Keresett szöveg: "automatizáció"

Vállalati tech az AI-on túl: az optimalizálás és a kockázatkezelés kerülnek előtérbe idén

Miközben világszerte a nagyvállalatok közel 90%-a jelenleg is a digitális átállás útján halad, a (költség)hatékonyság növeléséhez fűzött remények nem feltétlenül válnak teljes mértékben valóra. Az érintett cégek saját bevallásuk szerint a várt bevételnövekedés 31%-át, míg a becsült költségmegtakarítás mindössze 25%-át érték el. 2024 emiatt az óvatos stratégiákról szólhat, és miközben még mindig a mesterséges intelligencia uralja a szakmai közbeszédet, az IT-vezetők az integrált belső platformokban, a felhőmegoldásokban, a szoftverellátási láncok 360 fokos védelmében, illetve a biztonsági fenyegetésekkel szembeni felkészülésben látják legfőbb feladatukat. A Stylers Academy a legfontosabb vállalati digitalizációs trendeket gyűjtötte most csokorba, ezzel is segítve a hazai cégek digitalizációs törekvéseit.

Az MI-vezérelt egyemberes vállalkozásoké a jövő? – izgalmas beszélgetés a Széchenyi István Egyetemen

„Olyan forradalom ez, mint az elektromosság megjelenése, csak még annál is mélyrehatóbb” – hangzott el a győri Széchenyi István Egyetem Spinoff Klubjának évadnyitó pódiumbeszélgetésén, ahol a mesterséges intelligencia (MI) üzleti felhasználási lehetőségeit vitatták meg a technológiával foglalkozó szakemberek. Az eszmecsere kijózanító képet rajzolt a területről: még nem tartunk ott, hogy a gép helyettesíti az embert, ugyanakkor bagatellizálni sem lehet a világra gyakorolt hatását.

21,4 milliárd forintos forgalommal zárta a tavalyi évet a REGIO JÁTÉK

A REGIO JÁTÉK 21,421 milliárd forint forgalmat bonyolított le tavaly a 110 milliárd forintra tehető teljes játékpiacon, melyet közel 7,5 millió termék értékesítésével ért el. A vásárlói szokások változása ellenére 6 százalékos növekedéssel zárta az évet a vállalat, melyhez nagyban hozzájárult az, hogy karácsonykor nem spóroltak a magyarok a játékvásárláson. Továbbra is a társasjátékok a legkelendőbbek, de tavaly a Barbie babák eladása is fellendült – nem csak a filmnek köszönhetően.

3 tényező, amely a Z-generációt a legmagányosabb nemzedékké teszi

Naponta készítenek tartalmakat, hajszolják a like-okat és szinte mindenhol jelen vannak online: a Z-generáció tagjairól elsőre azt gondolnánk, hogy rengetegen veszik őket körül és jóval szélesebb kapcsolati hálóval rendelkeznek, mint a korábbi nemzedékek tagjai, ám ez sok esetben nem több külcsínnél. A legfrissebb kutatások szerint a Zoomerek a valaha volt legmagányosabb generáció képviselői.

Mi fán terem az applikáció marketing?

Az alkalmazások világa folyamatosan fejlődik, határt pedig csak a csillagos ég szabhat. Ezzel párhuzamosan a felhasználók figyelméért és elköteleződéséért folytatott verseny egyre hevesebb. Az applikáció marketing az alkalmazások sikerének kulcsfontosságú területe, amely különböző stratégiákat és eszközöket kombinál a felhasználó szerződéstől az appon belüli monetizációig. Alábbi cikkünkben áttekintjük az applikáció marketing legfontosabb témaköreit, ezzel segítséget nyújtunk az appok bonyolult univerzumában való eligazodáshoz.

2024-ben a kvantumszámítástechnika lehet az új mesterséges intelligencia

2023 kihívásokban és innovációkban gazdag év volt, jelentős változások zajlottak a technológiai környezetben. Sokak számára a tavalyi év a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás éve volt, robbanásszerűen nőtt például a ChatGPT és a BardAI platformok népszerűsége. A vállalatok világszerte elkezdték mérlegelni a hibrid és a távoli munkavégzés hosszú távú életképességét, foglalkoztak a távoli együttműködés, a produktivitás és a kiberbiztonság kérdéseivel. De vajon mit hoz 2024 a technológiában?

300 millió forint – minden idők legnagyobb ajánlata a Cápák közöttben

Szinte mindegyik Cápa versenybe szállt a robotikával foglalkozó vállalkozásért. A tech vállalkozás mellett a húsleves, a hangoskép és egy munkaerőplatform is terítékre került.

Összefog a Siemens az AWS-szel és a SONY-val

Közös fejlesztések mellett döntött a mesterséges intelligencia, valamint a metaverzum és a virtuális valóság (VR) technológiák ipari felhasználásának területén a Siemens, az Amazon Web Services-zel és a SONY-val együttműködve. A két kezdeményezést a CES-en, a Las Vegas-ban tartott legnagyobb konzumertechnológiai kiállításon és konferencián jelentették be.

Együttműködik a Siemens és az Intel

A világon egyre nagyobb a kereslet a chipek iránt, és ehhez hatékony, ugyanakkor fenntartható félvezető gyártási megoldásokra van szükség. Ez nem csupán a gyártósorokra vonatkozik, hanem a tervezés, a működés és az újrafeldolgozás minden területére. Így a fejlett félvezető gyártás hatékonyságának és fenntarthatóságának növelése érdekében írt alá szándéknyilatkozatot a Siemens és az Intel Corporation.

Így használhatják ki a bankok a generatív MI-ban rejlő összes lehetőséget

A bankoknak talán nem okoz akkora nehézséget megkezdeni a generatív MI használatát, azonban azt megtalálni, hogy hol és miként teremt új értéket a technológia, korántsem ennyire egyszerű. A McKinsey a siker receptjét keresve készített átfogó tanulmányt a generatív MI előnyeiről és az új technológia bevezetésének buktatóiról.

2/37