Konferenciák 1. oldal

A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

Romlott az elmúlt években a tévé hatékonysága: változásokra lenne szükség a reklámidő értékesítésben ahhoz, hogy továbbra is értékes felület maradjon a hirdetőknek. Juhász Péter Tibor, a Magyar Telekom marketingkommunikációs vezetője szerint ma már a digitális reklámokkal is meg lehet közelíteni a tévés hirdetések ismertségét.
Az online videós sztároké a jövő - interjú Guld Ádámmal

Az online videós sztároké a jövő - interjú Guld Ádámmal

Továbbra is folytatódni fog az online videók előretörése, mert a fiatalabb generációknál már egyértelműen ez az első számú szórakozási platform. A hagyományos médiacégeknek mindenképp szükséges alkalmazkodniuk, és kreatív módszerekkel nyitniuk kell az új média felé.
Még van jó 10-15 éve a tévés piacnak – interjú Rajki Annamáriával

Még van jó 10-15 éve a tévés piacnak – interjú Rajki Annamáriával

Nem a digitális média, hanem a demográfiai átalakulást jelenti a legnagyobb kihívást. Az egyre inkább atomizálódó piacon, az egyre kisebb létszámú fiatalabb korcsoportok elérése egyre nehezebbé válik – véli Rajki Annamária, a Telekom média és tartalommenedzsment igazgatója.
Ekkora zajban a hitelesség kulcskérdés – interjú Simon Izabellával

Ekkora zajban a hitelesség kulcskérdés – interjú Simon Izabellával

A legnagyobb kihívást a minőségi tartalom előállítása és a hitelesség megőrzése jelenti – többek között erről is beszélt Simon Izabella a Digital Hungarynak adott interjújában. Az EgészségKalauz.hu főszerkesztője szerint jelentős növekedési potenciállal bír a weboldal, amit erős közösségi média jelenléttel is megtámogatnak majd.
Akik tényleg uralják a mai világgazdaságot!

Akik tényleg uralják a mai világgazdaságot!

Toplistát állított össze jó pár meglepő digitális csúcscéggel (23andMe, iFlytech, Kite Pharma, Regeneron, stb.) a Harvard és az MIT. Mit tudnak ezek a szuper-vállalatok? Meddig mélyül még a digitális gazdasági szakadék? Igaz, hogy a legnagyobb cégek hatalmas előnnyel sajátítják ki a digitalizáció lehetőségeit!?
A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

A tévé még nem halott, de haldoklik – interjú Juhász Péter Tiborral

Romlott az elmúlt években a tévé hatékonysága: változásokra lenne szükség a reklámidő értékesítésben ahhoz, hogy továbbra is értékes felület maradjon a hirdetőknek. Juhász Péter Tibor, a Magyar Telekom marketingkommunikációs vezetője szerint ma már a digitális reklámokkal is meg lehet közelíteni a tévés hirdetések ismertségét.
Az online videós sztároké a jövő - interjú Guld Ádámmal

Az online videós sztároké a jövő - interjú Guld Ádámmal

Továbbra is folytatódni fog az online videók előretörése, mert a fiatalabb generációknál már egyértelműen ez az első számú szórakozási platform. A hagyományos médiacégeknek mindenképp szükséges alkalmazkodniuk, és kreatív módszerekkel nyitniuk kell az új média felé.
Még van jó 10-15 éve a tévés piacnak – interjú Rajki Annamáriával

Még van jó 10-15 éve a tévés piacnak – interjú Rajki Annamáriával

Nem a digitális média, hanem a demográfiai átalakulást jelenti a legnagyobb kihívást. Az egyre inkább atomizálódó piacon, az egyre kisebb létszámú fiatalabb korcsoportok elérése egyre nehezebbé válik – véli Rajki Annamária, a Telekom média és tartalommenedzsment igazgatója.
Ekkora zajban a hitelesség kulcskérdés – interjú Simon Izabellával

Ekkora zajban a hitelesség kulcskérdés – interjú Simon Izabellával

A legnagyobb kihívást a minőségi tartalom előállítása és a hitelesség megőrzése jelenti – többek között erről is beszélt Simon Izabella a Digital Hungarynak adott interjújában. Az EgészségKalauz.hu főszerkesztője szerint jelentős növekedési potenciállal bír a weboldal, amit erős közösségi média jelenléttel is megtámogatnak majd.
A nyomtatott magazinok reneszánszukat élik – interjú Erdélyi Péterrel

A nyomtatott magazinok reneszánszukat élik – interjú Erdélyi Péterrel

Az eladott magazinok harmada előfizetőkhöz érkezik, ami nagy pénzügyi biztonságot ad a kiadóknak. Erdélyi Péter, a CM Sales Kft. értékesítési marketing vezetője szerint a 100 milliárdos éves forgalmú piaccal szemben végre elcsendesedni látszik a „print halott” mantra.
1/36