Konferenciák 1. oldal

Ünnepel a Xiaomi

Ünnepel a Xiaomi

Az 1000. Xiaomi Store megnyitása a Covid-19 világjárvány árnyékában arról tanúskodik, hogy a Xiaomi kiskereskedelmi üzletága az egész világon jelentős növekedési potenciállal rendelkezik.
Minden ötödik munkavállaló szoftverfrissítésre hivatkozva nem fogadott hívásokat

Minden ötödik munkavállaló szoftverfrissítésre hivatkozva nem fogadott hívásokat

A munkavállalók 21%-a megerősítette, hogy úgy bújt ki egy hívás vagy egy megbeszélés alól, hogy azt színlelte: a készüléke éppen frissítést telepít.
Fiatalokat céloz a Huawei új okostelefonja

Fiatalokat céloz a Huawei új okostelefonja

Azt még nem tudni, hogy a Google szolgáltatások elérhetők lesznek-e a készüléken. Leleplezte első, már a Huawei-től fü
Az online vásárlás és a hirdetési piac a koronavírus árnyékában

Az online vásárlás és a hirdetési piac a koronavírus árnyékában

Minél drágább egy termék, a vétel előtt annál több információt igyekszünk összegyűjteni róla a neten. Egy mobil eszköznél akár két hétig is eltarthat mire a vásárlói döntés megszületik – derült ki Sági Ferenc az NRC tanácsadójának előadásából a Media-Digital Hungary konferencián.
A jó márka a válságban megsokszorozza értékét

A jó márka a válságban megsokszorozza értékét

Nem csak a fogyasztásunkat, a gondolatainkat, elvárásainkat és érdeklődésünket is átalakította a koronavírus járvány. Az okos és jó márkák számára ez rég nem látott lehetőség, miközben felpörög a digitális transzformáció. Beszámoló a Media-Digital Hungary konferenciáról.
Új jelölés kerül rengeteg mobilra

Új jelölés kerül rengeteg mobilra

Európa öt vezető mobilszolgáltatója közös, iparági szintű, úgynevezett Eco Rating minősítési rendszert vezet be.
NFT, a kripto művészet

NFT, a kripto művészet

Weiler Péter képzőművész húsz éve fogott bele digitális képek alkotásába.
A home office-é a jövő?

A home office-é a jövő?

A munkaadók 48 százaléka a home office-hoz a jövőben rugalmasabban szeretne hozzáállni – mondta el Hidvégi Krisztina a Media-Digital Hungary-n.
Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Offline vagy online ügyfélélmény? Erről beszélt Szabó Edit Ditte marketing szakember a Media-Digital Hungary konferencián.
Digitális ellátási láncok: kiknek és mit lehet eladni?

Digitális ellátási láncok: kiknek és mit lehet eladni?

A tartalom érték vagy marketing eszköz? A médiavállalkozások lehetőségei kinyíltak a digitális világban, de a monetizáció egyre összetettebb és bonyolultabb feladattá vált. A Media-Digital Hungaryn arra is kerestük a választ: hol a pénz.
1/53