Keresett szöveg: "startup"

5 tuti tipp, hogy összeszedd a tőkét vállalkozásodhoz

Ha egy vállalkozás indításán töröd a fejed, bizonyára sok mindent végiggondoltál már. Sok minden kell a sikerhez; például pénz is.

A szolgáltatás eladásához több kreativitásra van szükség

Az Internet Hungary konferencia második napjának Brand Hungary szekciójának összefoglalójában már hazai példák is előkerülnek a tuti márkaépítésre.

A fintech-forradalom csapást mér a bankrendszerre

Magyarország eléggé élen jár az elektronikus fizetésben, de a globális ígéretek még szédítőbbek. Az a 2019-es Internet Hungary-n, tucatnyi előadó szemüvegén keresztül bepillanthattunk a legfrissebb trendekbe.

A világ legnagyobb vállalatait tanítja a pécsi Games for Business

A cég a toborzás és a képzések területén aratott sikereket, de azt vallják: minden olyan cégnél helyük van, ahol foglalkoznak az emberekkel.

Tíz céget segített Balogh Péterék programja

A program az Innovációs Hivatal pályázatán nyert félmilliárd forintból indult el, melyet Balogh Péterék saját tőkével és szaktudással egészítettek ki.

Mennyire édes a digitális cseresznye? A felforgató digitális biztosítás üzleti stratégiája

Európai szinten is nagyon innovatív felforgató márkának számít az új magyar szolgáltatás. Hármas interjú a Cherrisk vezetőivel.

Egy cselekvő, de meg nem értett generáció

Nem feltétlenül szervezeti-, hanem közösségi és egyéni szinten kell változásokat generálni - állítja Cseh Orsolya újgenerációs coach.

Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

A felforgató márkák azt keresik, hogy merre akarnak menni a fogyasztóik, követik őket. Interjú Kun Miklóssal, a MEDIACOM stratégiai igazgatójával.

1/94