Versenyre, pályázatra fel! Az Internet Hungary konferencia idén is díjazza a legjobbakat

Versenyre, pályázatra fel! Az Internet Hungary konferencia idén is díjazza a legjobbakat
Öt pályázat, öt versenyfelhívás – az idei Internet Hungary-n sem maradhatnak el a megszokott vetélkedők. Közösségi médiajátékok, médiakampányok, ügyfélszolgálatok, hatszavas történetek, online fizetés témakörökben várjuk a pályamunkákat! Gyertek játszani, gyertek pályázni!

A játék, a versenyzés időtlen idők óta az ember életének elengedhetetlen része, csak akkor tudjuk meg, mennyire fájó a hiánya, ha nélkülöznünk kell. Mi ezt az esetleges hiányérzetet szeretnénk orvosolni a közelgő, 20 éves jubileumát ünneplő Internet Hungary konferencián, Siófokon. Több témakörben is versenyre csábítjuk a konferencián résztvevő cégeket.

Fizetni fájdalommentesen?

A győztes pályázatok egyikét például Aranypirulával díjazzuk. A nyertes az a vállalat lesz, mely bizonyítja, ő várja a legfájdalommentesebb online fizetési felülettel leendő ügyfeleit. A pénzünk kiadását többnyire keserü pirulaként értékeljük, így az e-kereskedőnek, aki a lehető legkevesebb vesződéssel ajándékozza meg a digitális térben ügyfelét, nálunk nyert ügye van. A díj mellett hirdetési felületet, előadói időt biztosítunk számára, részletek itt!


Játék a közösségi médiában
A fent említett játék nálunk központi szerepet tölt be, így talán keveseket lep meg, hogy versenyfelhívásaink között ott lesz a leginkább ötletgazdag közösségi média-játékot kereső is. Ide azon jelentkezők pályamunkáit várjuk, akik egy raklapnyi kreativitással megtámogatva próbálkoznak márkát építeni, terméket bevezetni, mindezt az ügyfelek megnyerése érdekében – közösségi médiajátékokon keresztül. Két kategóriában is fogunk győztest hirdetni: az alkalmazás fejlesztését igénylő játékok, és az appot nem igénylő poszt játékok között fogunk válogatni. Aki ezen a pályázatok elindul, nem csupán díjat, vagy hirdetési felületet nyer a Digitalhungary.hu-n, de tapasztalatot is gyűjthet abból, egyáltalán hogyan érdemes hatékonyan megtervezni egy korszerű közösségi médiajátékot. Részetek itt!

A legjobb kampányok a közösségi médiában
Hasonló tapasztalatgyűtést ígér a pályázóknak a közösségi média-kampányról szóló versenyfelhívás. Leleményes social media kampány nélkül ma már alig-alig képzelhető el hirdetés, piackutatás vagy az ügyfelekkel való kommunikáció, mi pedig most olyan pályázatokat szeretnénk begyűjteni, melyek épp ezeket az agyafúrt digitális fogásokat tárják elénk. A zsűri egy alaposan átvilágított szempontrendszer alapján ítélkezik majd. Tavaly az Országos Mentőszolgálat nyert, meglátjuk, idén ki rúg legnagyobbat a labdába! Részletek itt!


Ügyfélszolgálatok a csúcson

Ahogy a korábbi Internet Hungary konferenciákon, az idein is kiemelt szerep jut az ügyfélszolgálatoknak, vagyis az ügyfelekkel való kapcsolattartás frontjában tevékenykedő humán erőknek. Azokról beszélünk, akik éjt nappallá téve szolgálatkészen kell, hogy várják az ügyfeleket, türelmesen hallgatják a panaszaikat, s akkor is kedvesen, udvariasan kell fordulniuk a klienshez, ha semmi kedvük ehhez. Felmérhetetlenül fontos rendeltetésüket 2019-ben is díjazza az Internet Hungary szakmai zsűrije, egy kétfordulós verseny végén. Részletek itt.


Hat szóban a világ
Végezetül néhány szót a hatszavas történetek pályázatról, melynek lényege: hogyan lehet a kevesebb karakter több az üzenet átadásakor. A legenda szerint Ernest Hemingway által elindított kommunikációs nóvum mára reklámszakmai kötelezővé vált, s mint ilyen, mindenképp díjazásra méltó. Leglábbis a legütősebb hatszavas történet okvetlenül. Itt is két kategóriában lehet neveni. A Játszó-Társaim (Az élet egy nagy játék) tágabb kereteket ígér, míg a Környezetünk „állatai” a háziállatok, vadállatok témakörbe szűkíti be a képzeletet. A pályamunkák közül a szatirikus, humoros, jókedvre ösztönzőket részesítjük előnyben, hajrá! Részletek itt!

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Gabay Balázs

Tíz éve kalapálok a billentyűzeten különböző szerkesztőségekben, s túlnyomó részt sportos tartalmak köszöntek vissza a monitoron.

Ám ma már a sport is digitálisan hódít, ...