Konferenciák 1. oldal

Ilyenek a magyar gazdagok!

Ilyenek a magyar gazdagok!

Mekkora megtakarítástól érezheti valaki magát gazdagnak? Mit és hol vásárolnak a jómódúak? Mennyiben költ máshogy egy magyar és egy külföldi gazdag? Na és irigyek vagyunk rájuk? - ezekre a kérdésekre is válaszolt Karagich István szakértő, a Blochamps Capital tulajdonos ügyvezetője
Alapjaiban változott meg a médiapiac

Alapjaiban változott meg a médiapiac

Az elmúlt években futótűzként terjedtek el a véleményvezérekre alapozott kampányok. De vajon hogy lehet mérni a sikerességüket? Egyáltalán, mik a tipikus hibák, amiket a hirdetők el szoktak követni? A Maximize médiaügynökség média supervisor-a, Oszipovics Tatjana többek között ezekre a kérdésekre is válaszolt.
Paris Hilton, Lúdas Matyi és a jólneveltség

Paris Hilton, Lúdas Matyi és a jólneveltség

A legtöbb reklám félelemre alapoz, de újabban mind több más negatív érzelem is megjelenik a márkaépítők fegyvertárában. Hol a határ, ildomos-e már a gyásszal is operálni? Kiüti-e az új hullám a jól bevált erotikus vonalat? A kommunikációs szakértővel a friss iparági trendekről beszélgettünk.
A digitalizáció a turizmusban is átveszi az irányítást

A digitalizáció a turizmusban is átveszi az irányítást

Budapest egyre népszerűbb a turisták körében, de munka továbbra is van bőven - állítja Bánhegyi Zsófia a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgató-helyettese, aki szerint a hazai utazókra ugyanúgy koncentrálni kell, mint a külföldiekre. És ezt meg is teszik.
Urániumot a netről!

Urániumot a netről!

A világhálón nem érdemes belemenni az árversenybe. Az élményszerű vásárlás kialakítása és a közösségek felépítése – bár több odafigyelést igényel, mint az árral hódítani –, de sokkal kifizetődőbb.
Amikor a marketinggurut beszippantja a Facebook

Amikor a marketinggurut beszippantja a Facebook

Más olvasni vagy akár hallani róla és egészen más megtapasztalni a Facebook hatalmát - summázhatnánk Lóránt Gergely reklámszakember gondolatait. A The Guidency ügynökség vezetője sokáig távolt tartotta magát a közösségi oldaltól, ám egy egészen egyedi tartalomcunami egy másfajta gondolkodásra késztette. Interjúnk.
Hitel gombnyomásra – felpörög a bankrendszer

Hitel gombnyomásra – felpörög a bankrendszer

Már ma is adott a banki termékek online értékesítéséhez szükséges technikai és jogi háttér, ám az ügyfelek továbbra is sok esetben igénylik a személyes tanácsadást. Ákos Tamás, a CIB Bank lakossági üzletágért felelős vezérigazgató-helyettese szerint a bankolást olyan egyszerűen használhatóvá kell tenni, mint a chatelést, illetve biztosítani kell az egyes platformok közötti átjárhatóságot.
Kiszámított gondolatok – Képernyők között megismerhető szokások

Kiszámított gondolatok – Képernyők között megismerhető szokások

Ma már az online hirdetési kampányok megtervezéséhez és lebonyolításához rengeteg adat áll rendelkezésre, ám a túlkínálat miatt különleges körültekintésre van szükség ahhoz, hogy a vállalatok és a márkák a számukra leginkább releváns információkat megtalálják. Sólyom Balázs, a UPC online igazgatója szerint a cégek által gyűjtött saját adatok a legfontosabb és legmegbízhatóbb információforrások.
Kiüvöltött vélemény – Mikor és mit kérdezzünk?

Kiüvöltött vélemény – Mikor és mit kérdezzünk?

Minden márka szeretné azt hinni, hogy az ügyfelei szívesen töltik kérdőívek megválaszolásval az időt. Ám nagyon nehéz az emberek érdeklődését felkeltető, véleményt kutató alkalmazást kitalálni, de erre is jó megoldás lehet a natív - véli Szabó Zoltán, az Index tartalomfejlesztési vezetője.
Ábel Anita: Volt olyan pillanat, amikor abba akartam hagyni

Ábel Anita: Volt olyan pillanat, amikor abba akartam hagyni

Az önazonosság megőrzése kulcsfontosságú számomra - vallja Ábel Anita. ″Éppen olyan vagyok, mint bárki más az utcán, csak a történeteink mások″ - fogalmazott a népszerű színész-műsorvezető a Digital Hungary-nak adott interjújában.
1/41