Internet Hungary: összefoglaló, adatok és a jövő évi dátumok

Internet Hungary: összefoglaló, adatok és a jövő évi dátumok
Visszaemlékezve az elmúlt másfél-két évre: hosszabb és lényegesen tartalmasabb volt az út, mint azt az elején sejtettük. Az alábbi sorokban előbb az Internet Hungary 2021-es összegzését mutatjuk be, majd röviden visszaemlékezünk az elmúlt évekre helyenként számokban is, illetve bemutatjuk a 2022. év konferenciáinak időpontjait. Az eseményen készült rengeteg fotót is megosztjuk itt veletek.

Szeretjük a tényeket, azért íme pár adat az ide Internet Hungary konferenciáról:

  • 22 év,
  • 2 nap, 4-4 terem, 1 fergeteges éjszaka.
  • 273 előadó, fórumrésztvevő
  • 134 előadás
  • 41 fórum
  • Közel 1800 érdeklődő, résztvevő a két nap során.

A konferencia mobilalkalmazásról:

  • Android aktív felhasználó: 353,
  • iOS aktív felhasználó: 427.
  • Összesen: 780 + webapp userek (kb. 400).= 1180
  • Összesen 607 felhasználó rakott kedvencek közé előadást,
  • méghozzá 9252 alkalommal, továbbá
  • 106 felhasználó értékelt összesen 468 alkalommal.

Az Internet Hungary karbonlábnyomának csökkentése:

Figyelem! 1 tonna szén-dioxidot megspóroltunk az Internet Hungary-vel!

Arra kértem a résztvevőket, hogy aki teheti, jöjjön vonattal (vagy üljön be az Oszkár segítségével más autójába).

Ha valaki bemutatta a vonatjegyét, annak az árát átvállaltuk, emellett pedig transzferbusszal hoztunk-vittünk az állomástól a hotelig és vissza.

Az eredmény: 35 emberről tudjuk biztosan, hogy a vonatot választotta. Ha az egyszerűség kedvéért feltételezzük, hogy mindenki a Déliből indult, akkor az Siófokig, majd vissza 230 km, vagyis 35 embernél 8050 km.

A MÁV saját CO2-kibocsátás-számításai alapján minden vonattal megtett km 131 gramm szén-dioxidot spórol meg ahhoz képest, ha ugyanezt az utat egy átlagos autóval tennénk meg. A 35 résztvevő vonatútja tehát 1054 kg (1,05 tonna) szén-dioxid-kibocsátást spórolt meg. Ez nektek köszönhetően nem került a légkörbe.

Jövőre megpróbálunk még többet megspórolni. Remek ötleteink lesznek arra, miként tegyük érdekeltté a közönségünket, hogy igénybe vegyék a karboncsökkentő vasutas utazást.

A konferencia két napját rengeteg fotóban örökítettük meg

Az első nap fotói: ITT A második nap fotói: ITT

A hangulati képek az előadótermen kívül: ITT

A konferencia tartalmával foglalkozó már megjelent cikkeket itt lehet olvasni.

I. rész II. rész III: rész IV. rész

Az összes Internet Hungary- vel foglalkozó írás ITT olvasható.

Egy fantasztikus kutatásról is szeretnék beszámolni: a Lounge Group Munkadinamika című szimulációjában a vállalkozó szellemű résztvevők olyan játékos szituációkban próbálhatták ki magukat, amelyekben drasztikusan megváltozik az események kontrollálásának lehetősége és az őket érő kontroll szintje is.

Izgalmas eredményekkel szolgáló élménydús “játék” volt, amelynek figyelemfelkeltő eredményei perspektívát és segítséget nyújtanak a vállalatvezetőknek saját erősségeik és problémamegoldó képességük feltérképezéséhez az elmúlt időszakhoz hasonló krízishelyzetekben tapasztalt kontrollvesztéskor.

Az eredményről szóló összefoglalót ITT lehet elolvasni.

A napokban megjelent Trendriport kapcsán egy teljes szekciót szerveztünk a PR számára. Összefoglaló hamarosan érkezik.

Maga a Trendriportról itt olvashatsz és innen töltheted le.

És végül, de nem utolsósorban meg kell említenem az idei Internet Hungary-t megelőző időszakot is, amely hozzájárult a konferencia sikeréhez:

2020. március 11-én megkaptuk a “vírusfrász”-t, bezártak a kapuk.

Magam is nagyon megijedtem.

Mi történik most majd a szakmával, a közönségemmel, a közösségünkkel? Hogyan fogjuk tartani egymással a kapcsolatot?

Nem sokkal később létrehoztuk a csütörtökönként jelentkező Reboot Hungary, televíziós formációra épülő webináriumsorozatunkat, valamint 3 konferenciatévét: két Media-Digital Hungary és az egy Internet Hungary konferenciát - online.

Ezúton is szeretném megköszönni az előadóknak, hogy tudásukat és idejüket nem kímélve hasznos tartalommal tudtuk megtölteni az adásainkat.

A vírusfrász mérlege adatokban:

A 3 konferenciatévé, összesen valamivel több, mint 5000 nézővel.

55 Reboot Hungary adás és kb. 4100 néző az élő adások során. A Youtube csatornáinkon a számok folyamatosan emelkednek.

A Youtube csatornánk ahol az adásokat megtekinthetőek:

A Reboot Hungary adások ITT

A Media-Digital Hungary 2020 ITT,

A Media-Digital Hungary 2021-es előadások ITT tekinthetőek meg.

Az Internet Hungary 2020 előadásai és egyéb programjai itt tekinthetőek meg.

Szeretném megköszönni a támogatóimnak önzetlen emberi, szakmai és anyagi segítségüket.

Ha nincs a New Land (Lounge Group), a Mastercard, az Antenna Hungária, a Vodafone, és a Shiwaforce, akkor az álmom csak álmom maradt volna, a pandémia alatt ezek a produkciók nem jöhettek volna létre.

Jó volt két év után újra találkozni az Internet Hungary-n, de ha nincsenek ezek a fenti produkciók, a felkaroló támogatóink, Ti, a közönség, biztos vagyok benne, hogy nem lehettünk volna ennyire sikeresek.

Nem tudok mást írni, mint hogy hálásan köszönök mindent.

Megyünk tovább a megkezdett utunkon, mi, együtt. Ugye velünk tartasz?

A 2022. év konferenciáinak időpontjai:

 

  • Evolution: 2022. február 23.
  • Media-Digital Hungary: 2022. május 10-11.
  • Internet Hungary: 2022. október 4-5.

 

Tisztelettel köszönöm:

Csermely Ákos

Kövesd az oldalunkat a Facebook-on és a Twitteren is!


Csermely Ákos

1981–1996 Magyar Televízió (Külpolitikai Főszerkesztőség, TV2, Kisebbségi és Határontúli Szerkesztőség) 1990–1996 Roxer Reklámügynökség 1991–1992 TV-TV Az egyik első kereskedelmi tévé 1992–1993 TV4 …