Konferenciák 1. oldal

Marketing 2000 vs. 2023. Vitaindító, táblázatos írás az Internet Hungary-hez.

Marketing 2000 vs. 2023. Vitaindító, táblázatos írás az Internet Hungary-hez.

″A sikernek nem titka, hanem ára van. ″ (By Földes László) Miként alakult át egy marketingkampány célja, lebonyolítása, és ezzel együtt milyen átalakuláson ment keresztül maga a marketingszakma? Ezt a táblázatot alapvetően az Internet Hungary ″Aréna″ című fórumához, vitaindítónak készítettem, de több más, ehhez témához kapcsolódó egyéb programra is utaltam és linkeltem.
Kultúra és tudás átadható a TikTok segítségével? - Interjú Varga Vencellel

Kultúra és tudás átadható a TikTok segítségével? - Interjú Varga Vencellel

Varga Vencel, irodalmat népszerűsítő TikToker az Internet Hungary konferencián tartott előadásában elmondta, hogy egy Z generációs gyerek átlagosan 3 és fél percet tud odafigyelni az iskolai előadásra. Meglátása szerint elengedhetetlenül fontos, hogy olyan impulzusok és ingerek érjék a gyerekeket egy ingerszegény témában is, ami felkelti az érdeklődésüket. A TikTok segítségével minderre lehetőség nyílik.
A podcasttal lehet kerekebb a világ. Podcast ajánló!

A podcasttal lehet kerekebb a világ. Podcast ajánló!

Az Internet Hungary programjába megint egy úttörő esemény került: egy teljes napon keresztül, dedikált terem volt a podcasteknek szentelve.
Mint bolygó a Nap körül

Mint bolygó a Nap körül

Hogyan érezzünk rá az adatközpontú gondolkodásra? Hogyan lehet elérni a kereskedőknél az adatfókuszú hozzáállást? Ezzel a kérdéssel kezdte előadását az idei Internet Hungary konferencia második napján Szerémi Zsolt, az iStyle munkatársa. Mint azt a szakember kiemelte: a mai hatalmas adatáradatban egyre fontosabb, hogy automatizáljuk az információk feldolgozását, ezzel feltárva az ügyfelek és vásárlók pontosabb preferenciáit.
Mit csinálnak az emberek hétköznaponként 17 és 22 óra között?

Mit csinálnak az emberek hétköznaponként 17 és 22 óra között?

Arra kerestük a választ, hogy a reggel rutinba, rohanásba hogyan illeszkedik be a kávé: ki, mikor és hogyan issza első kávéját.
Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Love brand akarsz lenni? Előbb tanulj meg udvarolni!

Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.
Az unikornisok felemelkedése és bukása

Az unikornisok felemelkedése és bukása

A digitalizáció koronavírus-járvány okozta térnyerésének következtében megnövekedett a vagyonokat érő, az online piacra ráakaszkodó cégek száma. Ennek oka, hogy a digitális átállás szükségessé, egyben elkerülhetetlenné vált. A járvány terjedésének ideiglenes lassulásával azonban az úgynevezett digitális transzformáció is lelassult, és idővel felvetődött a kérdés: hogyan tudnánk a pandémia okozta ″digitális bummot″ megismételni? Egyáltalán szükségünk van egy újabbra?
Hogyan működnek az emberi közösségek?

Hogyan működnek az emberi közösségek?

Miért működik jól, egymással összhangban egy közösség a vállalaton belül? Ennek a megértésére, Csányi Vilmos, Széchenyi-díjas magyar biológus, egyetemi tanár az emberi és állati közösségek kialakulásáról tartott előadását vesszük alapul, melyet a 23. Internet Hungary konferencián tartott meg.
Milyen erős digitálisan Magyarország? A Neticle és a Digital Hungary létrehozta az ország Digitális Indexét

Milyen erős digitálisan Magyarország? A Neticle és a Digital Hungary létrehozta az ország Digitális Indexét

Mennyit használják a magyarok az internetet, és hogyan befolyásolja ez a mindennapi élet különböző területeit? A hazai eredményeket összehasonlítottuk Ausztriával és Romániával is, így az Index regionális kontextusban értelmezhető, és megmutatja a különbségeket.
Valóban nehéz velük? Ilyen hatással lehetnek a Z-generációs munkavállalók cégünkre

Valóban nehéz velük? Ilyen hatással lehetnek a Z-generációs munkavállalók cégünkre

Önző, megbízhatatlan, lusta: többnyire ezek a sztereotípiák élnek az emberek fejében a Z-generáció tagjairól, ezért a munkáltatók sokszor ódzkodnak az alkalmazásuktól. Vajon a ´97 után születettekről szóló előítéletek megalapozottak, vagy a beléjük vetett bizalom hosszútávon kifizetődő a cégek számára?
1/58