Keresett szöveg: "digitális transzformáció"

Saját AI-t kapnak a kis-és középvállalkozások

Végre a hazai kis-és középvállalkozások is haszonélvezői lehetnek az AI-forradalomnak: a fejlesztőkből, AI-szakértőkből, és reklámügynökségi szakemberekből álló Think AI csapata megtalálta annak a módját, hogyan teheti a vállalati folyamatok szerves részévé a mesterséges intelligenciát anélkül, hogy a kkv-knál bárkinek is promptolnia kellene hozzá.

Vállalati tech az AI-on túl: az optimalizálás és a kockázatkezelés kerülnek előtérbe idén

Miközben világszerte a nagyvállalatok közel 90%-a jelenleg is a digitális átállás útján halad, a (költség)hatékonyság növeléséhez fűzött remények nem feltétlenül válnak teljes mértékben valóra. Az érintett cégek saját bevallásuk szerint a várt bevételnövekedés 31%-át, míg a becsült költségmegtakarítás mindössze 25%-át érték el. 2024 emiatt az óvatos stratégiákról szólhat, és miközben még mindig a mesterséges intelligencia uralja a szakmai közbeszédet, az IT-vezetők az integrált belső platformokban, a felhőmegoldásokban, a szoftverellátási láncok 360 fokos védelmében, illetve a biztonsági fenyegetésekkel szembeni felkészülésben látják legfőbb feladatukat. A Stylers Academy a legfontosabb vállalati digitalizációs trendeket gyűjtötte most csokorba, ezzel is segítve a hazai cégek digitalizációs törekvéseit.

Digitális fronton erősít a hazai McDonald’s

Februártól három új ügynökségi partner támogatja az étteremlánc digitális marketing aktivitásait.

Digitális átállás: néha nem árt egyet hátra lépni

Szinte mindenki digitalizáción gondolkodik jelenleg, azonban nem biztos, hogy érdemes rögtön a legnagyobb ugrásra várni. Sokszor inkább a korábbi lemaradásokat kell behozni elsőként, aztán lehet sikeres digitális transzformációt végrehajtani – vélik a Deloitte szakértői.

Steigervald Krisztián generációkutató a Z-generációról: ″Ha ilyen munkaerő nem kell, nem lesz munkaerő″

A Z-generáció munkaerőpiachoz való általános hozzáállásáról, az életük digitalizáció általi befolyásoltságáról és az oktatás átalakulásáról beszélgettek szakemberek A jövő kompetenciái - A jövő oktatása című zártkörű konferencián Budapesten.

Együttműködési megállapodást kötött a Delta és az evosoft

Több hónapos előkészítés után írt alá együttműködési céllal szándéknyilatkozatot a Delta Systems Kft. és az evosoft Hungary Kft. Az elmúlt időszakban a legmodernebb platformok és dobozos rendszerek integrációját igénylő megoldásokon túl egyedi fejlesztéseket is magukban foglaló megrendelések egyre gyakoribbá váltak a piacon. Magyarország egyik legnagyobb rendszerintegrátora és Magyarország egyik vezető ipari szoftverfejlesztője mostantól egymás támogatását élvezve sokkal magasabb hozzáadott értékű informatikai fejlesztéseket lesz képes végrehajtani, így növelve versenyelőnyüket a hazai és nemzetközi piacon.

„A mesterséges intelligencia fejlesztése önmagunkról szól, arról, hogy mi mit tartunk értéknek”

Rab Árpád társadalomtudós szerint ez a tudatosság lesz a jövőben a legnagyobb kihívás az emberek számára.

Mentőövet nyújt a Codecool programozóiskola a Green Fox Academy tanulóinak és oktatóinak

Miután a napokban csődöt jelentett a programozói kurzusairól ismert Green Fox, kérdésessé vált, hogy mi lesz a sorsa a képzés díját már kifizető tanulóknak és mentoraiknak. A piac egyik legnagyobb európai szereplője, a Magyarországon is piacvezető Codecool programozóiskola vállalja, hogy a folyamatban lévő tanulmányok befejezhetőek náluk, ennek megoldásáról a Green Fox befektetőivel született megállapodás.

Jürg Marquard biztosította az utódlást a Marquard Groupnál – Bijan Khezri többségi tulajdont szerzett a vállalatban

Jürg Marquard időben biztosította a hosszútávú utódlás kérdését azzal, hogy 2017-ben Bijan Khezri vált a Marquard Media Group CEO-jává, majd 2018-ban - az 1964-ben alapított európai média konglomerátum történetében először - megnyitotta a vállalat tulajdonosi szerkezetét. A mostani többségi akvizícióról szóló megállapodás pillanatában a Bijan Khezri által alapított és irányított KCRI AG már 20%-os részesedéssel bírt a Marquard Groupban.

Daradics Kinga az eMAG Magyarország új ügyvezetője

2023. decemberétől Daradics Kinga tölti be az eMAG Magyarország ügyvezető igazgatói pozícióját. Céljai között szerepel a vállalat piacvezető pozíciójának megerősítése, az ügyfelek vásárlási élményének fokozása, valamint a magyar kereskedelmi partnerek támogatása a 35 millió potenciális ügyfelet kínáló régiós piac elérésében. Az eMAG.hu új vezetője korábban többek között olyan területeken dolgozott, mint a kiskereskedelem, a technológia, a fintech vagy az energetika, korábban a MOL Románia vezetőjeként pedig több ezer munkatárs munkáját koordinálta. A magyar szakember kinevezésével az eMAG a következő lépést teszi meg a magyar piac iránti elkötelezettségének megerősítésében, miután a vállalat a közelmúltban felavatta 117 ezer négyzetméteres logisztikai bázisát Dunaharasztiban.

1/26