Keresett szöveg: "startup"

Nyolcadik alkalommal érkezik a JOY Social Media Award – őket jelölték idén

2024-ben is megrendezésre kerül a JOY Social Media Award eseménye, a díjátadó, amellyel a közösségi média legnagyobb hazai sztárjait és legizgalmasabb tartalomgyártóit ismerjük el. Idén 10 kategóriában 40 jelöltre szavazhat a közönség. Új kategóriák is szerepelnek a kiírásban: az eddigi kedvencek mellett a #mérföldkő, az #innovátor, a #világnézet, a #lélekmentő és a #TikTokDoki kategóriában is megméretnek a jelöltek.

A jövő fogyasztóit a márka vagy a taktikai üzenet éri el?

Amikor a versenytársak az árakról beszélnek, akkor is érdemes a márkaépítésbe invesztálni – derült ki az Digital-Media Hungary konferencia fórumbeszélgetéséből.

Magyarországon lép az európai piacra a díjnyertes amerikai felhőszolgáltató

Magyarországon és Romániában terjeszkedik az Intuitive.Cloud, amely a térség diverz és tapasztalt tehetségbázisát veszi célba, hogy továbbra is csúcsminőségű szolgáltatásokat nyújthasson ügyfeleinek. A felhőszolgáltató a következő egy évben több, mint 10 pozíciót tervez nyitni és 200 IT-szakembert venne fel a toborzással foglalkozó Hays segítségével, ezzel pedig életjeleket mutathat az utóbbi időszakban visszaeső IT-piac.

Coach a zsebben, avagy ingyenes app az önfejlesztéshez

Az idő az egyik legértékesebb erőforrásunk, ezért gyakran küzdünk azzal a kihívással, hogyan osszuk be hatékonyan, hogy ne csak a kötelezettségeinket teljesítsük, de személyes céljainkat is megvalósíthassuk. A Kriston Gábor által létrehozott BlissCompass időrögzítő alkalmazás pont ezen a területen kíván segítséget nyújtani, egy olyan eszközt biztosítva, amely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy lássák és értékeljék, hogyan töltik valójában az idejüket. Az alkalmazás a közelmúltban a nap terméke lett a közösség szavazatai alapján a legnagyobb startupok indulását hírül adó platformon, a Product Hunt-on, így világszerte is sokan használják a magyar találmányt életük pozitívabb irányba tereléséhez.

Jót tenni, jól – a hatékony vállalati felelősségvállalás ma már nem csak a nagy cégek lehetősége

A nagy vállalatokkal szemben manapság alapszintű elvárás a társadalmi felelősségvállalás, a jó ügyek pénzbeli támogatása. A cégek gyakran teszik ezt olyan témákban, amelyek jó fényt vetnek rájuk, amitől ezek a kezdeményezések esetenként whitewashing, greenwashing, pinkwashing áldozatává válnak.

A klímavédelemről is szól a bécsi ViennaUP startup fesztivál

Társadalmi felelősségvállalás, klímavédelem, új technológiák a környezet védelméért, kreatív ipar és nők az üzleti életben – ezek a központi témái a ViennaUP startup fesztiválnak, amelyet 2024. június 3. és 9. között tartanak az osztrák fővárosban. A kísérőprogramoknak köszönhetően a résztvevők a bécsi életérzést is megismerhetik.

Az EIT InnoEnergy a kritikus ásványkincseket mesterséges intelligenciával kutató Beholder befektetője lett

Közel 1 millió amerikai dollárral zárta az újabb befektetési körét a Beholder. Ennek köszönhetően lett az AI-alapú, kritikus ásványkincsek feltárásában élenjáró ukrán startup finanszírozója az EIT InnoEnergy, a Rockstart Energy és az STRT. A friss források bevonásával a vállalat felgyorsíthatja a kutatómunkáját és a mesterséges intelligencia-eszközeire alapozva segítheti a zöld energiaátmenethez szükséges kritikus nyersanyagok kitermelését.

Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere″ díját

Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere″ díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.

Elstartolt az UniYou: már 39 ezren előregisztráltak a diákmunka új generációját elhozó digitális iskolaszövetkezetre

Elindult az UniYou iskolaszövetkezet, amely a digitalizáció eszközeit felhasználva a Z generáció igényeire szabja a diákmunka minden fázisát. A felhasználóbarát applikáción és az átlátható adminisztrációs felületen túl az UniYou valódi értékét a diákokkal való kivételes kommunikációja adja, hiszen egyedülálló módon megérti és kiszolgálja a Z generáció elvárásait. Ez a szoros kapcsolat és a célcsoport ismerete hozzájárul ahhoz, hogy az elmúlt hónapokban több mint 39 ezer diák regisztrált elő az applikációra, amelyet pár nappal az indulás után 2657 diák töltött le.

Nemzetközi marketing vezető a DEVELOR International csapatában

A DEVELOR International 16 országát kiszolgáló központi marketing csapatának vezetését 2024 januárjától Fazekas László látja el, mint Head of Global Marketing. A DEVELOR több mint 30 éve meghatározó szereplője a képzési és fejlesztési piacnak nemzetközi szinten is. Az utóbbi években a cégcsoport dinamikus terjeszkedésnek indult Európán kívül a közel-keleti és közép-ázsiai régiókban is. Mára jelen van Egyiptomban, Ománban, illetve Azerbajdzsánban, Grúziában, és Kazahsztánban is.

1/151