Keresett szöveg: "ügyfélszolgálat"

Saját AI-t kapnak a kis-és középvállalkozások

Végre a hazai kis-és középvállalkozások is haszonélvezői lehetnek az AI-forradalomnak: a fejlesztőkből, AI-szakértőkből, és reklámügynökségi szakemberekből álló Think AI csapata megtalálta annak a módját, hogyan teheti a vállalati folyamatok szerves részévé a mesterséges intelligenciát anélkül, hogy a kkv-knál bárkinek is promptolnia kellene hozzá.

Új országos rekord született - Több százan doboltak egyszerre a Yettel 5G hálózatán

2024. március 26-án több százan doboltak egyszerre Magyarország különböző pontjain, hogy hazai ütősrekordot állítsanak fel. A kísérlet apropóját az adta, hogy 30 éve indította el a Yettel – akkor még Pannon GSM néven – kereskedelmi szolgáltatását, amit a rekordkísérletben résztvevők egy országon átívelő, a mobilhálózat által összekapcsolt közös zenéléssel ünnepeltek meg. A mobiltársaság törökbálinti székházában és az ország több pontjáról 5G-hálózaton kapcsolódtak a helyszínek, és így a résztvevők egy új, hivatalosan is regisztrált országos rekordot állítottak fel.

A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt

Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.

Glami.hu: Az MI forradalmasítja a divatvásárlást is – ezt gondolják a magyar felhasználók az új technológiáról

Az elmúlt években a mesterséges intelligencia (MI) olyan területeken ért el áttörést, amelyek korábban elképzelhetetlenek voltak. Az egyik ilyen terület a divatipar, ahol az új technológia forradalmasítja a divatcikkek vásárlásának gyakorlatát, például az MI algoritmusok személyre szabott ajánlatokat jelenítenek meg a felhasználóknak az egyéni ízlésnek és testalkatnak megfelelően. A Glami.hu friss felmérése arra kereste a választ, hogy mit gondolnak a magyar divatrajongók az új technológiáról.

Nemzetközi díjat nyert AI-alapú ügyfélszolgálati megoldásával a United Call Centers

A szakmai zsűri döntése alapján a United Call Centers (UCC) is bekerült a Stevie Awards díjazottjai közé az ügyfélszolgálati megoldások kategóriában. Az idén 25 éves magyar szolgáltató cég az általa fejlesztett, mesterséges intelligencián (AI) alapuló aiden.tech ügyfélszolgálati technológiával nevezett a rangos nemzetközi díjra. A díjátadó gálára április 12-én kerül sor Las Vegasban.

A Kyndryl szakértői szerint a mesterséges intelligencia várhatóan teret nyer az ügyfélszolgálatokban, a bankokban, a biztosításban és az oktatásban

A mesterséges intelligencia-technológia legújabb vívmányai közé tartozik a generatív mesterséges intelligencia, amelyet az jellemez, hogy kreatív képességei révén képes új tartalmakat, képeket, zenét generálni, sőt, korábbi információk és tapasztalatok felhasználásával akár ügyfélszolgálati feladatokat is el tud látni.

Még két hónap áll rendelkezésre a NAV SZJA-tervezet kiegészítésére

Legkésőbb március 15-én elérhetővé válnak a NAV által elkészített SZJA-bevallási tervezetek, amelyeket idén is a magánszemélyeknek kell kiegészíteni, ha olyan jövedelmekkel és fizetési kötelezettségekkel rendelkeznek, amelyek nem szerepelnek a NAV nyilvántartásában. Bár a bevallási határidő a pünkösdi ünnepnap miatt május 21-re tolódott, sokaknak célszerű ennél jóval korábban elkezdeni a kötelezettség teljesítéséhez szükséges adatok, információk összegyűjtését – hívta fel a figyelmet a Moore Hungary.

Teljesen átírja a telefonálásról alkotott fogalmainkat az 5.5G

Valós idejű tolmácsolás, autonóm parkolás, UHD minőségű megosztott videók, új generációs interaktív hívások és 3D-élmények szabad szemmel – ezek azok a szolgáltatások, amelyek az elkövetkező években egyre inkább részévé válnak a mindennapoknak az 5G és továbbfejlesztett változata, az 5.5G-technológia révén. A Huawei Technologies a napokban mutatta be 5.5G intelligens maghálózati megoldását, amely újabb lépés az intelligens, összekapcsolt jövő felé. Az idén kereskedelmi forgalomba kerülő 5.5G előnyei számos területen hoznak változást, beleértve a kommunikációs szolgáltatásokat, a szórakozást és a járműipart. Becslések szerint 2025-re az összekapcsolt járművek száma eléri az 500 milliót, ami százszorosára növeli az adatfogyasztást csak az autóiparban.

Élő adásban élesztett újra egy nőt Oroszlán Szonja

A színésznő épp a NAV Dózsa György úti ügyfélszolgálatán várakozott egyik filmbeli karaktere, Timi szerepében, amikor megtörtént a baj, a szintén ott tartózkodó, és az orra előtt összeeső dr. Bárány Olga (Pokorny Lia) ügyvédnőt kellett újraélesztenie. Mindez most szerencsére csak az Országos Mentőszolgálat Alapítvány (OMSZA) kisfilmjének forgatásán történt, de vajon éles helyzetben is odamenne-e valaki egy eszméletlen nőhöz? A felmérések szerint ugyanis ilyenkor a nők kisebb eséllyel kapnak segítséget. Legújabb, a Nemzetközi Nőnapra időzített edukációs kisfilmjével ezen szeretne változtatni a Mentőalapítvány.

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu. A csata még nem dőlt el, sürgős cselekvésre van szükség, különben megsínyli a hazai e-kereskedelmi piac jelentős része – figyelmeztet Szabó László a Growww Digital digitális marketing szakértője.

2/66