Immár egy éve annak, hogy a Toman Diet termékek nem csupán szalonokban, és néhány üzlet polcán érhetők el, de a teljes portfólió online értékesítés is elkezdődött a Toman Diet saját webshopján. Óriási mérföldkő ez a Toman Lifestyle vállalat, valamint alapító-tulajdonosa, Tomán Szabina számára is. Az életmódváltást segítő termékek forgalmazásával foglalkozó üzletasszonyt egyebek között arról kérdeztük, miért tette le a voksát az e-kereskedelem mellett és milyen tapasztalatokat szerzett az elmúlt egy évben. Mindemellett Szabina elmondta azt is, mi az oka annak, hogy az országban egyedüliként a Toman Diet webshopban - az online értékesítésben elért sikerek ellenére - a termékek magasabb áron érhetőek el, mint az offline értékesítési csatornákon.
Áprilisban a nőké a főszerep Budapest új kedvenc „nappalijában”, a Mammut I. Bevásárlóközpont 3. emeletén található Kollab by Mammut közösségi térben. A programsorozat nyitányaként HAPPY PERIODS címmel a szervező ARTEMIS női tech startup és a Mammut Bevásárlóközpont további partnerekkel együttműködésben adománygyűjtő kampányt hirdet április 4. és 30. között, mellyel a menstruációs szegénységben élő nők segítését tűzi célul. Emellett kerekasztal-beszélgetések, workshopok és kiállítások várják az érdeklődőket a nőket érintő innovációk, a női wellbeing, az „övön aluli” testrészek és a sokszor tabunak számító menstruáció témáiban.
A múlt és a jelen magyar lírájának értékeire, örökérvényűségére, emellett a hagyománytisztelet és -megújítás szimbiózisára hívja fel a figyelmet a nemzeti lottótársaság költészet napi kampánya. A hazai kultúra támogatásában élen járó Szerencsejáték Zrt. idén április 11-én is egy exkluzív, ingyenesen látogatható programmal készült a magyar líra legfontosabb ünnepére azzal a céllal, hogy ismertebbé tegye a hazai fiatal szerzőket és alkotásaikat.
A mesterséges intelligencia az emberiség utolsó, végzetes találmánya lesz, vagy egy új korszak hajnala? Kell-e tartanunk az olyan új technológiáktól mint a szintetikus biológia, a robotika és a kvantumszámítógép, amik az MI-vel kiegészülve egy új civilizációs hullámot indítanak el? Hogyan lehet minimalizálni ezek káros hatásait, miközben kiaknázzuk a bennük rejlő hatalmas lehetőségeket? Mustafa Suleyman és Michael Bhaskar könyve többek között ezekre a kérdésekre keresi és adja meg a választ.
Április 12-ig adhatják le grafikai pályázatukat, azok, akik részt szeretnének venni a Cup Revolution, a víz világnapja alkalmából indított VÍZió elnevezésű versenyén. A pályázat iránt nagy az érdeklődés, hiszen a nyertes alkotások rákerülhetnek a klubokban és rendezvényeken széles körben elérhető félliteres RevoCupokra. Magyarország elsőszámú újrahasználható pohár rendszere a pályázattal környezettudatosságra, a tudatos vízhasználatra és a tartós műanyagpoharak újrahasználatára szeretné ösztönözni a fiatalokat.
Több mint egy évtizedes fennállása óta a MOL Nagyon Balaton a hazai turizmus egyik legfontosabb védjegyévé vált. Az alapítók fontos feladatuknak tekintik, hogy a hazai és külföldi látogatók a sokszínű kulturális és gasztronómiai kínálat ismeretében szeressenek bele, látogassák meg és térjenek vissza a Balatonhoz. Gregory Porter Veszprémben, a Morcheeba Paloznakon, Jan Blomqvist Tihanyban, a Purple Disco Machine és Elderbrook Zamárdiban, a hazai művészek százai – Azahriah-tól Zoránig - pedig Kapolcstól Balatonfüreden és Keszthelyen át egészen Siófokig lesznek láthatók.
2024-ben is pályázati lehetőség indul azon szerkesztőségek és újságírók számára, akik olyan fontos társadalmi témákat hoznak napvilágra, amelyekre érdemes a nagyközönség figyelmét is ráirányítani. A 2003-ban indult díjat idén 20. alkalommal adják majd át, és ezúttal is olyan alkotásokkal lehet nevezni, amelyek videó, fotó vagy fotósorozat formájában mutatnak be társadalmi problémákat, valamint az azokra adott válaszokat, lehetséges megoldásokat. Idén egy új kategória szerint is ítél díjat a zsűri: a legjobb első pályázó díját olyan alkotó kapja, aki korábban még nem nevezett Hégető-díjra.
Újabb munkacsoport alakult az IAB Hungary kötelékében, amelynek célja, hogy az online kiskereskedelmi médiában érdekelt piaci szereplők között egységes, produktív kommunikáció indulhasson a területhez köthető információgyűjtéssel, kutatással, edukációval, sztenderdizálással és ajánlásokkal kapcsolatban.
Töretlen az érdeklődés az influenszerek iránt a kommunikációban, egyre több márka tervez velük olyan szektorokból is, ahol korábban nem volt jellemző, hogy a közösségi médiában hírnevet szerzett tartalomgyártókkal működjenek együtt. A képlet egyszerű, mindenki gyors és látványos eredményt, nagyobb láthatóságot, növekedést vár el az influenszerek bevonásától. Az elmúlt másfél-két évben azonban megváltoztak azok a kritériumok, amelyek az influenszer marketing sikerét jelentik. Arról, hogy pontosan mik a legújabb trendek ezen a területen, Hajagos Ritát, a Red Lemon Media ügyvezető partnerét kérdeztük.
Gőzerővel fejlesztik a cégek ügyfélszolgálati folyamataikat, így már átlagosan legalább négy különböző csatornán lehet elérni a nagy ügyfélforgalmat bonyolító magyar vállalatokat – állapította meg a KPMG friss magyarországi kutatásában. A különböző képességekkel rendelkező chatbotokat egyre több cég igyekszik mesterséges intelligenciával felruházni, ugyanakkor jelenleg a legnagyobb kihívás a vállalatoknak mégiscsak az, hogy saját belső működésüket optimalizálják. Nem elég ugyanis csupán az elérést biztosítani az ügyfélszolgálat felé, hanem valódi és gyors válaszokkal kell tudni előremozdítani az ügyfelek kéréseit, panaszait, érkezzen az bármely csatornán. Ráadásul mindezt függetlenül attól, hogy vállalaton belüli munkatárstól vagy külső ügyféltől, vásárlótól érkezik a kérés.