Konferenciák 1. oldal

Hűségprogramoknak nem csak jelenük, de jövőjük is van

Hűségprogramoknak nem csak jelenük, de jövőjük is van

Hogyan veszik ki a hűségprogram tagok a részüket a márka építéséből? Kik vesznek részt a programokban? Hogyan mérik ezek sikerességét? Mi a különbség a programban részt vevők és a programon kívüliek üzleti eredményei közt? Lehet-e sikeresen kilépni a tematikus vásárlói napok promócióiból?
Internet Hungary: Commerce Hungary – Ajánlók, vágyak és algoritmusok az e-kereskedelemben

Internet Hungary: Commerce Hungary – Ajánlók, vágyak és algoritmusok az e-kereskedelemben

A covid alatt megszilárdult az e-kereskedelmi ökoszisztéma, a válalkozások többszörös forgalmi növekedést értek el.
Internet Hungary: Brand Hungary, avagy a márkaérzékenyítés konferenciája

Internet Hungary: Brand Hungary, avagy a márkaérzékenyítés konferenciája

A lassan két éve tartó koronavírus-járvány kapcsán gyakran esik szó arról, milyen hatással volt a karantén és a home office a különböző iparágakra.
Internet Hungary - Data Marketing a gyakorlatban

Internet Hungary - Data Marketing a gyakorlatban

Az idei Internet Hungary konferencia Data of Hungary szekció összefoglalójának 2. részében többek között arról volt szó, mit kezdhetünk együttesen az online és offline adatokkal, hogyan alakult át a performance marketing adatalapú marketinggé, mire jó a perszonalizáció, illetve mi a 3rd party apokalipszis és milyen jogi következményekkel jár.
Internet Hungary - The Big Screen! Az előfizetés és a hirdetés egy elismerés, amit azért kapunk, mert nagyon jó a tartalmunk

Internet Hungary - The Big Screen! Az előfizetés és a hirdetés egy elismerés, amit azért kapunk, mert nagyon jó a tartalmunk

Az alábbi Internet Hungary előadások arra fókuszáltak, hogy milyen új mozgástere van a piacnak, illetve milyen platformokon érdemes megjelenni.
Kalandra fel! A 27. Digital-Media Hungaryn Csermely Ákos előadásának összefoglaló írása.

Kalandra fel! A 27. Digital-Media Hungaryn Csermely Ákos előadásának összefoglaló írása.

Új értelmet nyer, vagyis visszakapja eredeti szerepét a média - Csermely Ákos megnyitó beszéde.
Internet Hungary: Commerce Hungary - Másfél év előnyszerzés az e-kereskedelemben! Mire lesz elég?

Internet Hungary: Commerce Hungary - Másfél év előnyszerzés az e-kereskedelemben! Mire lesz elég?

A Commerce Hungary szekcióban szó volt a határon túli terjeszkedésről, felhasználó igényekről és és hogy meddig növekedhet még az e-kereskedelem.
Internet Hungary – PR az egész világ?! A Public Relation reneszánsza, vagy csak a járvány hatása?

Internet Hungary – PR az egész világ?! A Public Relation reneszánsza, vagy csak a járvány hatása?

Mit is jelent az, hogy a PR reneszánszát éljük? Hogyan tudnak az ügynökségek adaptív üzemmódba kapcsolni? Miért érdemes ma PR-esként nemzetközi piacra lépni? Miért fontos megismernünk a Z generáció szubkultúrákhoz való tartozásukat? Hogyan tegye önmagát nélkülözhetetlenné egy PR-os a médiumok számára? A 2021-es Internet Hungary konferencia PR szekció előadássorozata többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ.
Internet Hungary - Data marketing, avagy így szolgálják érdekeinket és értékeinket az algoritmusok a marketingben

Internet Hungary - Data marketing, avagy így szolgálják érdekeinket és értékeinket az algoritmusok a marketingben

Különböző aspektusokból járták körbe az idei Internet Hungary konferencián az előadók, milyen eredményeket hozott az adatalapú marketing.
Internet Hungary konferencia – The Big Screen! Új média, új tartalom, új mérések

Internet Hungary konferencia – The Big Screen! Új média, új tartalom, új mérések

Milyen üzleti modellek maradnak életképesek a jövőben?
1/56