti modell Magyarországon a COVID-19 világjárvány alatt teljesedett ki, erről és az élelmiszer e-kereskedelem hazai állapotáról beszélgettünk Klekner Péterrel, a magyarországi kifli.hu ügyvezető igazgatójával.
A Covid hatása a kkv-kra: immunisak lettek a digitalizációra

A Covid hatása a kkv-kra: immunisak lettek a digitalizációra

A koronavírus okozta kényszerdigitalizáció két éve sem volt elegendő ahhoz, hogy a távmunka, valamint a digitális kommunikációs és vállalati eszközök használata széles körben elterjedjen a magyar kis- és középvállalkozások között – derült ki a Digiméter 2022. tavaszi felméréséből.
A Covid hatása a kkv-kra: immunisak lettek a digitalizációra

A Covid hatása a kkv-kra: immunisak lettek a digitalizációra

A Digiméter 2022. tavaszi felmérése.
1/61