Keresett szöveg: "automatizáció"

Cél: a folyamatos újravásárlás elérése.

A fenntartható üzlet dilemmája. - 2020-ban, a hazai ecomm piacon egy kereskedő elsősorban úgy tud növekedni, ha többször és/vagy nagyobb értékben vásárolnak tőle. (hiszen a releváns társadalom már valamilyen rendszerességgel szinte mind online vásárló) - ezt a célt csakis úgy tudja elérni, ha konkrét stratégia mentén, úgy képes szolgáltatásait fejleszteni, hogy az ténylegesen képes legyen eltalálni az igényeket és hosszú távon is bevonzani a vásárlókat - akár konkurenciától - egy állandóan változó közegben. Ez eddig talán még nem annyira váratlan gondolat. A professzionális szolgáltatások nyújtásának azonban ma már többdimenziós célokat kell szolgálnia: 1. A fenntarthatóság égisze alatt működjön, ami egyrészt jelenti a vállalatok hosszú távú, piacról finanszírozott operációját, miközben beépül a lépésekbe a minél egészségesebb ökológiai lábnyom melletti tevékenység - az ma már mindannyiunk felelőssége és érdeke! 2. Ezt ″smart″ azaz átgondolt, testreszabott digtalizációval, automatizációval, adat használattal egyszóval hatékonyság növeléssel tegye, ergo ne csak úgy ″digitalizáljunk valamit/bármit″ alapon, 3. A vállalati vezetők felelőssége, hogy a kínált szolgáltatásaik állandóan változó környezetben is ″célra tartsanak″ és e mögött egy ún adaptív vállalati rendszert - meglévő fix elemek megfelelő elegye a startup megközelítéssel - és az e mögötti humánerőforrást működtessenek.

A design szemlélet esélyei a kereskedelemben.

Az embertelenre hangolt életutak. A growth hacking (forma – higgadt fejjel, mérnöki alapon) és a service design (nagyon az emberből indul ki) kapcsolata.

Automatizációs lehetőségek a médiaügynökségen belül.

Mi történik egy ilyen projektben, mik a vizsgálandó területek?

Kurzorok és érzelmek.

Kurzor elemzésből érzelmek kimutatása és ezek felhasználása digitális fogyasztói élményben.

Hyperlocal és ami mögötte van.

Tényleg csak lufi, vagy működő megoldás? Mire kell figyelni az ideális hyperlocal megoldás kiválasztásakor? (GPS, automatizáció)

Az automatizált értékesítési láncok. Hogyan hozzuk közös nevezőre a külöböző automatizációs rendszereket? Mi a különbség a B2B és B2C rendszerekben?

Mi a különbség a B2B és B2C rendszerekben? Termékbevezetés (branding), hirdetés, eladás, könyvelés, ár-összehasonlítás, árképzés, programmatic, logisztika, házhozszállítás.

Mely iparágban, milyen stratégiával, taktikákkal érdemes terjeszkedni a környező országokban?

Javaslatok, amelyek adatokra – és mások tapasztalataira – épülnek.

Workflow mindenhol.

Automatizáld a munkatársaidat!

1/27