Keresett szöveg: "Jedlicska"

Jedlicska Márton

Jedlicska Márton

„Művészeti pályáról tudatosan tévedt a reklámszakmába, ma pedig a Wavemaker Budapest content csapatának operatív és kreatív vezetője. Több mint tizennyolc éve van a szakmában, ami alatt megjárt több …

Hazai kreatív nagyágyút igazolt menedzsmentjébe a Publicis

Jedlicska Márton, a hazai kreatív-, digitális- és médiaügynökségi piac egyik legmeghatározóbb kreatív szakembere, az ágazat legnagyobb magyarországi szereplőjénél, a Publicis Groupe Hungary-nél folytatja pályafutását kreatívigazgatóként.

Tetteiddel tedd magad értékessé! Többet ér a mantrázott önreklámnál.

Megjelent a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) 30 éves évfordulója alkalmából, Bánhegyi Zsófia ötletgazda és vezetőszervező, valamint Román Balázs főszerkesztő irányításával, az MPRSZ elnökségének és a tagságának páratlan szakmai összefogásával az első hazai PR Trendriport. Recenzió.

Már a kreativitás sem a régi

A kreativitás forrása, teljesítményalapú elszámolása és életterei. Interjú Jedlicska Mártonnal, a Wavemaker kreatívigazgatójával.

Hat szóval győztek, hat prezentációval tanítottak

Győzteseket hirdettünk a Digital Hungary Klub hatszavas történetek pályázatán, előadóink bemutatták, hogyan működnek ezek a reklámokban is.

Mutatjuk a döntős hatszavas történeteket, és hogy miért működnek ezek a reklámokban

A Digital Hungary Klubon nem csak eredményt hirdetünk; előadásokon is bemutatjuk, mitől működnek a rövid történetek jól a kommunikációban.

Látvány helyett relevancia! A személyre szabott történetek tehetik a kommunikációt hatékonyabbá

A márkáknak egyre nagyobb kihívás egyedi üzenteket eljuttatni a fogyasztóikhoz a médiacsatornák sokaságán. Interjú Jedlicska Mártonnal.

Chilitermesztő és hidegburkoló nyert a Telekom honlapversenyén

A megmérettetésre tavaly év végéig lehetett jelentkezni. Azok a vállalkozások, amelyek benevezték weboldalukat kategóriánként 5-5 millió forint értékű marketingkampányt nyerhettek

Miért kreatívabbak a spotok a videómegosztókon?

Vajon miért lehet több kreativitás az online spotokban, mint a hagyományos tévékben? A kérdés nem annyira provokatív, mint első hallásra gondolnánk. Nagyon is szakmai indokai vannak. Hirdetők figyelmébe.

Multiplatform gondolkodás a márkák életében.

Egy forgatás már rég nem csak egyféle filmről szól; nem elég a reklámszpotot feltölteni a YouTube-ra, ugyanazt a történetet, ″mondanivalót″ le kell fordítani annak a platformnak a ″nyelvére″, ahol az emberek nézni fogják (pl. a Facebookon hang nélkül, 2 másodperc alatt kell megfogni az embereket).

1/2