Konferenciák 1. oldal

Ekkora zajban a hitelesség kulcskérdés – interjú Simon Izabellával

Ekkora zajban a hitelesség kulcskérdés – interjú Simon Izabellával

A legnagyobb kihívást a minőségi tartalom előállítása és a hitelesség megőrzése jelenti – többek között erről is beszélt Simon Izabella a Digital Hungarynak adott interjújában. Az EgészségKalauz.hu főszerkesztője szerint jelentős növekedési potenciállal bír a weboldal, amit erős közösségi média jelenléttel is megtámogatnak majd.
Városfejlesztés plakátokkal, erre is jó a digitalizáció – interjú Szelei Szilárddal

Városfejlesztés plakátokkal, erre is jó a digitalizáció – interjú Szelei Szilárddal

Szinte teljesen átalakulhat a következő években a köztéri (out of home) hirdetések piaca. Az óriásplakátok szép lassan eltűnnek, a digitális eszközök pedig hamarosan Magyarországra is megérkezhetnek – mondja Szelei Szilárd, a JCDecaux társ-vezérigazgatója.
Puzsér: a láncra vert állat a neten letépi béklyóit!

Puzsér: a láncra vert állat a neten letépi béklyóit!

Szily Nóra a Media Hungary keretein belül a magyar média egyik legendásan megosztó személyiségét, Puzsér Róbertet faggatta az online evolúció leginkább unszimpatikus „képződményeiről”, az élő fába is belekötő, rosszindulatú trollokról. Kiderült az is, Puzsér szerint mi a közös a marketingben és a karaktergyilkosságban.
Már a Nike és a Starbucks is online sorozatokat forgat - Media Hungary

Már a Nike és a Starbucks is online sorozatokat forgat - Media Hungary

A fiatalokat az online világ már teljesen behálózta. A sorozatokat ők most már főleg a neten nézik. Érdekesség, hogy kifejezetten Instagramra készült szériák is vannak, amiknél az epizódok mindössze 7 másodpercesek! – derült ki a Media Hungary konferencia második napján.
Fakanál és tűsarok

Fakanál és tűsarok

A konferencia első napjának délutánján a nőkről is szó esett. Hogyan, milyennek látjuk őket a reklámokban, sorozatokban – egyáltalán: milyen kép alakulhat ki bennünk a gyengébb nemről, ha tévézünk? E kérdéseket járták körül a meghívott szakértők.
A telco-k és a startupok - interjú Takács Zoltánnal

A telco-k és a startupok - interjú Takács Zoltánnal

A telekom cégeknek egyre több média tartalommal kell a fogyasztók kegyeiért megküzdeni. Az innovatív megoldások bevezetéséhez pedig jó lehetőséget biztosít a startupok felkarolása és fejlesztése – véli Takács Zoltán, a Telenor innovációért felelős alelnöke.
Minden e-sport gaming, de nem minden gaming e-sport

Minden e-sport gaming, de nem minden gaming e-sport

Telt házas arénák és több százmillió felhasználó és rajongó. Manapság nem is annyira nehéz elképzelni, hogy mekkora tömegeket tud megmozgatni az online játék világ, így az sem csoda, hogy a 22. Media Hungary-n is felbukkant Szalai Ádám előadásával a témában.
Én itt lakom! – avagy Pál Feri atya az én-buborékról

Én itt lakom! – avagy Pál Feri atya az én-buborékról

A kapcsolatokon keresztül fejlődünk, ennek ellenére egyre többen esnek a saját egójuk csapdájába. Újabb előadás, ami alapos magunkba nézésre, az életről való gondolkodásra bírta közönségét a 22. Media Hungary konferencia második napján.
Mit ne csinálj soha, ha meggyőző akarsz lenni

Mit ne csinálj soha, ha meggyőző akarsz lenni

Bármennyire is birkanyájnak tekintik a fogyasztókat egyes cégek, a célközönség nagyon is autonóm, kritikus és kiélezett, ha kommunikációs defektekről van szó. Aczél Petra, a 22. Media Hungary konferencián az „információs gyomorrontás” krízisét boncolgatta. Mi is tehát az a hét főbűn, amit a meggyőző kommunikációban, illetve inkább az ellen, el lehet követni?
Robert Redford és a katasztrófaturizmus

Robert Redford és a katasztrófaturizmus

A kétnapos rendezvény első délutánján a Zöld teremben az élő videók térnyeréséről volt szó. Arról, hogy mind többen vannak, akik már az esti híradót sem várják meg. Őket azonnal ki kell szolgálni, ha hírről, információról van szó.
1/34