2023. szeptember 30. 06:58Csermely ÁkosSzánj az olvasásra 5 percet!
″A sikernek nem titka, hanem ára van. ″ (By Földes László)
Miként alakult át egy marketingkampány célja, lebonyolítása, és ezzel együtt milyen átalakuláson ment keresztül maga a marketingszakma? Ezt a táblázatot alapvetően az Internet Hungary ″Aréna″ című fórumához, vitaindítónak készítettem, de több más, ehhez témához kapcsolódó egyéb programra is utaltam és linkeltem.
Internet Hungary
2023. július 21. 11:16Szuchy BrigittaSzánj az olvasásra 3 percet!
Varga Vencel, irodalmat népszerűsítő TikToker az Internet Hungary konferencián tartott előadásában elmondta, hogy egy Z generációs gyerek átlagosan 3 és fél percet tud odafigyelni az iskolai előadásra. Meglátása szerint elengedhetetlenül fontos, hogy olyan impulzusok és ingerek érjék a gyerekeket egy ingerszegény témában is, ami felkelti az érdeklődésüket. A TikTok segítségével minderre lehetőség nyílik.
Internet Hungary
2022. november 28. 12:00Tóth-Czere PéterSzánj az olvasásra 1 percet!
Az Internet Hungary programjába megint egy úttörő esemény került: egy teljes napon keresztül, dedikált terem volt a podcasteknek szentelve.
Internet Hungary
2022. november 14. 10:44Máthé BenceSzánj az olvasásra 3 percet!
Hogyan érezzünk rá az adatközpontú gondolkodásra? Hogyan lehet elérni a kereskedőknél az adatfókuszú hozzáállást? Ezzel a kérdéssel kezdte előadását az idei Internet Hungary konferencia második napján Szerémi Zsolt, az iStyle munkatársa. Mint azt a szakember kiemelte: a mai hatalmas adatáradatban egyre fontosabb, hogy automatizáljuk az információk feldolgozását, ezzel feltárva az ügyfelek és vásárlók pontosabb preferenciáit.
Internet Hungary
2022. november 08. 15:00Szánj az olvasásra 3 percet!
Arra kerestük a választ, hogy a reggel rutinba, rohanásba hogyan illeszkedik be a kávé: ki, mikor és hogyan issza első kávéját.
Internet Hungary
2023. július 29. 16:48Bucsky PéterSzánj az olvasásra 6 percet!
Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.
Internet Hungary
2022. december 05. 05:05Máthé BenceSzánj az olvasásra 4 percet!
A digitalizáció koronavírus-járvány okozta térnyerésének következtében megnövekedett a vagyonokat érő, az online piacra ráakaszkodó cégek száma. Ennek oka, hogy a digitális átállás szükségessé, egyben elkerülhetetlenné vált. A járvány terjedésének ideiglenes lassulásával azonban az úgynevezett digitális transzformáció is lelassult, és idővel felvetődött a kérdés: hogyan tudnánk a pandémia okozta ″digitális bummot″ megismételni? Egyáltalán szükségünk van egy újabbra?
Internet Hungary
2022. november 16. 09:30Szuchy BrigittaSzánj az olvasásra 2 percet!
Miért működik jól, egymással összhangban egy közösség a vállalaton belül? Ennek a megértésére, Csányi Vilmos, Széchenyi-díjas magyar biológus, egyetemi tanár az emberi és állati közösségek kialakulásáról tartott előadását vesszük alapul, melyet a 23. Internet Hungary konferencián tartott meg.
Internet Hungary
2022. november 14. 06:05NeticleSzánj az olvasásra 4 percet!
Mennyit használják a magyarok az internetet, és hogyan befolyásolja ez a mindennapi élet különböző területeit? A hazai eredményeket összehasonlítottuk Ausztriával és Romániával is, így az Index regionális kontextusban értelmezhető, és megmutatja a különbségeket.
Internet Hungary
2022. november 07. 14:01Máthé BenceSzánj az olvasásra 2 percet!
Önző, megbízhatatlan, lusta: többnyire ezek a sztereotípiák élnek az emberek fejében a Z-generáció tagjairól, ezért a munkáltatók sokszor ódzkodnak az alkalmazásuktól. Vajon a ´97 után születettekről szóló előítéletek megalapozottak, vagy a beléjük vetett bizalom hosszútávon kifizetődő a cégek számára?
Internet Hungary
2023. szeptember 30. 06:58Csermely Ákos
″A sikernek nem titka, hanem ára van. ″ (By Földes László)
Miként alakult át egy marketingkampány célja, lebonyolítása, és ezzel együtt milyen átalakuláson ment keresztül maga a marketingszakma? Ezt a táblázatot alapvetően az Internet Hungary ″Aréna″ című fórumához, vitaindítónak készítettem, de több más, ehhez témához kapcsolódó egyéb programra is utaltam és linkeltem.
Internet Hungary
2023. július 29. 16:48Bucsky Péter
Aki jól tudja elhitetni, hogy a márka szereti az ügyfelét, az bízhat abban, hogy lehet belőle love brand.
Internet Hungary
2023. július 21. 11:16Szuchy Brigitta
Varga Vencel, irodalmat népszerűsítő TikToker az Internet Hungary konferencián tartott előadásában elmondta, hogy egy Z generációs gyerek átlagosan 3 és fél percet tud odafigyelni az iskolai előadásra. Meglátása szerint elengedhetetlenül fontos, hogy olyan impulzusok és ingerek érjék a gyerekeket egy ingerszegény témában is, ami felkelti az érdeklődésüket. A TikTok segítségével minderre lehetőség nyílik.
Internet Hungary
2022. december 05. 05:05Máthé Bence
A digitalizáció koronavírus-járvány okozta térnyerésének következtében megnövekedett a vagyonokat érő, az online piacra ráakaszkodó cégek száma. Ennek oka, hogy a digitális átállás szükségessé, egyben elkerülhetetlenné vált. A járvány terjedésének ideiglenes lassulásával azonban az úgynevezett digitális transzformáció is lelassult, és idővel felvetődött a kérdés: hogyan tudnánk a pandémia okozta ″digitális bummot″ megismételni? Egyáltalán szükségünk van egy újabbra?
Internet Hungary
2022. november 28. 12:00Tóth-Czere Péter
Az Internet Hungary programjába megint egy úttörő esemény került: egy teljes napon keresztül, dedikált terem volt a podcasteknek szentelve.
Internet Hungary
2022. november 16. 09:30Szuchy Brigitta
Miért működik jól, egymással összhangban egy közösség a vállalaton belül? Ennek a megértésére, Csányi Vilmos, Széchenyi-díjas magyar biológus, egyetemi tanár az emberi és állati közösségek kialakulásáról tartott előadását vesszük alapul, melyet a 23. Internet Hungary konferencián tartott meg.
Internet Hungary
2022. november 14. 10:44Máthé Bence
Hogyan érezzünk rá az adatközpontú gondolkodásra? Hogyan lehet elérni a kereskedőknél az adatfókuszú hozzáállást? Ezzel a kérdéssel kezdte előadását az idei Internet Hungary konferencia második napján Szerémi Zsolt, az iStyle munkatársa. Mint azt a szakember kiemelte: a mai hatalmas adatáradatban egyre fontosabb, hogy automatizáljuk az információk feldolgozását, ezzel feltárva az ügyfelek és vásárlók pontosabb preferenciáit.
Internet Hungary
2022. november 14. 06:05Neticle
Mennyit használják a magyarok az internetet, és hogyan befolyásolja ez a mindennapi élet különböző területeit? A hazai eredményeket összehasonlítottuk Ausztriával és Romániával is, így az Index regionális kontextusban értelmezhető, és megmutatja a különbségeket.
Internet Hungary
2022. november 08. 15:00Neticle
Arra kerestük a választ, hogy a reggel rutinba, rohanásba hogyan illeszkedik be a kávé: ki, mikor és hogyan issza első kávéját.
Internet Hungary
2022. november 07. 14:01Máthé Bence
Önző, megbízhatatlan, lusta: többnyire ezek a sztereotípiák élnek az emberek fejében a Z-generáció tagjairól, ezért a munkáltatók sokszor ódzkodnak az alkalmazásuktól. Vajon a ´97 után születettekről szóló előítéletek megalapozottak, vagy a beléjük vetett bizalom hosszútávon kifizetődő a cégek számára?
Internet Hungary