Media Hungary 1. oldal

Hűségprogramoknak nem csak jelenük, de jövőjük is van

Hűségprogramoknak nem csak jelenük, de jövőjük is van

Hogyan veszik ki a hűségprogram tagok a részüket a márka építéséből? Kik vesznek részt a programokban? Hogyan mérik ezek sikerességét? Mi a különbség a programban részt vevők és a programon kívüliek üzleti eredményei közt? Lehet-e sikeresen kilépni a tematikus vásárlói napok promócióiból?
A home office-é a jövő?

A home office-é a jövő?

A munkaadók 48 százaléka a home office-hoz a jövőben rugalmasabban szeretne hozzáállni – mondta el Hidvégi Krisztina a Media-Digital Hungary-n.
Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Az ügyfélcentrikus szemlélet a digitális csatornákon: egységes nézet kell!

Offline vagy online ügyfélélmény? Erről beszélt Szabó Edit Ditte marketing szakember a Media-Digital Hungary konferencián.
Digitális ellátási láncok: kiknek és mit lehet eladni?

Digitális ellátási láncok: kiknek és mit lehet eladni?

A tartalom érték vagy marketing eszköz? A médiavállalkozások lehetőségei kinyíltak a digitális világban, de a monetizáció egyre összetettebb és bonyolultabb feladattá vált. A Media-Digital Hungaryn arra is kerestük a választ: hol a pénz.
Media-Digital Hungary: mennyit ér a minőségi tartalom?

Media-Digital Hungary: mennyit ér a minőségi tartalom?

A hirdetők, a tartalomgyártók és a médiafogyasztók nem feltétlenül értik ugyanazt a minőségi tartalom alatt. Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője az online Media-Digital Hungary konferencián azt mutatta meg, hogyan lehet a három, sokszor eltérő érdeket összekapcsolni.
Kalandra fel! A 27. Digital-Media Hungaryn Csermely Ákos előadásának összefoglaló írása.

Kalandra fel! A 27. Digital-Media Hungaryn Csermely Ákos előadásának összefoglaló írása.

Új értelmet nyer, vagyis visszakapja eredeti szerepét a média - Csermely Ákos megnyitó beszéde.
Az online vásárlás és a hirdetési piac a koronavírus árnyékában

Az online vásárlás és a hirdetési piac a koronavírus árnyékában

Minél drágább egy termék, a vétel előtt annál több információt igyekszünk összegyűjteni róla a neten. Egy mobil eszköznél akár két hétig is eltarthat mire a vásárlói döntés megszületik – derült ki Sági Ferenc az NRC tanácsadójának előadásából a Media-Digital Hungary konferencián.
A jó márka a válságban megsokszorozza értékét

A jó márka a válságban megsokszorozza értékét

Nem csak a fogyasztásunkat, a gondolatainkat, elvárásainkat és érdeklődésünket is átalakította a koronavírus járvány. Az okos és jó márkák számára ez rég nem látott lehetőség, miközben felpörög a digitális transzformáció. Beszámoló a Media-Digital Hungary konferenciáról.
Add az adatod, és megmondom ki vagy!

Add az adatod, és megmondom ki vagy!

Online fogyasztói lábnyomunk a marketing és hirdetés ma már elengedhetetlen nyersanyaga. Beszámoló a Media-Digital Hungary konferenciáról.
Most kell lecsapni a szexi magyar gamerekre

Most kell lecsapni a szexi magyar gamerekre

A Media Hungaryn terítékre került ez a 425 ezres hűséges tömeg.
1/15