Keresett szöveg: "Kutas istván"

Kutas István

Kutas István

Kutas István 2018 óta a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója, a vállalati PR, a belső kommunikáció, a fenntarthatóság és a CSR tartozik feladatköréhez. Csapatával új vállalati blogot és …

Örökbeadó anyákról és szétszakított kárpátaljai családokról szólnak a Média a Családért-díj 2023-as győztes pályamunkái

Süveges Gergő, a Kossuth Rádió Vendég a háznál című műsorának szerkesztő-riportere örökbeadó anyákról készült riportja kapta az idei Média a Családért-díjat. A Külhoni Média a Családért-díjat Szabó Sándor a kárpátaljai családok sorsát bemutató írásáért nyerte el, amely a Kárpáti Igaz Szó című lapban jelent meg. A Média a Családért Alapítvány idén tizenhetedik alkalommal díjazta a legjobb, családdal kapcsolatos cikkeket, rádió- és televízióműsorokat – az elismeréseket csütörtökön az Eiffel Műhelyházban adták át.

Közös adományozásra hívja a bankkártyával vásárlókat az MBH Bank és a Mastercard karitatív kampánya

Az ügyfeleket bevonva indított közös adományozási programot az Ökumenikus Segélyszervezet támogatására az MBH Bank és a Mastercard. A karitatív kampány során minden bankkártyás vásárlás után gyarapodik az MBH Bank és a Mastercard által a segélyszervezetnek adományozott összeg. A jótékonysági kampány az idei ünnepi időszakban, december 4. és 31. között zajlik, az ügyfeleknek pedig nincs más teendőjük, mint használni Mastercard bankkártyájukat.

Robbanásszerű növekedés az üzleti vezetők LinkedIn közösségében

Egy év alatt 30-50 százalékot nőtt a magyar nagyvállalati vezetők LinkedIn követőtábora a TOP ligában: sokezres követőtáborra volt szükség a legszűkebb élbolyba kerüléshez, ami akár másfélszeres bővülést is jelentett. 2023-ban a pénzügyi felsővezetők közösségének mérete növekedett leglátványosabban az oldalon: akadt, aki duplázott tavaly óta – derül ki az Uniomedia legfrissebb LinkedIn-kutatásából. Követőszámban a kommunikációs vezetők, interakcióban a legfelsőbb vezetők taroltak – utóbbiak immár a belső vállalati kommunikációban is egyre eredményesebben használják a LinkedIn-t.

Belehúztak a LinkedInen a top cégek felsővezetői

Robbanásszerű bővülést mért az Uniomedia kutatása.

Nyárindító fogadáson hirdették ki a PREXA nyerteseit. Kiemelt figyelmet kaptak a fiatal PR szakemberek

A Magyar PR Szövetség nyárindító fogadással egybekötött díjátadóján kerültek kihirdetésre a 2022-es PR Excellence Hungary Award győztesei.

Változatos szakembergárda a PREXA zsűrijében

A nonprofit szervezetektől, az ügynökségeken át, a nagyvállalatokig valamennyi szektor képviselteti magát a 2022-es PR Excellence Hungary Award zsűrijében. Összesen 19 szakember fogja elbírálni a Magyar PR Szövetség által szervezett szakmai versenyre beérkező pályázatokat. A zsűri elnöke Kutas István, a Magyar Bankholding kommunikációs ügyvezető igazgatója.

Internet Hungary – PR az egész világ?! A Public Relation reneszánsza, vagy csak a járvány hatása?

Mit is jelent az, hogy a PR reneszánszát éljük? Hogyan tudnak az ügynökségek adaptív üzemmódba kapcsolni? Miért érdemes ma PR-esként nemzetközi piacra lépni? Miért fontos megismernünk a Z generáció szubkultúrákhoz való tartozásukat? Hogyan tegye önmagát nélkülözhetetlenné egy PR-os a médiumok számára? A 2021-es Internet Hungary konferencia PR szekció előadássorozata többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ.

Internet Hungary konferencia – The Big Screen! Új média, új tartalom, új mérések

Milyen üzleti modellek maradnak életképesek a jövőben?

Tetteiddel tedd magad értékessé! Többet ér a mantrázott önreklámnál.

Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.

1/3