Konferenciák 1. oldal

MOL: jönnek az e-kutak – interjú Orosz Andással

MOL: jönnek az e-kutak – interjú Orosz Andással

Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője szerint a közeljövőt még a fosszilis üzemanyagok határozzák meg, de már most fel kell készülni az újfajta mobilitás megjelenésére.
Fel kell kötni a gatyát! - interjú Novák Péterrel

Fel kell kötni a gatyát! - interjú Novák Péterrel

A technológia olyan szinten és gyorsan változik és olyan újabb megoldásokat szül, ami miatt mindenkinek fel kell kötnie a gatyát az IAB munkacsoportokban is – mondja Novák Péter, az IAB Hungary elnökségi tagja, a Magyar Reklámszövetség alelnöke, a Használtauto.hu ügyvezetője.
Miért nem robban az okostelefonos fizetés? - interjú Benyó Péterrel

Miért nem robban az okostelefonos fizetés? - interjú Benyó Péterrel

Már 180 ezer felhasználója van az ingyenes magyar Simple alkalmazásnak. A fejlesztésénél kifejezetten fontos szerepet játszott, hogy ne csak egy fizetésre való eszközt, hanem az egész vásárlási folyamatot átfogó megoldást kínáljanak – hangsúlyozta az OTP Mobil ügyvezetője.
Internet Hungary: a Youtube lenyomj(t)a a TV-ket?

Internet Hungary: a Youtube lenyomj(t)a a TV-ket?

A Google videómegosztóját már itthon is 4 millióan használják. A zeneipar viszont nincs kibékülve a mostani üzleti modellel: a jogtulajdonosok ugyanis van hogy a klippjeik egyetlen megtekintése után a keresőcégtől csupán 0,001 dollárt kapnak.
Le a görbe banánokkal!

Le a görbe banánokkal!

Hol tart a hazai és a régiós innovációs világ 2016-ben? Kik nyerték az innovációs versenyt? Kiegyenesíthetők-e a banánok? A válaszok ebből cikkből „kihámozhatók”...
MOL: jönnek az e-kutak – interjú Orosz Andással

MOL: jönnek az e-kutak – interjú Orosz Andással

Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője szerint a közeljövőt még a fosszilis üzemanyagok határozzák meg, de már most fel kell készülni az újfajta mobilitás megjelenésére.
Ma már nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

Ma már nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

A print hirdetési bevételek negyedévről-negyedévre csökkennek, ám a Central Médiacsoport növelni szeretné lapjai piaci részesedését – mondja Steff József. A csoport kereskedelmi igazgatója, illetve a CM Sales vezetője a PR, a tartalommarketing és a fizetett hirdetések elválasztásáról is beszél.
IAB natív munkacsoport: előretörnek a cikknek látszó hirdetések

IAB natív munkacsoport: előretörnek a cikknek látszó hirdetések

Négy éven belül akár Magyarországon is megduplázódhatnak a natív reklámokra költött pénzek – mondja Pusztay András, az IAB natív hirdetési munkacsoportjának a vezetője.
Százmillió embert menthet meg ez a mobiljáték!

Százmillió embert menthet meg ez a mobiljáték!

Közel 50 millió embert érint a demencia világszerte, s a számuk várhatóan emelkedni fog. A betegség elleni küzdelmet nagyban segítheti, ha pontos információk és adatok állnak a kutatók rendelkezésére. A Deutsche Telekom mobiljátéka erre ad remek lehetőséget.
Fogyasztói döntéshozatal az online térben

Fogyasztói döntéshozatal az online térben

Az e-kereskedelemben minden a fogyasztóról szól. Az ő kegyeit keresik a leárazások, neki szólnak az ajánlatok, őt célozzák a hirdetések. Az e-commerce témaköre rendkívül tág, melyen belül a reklámüzenettől az áru átvételéig rendkívül sok aspektust lehet és érdemes is vizsgálni. Éppen ez történt az Internet Hungary első napján, amikor a kereskedelmi szekcióban bemutatott kutatásában a Neticle három különböző módszer integrálásával igyekezett feltárni, hogy miként vélekednek az internetes felhasználók az online vásárlás különböző szegmenseiről.
1/24