Keresett szöveg: "keresőoptimalizálás"

Trükkök az internetes kereséshez: okosabb a Google, mint hinnéd!

Bizonyos trükkök bevetésével nagyságrendekkel lehet növelni a kereséseink hatékonyságán. A Google-ben időintervallumokra, fájltípusokra és konkrét kifejezésekre is szűrhetünk akár egy adott honlapon belül is, de ki is zárhatunk igény szerint szavakat a találati listából. Gál Kristóf vállalkozófejlesztő szakember szerint a felhasználói szokások tanulmányozásával a cégek is közelebb kerülhetnek ahhoz, hogy miként tudnak a lehető legtöbb emberhez eljutni.

Hogyan keressünk jól a neten?

Bizonyos trükkök bevetésével nagyságrendekkel lehet növelni a kereséseink hatékonyságán. A Google-ben időintervallumokra, fájltípusokra és konkrét kifejezésekre is szűrhetünk akár egy adott honlapon belül is, de ki is zárhatunk igény szerint szavakat a találati listából. Gál Kristóf vállalkozófejlesztő szakember szerint a felhasználói szokások tanulmányozásával a cégek is közelebb kerülhetnek ahhoz, hogy miként tudnak a lehető legtöbb emberhez eljutni.

Videós kommunikáció – kitörési pont lehet a közösségimédia-marketingben?

A válság és az elmúlt években történt rengeteg változás bizony kihívások elé állítja a márkákat, a marketingeseknek pedig szembe kell nézniük azzal, hogy a korábbihoz hasonló eredmények eléréséhez ma már nem elég a jól bevált „rutinkommunikáció” – muszáj feltérképezni és kiaknázni az újabb eszközökben és csatornákban rejlő lehetőségeket.

Minden ötödik hazai cég tervezi a mesterséges intelligencia használatát

Megoszlik a vállalatok hozzáállása a mesterséges intelligencia egyre nagyobb térnyerésével kapcsolatban. A cégek egy része már használ mesterséges intelligenciára épülő megoldásokat, és bár többen is tervezik a közeljövőben ilyen szoftver bevezetését hatékonyságuk növelése érdekében, jelentős arányban számolnak be kétségekről is. A Profession.hu legújabb kutatásában 197 vállalatot kérdezett meg tapasztalataikról, terveikről és esetleges félelmeikről e témában.

Tőkeerős befektető lépett a magyar INTREN és JabJab mögé

Jelentős átalakulás zárult le a hazai digitális marketing piacon — az INTREN először 100%-ra növelte tulajdonrészét a JabJab ügynökségben, majd tőkeerős partnertől vont be befektetést a Lead Ventures személyében.

A ChatGPT a feje tetejére állíthatja az online reklámpiacot

A Microsoft és a Google harca olcsóbb online hirdetéseket és átalakuló reklámpiacot eredményez a közeljövőben.

Három új ügyféllel kezdi az évet a Publicis Groupe Hungary médiás csapata

3 új nemzetközi óriás csatlakozott Magyarország legnagyobb kreatív- és médiaműhelyéhez, aminek köszönhetően 2023-ban a Publicis Groupe Hungary budapesti irodája végzi a Mondelez, a Chipita és a Notino hazai médiatervezési és -foglalási feladatait is.

Márkaépítés trendek 2023-ban

A márkaépítési irányvonalak a médiafogyasztási szokásokkal együtt szinte folyamatosan változnak. Ezekhez a vállalatoknak is alkalmazkodniuk kell, ha szeretnék lekörözni a versenytársaikat. Ma a legnépszerűbb tartalomtípus a rövid formátumú videó, azonban a podcastek és a blog cikkek ugyanúgy ott vannak a hatékony marketing eszközök listáján. Dallos Zoltán, kommunikáció és márkaépítés szakértő, a DLX MEDIA marketing ügynökség alapítója tanácsokat ad, hogyan népszerűsíthetjük szolgáltatásunkat, termékünket.

Ezek lesznek 2023 legfontosabb SEO trendjei

Habár a PR és marketing világára folyamatos változás jellemző, az online marketing legképlékenyebb területe kétségkívül a SEO, azaz a keresőoptimalizálás. Ha te is szeretnéd felkészíteni márkádat 2023 legfontosabb SEO trendjeire, akkor az alábbi útmutató neked készült.

Így hat a hazai webáruházakra a háború és az infláció

A ma működő webáruházak közel fele a Covid-19 járvány megjelenése után alakult.

2/13