Keresett szöveg: "startup"

Átértékelted a márkád? – „ma” volt a deadline

A felforgató márkák azt keresik, hogy merre akarnak menni a fogyasztóik, követik őket. Interjú Kun Miklóssal, a MEDIACOM stratégiai igazgatójával.

Több munkával adhat többet a rövidebb reklámfilm

Átalakuló ügynökségi piac, fogyasztói elvárások, beauty és trash videók - kérdéseinkre Hegyi Nóra, a Kolibri Pictures tulajdonosa válaszolt.

Digitalizáció: felébrednek a kkv-k?

Vége lehet az offline Csipkerózsika álomnak!

A fiatalok a Facebook-on csekkolják a cégeket

Leginkább a Facebookon találhat a munkavállalással és a munkaerőpiaccal kapcsolatos információkat a Z és Y generáció.

Ennél menőbben már nem is lehetne parkolni!

Se készpénz, se jegy, de még mobil sem kell az új parkolási rendszerhez.

Budapest egy startupos listán is a világ legjobbja

80 nagyvárost vizsgáltak.

Mérj mindent és a megfelelő időben használd az adatokat

Szesztay Péter összefoglaló cikke a Media Hungary 2019 konferenciáról.

Kell-e nekünk reklámügynökség? Kinél legyen a szaktudás?

Pro és kontra: a Media Hungary konferencián két előadó a reklámügynökségek mellett és ellen is érvelt.

Csak nem a svédek járnak elöl a munkavállalói elégedettség mérésében?

A Brain Bar tematikus versenyét a Happy at Work nyerte.

Milliárdos változások a Hiventuresnél

Több pénzhez juthatnak hozzá a vállalkozások!

1/92