A Valmar legújabb slágerét néhány nap alatt majdnem egymillióan látták a Youtube-on.
A Samsung bemutatja a Galaxy S24, Galaxy S24+ és Galaxy S24 Ultra készülékeit, amelyek a Galaxy AI[iii],[iv] segítségével új mobilélményeket teremtenek. A Galaxy S széria történetében új korszak kezdődik, amely megváltoztathatja a mobileszközök használati lehetőségeit. A mesterséges intelligencia szinte minden területen gazdagítja a Galaxy S24 sorozat felhasználói élményét. Megkönnyíti a mindennapi kommunikációt, fokozhatja a kreatív lehetőségeket, a Galaxy ProVisual motorral új mércét állít fel a keresés terén, amellyel a Galaxy-tulajdonosok mostantól másképp fedezhetik fel az őket körülvevő világot.
Az étrendkiegészítőket, speciális élelmiszereket és sportruházatot gyártó és forgalmazó BioTechUSA a szokásos évindító óriásplakát kampány mellett “Legyen ez a legfittebb éved” szlogennel 3 x 21 napos kihívásra buzdítja követőit. Teszi ezt azért, hogy a sokak számára újévi fogadalomként tett életmódváltáshoz segítséget adjon, miközben végig szakértőként támogat a célok elérésében és a motiváció megtartásában.
A HONOR átfogó kutatást készített, amiből kiderül, hogy az európai polgárok mélyen elismerik a hétköznapi hősök munkáját, főleg a karácsonyi időszakban. A 8500 főt érintő kutatásban megkérdezettek fele gondolja azt, hogy a környezetüket és közösségüket önzetlenül szolgáló személyek több elismerést érdemelnének karácsonykor.
Egy új közösségi platform forradalmasíthatja a vásárlási lehetőségeinket. A segítségével nem csak élménnyé válik a bevásárlás az online térben, de olyan termékek is elérhetővé váltak, amelyekről eddig csak álmodtunk. A közösségi platformon ráadásul most milliókat osztanak szét a kezdéshez.
Már 49 országban van jelen egy új, egyre népszerűbb közösségi platform, mely közösségi vásárlással forradalmasítja vásárlási lehetőségeinket.
A magyarok 42 százaléka olvas valamilyen gyakorisággal nyomtatott könyvet, ez az érték e-könyvek esetén 11 százalék, míg az e-hangoskönyveknél 7 százalék – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) megbízásából készült kutatásból. A közösségi média, azon belül is kiemelten a Facebook, az Instagram és a TikTok nagy szerepet játszik egy-egy alkotó vagy kötet népszerűsítésében.
Gondolat kísérlet lenne? A fizetett hirdetéseket nem a megrendelők által várt hatékonyságjavítására, hanem az online tartalomfogyasztók idegesítésére használják egyre inkább a tech-platformok, hogy így gyűjtsenek egyre több előfizetőt?
Elkapta a rotavírus-fertőzést, ezért hagyta el váratlanul múlt vasárnap este a Sztárban sztár leszek! stúdióját Tóth Gabi - írja az Index.
Guld Ádám médiakutató szerint a Z generáció tagjai valóban nehéz helyzetben vannak. Az elmúlt húsz év, ami felnőtté válásukhoz kellett, nem kényeztette el őket. Nem csoda hát, hogy a jelenkor fiataljai feszültek, kiábrándultak és sokuknak nincs jövőképük. A mai fiatalok nem rosszabbak mint mások, csak zaklatottabbak. Hogy miért? Erre kerestük a választ a Pécsi Tudományegyetem docensével.