Keresett szöveg: "karácsony László"

Karácsony László

Karácsony László

­30. éve kezdtem. 10. éve az Atmédinál. Atmedia - Strategic and Marketing Director 2012- Mindshare - Digital Planner 2010 - 2011 Universal McCann - TV Buying Director 2005-2009 BMB Focus …

A rádió minden reachet megemel, a podcast pedig megkoronázza

A 2023-as Nielsen panelkutatás színes-szagos eredményeit mutatta be Karácsony László, az Atmedia stratégiai- és marketingigazgatója a Nagy Rádiós Napon. A különböző médiumok használatát felmérő kutatásból kiderül, hogy rádióval és podcasttel azok is megszólíthatók, akik keveset tévéznek, hazai médiamixszel ráadásul közel annyi embert érhetünk el, mint ha a globális platfromok valamelyikén hirdetnénk.

Átáll az RTL egy másik nézettségi mutatóra

Az RTL Magyarország úgy döntött, hogy 2022-től a nézettségi adatainak publikálásakor, illetve a belső elemzései elkészítésénél a közönségarány mutató esetében átáll az egyéb nagyképernyő használat (Other) nélküli, úgynevezett lineáris shr% értékre az eddig alkalmazott shr% érték helyett.

Az FMCG kiskereskedelem és a médiatípusok: minden médiatípushoz tartozik egy olyan főbevásárlói csoport, amely számára az kiemelten fontos - Atmedia / GFK kutatás és elemzés

Az Atmedia, a multimédiás kereskedőház és a GfK Hungária, a GfK háztartáspanel főbevásárlói csoportjainak médiahasználati szokásait vizsgálta.

Jövőre másképpen mérünk?! Tévé, rádió, online mérés egy kézből. Reboot Hungary összefoglaló és videó!

A médiatervezés és a reklámok hatékonyságának mérését is egyszerűbbé és hatékonyabbá teheti a Scores Group és a Gemius új, egymintából származó crossmedia médiafogyasztási kutatása. Az idei tesztidőszak után 2022-ben már élesben működik majd a rendszer.

Tévés mérés: több csatorna, több felület, új megoldások. V/II. rész

Nagy tévék nagy mérése, kis tévék panel gondja. A televíziós fogyasztásmérés hétköznapjai, hétköznapi kérdésekkel és megoldásokkal.

Médiafogyasztás a motivációk tükrében

Az Atmedia, a multimédiás kereskedőház és az Ipsos kutatása a különböző médiatípusokhoz kapcsolódó fogyasztói insightokról.

A koronavírus a reklám szerepét is megváltoztatta az emberek életében

Az Atmedia, a multimédiás kereskedőház az Ipsos segítségével kvalitatív kutatást végzett a reklámfogyasztásról 2020. április 14-17 között.

Elektronikai termékek kiskereskedelme: a tv reklám a leghatásosabb

Atmedia kutatás: a tévé reklámhatékonysága ebben a szektorban is megmutatkozik.

1/2