Internet Hungary 1. oldal

A fintech-forradalom csapást mér a bankrendszerre

A fintech-forradalom csapást mér a bankrendszerre

Magyarország eléggé élen jár az elektronikus fizetésben, de a globális ígéretek még szédítőbbek. Az a 2019-es Internet Hungary-n, tucatnyi előadó szemüvegén keresztül bepillanthattunk a legfrissebb trendekbe.
Amikor a flow átáll az Erő sötét oldalára

Amikor a flow átáll az Erő sötét oldalára

Megnéztük, hogy melyek azok a helyzetek, ahol jobb lenne, ha a flow még csak említés szintjén sem jelenne meg.
Amikor a designer felnyitja az agyunkat, és belekukkant!

Amikor a designer felnyitja az agyunkat, és belekukkant!

Emberi tulajdonságokkal felruházni a weboldalt, s így megnyerni a felhasználót: ez az egyik módja, hogy egy tervező sikeres szájtot csináljon.
A huszadik Internet Hungary – történelmi áttekintés – az első 5 évről

A huszadik Internet Hungary – történelmi áttekintés – az első 5 évről

2000-ben tartottuk az első Internet Hungary konferenciát, itt az ideje, hogy megnézzük, hova jutott el a magyar internetes gazdaság ennyi idő alatt.
Felhő alapú contact centerek

Felhő alapú contact centerek

A contact center működtetéséhez mindössze internetkapcsolatra van szükség. Bortnyák Adorján cikke.
A világ legnagyobb vállalatait tanítja a pécsi Games for Business

A világ legnagyobb vállalatait tanítja a pécsi Games for Business

A cég a toborzás és a képzések területén aratott sikereket, de azt vallják: minden olyan cégnél helyük van, ahol foglalkoznak az emberekkel.
Mesterséges intelligencia az ügyfélszolgálaton – a legnagyobb 2019-es újdonságok: chatbotok, gépi tanulás és társai

Mesterséges intelligencia az ügyfélszolgálaton – a legnagyobb 2019-es újdonságok: chatbotok, gépi tanulás és társai

Dr. Gustavo E. Perez-Lopez cikke.
Robotok: barátok vagy ellenségek?

Robotok: barátok vagy ellenségek?

Ha a dolgozó gépek megítéléséről van szó, a szakemberek közt nincs konszenzus. Egyesek szerint nem kell tőlük tartani, mások szerint a következő években több millió munka fog megszűnni az automatizáció miatt.
Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Létezik-e tökéletesen automatizált ügyfélszolgálat?

Van-e határa a gép képességeinek, s ha igen, hol kell belépnie a folyamatba az embernek?
A szolgáltatás eladásához több kreativitásra van szükség

A szolgáltatás eladásához több kreativitásra van szükség

Az Internet Hungary konferencia második napjának Brand Hungary szekciójának összefoglalójában már hazai példák is előkerülnek a tuti márkaépítésre.
1/24