Konferenciák 1. oldal

Mire buknak az olvasók? – interjú Kisszékelyi Veronikával

Mire buknak az olvasók? – interjú Kisszékelyi Veronikával

A Facebook és a Google írja ma a médiatörténetet – véli Kisszékelyi Veronika. A 24.hu termékmenedzserétől azt is megtudtuk, milyen az igazán trendi hirdetés, és miképpen tud talpon maradni egy hírsite a növekvő médiazajban.
Leesett az állunk, amikor láttuk a dedikáló Youtube-sztárokat - interjú

Leesett az állunk, amikor láttuk a dedikáló Youtube-sztárokat - interjú

Nem az egyetem dolga, hogy kulcsakész szakembereket adjon a piacnak, a kérdés inkább az, hogy miért nem érdeklődnek többen a reklámszakma iránt - többek között erről is beszélt a Digital Hungary-nak Pőcze Balázs, a Mito kreatív igazgatója.
Jó üzlet és jó fogás!? - interjú

Jó üzlet és jó fogás!? - interjú

A nagy aktivitás januárra és februárra esik: ilyenkor teszik fel tömegesen az emberek a karácsonyra kapott, de nem szükséges holmikat, vagy azokat, amik az új szerzemények miatt szükségtelenné váltak – árulja el Palocsay Géza, a Jófogás ügyvezetője.
MOL: jönnek az e-kutak – interjú Orosz Andással

MOL: jönnek az e-kutak – interjú Orosz Andással

Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője szerint a közeljövőt még a fosszilis üzemanyagok határozzák meg, de már most fel kell készülni az újfajta mobilitás megjelenésére.
Fel kell kötni a gatyát! - interjú Novák Péterrel

Fel kell kötni a gatyát! - interjú Novák Péterrel

A technológia olyan szinten és gyorsan változik és olyan újabb megoldásokat szül, ami miatt mindenkinek fel kell kötnie a gatyát az IAB munkacsoportokban is – mondja Novák Péter, az IAB Hungary elnökségi tagja, a Magyar Reklámszövetség alelnöke, a Használtauto.hu ügyvezetője.
A print még mindig egy nagyon jól működő üzleti modell - interjú a Marquard Media vezetőjével

A print még mindig egy nagyon jól működő üzleti modell - interjú a Marquard Media vezetőjével

Töretlenül hiszek a papír erejében, s noha rengeteg dolog változhat a magazinok körül, a papírra nyomott tartalom még jó ideig releváns lesz - állítja Óhidi Zsuzsa. A Marquard Media ügyvezető igazgatója pontosan tisztában van a digitalizációs kihívásokkal, így a kiadónál nem is ülnek ölbe tett kézzel.
Evolution konferencia: minden a digitális piacról

Evolution konferencia: minden a digitális piacról

Az online evolúciót veszi górcső alá az immár ötödik alkalommal érkező Evolution konferencia Budapesten. A két napos edukációs workshop idején a reklám- és médiapiac, illetve a hirdetői oldal szakemberei elemzik a várható trendeket. Terítéken lesz többek közt a tartalommarketing és a közösségi oldalak lehetőségei.
Fiatalosan, de konzervatívan – interjú a Forbes főszerkesztőjével

Fiatalosan, de konzervatívan – interjú a Forbes főszerkesztőjével

Az online híreket töltő „droidok” és a magazin újságírók közt a napi gyakorlatban éles határok vannak. Nálunk mindenki mindent csinál, nem akartam, hogy kettészakadjon a szerkesztőség – mondja a tavaly a Forbes.hu oldalt is elindító, ma 14 ezer példányban fogyó Forbes főszerkesztője, Galambos Márton.
MOL: jönnek az e-kutak – interjú Orosz Andással

MOL: jönnek az e-kutak – interjú Orosz Andással

Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője szerint a közeljövőt még a fosszilis üzemanyagok határozzák meg, de már most fel kell készülni az újfajta mobilitás megjelenésére.
Ma már nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

Ma már nehezebb a határok megtalálása - interjú Steff Józseffel

A print hirdetési bevételek negyedévről-negyedévre csökkennek, ám a Central Médiacsoport növelni szeretné lapjai piaci részesedését – mondja Steff József. A csoport kereskedelmi igazgatója, illetve a CM Sales vezetője a PR, a tartalommarketing és a fizetett hirdetések elválasztásáról is beszél.
1/24